Σελ. 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 85
  1. #1
    Το avatar του μέλους Gordito
    Gordito Guest
    Interviews
    Στα πλαίσια της προσπάθειας για επικοινωνία με τους παρόχους, φιλοξενούμε στο adslgr.com τη συνέντευξη της εταιρείας Net One ΑΕ.

    Eταιρικό προφίλ: Η Net One A.E. είναι στην Ελληνική αγορά από το 1998 προσφέροντας ολοκληρωμένες και σύγχρονες υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, με κύρια χαρακτηριστικά τις ξεκάθαρες προτάσεις μας, την διαφάνεια και αξιοπιστία των συναλλαγών, την τεχνολογική αρτιότητα και το εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης πριν, κατά και μετά την πώληση.

    Πρόσφατα άνοιξαν ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της εταιρείας και απευθυνθηκαν στον οικιακό χρήστη, στον επαγγελματία, στη μικρομεσαία επιχειρηση, με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία .

    Βασικοί μέτοχοί μας είναι θεσμικοί οικονομικοί επενδυτές. Συγκεκριμένα:
    • Sciens Capital Management (Νέα Υόρκη, ΗΠΑ)
    • BNP Paribas Private Equity (Παρίσι, Γαλλία)


    Η εταιρία είναι στελεχωμένη με ανθρώπους οι οποίοι έχουν όχι μόνο διεθνή εμπειρία στις τηλεπικοινωνίες αλλά και βαθιά γνώση και κατανόηση της Ελληνικής αγοράς.

    Την συνέντευξη μας παραχώρησαν στελέχη της εταιρείας.



    • Πώς αξιολογείτε την κατάσταση στο χώρο των τηλεπικοινωνιών σήμερα στην Ελλάδα;

      Ο χώρος των τηλεπικοινωνιών βρίσκεται σε μία διαδικασία ουσιώδους μετασχηματισμού. Aπό την πλευρά των νέων παρόχων σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, γίνονται σημαντικές επενδύσεις. Η αγορά των ευρυζωνικών υπηρεσιών με βάση την ΑΠΤΒ κατ’ ουσία μόλις ξεκίνησε και φαίνεται να υπάρχει έντονη και γρήγορα κλιμακούμενη ζήτηση. Καθώς και άλλες εταιρίες από συγγενείς αγορές, όπως η κινητή τηλεφωνία, εισέρχονται σε αυτή τη νέα αγορά, ενώ και ο ΟΤΕ εξελίσσεται προς αυτή την κατεύθυνση, είναι πιθανή η συγκέντρωση στο μεσοπρόθεσμο μέλλον. Θετική είναι η μέχρι τώρα εξέλιξη και του θεσμικού πλαισίου, η οποία άλλωστε ήταν και ο καταλύτης για την αύξηση των επενδύσεων στο χώρο. Σε αυτό το μέτωπο, το κανονιστικό, αναμένουμε σημαντικές εξελίξεις εξαιτίας της αναθεώρησης του κοινοτικού πλαισίου για τις τηλεπικοινωνίες που θα παρουσιασθεί τον προσεχή Νοέμβριο και θα επηρεάσει την ανάπτυξη της αγοράς.

    • Πώς αξιολογείτε τη θέση της εταιρείας σας στην Ελληνική αγορά σήμερα;

      Η εταιρεία μας μετά από πολυετή δραστηριοποίηση σχεδόν αποκλειστικά στην αγορά των μεγάλων επιχειρήσεων, αναμένοντας την ωρίμανση του νομοθετικού πλαισίου για την ΑΠΤΒ που ήταν ανέκαθεν στρατηγικός στόχος για εμάς, εισήλθε από τον Απρίλιο 2007 στην αγορά των ενοποιημένων ευρυζωνικών υπηρεσιών προς τους οικιακούς καταναλωτές. Η μέχρι τώρα πορεία μας παρά τα προβλήματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε είναι θετική. Προχωρούμε στην ολοκλήρωση του επενδυτικού μας σχεδίου για την ευρύτερη περιοχή Αθηνών μέσα στο 2007 και θα ξεκινήσουμε την υλοποίηση του αντιστοίχου για την Θεσσαλονίκη εντός του 2008.

    • Πολύς λόγος γίνεται για τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα στις διαδικασίες μετάβασης σε LLU. Ποιες πρωτοβουλίες είναι διατεθειμένη η εταιρία σας να πάρει για τη βελτίωση της κατάστασης;

      Σε ότι μας αφορά συνεχίζουμε την ενημέρωση των διαφόρων πληροφοριακών συστημάτων μας ώστε η παρακολούθηση της μετάβασης ανάμεσα στις διάφορες εκφάνσεις της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον ΤοΒ ΟΤΕ να είναι όσο πιό στενή, ώστε να είμαστε σε θέση να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους συνδρομητές και εν γένει να συμβάλλουμε στην ομαλή μετάβαση του ΤοΒ μεταξύ των διαφόρων δικτύων. Πρέπει όμως να παρατηρήσουμε ότι και το σχετικό πληροφοριακό σύστημα του ΟΤΕ συνεχώς εμπλουτίζεται με στοιχεία και διαδικασίες που παρατηρούνται στο πρώτο χρόνο της πραγματικής εφαρμογής του και δεν έχει αφομοιώσει πλήρως τις πρόσφατες αποφάσεις της ΕΕΤΤ. Ενα μεγάλο θέμα που έχει πρόσφατα παρατηρηθεί είναι η δυστοκία και οι συνεπαγόμενες καθυστερήσεις στις παραδόσεις ανενεργών βρόχων που κατά πληροφορίες οφείλεται στην έλλειψη τεχνικών από την πλευρά του ΟΤΕ. Εμείς καλούμε την ΕΕΤΤ να διερευνήσει την βασιμότητα παρομοίων ισχυρισμών και στον βαθμό που κάτι τέτοιο αληθεύει να ενημερώσει υπεύθυνα το καταναλωτικό κοινό και να επιβάλλει συγκεκριμένες ενέργειες ώστε να αρθεί η σημερινή κατάσταση. Γενικά η εταιρεία μας είναι πρόθυμη και έχει συμβάλλει τόσο αυτοτελώς όσο και μέσω του ΣΑΤΠΕ με προτάσεις στην βελτίωση των διαδικασιών παροχής ΤοΒ αλλά και των συναφών ευκολιών και θα εξακολουθήσουμε καλόπιστα να το κάνουμε.

    • Ποια είναι η εμπειρία της εταιρίας σας από την εφαρμογή του νέου RUO; Πώς βλέπετε την εφαρμογή του το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα; Πιστεύετε πως χρειάζονται περαιτέρω βελτιώσεις και αν ναι ποιες;

      Το νέο RUO όπως συμπληρώθηκε και από μεταγενέστερες αποφάσεις της ΕΕΤΤ, είναι σαφώς μία μεγάλη βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο και έδωσε μεγάλη ώθηση στην ΑΠΤΒ που είναι ήδη εμφανής. Υπάρχουν όμως πλευρές του οι οποίες παραμένουν ανενεργές (π.χ σύμμεικτη και εικονική συνεγκατάσταση) και πολλά θέματα όπως η χρήση ασυρμάτων μέσων, χρήση του προαυλίου χώρου των Α/Κ τα οποία είναι αιτήματα των παρόχων από μακρού και τα οποία στο RUO είτε δεν αναφέρονται καθόλου ή αναφέρονται με γενικούς όρους σε σημείο που να χρειάζονται ερμηνευτικοί εγκύκλιοι εκ μέρους της ΕΕΤΤ με αμφίβολα αποτελέσματα ώς πρός την δεσμευτικότητα τους απέναντι στον ΟΤΕ . Ενα σημαντικό θέμα το οποίο προβλέπουμε να μας απασχολήσει με αυξανόμενη συχνότητα στο μέλλον και ιδιαίτερα όσο αυξάνουν οι ταχύτητες πρόσβασης στο δίκτυο των διαφόρων παρόχων, είναι η διαχείριση του φάσματος των συχνοτήτων με σκοπό την αποφυγή παρεμβολών στις συνδέσεις DSL από την ύπαρξη κυκλωμάτων Ε1 στο ίδιο πολύζευγο καλώδιο, κάτι που δεν αντιμετωπίζεται στα πλαίσια του υφισταμένου RUO άν και έχει ανοίξει μία σχετική συζήτηση στο παρελθόν.

    • Ο ΟΤΕ κατηγορεί την ΕΕΤΤ ότι μόνο εξαιτίας των παρεμβάσεών της, καταφέρνουν και επιβιώνουν κάποιοι πάροχοι. Νομίζετε ότι οι πάροχοι στην ελληνική αγορά είναι όντως πολλοί;

      Δεν επιθυμούμε να σχολιάσουμε «κατηγορίες» άλλων παρόχων εναντίον του ρυθμιστή.
      Ο αριθμός των παρόχων που δραστηριοποιούνται στην αγορά κρίνεται τελικά από το άν έχουν να προσφέρουν κάποιες υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των πελατών τους και όχι αποκλειστικά από τις αποφάσεις των ρυθμιστικών αρχών που σκοπό έχουν να εξασφαλίσουν τις συνθήκες ύπαρξης του ανταγωνισμού και όχι την επιβίωση ή μη συγκεκριμένων παρόχων.

    • Με βάση τις εμπειρίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας στον Τύπο αλλά και που καταγράφονται κατά εκατοντάδες στο adslgr.com η υπόθεση του πλήρως απελευθεροποιημένου βρόχου στην Ελλάδα μέχρι στιγμής έχει ταλαιπωρήσει πολλούς καταναλωτές. Εκτιμάτε ότι ορισμένοι από τους παρόχους δεν ήταν έτοιμοι για αυτό το βήμα;

      Όπως σε όλες τις νέες τεχνολογίες υπάρχει μια περίοδος όπου τα πράγματα δεν είναι εντελώς «ρόδινα». Για παράδειγμα, κατά την είσοδο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελληνική αγορά, η δικτυακή κάλυψη ήταν ακόμη υπό ανάπτυξη, ενώ χρειάστηκαν μερικά χρόνια μέχρι να φτάσει στα σημερινά επίπεδα πληθυσμιακής και γεωγραφικής κάλυψης. Το ίδιο συνέβη και στις επόμενες γενιές δικτύων κινητών επικοινωνιών όπως το GPRS, και με πιο πρόσφατο παράδειγμα το δίκτυο UMTS ( ή αλλιώς 3G) όπου υπάρχουν ακόμη περιοχές εντός του λεκανοπεδίου της Αττικής όπου δεν έχουν δικτυακή κάλυψη 3G. Ας μην ξεχνάμε επίσης τις πρώτες μας εμπειρίες με το Internet όπου η Dial-up πρόσβαση ξεκίνησε ως εμπορικό προϊόν με ταχύτητες 9,6 Kbps, αργότερα στα 14Kbps, στα 33Kbps, 56 Kbps και μετά ήρθε η «επανάσταση» του ISDN, κ.ο.κ. Με βάση τα παραπάνω, ας αναρωτηθούμε λοιπόν ποια μέχρι σήμερα εγκατεστημένη εμπειρία θα μας έκανε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό σε ότι αφορά στο ADSL; Πολύ περισσότερο δε, όταν η απελευθέρωση του τοπικού βρόχου επιφέρει αλλαγές όχι μόνο σε ένα εγκατεστημένο καθεστώς αλλά και επιβάλλει κάποιες σημαντικές αλλαγές στην αλυσίδα αξιών (value chain) μέσα στο υπάρχον τηλεπικοινωνιακό καθεστώς . Ετσι λοιπόν, πολλά από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την αρχική φάση της εμπορικής εκμετάλλευσης στην απελευθέρωση του τοπικού βρόχου ήταν αναμενόμενα ενώ εκτιμούμε ότι αυτά εντάθηκαν όταν παρατηρήθηκαν περιστατικά κατά τα οποία πάροχοι δέχθηκαν αιτήσεις πελατών χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη δικτυακή υποδομή και κάλυψη.

      Η αλήθεια είναι ότι η αγορά κατελήφθη απο ένα άγχος γρήγορης απόκτησης πελατών, το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί και να οδήγησε στην υποτίμηση της σημασίας της ετοιμότητας εξυπηρέτησής τους. Είναι σαφές ότι στην πρώτη φάση της ανάπτυξης των ευρυζωνικών δικτύων και υπηρεσιών των διαφόρων παρόχων, οι εσωτερικές διαδικασίες δεν είχαν σταθεροποιηθεί πλήρως, πολύ δε περισσότερο αν αναλογιστούμε ότι μέσα στο 2007 με αποφάσεις της ΕΕΤΤ έγινε μία «κοσμογονία» στον τομέα των μετατροπών που κατέλαβε όλη την αγορά εξ’απήνης. Εκτός όμως απο τα όποια ενδογενή θέματα των παρόχων υπήρξαν -και συνεχίζουν να υπάρχουν- προβλήματα και σε άλλες περιοχές. Ας σημειωθεί ότι το πληροφοριακό σύστημα που διαθέτει ο ΟΤΕ για τους παρόχους (W-CRM) δεν μπορούσε να υποστηρίξει διάφορες μετατροπές μέχρι τα μέσα του καλοκαιριού περίπου με αποτέλεσμα εύλογα παράπονα τόσο των ενδιαφερομένων συνδρομητών όσο κια των παρόχων. Τέλος παράπονα εγείρονται όχι μόνο λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις των ΤοΒ, αλλά και για προβλήματα που δημιουργούνται από καθυστερήσεις στην άρση βλαβών και από την ποιότητα των χάλκινων ζευγών του ΟΤΕ που δεν είναι σε θέση να υποστηρίξουν υψηλές ταχύτητες πρόσβασης.

    • Πώς βλέπετε το προφίλ του Έλληνα χρήστη στο διαδίκτυο; Για ποιους λόγους πιστεύετε ότι αγοράζει κάποιος σήμερα μια ADSL σύνδεση;

      Σταδιακά όλο και περισσότερες υπηρεσίες αλλά και καθημερινές συνήθειες στηρίζονται στο Internet. Από την επικοινωνία για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους, την ενημέρωση και την εκπαίδευση, μέχρι την ψυχαγωγία και την αλλαγή της λειτουργίας της «κοινότητας». Οι Έλληνες δεν αποτελούν εξαίρεση. Όλο και μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων αλλάζει συνήθειες και πολλοί εξαρτώνται σημαντικά απο την πρόσβαση στο Internet.Η ταχύτητα πρόσβασης γίνεται αναπόφευκτα σημαντικός παράγοντας καθώς κάνουμε online όλο και περισσότερα πράγματα. Η οικονομία επίσης. Όσο αυξάνει ένας καταναλωτής τη χρήση τόσο πιο συμφέρουσα γίνεται μία σύνδεση που δεν έχει χρονοχρέωση. Τρίτος παράγοντας είναι η ευκολία της διαρκούς διαθεσιμότητας. Πολλές εφαρμογές στηρίζονται σε διαρκή διαθεσιμότητα της σύνδεσης, κάτι που δεν είναι δυνατό με άλλους τρόπους Αυτοί οι τρεις παράγοντες, δηλαδή η ταχύτητα, η οικονομία και η διαθεσιμότητα, γίνονται όλο και πιο σημαντικοί καθώς το περιεχόμενο και οι εφαρμογές αυξάνουν. Το προφίλ του χρήστη αλλάζει διαρκώς και πιστεύουμε ότι σύντομα θα εμπεριέχει σχεδόν όλο το φάσμα ηλικιών του ενεργού πληθυσμού (έως 65 ετών), αν και, αυτή τη στιγμή, οι ηλικίες 12-35 αποτελούν την κύρια βάση χρηστών. Στην ομάδα χρηστών πρέπει να προσθέσουμε και τους επαγγελματίες , τους υπαλλήλους και τα στελέχη επιχειρήσεων.

    • Είναι γνωστό πως οι ADSL συνδέσεις δεν παρέχουν εγγυημένες ταχύτητες. Ωστόσο η χρήση p2p εφαρμογών επιβαρύνει τα δίκτυα των παρόχων διεθνώς και προκαλεί προβληματισμό για το πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί. Πρόσφατα στη Βρετανία ξεκίνησε η λήψη μέτρων κατά των "σπάταλων" χρηστών. Πώς κρίνετε το συγκεκριμένο μέτρο και ποια λύση θα είχατε να προτείνετε;

      Θεωρούμε ότι η λύση βρίσκεται στην κατεύθυνση της δημιουργίας εξειδικευμένων πακέτων που θα εξυπηρετούν τις ειδικότερες ανάγκες των χρηστών με διαφοροποιημένη χρέωση. Όταν χρησιμοποιείς ένα κοινό πόρο κάνοντας παραδοχές χρήσης με μέσους όρους, δεν μπορείς παρά να οδηγηθείς στην αντιμετώπιση κάθε ομάδας με διαφορετικό προφίλ χρήσης με διαφοροποιημένο και εξειδικευμένο προϊόν. Αλλιώς είτε θα καταδικάσεις κάποιους να πληρώνουν περισσότερο απ’ όσο τους αναλογεί ή κάποιους άλλους να λαμβάνουν λιγότερα απ’ αυτά για τα οποία πληρώνουν. Δεν είναι θέμα λήψης μέτρων, αλλά αναγνώρισης των πραγματικών αναγκών και προσαρμογής σε αυτές.

    • Πόσο κοντά είμαστε στη μέρα παροχής FTTH; Πιστεύετε πως θα κάνουμε πρώτα μια "στάση" στο VDSL ή μήπως όλα αυτά είναι όνειρο μακρινό για τα Ελληνικά δεδομένα;

      Κρίνοντας και από τις εξελίξεις σε άλλες χώρες της ΕΕ (Ιταλία (Μιλάνο), Ολλανδία (Amsterdam) και Γαλλία (Παρίσι)) αλλά και ευρύτερα (Ιαπωνία, ΗΠΑ) πιστεύουμε ότι η ημέρα του FTTH στην χώρα μας θα καθυστερήσει εκτός αν υπάρξει κάποιου τύπου κρατική παρέμβαση/επιχορήγηση. Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι η εταιρεία Fastweb έιχε την χρυσή ευκαιρία να κατασκευάσει οπτικό δίκτυο στο Μιλάνο σε συνεργασία και μέσα απο τις υποδομές της δημοτικής εταιρείας ηλεκτρισμού, και η εταιρεία Free στο Παρίσι επενδύει 1 δις€ σε υποδομές FTTH, έχοντας και την συμπαράσταση και συνεργασία της δημοτικής αρχής αυτής της πόλης. Οπως γίνεται εύκολα αντιληπτό το μέγεθος των επενδύσεων είναι πολύ μεγάλο ακόμη και για παρόχους όπως ο ΟΤΕ και είναι σε κάθε περίπτωση ουτοπικό να γίνεται αυτή η συζήτηση άν δεν ξεκαθαριστεί η υπόθεση των δικαιωμάτων διέλευσης. Στον αντίποδα θα πρέπει να επισημάνουμε ότι αστικές περιοχές σαν τα πολεοδομικά συγκροτήματα Αθήνας-Πειραιά κια Θεσσαλονίκης, εξασφαλίζουν τις αντικειμενικές προϋποθέσεις επιτυχίας τέτοιων εγχειρημάτων διότι είναι εξαιρετικά μεγάλη η πυκνότητα δυνητικών συνδρομητών ανά μέτρο κατασκευασμένου δικτύου.

      Η περίπτωση του VDSL είναι μία τεχνικά και οικονομικά πιό ρεαλιστική προσέγγιση που αξιοποιεί τον τοπικό υποβρόχο αλλά και αυτό απαιτεί σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές οπτικών δικτύων και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ την οριστικοποίηση της κατάστασης με τα δικαιώματα και τέλη διέλευσης και χρήσης. Κάτι που θα συνεισέφερε θετικά σε αυτή την περίπτωση θα ήταν η αποδεσμοποίηση της πρόσβασης σε αγωγούς, φρεάτια και καλώδια οπτικών ινών που φημολογείται ότι θα είναι συστατικό του νέου ευρωπαίκού τηλεπικοινωνιακού πλαισίου. Ωστόσο πρέπει να σημειώσουμε ότι υπάρχουν διεθνώς διαφορετικές αντιλήψεις για το κατά πόσον τα οφέλη για τον χρήστη του VDSL συγκριτικά με το ADSL αντισταθμίζουν το σημαντικά μεγαλύτερο ύψος επένδυσης.

    • Ένα ακόμα μεγάλο θέμα είναι η παροχή ευρυζωνικών υπηρεσιών σε απομακρυσμένες περιοχές λόγω και του ανάγλυφου της χώρας. Ποια πιστεύετε ότι θα ήταν η ενδεικνυόμενη και πρακτικώς εφαρμόσιμη λύση;

      Εδώ πιστεύουμε ότι είναι η απαραίτητη η κρατική ενίσχυση (όπως ήδη εκδηλώνεται) για την ενίσχυση της προσφοράς αλλά και της ζήτησης ώστε να μειωθεί το λεγόμενο «ψηφιακό χάσμα» ανάμεσα στα μεγάλα μητροπολιτικά κέντρα και τις περιφέρειες της χώρας. Θα πρέπει να είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν εκτός των υποδομών ΟΤΕ και όλες εκείνες οι υποδομές που προσφέρονται για την κατασκευή δικτυακών υποδομών (π.χ σιδηροδρομικά δίκτυα, δίκτυα μεταφοράς & διανομής ενέργειας, δίκτυα αποχέτευσης, οδικά δίκτυα). Σε πολύ απομακρυσμένες περιοχές δεν θα είχε νόημα η αξιοποίηση του ΤοΒ και οι συνδρομητές θα πρέπει να συνδέονται με ασύρματα μέσα.

    • Συμφωνείτε με την άποψη που λέει πως τελικά η διάδοση της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα θα έρθει μέσα από το τεράστιο πελατολόγιο των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας;

      Οχι, δεν βλέπουμε τη σχέση απαραίτητα. Αναφερθήκαμε στα προηγούμενα στους παράγοντες ζήτησης του ADSL και στα εμπόδια εφαρμογής του και κανένα απο αυτά τα θέματα δεν σχετίζεται με την κινητή τηλεφωνία. Το ότι η ζήτηση αυτών των υπηρεσιών και οι νέες εφαρμογές μπορούν να αποτελούν ευκαιρία περαιτέρω ανάπτυξης γι αυτές τις εταιρίες πιθανώς ισχύει, αλλά σίγουρα όχι το αντίθετο. Εξάλλου η μέχρι σήμερα Ευρωπαϊκή εμπειρία αυτό έχει δείξει. Πέραν αυτού, δεν μπορούμε παρά να παρατηρήσουμε ότι οι καινοτομίες και οι νέες αγορές σπάνια δημιουργούνται απο μεγάλες και εγκατεστημένες εταιρίες. Δεν έφερε η Microsoft την επανάσταση με το Internet, αντίθετα μάλλον άργησε να αντιδράσει. Δεν έφεραν οι κρατικοί τηλεπικοινωνιακοί φορείς την επανάσταση της κινητής τηλεφωνίας, αλλά εταιρίες τότε άγνωστες που σήμερα είναι κολοσσοί. Αυτό δεν αποτελεί κατηγορία αλλά απλή αναγνώριση της πραγματικότητας. Αντίθετα λοιπόν, η διάδοση της ευρυζωνικότητας περνά μέσα απο την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και την διασφάλιση του ισότιμου ανταγωνισμού.

    • Κάποιοι λένε πως με την παροχή υπηρεσιών 3play θα ανατραπεί πλήρως το τηλεοπτικό τοπίο στη χώρα. Συμφωνείτε;

      Οχι αλλά δεν πρέπει να είναι κανείς κατηγορηματικός. Αυτή είναι όμως η εμπειρία σε πιο προηγμένες αγορές. Η χρήση απο τους καταναλωτές παραμένει πολύ χαμηλή. Υπάρχουν πολλά θέματα να λυθούν μέχρι να μπορεί να υποθέσει κανείς ότι η IPTV θα είναι η κύρια τηλεοπτική σύνδεση στο σπίτι. Ποιότητα, ευχρηστία, περιεχόμενο. Υπάρχουν και άλλα όμως. Πληθαίνουν οι υπηρεσίες που είναι ανεξάρτητες παρόχων και οι οποίες εκμεταλλεύονται τα εγκατεστημένα δίκτυα ευρυζωνικής πρόσβασης και τις ταχύτητες που αυτά δίνουν. Αν θέλετε να ακούσετε ραδιόφωνο στο Internet σήμερα, δεν περιμένετε να σας δώσει ο πάροχός σας ένα σταθμό αλλά απλώς συνδέεστε σε οποιοδήποτε σταθμό εκπέμπει στο Internet. Γιατί δεν θα κάνετε το ίδιο για την τηλεόραση αύριο;Για να μιλήσουμε για ανατροπές, θα πρέπει ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού να επιλέξει ως κύρια παροχή τηλεόρασης ένα προϊόν 3play και απέχουμε πολύ απο αυτό. Ακόμα και όταν φτάσουμε εκεί δεν είμαστε σίγουροι ότι θα είναι οι πάροχοι με το 3play αυτοί που θα έχουν το σημαντικότερο μερίδιο τέτοιοων υπηρεσιών ή κάποιοι άλλοι.

    • Πώς αξιολογείτε την πρόσφατη παρουσίαση από την Vodafone του πακέτου "3 σε 1" και πώς νομίζετε πως θα επηρεάσει τις δικές σας υπηρεσίες;

      Η συγκεκριμμένη εταιρεία, αλλά και άλλες όπως φημολογείται, αναγνώρισε προφανώς μία ευκαιρία ανάπτυξης και απήντησε στην πρόκληση με τον τρόπο της. Σε κάθε περίπτωση συζητάμε για κινητή τηλεφωνία και πρόσβαση στο διαδίκτυο και όχι για σταθερή τηλεφωνία.

    • O OTE σε πρόσφατο δελτίο τύπου του κατηγόρησε τους εναλλακτικούς ότι χρεώνουν για την παροχή βοήθειας προς τους πελάτες τους και ότι γενικά η υποστήριξη πελατών είτε σε τεχνικά είτε σε μη τεχνικά ζητήματα είναι κακή. Συμμερίζεστε αυτήν την άποψη; Τι σκοπεύετε να κάνετε για να βελτιώσετε την παροχή βοήθειας προς τους πελάτες σας;

      Πιστεύουμε ότι είναι καλύτερα ο κάθε πάροχος να εξετάζει πρώτα «τα του οίκου του» και μετά να ασχολείται με τους άλλους. Οι αυθεντικοί κριτές του επιπέδου υπηρεσιών είναι οι συνδρομητές της κάθε εταιρείας οι οποίοι πλέον έχουν πλειάδα επιλογών και μηδενικό εξαναγκασμό να συνεργαστούν με κάποιο συγκεκριμμένο πάροχο, κάτι που δεν ίσχυε πριν από μερικά χρόνια.

      Σε ότι μας αφορά, αποδίδουμε τεράστια σημασία στο να έχει ο πελάτης μας μία εμπειρία χρήσης των υπηρεσιών μας που χαρακτηρίζεται απο απλότητα και ευχρηστία – και μάλιστα απο τον καθένα και όχι μόνο απο τους ειδικούς. Για να το επιτύχουμε αυτό δεν επαρκεί ότι έχουμε ένα ιδιαίτερα εύχρηστο το προϊόν, αλλά πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμη και αποτελεσματική και η εξυπηρέτηση πελατών. Πόσες φορές επιλέξατε να ζήσετε με ένα, έστω μικρό, πρόβλημα προκειμένου να ταλαιπωρηθείτε απο τηλεφωνικές ουρές αναμονής ή με την αμφιβολία ότι ακόμα και όταν φτάσετε εκεί θα πληθύνουν τα προβλήματά σας και όχι οι λύσεις; Αυτό ακριβώς δεν θέλουμε να συμβαίνει στους πελάτες μας και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε πραγματικότητα.

      Στο θέμα των χρεώσεων, πιστοί στην βασική αρχή μας να «μιλάμε ξεκάθαρα γιατί δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε» δεν επιβάλουμε καμία πρόσθετη χρέωση για την εξυπηρέτηση πελατών, όπως ακριβώς έχουμε αποφύγει και όλες εκείνες τις μη αναμενόμενες απο τον πελάτη χρεώσεις ή τα «ψιλά γράμματα».

      Και τα δύο πιο πάνω χαρακτηριστικά αποτελούν σημαντικά σημεία διαφοροποίησης για τη Net One και εκτιμώνται απο τους πελάτες. Άρα μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα κινούμαστε διαρκώς προς τη βελτίωσή τους και όχι το αντίθετο.

    • Σκοπεύετε να αποκτήσετε ή να επεκτείνετε το δικό σας δίκτυο και σε άλλες περιοχές της Αθήνας ή στη Θεσσαλονίκη, ή στην υπόλοιπη Ελλάδα; Έχετε μήπως κάποιο πλάνο που θα μπορούσατε να μας ανακοινώσετε;

      Το επιχειρηματικό μας σχέδιο προβλέπει την κάλυψη της Αθήνας (ήδη έχουμε καλύψει περίπου 84%) και της Θεσσαλονίκης εντός του 2008. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για την ανάπτυξη ιδιόκτητου δικτύου σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

    • Με την είσοδο του ADSL2+ έχει προκύψει ότι πολλοί συνδρομητές λόγω απόστασης αλλά κυρίως λόγω παλαιότητας και κακής ποιότητας του δημόσιου δικτύου χαλκού δεν μπορούν να απολαύσουν τις υψηλές ταχύτητες και τις υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας που μπορούν να δοθούν από αυτή την τεχνολογία. Πώς πιστεύετε ότι πρέπει και μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα; Θα ήταν λύση να αναλάβετε εσείς την διαχείριση του last mile;

      Η διαχείριση του τοπικού βρόχου και υποβρόχου είναι υπόθεση του ΟΤΕ, ο οποίος είναι και ο ιδιοκτήτης αυτής της υποδομής. Δεν νομίζουμε ότι θα ήταν λύση να αναλάβουν περισσότεροι απο ένας πάροχοι την διαχείριση αυτής της υποδομής, διότι θα κατέληγε σε χάος. Θα μπορούσε όμως το τμήμα του ΟΤΕ που ασχολείται με την συντήρηση/διαχείριση αυτών των υποδομών να αποτελέσει μία ξεχωριστή εταιρεία με σαφή υποχρέωση την ισότιμη πρόσβαση όλων των άλλων παρόχων σε αυτές τις υποδομές με συγκεκριμένο εμπορικό αντάλλαγμα.

      Τα προβλήματα από την κακή ποιότητα των χάλκινων καλωδίων είναι δεδομένα και μπορούν να αντιμετωπισθούν μέσα από τις εκάστοτε εξυγιάνσεις που επιφέρει ο ίδιος ο ΟΤΕ, με την ενεργή διαχείριση του φάσματος για την αποφυγή παρεμβολών από κυκλώματα Ε1.

    • Ποια είναι η διασύνδεση της εταιρίας σας με το διεθνές δίκτυο και ποια με τον ΑΙΧ; Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια αναβάθμισης;

      Η σημερινή σύνδεση με το Internet είναι 1GB. Υπολογίζουμε ότι με τις υφιστάμενες υπηρεσίες και τον αναμενόμενο αριθμό συνδρομητών θα χρειαστούμε να διπλασιάσουμε την χωρητικότητα αυτής της σύνδεση στις αρχές του 2008 και να την τριπλασιάσουμε μέσα στο 1 6μηνο 2008.
      Η σύνδεσή μας με το ΑΙΧ είναι χαμηλότερη απ’ όσο χρειαζόμαστε λόγω της παρατεταμένης άρνησης του ΟΤΕ να μας παραδώσει οποιαδήποτε επαύξηση κυκλωμάτων, ή το κύκλωμα Metro Ethernet το οποίο έχουμε ζητήσει από 5μηνου χωρίς ακόμη να έχει ικανοποιηθεί. Ίσως όταν δημοσιευθεί η απάντησή μας να έχει παραδοθεί και αυτό το κύκλωμα που θα διευκολύνει σημαντικά στην επιτάχυνση της ενδοχώριας κίνησης.Αυτό όμως είναι ένα πρόβλημα που δυνητικά αφορά όλους τους παρόχους, οπότε ευελπιστούμε ότι το ΕΔΕ,Τ που διαχειρίζεται το ΑΙΧ για λογαριασμό των παρόχων που συμμετέχουν σε αυτό, να μετεγκαταστήσει τον κόμβο σε άλλο χώρο όπου οι πάροχοι θα μπορούν να συνδέονται με δικά τους μέσα. Είναι ο καλύτερος τρόπος για την επίλυση του προβλήματος.

    • Είναι γνωστό ότι θιγόμενες από τη χρήση p2p εταιρίες ζητούν πια και από ελληνικούς ISPs προσωπικά δεδομένα πελατών τους, προκειμένου να στραφούν εναντίον τους. Έχετε γίνει αποδέκτης τέτοιων αιτημάτων; Ποια είναι η πολιτική της εταιρίας σας απέναντι σε τέτοια αιτήματα;

      Η πολιτική μας είναι να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για την ύπαρξη τέτοιων αιτημάτων από κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων περιεχομένου (μουσική, ταινίες) και να τους συνιστούμε να απέχουν στο μέλλον από παρόμοιες ενέργειες. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία μας δεν δημοσιοποιεί σε τρίτους προσωπικά δεδομένα παρά μόνο εφόσον υπάρχει σχετική εισαγγελική παραγγελία.

    • Ποιά είναι η πολιτική σας για το contention ratio; Σκέφτεστε τη δημιουργία και άλλων πακέτων υπηρεσιών, όπως πχ premium accounts με πολύ μικρότερο contention ratio, ή πχ οικονομικών πακέτων με ογκοχρέωση (ρεαλιστική ογκοχρέωση πχ 10GB με 20GB);

      Σε οποιασδήποτε μορφής ογκοχρέωση ή χρονοχρέωση απαντούμε όχι, γιατί αντιβαίνει στους κύριους παράγοντες ζήτησης των ευρυζωνικών συνδέσεων, όπως αναφέραμε και στα προηγούμενα. Οι ανάγκες των πελατών αυξάνουν συνέχεια γιατί χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Internet. Είναι λάθος να τους εγκλωβίσεις σε σχήματα που σύντομα θα είναι ανεπαρκή. Είναι απίθανο αν παρατηρήσει κανείς πόσοι πελάτες παραμένουν «ξεχασμένοι» σε τέτοια σχήματα καθαρά για λόγους αδράνειας, καταλήγοντας να είναι δυσαρεστημένοι.

      Εξετάζουμε τη δημιουργία διαφοροποιημένων πακέτων πάντα με σημείο αναφοράς τις ανάγκες των πελατών. Σκοπεύουμε μάλιστα άμεσα να αξιοποιήσουμε το ADSLGR.COM για να ακούσουμε τι έχουν να μας πούν τα εξαιρετικά κατηρτισμένα (και απαιτητικά) μέλη του. Αυτό που θέλουμε οπωσδήποτε να αποφύγουμε είναι μία πανσπερμία πακέτων που δημιουργούν σύγχυση και, κυρίως, το να δώσουμε κάτι με το ένα χέρι και να το πάρουμε πίσω με το άλλο.

    • Κάποιοι Δήμοι στην Ελλάδα (πχ e-trikala) προσφέρουν δωρεάν Ασύρματο Ιντερνετ και κάποιοι έχουν προγραμματίσει την εγκατάσταση οπτικών ινών στην πόλη τους όπου εκτός από τη διασύνδεση των Δημοσίων Υπηρεσιών είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν και διάφορες ευρυζωνικές υπηρεσίες στους δημότες τους (πχ 3-play, δωρεάν αστικές κλήσεις κ.α). Θα θεωρούσατε ανταγωνιστές τους Δήμους αυτούς και γιατί?

      Πιστεύουμε ότι οι πρωτοβουλίες των Δήμων σε αυτή την κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτες και πρέπει να ενθαρρύνονται γιατί έτσι συμβάλουν στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα αρκεί να μην παραβιάζουν το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο. Δεν είμαστε σίγουροι για τις υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει ένας Δήμος σε συνδρομητές λιανικής αλλά σίγουρα θα μπορούσε να διαχειρίζεται δικτυακές υποδομές και να παρέχει ισότιμη πρόσβαση σε παρόχους υπηρεσιών με εμπορικό αντάλλαγμα.

    • Ήσαστε ο πρώτος πάροχος πού άνοιξε γέφυρα επικοινωνίας με τους συνδρομητές μεσω του adslgr.com. Ποιές είναι οι εντυπώσεις σας απο αυτή την κίνηση; Σας βοήθησε να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους συνδρομητές; Θα το συνεχίσετε;

      Η επιλογή μας να ανοίξουμε αυτή την γέφυρα επικοινωνίας υλοποιήθηκε για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος ήταν να συμμετέχουμε και εμείς εμπράκτως στην ανάπτυξη της γνώσης για την ευρυζωνικότητα προς όλο το ενδιαφερόμενο κοινό και όχι μόνο για τους συνδρομητές μας. Γι αυτό και απαντούμε σε ερωτήματα ανεξαρτήτως απο το αν υποβάλλονται απο συνδρομητές μας ή άλλα μέλη του adslgr.com. Ο δεύτερος λόγος που αποφασίσαμε να ανοίξουμε αυτόν τον δίαυλο επικοινωνίας ήταν για να μας βοηθήσει να έχουμε μια ανοικτή γραμμή με τους συνδρομητές μας έτσι ώστε να μαθαίνουμε τα προβλήματα ή τους προβληματισμούς από «πρώτο χέρι» με άξονα την βελτίωσή μας σε όλους τους τομείς.

      Κάποιοι χαραρακτήρισαν ως «τρέλλα» ότι «εκτεθήκαμε» στο adslgr.com. Η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές υπάρχουν μηνύματα με οξύτητα, σπάνια και με άλλες προθέσεις. Αισθανόμαστε όμως πολύ άνετα, γιατί οι δικές μας προθέσεις δεν είναι να αρνούμαστε τα προβλήματά μας αλλά να τα εντοπίζουμε και να τα λύνουμε. Η απο πρώτο χέρι εικόνα που παίρνουμε απο το forum τόσο για όσα κάνουμε καλά όσο και για όσα πρέπει να κάνουμε καλύτερα είναι ανεκτίμητη.

      Έχοντας πλέον μία καλή κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του forum, σκοπεύουμε να κάνουμε πολλά νέα πράγματα στην κατεύθυνση του να βοηθήσουμε εμάς τους ίδιους αλλά και εσάς έτσι ώστε όλοι να καταλάβουμε καλύτερα τι χρειάζεστε και τι είναι αυτό που ανταποκρίνεται στις πραγματικές προτεραιότητές σας.

    • Στους συνδρομητές σας παρέχετε σταθερή τηλεφωνία μέσω VoIP (Voice over Internet Protocol). Πιστεύετε οτι αποκαθιστά ισάξια το PSTN; Ποιές είναι οι εντυπώσεις σας απο τη χρήση του Voip;

      Πιστεύουμε ότι η τηλεφωνία με χρήση IP πρωτοκόλλου (VoIP) είναι πλέον τεχνολογικά ώριμη για ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει το PSTN σε ποιότητα φωνής αλλά και να δώσει νέες δυνατότητες που το PSTN δεν είναι σε θέση να ικανοποιήσει (νομαδικότητα, σύνδεση με πλατφόρμες 3play, κ.α). Ακόμη υπάρχει η εκκρεμότητα της παροχής της υπηρεσίας σε περιπτώσεις διακοπής της παροχής ηλ. ενέργειας, το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε σε συνεργασία με τους κατασκευαστές modem/router και προσδοκούμε ότι σύντομα θα έχουμε ικανοποιητική απάντηση σύντομα.

    • Ένα μεγάλο μέρος των συνδρομητών σας έχει αναφέρει σοβαρά παράπονα σχετικά με τις ταχύτητες των συνδέσεων τους. Το πρόβλημα φαίνεται να είναι το bandwidth της εταιρίας σας και η υπερφόρτωση που παρουσιάζεται στις γραμμές σας. Υπάρχει χρονοδιάγραμμα αναβάθμισης; Πως απαντάτε εσείς στα παράπονα των χρηστών;

      Έχουμε ήδη προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες αναβαθμίσεις των κυκλωμάτων που θα εξαλείψουν αυτή την δυσαρέσκεια, και θα συνεχίσουμε να κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και στο μέλλον. Η εσωτερική οργάνωση της εταιρίας βελτιώνεται σε καθημερινή βάση με γνώμωνα την βελτίωση των υπηρεσιών προς τον πελάτη και την αποφυγή προβλημάτων μέσω της πρόληψης και της γρήγορης αντίδρασης. Παρ’ όλα αυτά σε κάθε νέα υπηρεσία προκείπτουν προβλήματα και τεχνικές δυσκολίες που είναι δύσκολο να προβλεφθούν και να αντιμετωπιστούν εξ’ αρχής. Σε αυτή την βάση είμαστε ανοικτοί στην κριτική και ενημερώνουμε για τα λάθη μας.


      Με εκτίμηση
      Net One A.E
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος EvilHawk : 30-10-07 στις 13:28.

  2. #2
    Εγγραφή
    17-08-2006
    Περιοχή
    Amsterdam
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    7.526
    Downloads
    26
    Uploads
    0
    Άρθρα
    1
    Ταχύτητα
    100/100Mbps
    ISP
    KPN
    για ακομα μια φορα μπραβο στους editors (και ειδικα στον φιλο μου τον nikchris) για την συνεντευξη

    παρατηρω οτι ουτε η Net One (οπως ουτε και οι αλλοι παροχοι που κληθηκαν να απαντησουν στην ερωτηση περι e-trikala) βλεπει το εγχειρημα (τουλαχιστον με την μορφη που σημερα εχει) ανταγωνιστικα.
    Διευκρινιζω βεβαιως οτι η συγκεκριμενη απαντηση ειναι πιο "ευκολη" (οσον αφορα συγκεκριμενα τα τρικαλα) απο οτι της HOL ή της Forthnet αφου δεν εχει στα αμεσα πλανα της την επεκταση των δραστηριοτητων της σε περιοχες εκτος αθηνων και θεσ/νικης.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wi fi thief : 30-10-07 στις 13:50.
    Intel 2500k @ 4.4GHz w Arctic Freezer i30 | AsRock Z77 Extreme 4 | 2x4GB Crucial Ballistix DDR3 @1600 RAM | EVGA GTX 970 SC | OCZ Vertex2 60GB SSD | San Disc SATA3 128GB SSD | WD Caviar Black 500GB HDD | Fortron Raider 750W | Asus Xonar DX | Tt Element T | Acer 24" LED 120Hz 3D Vision Monitor | CM Storm Quickfire Ultimate Cherry MX Brown KB | Logitech G502 Mouse

  3. #3
    Εγγραφή
    14-07-2003
    Περιοχή
    @ SNR Land
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    12.405
    Downloads
    19
    Uploads
    1
    Άρθρα
    1
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Path Level
    Fastpath
    Για μια ακομα φορά μπράβο στην ομάδα των editor για την προσπάθεια που κατέβαλαν.

    Μπορεί να φαίνεται οτι " ευλογούμε " ( σορρυ wan για την έκφραση ) τα γένια μας, αλλά αν δεν δει κανείς ΤΙ προσπάθειες γίνονται στο παρασκήνιο, δεν θα μπορέσει να καταλάβει πόσο κουράζονται τα παιδιά!!
    Socii stamus Cadimus dividui

  4. #4
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13.382
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ενδιαφέρουσα συνέντευξη, με ξεκάθαρες απαντήσεις.

  5. #5
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Zauberberg
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    22.262
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Άρθρα
    13
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
    Router
    ZTE ZXHN H168N
    SNR / Attn
    25(dB) / 7(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Eνδιαφέρουσα απαντηση ειναι αυτη:

    Αυτό όμως είναι ένα πρόβλημα που δυνητικά αφορά όλους τους παρόχους, οπότε ευελπιστούμε ότι το ΕΔΕΤ που διαχειρίζεται το ΑΙΧ για λογαριασμό των παρόχων που συμμετέχουν σε αυτό, να μετεγκαταστήσει τον κόμβο σε άλλο χώρο όπου οι πάροχοι θα μπορούν να συνδέονται με δικά τους μέσα. Είναι ο καλύτερος τρόπος για την επίλυση του προβλήματος.
    Ενα νεο AIX χωρις εξαρτηση απο τον ΟΤΕ δλδ;;;;
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nm96027 : 30-10-07 στις 14:44.

  6. #6
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    4.577
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    14/1
    ISP
    HOL
    DSLAM
    HOL - ΤΟΥΜΠΑ
    Δεν την βρηκα αρκετα ενδιαφερουσα, ισως επειδη δεν ειμαι και πελατης τους αλλα νομιζω πως δεν βγηκε καποια ειδηση .

  7. #7
    Εγγραφή
    03-10-2003
    Περιοχή
    kipseli
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    898
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    15360/1536
    ISP
    vodafone
    DSLAM
    Forthnet - ΑΡΗΣ
    SNR / Attn
    9,5(dB) / 27,0(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Μπραβο στην ΝΕΤΟΝΕ,για αλλη μια φορα και μπραβο στους editor που κοπιασανε για το ευρος των ερωτησεων!

  8. #8
    Εγγραφή
    18-03-2007
    Περιοχή
    Περιστέρι Αττικής
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    4.693
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Άρθρα
    12
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    219999/21999
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    Speedport Plus
    SNR / Attn
    13(dB) / 5.5(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Η φράση "Ετσι λοιπόν, πολλά από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την αρχική φάση της εμπορικής εκμετάλλευσης στην απελευθέρωση του τοπικού βρόχου ήταν αναμενόμενα ενώ εκτιμούμε ότι αυτά εντάθηκαν όταν παρατηρήθηκαν περιστατικά κατά τα οποία πάροχοι δέχθηκαν αιτήσεις πελατών χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη δικτυακή υποδομή και κάλυψη" είναι ειλικρινέστατη και αντικατοπτρίζει την τραγελαφική κατάσταση που έζησαν ή ζουν πολλοί άτυχοι συνδρομητές, πράγματα γνωστά σε μας, αλλά που επιτέλους παραδέχεται επίσημα και ένας πάροχος !
    Η Νetone απαντά με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε όλα τα ερωτήματα που τέθηκαν.
    Τέλος, θεωρώ επιτυχημένη την πρόθεσή τους για παροχή εξειδικευμένων πακέτων σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Jazzer : 30-10-07 στις 15:22.
    Jazz is the teacher, Funk is the preacher !

  9. #9
    Εγγραφή
    13-06-2007
    Περιοχή
    Στο Ιατρείον
    Μηνύματα
    1.414
    Downloads
    35
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTB
    ISP
    Μεριζόμενο
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΙΟΣ
    Path Level
    Fastpath
    Μπράβο, μπράβο και εις ανώτερα.
    Η κλιμακτήριος διαρκεί 6-24 μήνες και χαρακτηρίζεται από διάφορα συμπτώματα όπως εξάψεις, εφιδρώσεις αυπνία, αύξηση αρτηριακής πίεσης,αλλαγή διάθεσης,άγχος,ανησυχία κ.α.

  10. #10
    Εγγραφή
    18-06-2003
    Μηνύματα
    604
    Downloads
    79
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    3000/700
    ISP
    Net One
    DSLAM
    Net One - ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
    SNR / Attn
    13.5(dB) / 33(dB)
    για iptv κατι συγκεκριμενο είπανε?

  11. #11
    Εγγραφή
    03-07-2006
    Μηνύματα
    595
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    εγω περιμενω ακομα συνεντευξη απο τον ΟΤΕ...χεχεχε....


    οπως και να χει ειναι μια συνεντευξη οπου φαινεται μια καποια τιμιοτητα στις απαντησεις.
    εχω την αισθηση οτι οσοι εχουν απαντησει στις συνεντευξεις με το υφος τους σε καποιες απαντησεις παραδεχονται οτι υπαρχει προβλημα απο την μερια τους αλλα δεν μπορουν να το παραδεχτουν πολυ ανοιχτα. Αυτο φαινεται π.χ. εδω στην φραση: "Η αλήθεια είναι ότι η αγορά κατελήφθη απο ένα άγχος γρήγορης απόκτησης πελατών". Παθητικη φωνη....
    οταν ερχεται η ωρα ομως να κατηγορησουν τον ΟΤΕ το κανουν αβιαστα.
    διαφωνειτε?
    στα θετικα τωρα....μου αρεσε και εμενα η προταση για το ΑΙΧ.
    full flex

  12. #12
    Εγγραφή
    28-02-2003
    Περιοχή
    127.0.0.1
    Μηνύματα
    502
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    DSLAM
    HOL - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Router
    NETGEAR DGND3700
    SNR / Attn
    24(dB) / 3(dB)
    Path Level
    Interleaved
    ενα μπραβο και απο εμενα στην νετουαν μονο και μονο για την κινηση της να ανοιχτει στο forum...ΜΑΚΑΡΙ να το εκαναν και οι αλλοι παροχοι!!!
    Τα όμορφα γυναικεία πόδια γύρισαν όχι και λίγες σελίδες της ιστορίας.

  13. #13
    Εγγραφή
    15-03-2007
    Περιοχή
    Μαρκόπουλο Μεσογαίας
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    9.107
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49000/4998
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ
    Router
    I don't remember
    SNR / Attn
    (dB) / 10(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nm96027 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eνδιαφέρουσα απαντηση ειναι αυτη:



    Ενα νεο AIX χωρις εξαρτηση απο τον ΟΤΕ δλδ;;;;
    Προς τι το σφύριγμα; Δε λέει κάτι σίγουρο, "ευελπιστούμε" λέει, και έχει συζητηθεί το θέμα και εδώ στο adslgr.com.
    Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο-γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τον Επίτιμο.



  14. #14
    Εγγραφή
    26-01-2006
    Περιοχή
    Zauberberg
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    22.262
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    Άρθρα
    13
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
    Router
    ZTE ZXHN H168N
    SNR / Attn
    25(dB) / 7(dB)
    Path Level
    Interleaved
    To σφηριγμα πηγαινε στους Αλλους...
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nm96027 : 30-10-07 στις 17:50.

  15. #15
    Εγγραφή
    30-10-2007
    Μηνύματα
    17
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    <<Πιστεύουμε ότι η τηλεφωνία με χρήση IP πρωτοκόλλου (VoIP) είναι πλέον τεχνολογικά ώριμη για ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει το PSTN σε ποιότητα φωνής αλλά και να δώσει νέες δυνατότητες που το PSTN δεν είναι σε θέση να ικανοποιήσει (νομαδικότητα, σύνδεση με πλατφόρμες 3play, κ.α). Ακόμη υπάρχει η εκκρεμότητα της παροχής της υπηρεσίας σε περιπτώσεις διακοπής της παροχής ηλ. ενέργειας, το οποίο προσπαθούμε να λύσουμε σε συνεργασία με τους κατασκευαστές modem/router και προσδοκούμε ότι σύντομα θα έχουμε ικανοποιητική απάντηση σύντομα.>>


    Προσωπικα δεν νομιζω οτι η VOIP ειναι ετοιμη οπως δηλωθηκε να ανταγωνιστει την PSTN.
    Εκτος του προβληματος της παροχης ηλ.ρευματος ο συναγερμος δεν μπορει να λειτουργησει και
    δεν γνωριζουν ακομα ποτε κι αν θα ειναι αυτο εφικτο.

    Εχεις τη δυνατοτητα συνδεσης των τηλεφωνικων συσκευων μονο πανω στο router γεγονος που αχρηστευει
    τις ηδη υπαρχουσες πριζες του σπιτιου και σε υποχρεωνει πολλες φορες να κανεις σημαντικες αλλαγες, οι οποιες δεν ειναι ευχρηστες.(Επιλογη μιας και μονο τοποθεσιας για : router,μια ή δυο τηλεφωνικες συσκευες, FAX και στο μελλον αν αυτο ειναι εφικτο συνδεση συναγερμου.Η αποφυγη επιπλεον καλωδιωσης του σπιτιου ειναι αδυνατη.Μη λαβανοντας υπ'οψιν παντα οτι το router πρεπει να ειναι διπλα στο PC , εστω και αν ειναι συνδεδεμενο ασυρματα για ευνοητους λογους.Μεχρι στιγμης δεν εχω βρει τροπο συνδεσης ολων αυτων κατα τροπο ευχρηστο,λειτουργικο και εμφανησιμου.Και για να ειμαι ειλικρινης δεν νομιζω οτι θα συμβει ποτε)

    Οσον αφορα την ποιοτητα των κλησεων δε, ουτε καν ιση ειναι με PSTN ποσο μαλλον να την ξεπερασει.
    Εκτος των προβληματων της τηλεφωνιας εσωτερικου που αντιμετωπιζω περιστασιακα η δυνατοτητα κλησεων εξωτερικου ειναι αδυνατη μιας και η ποιοτητα ειναι χειριστη.
    Και μιας και δεν υπαρχει πλεον γραμμη ΟΤΕ αναγκαζομαι να χρησιμοποιω το κνητο για τις συνδιαλεξεις μου.
    Και παρολα που πλεον συνδιαλεξεις με καποιες χωρες ειναι δωρεαν εγω τις πληρωνω ακριβοτερα απο ποτε.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος neos123 : 30-10-07 στις 17:30.

Σελ. 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Συνέντευξη της εταιρείας Forthnet AE στο adslgr.com
    Από harris στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 266
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-01-08, 21:25
  2. Συνέντευξη της εταιρείας Tellas AE στο adslgr.com
    Από nm96027 στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 72
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-01-08, 21:24

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας