Εαν συμφωνείτε είναι καιρός να κάνουμε κάτι ομαδικά για της υπηρεσίες που λαμβάνουμε από τον πάροχο μας
Προτείνω να συνταχθεί ένα κείμενο διαμαρτυρίας όπου θα αποσταλεί στα ΜΜΕ
και μια ομαδική καταγγελία όπου θα αποσταλεί σε φορείς όπως ΓΓ Καταναλωτή, ΙΝΚΑ, ΕΕΤΤ
για την ποιότητα στην τηλεφωνία ,
για την ταχύτητα, αποσυνδέσεις, pings στο ίντερνετ,
για την τηλεφωνική και τεχνική υποστήριξη
για την ποιότητα στην iptv
θα υπάρξει μια δυσκολία στον συντονισμό αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε
κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη
Το κείμενο της διαμαρτυρίας-καταγγελίας που θα επιδοθεί την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007
την καταγγελία την υπόγραψαν :
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΤΗΣ ON TELECOMS κ. ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΑΣΗ
ΤΟΝ PROVISIONING MANAGER ΤΗΣ
ON TELECOMS κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΟΥΛΟΥΜΠΗ
ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΗΣ
ON TELECOMS κα. ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Σωρού 26 Μαρούσι Τ.Κ. 15125
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Λεωφόρος Κηφισίας 60, Μαρούσι, Τ.Κ. 15125
Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών
Ιερού Λόχου 3, Μαρούσι Τ.Κ 15124
ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Οι κάτωθι υπογράφοντες την εξώδικο καταγγελία – διαμαρτυρία απολαμβάνουμε των υπηρεσιών της ON Telecoms.
Με την παρούσα εξώδικο καταγγελία – διαμαρτυρία εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για τα συνεχή προβλήματα που αντιμετωπίζουμε ως πελάτες της ΟΝ Telecoms, καθώς και για την αδιαφορία που επιδεικνύει η εταιρία σας σε επανειλημμένες ατομικές προσπάθειες επικοινωνίας για την εξεύρεση λύσης των προβλημάτων.
Ενδεικτικά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι τα εξής:
Όσον αφορά στην τηλεφωνία:
1) διακοπές στην επικοινωνία μας με τον συνομιλητή
2) συνακροάσεις
3) κακή ποιότητα ήχου σε συνομιλία
4) όταν μας καλούν δείχνει απασχολημένη η γραμμή ενώ δεν είναι
5) προβλήματα με εξερχόμενες κλήσεις (γραμμή χωρίς σήμα ή κλήση μετά από πολλές προσπάθειες )
6) Πλήρης διακοπή της τηλεφωνίας για ορισμένες ώρες ή και ημέρες
Όσον αφορά στο internet
1) συχνές αποσυνδέσεις
2) υπερβολικά χαμηλές ταχύτητες στο εγχώριο και στο διεθνές διαδίκτυο
3) μεγάλοι χρόνοι αντίδρασης (υψηλό latency)
Αναφορικά με το φαινόμενο των συχνών αποσυνδέσεων παρατηρούμε ότι κακώς αντιμετωπίζεται με την μέθοδο «χαμήλωμα προφίλ».
Όσον αφορά στην iptv
1) κακή ποιότητα εικόνας
2) σύντομες διακοπές στον ήχο
3) Κολλήματα του αποκωδικοποιητή
Όσον αφορά στην τηλεφωνική και τεχνική υποστήριξη
1) αναμονή που ξεπερνάει πολλές φορές την μία ώρα
2) μη επίλυση του προβλήματος κατόπιν της επικοινωνίας μας με την τεχνική υποστήριξη.
Ειδικότερα όσον αφορά την κλήση του πενταψήφιου αριθμού 13801 φρονούμε ότι δεν πρέπει να χρεώνεται.
Σε περίπτωση που η εταιρία αδυνατεί ή δεν είναι πρόθυμη να παράσχει ικανοποιητική απάντηση εγγράφως και επίλυση στα προαναφερθέντα εντός 10 ημερών θα προβούμε σε ασφαλιστικά μέτρα και επιφυλασσόμαστε παντός άλλου νομίμου δικαιώματός μας.
Η παρούσα επιστολή κοινοποιείται στην ΕΕΤΤ ως Εποπτεύουσα Αρχή υπεύθυνη για τις Τηλεπικοινωνίες και στην ΑΔΑΕ ως Αρχή υπεύθυνη για τα προβλήματα που προκύπτουν τις συνακροάσεις.
Οι εξωδίκως καταγγέλλοντες - διαμαρτυρόμενοι
Ονοματεπώνυμο – Κωδικός Πελάτη ή Αριθμός Τηλεφωνικής Γραμμής
AKIS9800, alfok, amgamer (+4), amora (+1), anamil, anendotos, anka, anzac123456, atheos71, axi, Automaton, azanka, Billys1985, BKORON64, black65, blend (+1), Blergh, blueice, bonsai, DSLaManiaC, chevalier, chrana, CMS (+2), conchri, cosmo_vicius, costis66 (+2), CyberFreak, denis7, Dimitris73, dkmatsar, dwrean, efthimios, elkal, erateinos (+2), evagelos, fbs, foten21, frankxgr, freeman, gangel, GeoRedMan, george_h, giakoub, giwrgosth, goddesszoi, ilpara, incisiv (+3), ipil, jim68 (+1), jimmy, jimnik, jmarin, kideias, kkasf, kostanen, kostasd78, kostas_p, LEFTKOYL (+2 ), lejdib, liquidtroll, LordBelial, Lykopoulo, makiro3 (+5), manosf, MarioF1, michaelen, mion_15, mortal_kombat, mpanas, mprizes45, nasGa, nemo_2, nikapin (+1), nikgiant, Nikolas1980, nikosel, nikpat, ntrim, oikonovassi, Oav051, ORIONAS21, Παναγιωτης, PAKOS1, panther21, papajohn, papakion (+1), papili, pentaleptos, pikou, polimnia_v, polv (+1), Συνεταιράκος, Scarlet, sid, simosstarias, spiros315 (+1), spm, sportis, Strax, Takerman, Tem, TermInuS (+1), thgeorgi, TLG, tsikos, vangelis01, vardoulas, vasilis01, vmaxer, webillie, wired, xarhss, XASOMERH, yspan, zarni
σύνολο : 142
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Με ποιο τρόπο θέλετε να επιδοθεί η διαμαρτυρία στην ΟΝ
- Ψήφισαν
- 124. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
Εμφάνιση 1-15 από 609
-
19-11-07, 14:12 #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος blend : 29-11-07 στις 03:20. Αιτία: Ζητήθηκε απο τον δημιουργό
-
19-11-07, 14:18 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #2
Συμφωνώ απόλυτα. Είναι καιρός για αφύπνιση, γιατί απ'ότι φαίνεται οι φίλοι μας στην ΟΝ έχουν επ΄αναπαυτεί τον τελευταίο καιρό.
Είμαι μέσα!
-
19-11-07, 14:19 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #3
Επικροτώ την πρωτοβουλία σου erateinos καθως ετσι θα έχουμε καλύτερο αποτελέσμα και πιο συγκροτημένο. Συμφωνώ καθώς μόνο όφελοςς θα έχουμε στο τελος από αυτο (αν και δεν εχω ιδαιτερα προβλήματα) καιθα λαμβάνουμε ακόμα καλυτερες υπηρεσίες.
-
19-11-07, 14:25 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #4
Που υπογράφω ???????
Dum Vivimus Vivamus
-
19-11-07, 14:28 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #5
Συμφωνώ και περιμένω οδηγίες
-
19-11-07, 14:29 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #6
Πολύ καλή κίνηση η δημοσιοποίηση των προβλημάτων μας, γιατί αν αληθεύουν τα σενάρια πώλησης τότε για να πουλήσουν εύκολα το προϊόν τους δεν θα τους φτάνει μόνο μια καλή συσκευασία... (διαφημίσεις, μεγάλο πελατολόγιο κλπ...)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dimitris73 : 19-11-07 στις 14:29.
-
19-11-07, 14:29 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #7
Kαι γω μέσα.
-
19-11-07, 14:32 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #8
-
19-11-07, 14:45 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #9
Μέσα και εγώ περιμένω νέα.
-
19-11-07, 15:05 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #10
Και εγώ μέσα.Ας γίνει πρώτα η σύνταξη του κειμένου και να υπάρξουν μετά οι ηλεκτρονικές υπογραφές μας.Το κείμενο θα πρέπει να γνωστοποιηθεί τόσο στις αρχές αλλά ίσως και κυριότερα στα Μ.Μ.Ε. και στα περιοδικά του χώρου.Ισως έτσι ταρακουνηθεί λιγάκι η on που τον τελευταίο καιρό μας έχει γραμμένους όλους...
-
19-11-07, 15:09 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #11
Περιμένω να μου πείτε μόνο που βαζω την υπογραφή μου.
-
19-11-07, 15:11 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #12
I am in.
Well done erateinos for your initiative!
-
19-11-07, 15:15 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #13
-
19-11-07, 15:18 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #14
και βέβαια μέσα!!!
επίσεις πρέπει να συμπεριληφθεί και το Θέμα των χρεώσεων!!
εγώ αρνούμε να πληρώσω εφόσων έχω μόνιμα προβλήματα!!
τον δικό μας χρόνο και το σπάσιμο νεύρων πιος θα μας τον πληρώσει???
-
19-11-07, 15:18 Απάντηση: Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία #15
Μέσα και εγώ, αν δεν κάνω διακοπή αύριο.
Οία η Ηώ, ω Υιέ αεί Ει
Παρόμοια Θέματα
-
Σύνταξη κειμένου διαμαρτυρίας και συντονισμός για ομαδική καταγγελία-Παράταση υποβολής
Από erateinos στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 308Τελευταίο Μήνυμα: 03-06-08, 12:54
Bookmarks