Ανοίγω αυτό το νήμα με θέμα την κριτική σχολικών βιβλίων
που ενδιαφέρει σχεδόν κάθε οικογένεια.
Πήρα αφορμή από το βιβλίο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Στη σελ. 73 λέει τα εξής:
Βάσει των ορισμών των πράξεων
η εξίσωση: x+α=β έχει λύση την x=β–α
η εξίσωση: x–α=β έχει λύση την x=β+α
η εξίσωση: α–x=β έχει λύση την x=α–β
η εξίσωση: α·x=β έχει λύση την x=β:α
η εξίσωση: x:α=β έχει λύση την x=β·α
η εξίσωση: α: x=β έχει λύση την x=α:β
Κάτι ξέρω από μαθηματικά αλλά αυτή η σύνδεση
του ορισμού των πράξεων με τη λύση εξισώσεων
είναι για μένα ακατανόητη.
Μπορεί να βοηθήσει κανείς;
Εμφάνιση 1-11 από 11
Θέμα: Κριτική σχολικών βιβλίων
-
12-05-24, 20:38 Κριτική σχολικών βιβλίων #1
-
12-05-24, 20:46 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #2
Σωστά τα λέει, πού υπάρχει λάθος;
-
13-05-24, 16:43 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #3
Το λάθος είναι ότι οι λύσεις των εξισώσεων προκύπτουν
από τον ορισμό των πράξεων. Ασφαλώς πρέπει να ξέρεις
τον ορισμό της πρόσθεσης και της αφαίρεσης για να λύσεις
την εξίσωση x+α=β αλλά δεν αρκεί αυτό. Πρέπει επίσης να
να ξέρεις ότι μπορούμε να αφαιρέσουμε το α από τα δύο
μέλη της εξίσωσης.
-
13-05-24, 17:16 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #4
Λυπάμαι αλλά τα βιβλία είναι κακογραμμένα στα δημόσια σχολεία, πρέπει να είναι εύκολα κατανοητά, όπως και ο καθηγητής να μπορεί να τα εξηγεί απλά και κατανοητά.
Για αυτό υπάρχει άνοδο στα ιδιωτικά φροντιστήρια. Κατά τα άλλα έχουμε ΔΩΡΕΑΝ παιδεία, τρίχες !!
- - - Updated - - -
Όταν δεν αγαπάς αυτό που κάνεις είσαι καταδικασμένος να αποτύχεις επαγγελματικά.
Υ.Γ. Χάρης!!
- - - Updated - - -
Λάθος δεν υπάρχει αδιαφορία υπάρχει απο τους καθηγητές και δασκάλους όχι όλους όμως.
- - - Updated - - -
έθιξες ένα θέμα που σηκώνει μεγάλη συζήτηση και ταλανίζει εκατομμύρια οικογένειες.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xaris2335 : 13-05-24 στις 17:14.
ἀναφαίρετον ὅπλον ἡ ἀρετή
-
13-05-24, 18:04 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #5
Εγώ δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα. Τα λέει σωστά, και αναφέρει " Βάσει των ορισμών των πράξεων", άρα τα έχει εξηγήσει νωρίτερα. Τι συζητάμε;
-
13-05-24, 18:13 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #6
-
13-05-24, 18:30 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #7
-
13-05-24, 19:58 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #8
-
13-05-24, 20:43 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #9
-
20-05-24, 17:11 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #10
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ πχ στο
η εξίσωση: x+α=β έχει λύση την x=β–α
είναι ότι αν σε έναν αριθμό χ προσθέσεις το α και προκύψει ο β τότε λογικά θα ισχύει ότι αν απο το β αφαιρέσεις το α θα προκύψει το χ.
να το πω και αλλιώς το β είναι το χ και το α. Αν απο το β βγάλεις το α τότε θα σου μείνει το χ.
Τα παραπάνω είναι γνώση που (πρέπει να) την έχουν τα παιδιά από το δημοτικό και στο γυμνάσιο πατώντας σε αυτά πάει να λύσει απλές εξισώσεις
Δλδ αν στο χ+α=β ξέρεις τα α και β σου λέει ότι εφαρμόζοντας τα παραπάνω τα οποία όντως είναι ο ορισμός της πρόσθεσης, μπορείς να βρείς το αγνωστο χ.
Μια χαρά μου φαίνονται απλά θέλει και καλό δάσκαλο, αλλιώς θα δίναμε τα βιβλία στα παιδιά να διαβάζουν μόνα τους χωρίς να χρειάζεται σχολείο.
Σημείωση: Δεν είμαι ούτε δάσκαλος ούτε μαθηματικός.
-
21-05-24, 11:55 Απάντηση: Κριτική σχολικών βιβλίων #11
Αν γ=δ και προσθέσουμε ή αφαιρέσουμε ή διαιρέσουμε
ή πολλαπλασιάσουμε τα γ, δ με τον ίδιο αριθμό προκύπτουν
πάλι ίσοι αριθμοί. Αυτό δεν προκύπτει σπό τους ορισμούς
των 4 πράξεων.
Bookmarks