Δελτίο Τύπου:
Η Vodafone στηρίζει τους συνδρομητές της στην Αττική
Η Vodafone Ελλάδας στηρίζει έμπρακτα όλους τους συνδρομητές της στην Αττική, που πλήττονται από τις φωτιές, καλύπτοντας τις ανάγκες τους για περισσότερη επικοινωνία.
Συγκεκριμένα, οι συνδρομητές της Vodafone, ιδιώτες και επαγγελματίες, συμβολαίου κινητής, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής που ζουν στις περιοχές της Ανθούσας, Πεντέλης, Νέας Πεντέλης, Γέρακα, Παλλήνης, Νέας Παλλήνης και Ραφήνας θα έχουν στη διάθεση τους αυτόματα και δωρεάν για χρήση, από σήμερα και για 15 μέρες:
• 1500 λεπτά ομιλίας προς όλους
• 20 GB
Επιπλέον, η Vodafone δεσμεύεται να στηρίξει όλους τους συνδρομητές σε όλη την Ελλάδα, όπου προκύψει ανάγκη, ενώ παράλληλα αναστέλλει τις εισπρακτικές ενέργειες για φραγή εισερχομένων ή/και εξερχομένων κλήσεων για τους κατοίκους των ανωτέρω περιοχών μέχρι και 04/08.
Δελτίο Τύπου:
Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές WIND που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές
Απεριόριστος χρόνος ομιλίας και 20GB mobile internet
Αθήνα, 20 Ιουλίου 2022. Η Nova Wind, κατανοώντας τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας στις περιοχές της Αττικής που έχουν πληγεί από τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενημερώνει τους συνδρομητές της ότι βρίσκεται κοντά τους με δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα προσφέρει από σήμερα και για 7 μέρες σε όλους τους:
• πελάτες συμβολαίου κινητής WIND, ιδιώτες αλλά και επιχειρήσεις καθώς και τους
• κατόχους καρτοκινητής F2G & Q
Δωρεάν απεριόριστο χρόνο ομιλίας προς όλους
(εθνικά κινητά και σταθερά) και Δωρεάν 20GB έως τις 27/7. Οι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση με SMS στο κινητό τους.
Παράλληλα, έχει ανασταλεί η διαδικασία φραγής εισερχομένων / εξερχομένων κλήσεων για όλους τους συνδρομητές NOVA και WIND στις πληγείσες περιοχές μέχρι και μέσα Αυγούστου.
Η Nova - Wind ενημερώνει επίσης ότι από την πρώτη στιγμή το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου παρακολουθεί την πληγείσα περιοχή και οι τεχνικοί της δίνουν αγώνα για επίλυση τυχόν προβλημάτων, όπου αυτό είναι εφικτό, συνεργαζόμενοι με το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας και τις αρμόδιες κρατικές αρχές.
Εμφάνιση 1-15 από 18
-
20-07-22, 17:42 Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.209
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
20-07-22, 20:54 Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #2
Στην Cosmote ακόμα τρίβουν?
-
20-07-22, 21:42 Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #3
Θα μπορούσαν να στείλουν και κανένα powerbank να φορτίσει ο κόσμος το κινητό τους.
-
20-07-22, 23:42 Απάντηση: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #4
Wind: Δωρεάν επικοινωνία για τους συνδρομητές που έχουν πληγεί από τις πυρκαγιές
Απεριόριστος χρόνος ομιλίας και 20GB mobile internet
https://www.euro2day.gr/news/enterpr...tes-poy-e.html
- Τώρα το είδα, βάλατε και από Wind..
Αναμένουμε την Cosmote..My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE
-
21-07-22, 00:30 Re: Απάντηση: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #5
Από FB
Στην COSMOTE διευκολύνουμε την επικοινωνία των συνανθρώπων μας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές προσφέροντας στους συνδρομητές μας που κατοικούν σε Πεντέλη, Ανθούσα, Ντράφι, Διώνη, Πικέρμι, Ραφήνα, Παλλήνη και Γέρακα, 1500 λεπτά προς όλους και 15GB internet από 20/7 έως 4/8.
-
21-07-22, 08:56 Απάντηση: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #6
Αυτό έλειπε να μη βοηθήσουν
-
21-07-22, 09:23 Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #7
-
21-07-22, 09:49 Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #8
-
21-07-22, 10:36 Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #9
-
21-07-22, 11:00 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #10
-
21-07-22, 11:12 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #11
-
21-07-22, 13:24 Απάντηση: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #12
Εμένα Βριλήσσια μου έστειλε χθες η COSMOTE κατά τη 1 το μεσημέρι. ΥΓ έχω what’s up και μου ήρθε από το what’s up το μήνυμα.
ΓIA NA ΔIEYKOΛYNOYME THN EΠIKOINΩNIA ΣOY ΛOΓΩ THΣ ΠYPKAΓIAΣ, ENEPΓOΠOIHΣAME ΣTO KINHTO ΣOY AYTOMATA KAI ΔΩPEAN 1500 ΛEΠTA ΠPOΣ OΛOYΣ KAI 15GB INTEPNET ΓIA 15 HMEPEΣ, ΓIA XPHΣH ENTOΣ EΛΛAΔAΣ.
-
21-07-22, 14:53 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #13
-
21-07-22, 15:07 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #14
-
21-07-22, 15:54 Απάντηση: Διευκολύνσεις επικοινωνίας στην Αττική #15
Υποθέτω ότι το σύστημα κάνει τις προσφορές βάση T.K συνδρομητή..
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Panasonic KX-TGF310, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE
Bookmarks