Εμφάνιση 5.716-5.730 από 5788
-
03-05-24, 22:55 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5716
-
03-05-24, 22:57 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5717
-
03-05-24, 22:57 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5718
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.477
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
Αυτή είναι μια παλιά διάβαση από εποχές που στήθηκε το τρίγωνο της κόλασης εκεί, δεν νομίζω πως έχει ανανεωθεί εδώ και δεκαετίες
Το ίδιο και είναι εμφανές στο ότι οι zebra γραμμές είναι απομεινάρια.
Όλα αυτά άλλαξαν αν θυμάμαι σωστά με αλλαγές επί ΟλυμπιάδαςThe Road to Hell is Paved with Good Intentions
Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender
-
03-05-24, 23:02 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5719
-
03-05-24, 23:03 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5720
-
03-05-24, 23:06 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5721
Ορίστε, στην Αλεξάνδρας χρησιμοποιείται η διάβαση, μπορείτε να δείτε το αυτοκίνητο της google να αγνοεί το ότι ένας με πατερίτσες περνάει το δρόμο.
https://www.google.com/maps/@37.9896...8192?entry=ttu
-
03-05-24, 23:15 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5722
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.477
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
Ώπα, συγγνώμη απαντούσα από κινητό.
Έχεις δίκιο.... Κακώς κάκιστα. Δεν γίνεται σε λεωφόρους να υπάρχουν διαβάσεις πεζών, είναι έκτρωμα τόσο απλά. Βέβαια, είναι και μια κολυμπήθρα Σιλωάμ μιας και κλείνουμε το μάτι στους πεζούς ότι δεν χρειάζεται να πάνε από φανάρι που είναι 200μ πέρα, αλλά ρίχνουμε την ευθύνη και σε οδηγούς για την όποια στραβή ιδιαίτερα σε περίεργες ώρες που μπορεί να χτυπήσει κανείς 70 χλμ ή 80 και να μην πάρει πρέφα τον πεζό.
Είναι έκτρωμα, επιμένω.
Αλλά, στην τελική, μακάρι στην προσωπική μου εμπειρία να είδα πεζούς στη Μεσογείων (μιας και εκεί λέγαμε) στους Αμπελόκηπους που έδωσες. Έχω δει πεζούς ιδιαίτερα τριγύρω από Μετρό Εθ. Άμυνα που εκεί μετά λόγου γνώσεως σε ακτίνα 1.5 χλμ δεν υπάρχει καμία διάβαση εκτός φαναριών και τρέχουν να προλάβουν το τελευταίο (υποθέτω;;;; ) συρμό τέτοιες ώρες.
Το ίδιο και στο σημείο που έγινε θανατηφόρο τροχαίο μήνες πριν Μεσογείων και Κατεχάκη όπου μεν ο οδηγός απαράδεκτα πήγαινε με 120 και βάλε αλλά πεζός (νομίζω υπαξιωματικός) έτρεχε να περάσει απέναντι εκτός φαναριού - και διάβαση ΔΕΝ υπάρχει. Αλλά και να υπήρχε, κοντά στο νου και η γνώση.
- - - Updated - - -
Ξαναλέω, σε τέτοιους δρόμους είναι έκτρωμα ή έγκλημα να επιτρέπονται διαβάσεις πεζώνThe Road to Hell is Paved with Good Intentions
Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender
-
03-05-24, 23:22 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5723
Συμφωνώ μαζί σου για την ασφάλεια με βάση τη σημερινή πραγματικότητα, αλλά σε ένα ευνομούμενο κράτος τα αυτοκίνητα θα σταμάταγαν. Γίνεται στο εξωτερικό, δεν είναι επιστημονική φαντασία. Ένα παράδειγμα, από προσωπική εμπειρία, όπου σε περιφερειακό πόλης τα αυτοκίνητα σταματάνε:
https://www.google.com/maps/@46.2630...8192?entry=ttu
Ο μόνος τρόπος να μην υπάρχουν διαβάσεις όταν τα φανάρια είναι αραιά, είναι υπόγειες/υπέργειες διαβάσεις.
-
03-05-24, 23:27 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5724
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.477
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
Δεν έχω άποψη προφανώς από κάθε πόλη παντού, αλλά τουλάχιστον Βρυξέλλες που οδηγούσα 12 χρόνια, όπου υπήρχε λεωφόρος εντός αστικού ιστού οι διαβάσεις ήταν σε φανάρια ή υπόγειες. ΝΥ, Σικάγο, και DC που έχω επίσης οδηγήσει (στη δική σου μεριά γεωγραφικά) αν και τουρίστας και λίγο, δεν θυμάμαι σε μεγάλες λεωφόρους να ισχύει κάτι άλλο επίσης αλλά με διορθώνεις
- - - Updated - - -
Δουβλίνο το αφήνω ασχολίαστο μιας και συγκοινωνιακά είναι τέτοιο μπ^*ρδέλο που κάνει ακόμα και τη Μάλτα (στο δικό μου μυαλό το υπέρτατο συγκοινωνιακό σύστριγγλο) να μοιάζει με όασηThe Road to Hell is Paved with Good Intentions
Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender
-
03-05-24, 23:27 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5725
Όχι, εννοείται ότι δεν είναι υποχρεωτικό να είναι όλες οι λεωφόροι ταχείας κυκλοφορίας.
Γράφω "εθνική", γιατί είναι η συνέχεια/αρχή της "Αθηνών - Πατρών" το συγκεκριμένο κομμάτι στο Χαϊδάρι, με 4 λωρίδες ανά ρεύμα.
Είναι εντός αστικού ιστού, εννοείται, αλλά με φανάρια πια, κάθετες κλπ., και κάποιες υπέροχες διαβάσεις χωρίς φανάρι.
Παράνοια.Knowledge=Power=Energy=Matter=Mass; a good bookshop is just a genteel Black Hole that knows how to read... T. Pratchett-Discworld
Πως φτάσαμε ως εδώ
-
03-05-24, 23:33 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5726
- Εγγραφή
- 30-05-2003
- Περιοχή
- Dublin, Ireland
- Μηνύματα
- 16.477
- Downloads
- 23
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 6
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- WTF is in Ireland
- Router
- Draytek Vigor 2820vn
- Path Level
- Interleaved
Nα προσθέσω, δε, για να δώσω πλήρη εικόνα πως Γαλλία / Βέλγιο όπου υπήρχαν δρόμοι σχετικά ταχείας / μαζικής κυκλοφορίας χωρίς πολλά φανάρια, επίσης υπάρχουν και roundabouts που προφανώς κόβουν πολύ την ταχύτητα και αμέσως μετά διαβάσεις πεζών, σημαντική λεπτομέρεια
The Road to Hell is Paved with Good Intentions
Cause we made a promise we swore we'd always remember, no retreat, baby, no surrender
-
03-05-24, 23:36 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5727
Συμφωνώ απόλυτα. Αν εγώ ως οδηγός πάω με 90, νόμιμα, πως θα σταματήσω έγκαιρα αν μου πεταχτεί πεζός; Διαβάσεις θα έπρεπε να μπαίνουν μόνο όταν το όριο είναι 50 ή λιγότερο, ασχέτως λωρίδων.
- - - Updated - - -
Στη Γαλλία έχω ζήσει και έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλο το βορρά, και πραγματικά θαύμασα το μεγαλείο των κυκλικών κόμβων! Νομίζω και στην απέναντι μεριά του καναλιού ισχύει αυτό, αλλά δεν έχω οδηγήσει εκεί.
-
03-05-24, 23:53 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5728
Αφού το κουβεντιάζουμε γενικότερα τώρα, Αθήνα - Καβάλα, πήγε η χρστπνγια σύννεφο σήμερα.
Πούλμαν που έκανε για αρκετά χιλιόμετρα κοντριτσες με έναν κοπανο με ένα κορσα (ή κάτι αντίστοιχο). Ο κόπανος τον προσπερνούσε και έμπαινε κοφτά μπροστά του, μειώνοντας ταχύτητα. Ο μλκς ο επαγγελματίας (τρομάρα του), έβγαινε αριστερά (σε σημείο που ο αυτοκινητόδρομος είναι 2 λωρίδες +ΛΕΑ) για να τον προσπεράσει, ώστε να μπει αυτός να τον κόψει, κοκ.
Έργα, έργα, ξανά έργα, έργα από πέρσι το καλοκαίρι. Στην Κατερίνη, όπου το καλοκαίρι η μεγάλη υπόγεια ήταν η μισή κλειστή, πήγαν τόσο καλά που τώρα την έκλεισαν εντελώς και μας έστελναν από την περιφερειακή.
Στην είσοδο της Θεσσαλονίκης μέχρι τον περιφερειακό, η γνωστή τραγωδία, με πινελιές φρίκης.
Ο περιφερειακος, χωρίς σχόλια.
Η "εθνική" μέχρι Καβάλα, για χειροκρότημα. Δεν έχει ΣΕΑ, δεν έχει καν πάρκινγκ (για τουαλέτες δεν συζητάμε), αλλά έχει διόδια. Διόδια, όπου οι πινακίδες με το αντίτιμο είναι καλυμμένες/κενές, και το μαθαίνεις μόλις φτάσεις στο ταμείο.
Δεν μπορώ να πω, βέβαια, δεν πληρώσαμε στα Μαλγαρα, λόγω των έργων.
Ντροπή, πραγματικά.
-
04-05-24, 08:51 Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5729
Θεσ-Καβαλα έχει 2 ΣΕΑ, ένα στη Μουσθένη και ένα στην Κερδύλια - απλά δεν είναι σαν τα επίσημα της Εθνικής Οδού.
You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
04-05-24, 11:07 Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Περί οδικών ατυχημάτων, ασφαλούς οδήγησης, και τήρησης του ΚΟΚ στην Ελλάδα #5730
Παρόμοια Θέματα
-
Διαθέσιμη στην Ελλάδα η υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών MasterPass από την MasterCard
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 18-11-16, 15:15 -
Στις τελευταίες θέσεις του ΟΟΣΑ η Ελλάδα στην κινητή ευρυζωνικότητα
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 27Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-16, 13:17 -
Το PlayStation VR τον Οκτώβριο στην Ελλάδα
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 20-05-16, 11:24 -
Έφτασε στην Ελλάδα το διεθνές υποθαλάσσιο καλώδιο ΑΑΕ-1
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 49Τελευταίο Μήνυμα: 28-04-16, 15:15 -
Έκθεση της ΕΕΤΤ για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα το 2015
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-16, 11:52
Bookmarks