Επιστροφή στο Forum : Εξαπάτηση ηλικιωμένης από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Καλησπέρα σας...
Από τον προηγούμενο Μάιο παιδεύομαστε με μια υπόθεση εξαπάτησης ηλικιωμένης γυναίκας 72 ετών (μητέρας της κοπέλας μου), από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Την καλέσανε τότε από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, για να αλλάξει τον αριθμό του καρτοκινητού της σε συμβόλαιο. Ενώ είπε στην κοπέλα που της μιλούσε στην άλλη άκρη της γραμμής επανειλημμένως, πως δεν ενδιαφέρεται, αυτή άρχισε να την δελεάζει με δήθεν δώρα και ηλεκτρικές συσκευές εάν προχωρούσε στην αλλαγή.
Για να μην σας τα πολυλογώ η αλλαγή έγινε.
Από εκεί και πέρα σε επανειλημμένες ενοχλήσεις μου στην εταιρεία για το αν μπορεί να υπάρξει δέσμευση εκ του τηλεφώνου προφορικά χωρίς να υπογράψει η ηλικιωμένη κάποια χαρτιά, μου είπαν πως ναι ισχύει και πως γι' αυτό γίνεται η καταγραφή συνομιλίας. Ως δέσμευση του πελάτη.
Μετά φυσικά με τα νεύρα μου και τις βρισιές που τους έριχνα στους λογαριασμούς τους στα social media, έχασα το δίκιο μου και με μπάναραν σε όλα τα social media.
Τέλος πάντων για να μην συνεχίσω να σας πρήζω, κάναμε αίτηση να παραλάβουμε την ηχητική καταγραφή του τηλεφωνήματος και επιτέλους θα το παραλάβουμε την Δευτέρα.
Έχω πάρα πολύ μεγάλη περιέργεια να το ακούσω, γιατί η ηλικιωμένη επιμένει ακόμα και τώρα πως την εξαπάτησε η πωλήτρια στο τηλέφωνο.
Τα 2 ερωτήματα που έχω να σας κάνω λοιπόν είναι:
1. Πράγματι μπορεί να υπάρξει συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας ΧΩΡΙΣ να υπάρχει υπογραφή του πελάτη σε κανένα χαρτί;
Ακόμα και αν είναι ηλικιωμένος; Που ξέρουν αν έχει κάποια ψυχολογική πάθηση;
2. Σε περίπτωση που στην ηχητική καταγραφή ακούγεται η πωλήτρια να τάζει πετραχήλια (αν και δεν νομίζω να το έχουν αφήσει να ακούγεται) τι είδους καταγγελία μπορούμε να κάνουμε στην ΕΕΤΤ; Και τι μπορούμε να διεκδικήσουμε;
Ζητώ χίλια συγγνώμη για το μακροσκελές post και σας ευχαριστώ πολύ για όποια απάντηση.
Δεν ξέρω ποιος πάροχος είναι, αλλά σίγουρα έχουν ανακοινώσει αυξήσεις απο τότε, αυτό δίνει δικαίωμα να διακόψει το συμβόλαιο αζημίως.
Αν είναι είδη πελάτης σε κάποιον τότε μπορεί να γίνει τηλεφωνικά η αίτηση για το συμβόλαιο, δεν είμαι σίγουρος αν πιάνει αυτό το καρτοκινήτο, αλλά μάλλον θα πιάνει το καρτοσυμβόλαιο.
Είσαι σίγουρος ότι σου τα έχει πεί όλα σωστά η μέλουσα πεθερά;
Μήπως στείλανε με courier τίποτα κάρτες sim και υπέγραψε; μήπως πήγε σε κάποιο κατάστημα;
Σίγουρα δεν πήγε σε κατάστημα και σίγουρα δεν στάλθηκε οτιδήποτε με courier. Υπογραφή της σε χαρτί δεν υπάρχει γιατί μας το διαβεβαίωσε και η εταιρεία. Απλά λένε οτι η προφορική δέσμευση αρκεί. Εγώ αυτό δεν το γνωρίζω όμως. Πίστευα πως χρειάζεται έστω κάποια υπογραφή. Τελικά ισχύει οτι μπορεί να γίνει συμβόλαιο με προφορική δέσμευση που έχει καταγραφεί;
Η αλλαγή από καρτοκινητό σε συμβόλαιο έγινε από την ίδια εταιρεία που ανήκε και το καρτοκινητό. Δεν έγινε δηλαδή αλλαγή εταιρείας.
Αναμένω την Δευτέρα για να ακούσω την τηλεφωνική συνδιαλεξη που έχει καταγραφεί.
Επίσης να σημειωθεί πως επειδή η ηλικιωμένη δεν ήθελε να μείνει χωρίς τηλέφωνο, μιας και δεν έχει ούτε σταθερό σπίτι της, πληρώνει κανονικά τους λογαριασμούς από τον Μάιο που ενεργοποιήθηκε το συμβόλαιο.
Αν καταφέρουμε και βρούμε το δίκιο μας αυτά τα χρήματα μπορούμε να τα διεκδικήσουμε;
Ξέρω πως η προφορική δέσμευση αρκεί όταν έχεις συμβόλαιο με κάποιον παρόχο ώστε να αλλάξεις πρόγραμμα, δεν είμαι σίγουρος όμως αν ισχύει και στην καρτοκινήτη, εκεί δεν έχεις κάποιο συμβόλαιο με τον πάροχο. Αν τώρα το νούμερο ήταν πριν συμβόλαιο και το έκανε καρτοκινητο δεν ξέρω τι ισχύει.
Ο αριθμός ήταν καρτοκινητό για περίπου 2 χρόνια. Δεν υπήρξε ποτέ ως αριθμός συμβολαίου πριν την αλλαγή του Μαΐου.
Υπομονή μέχρι αύριο με το καλό, να δούμε τι θα ακούσουμε...
giorgiosgr
03-09-18, 12:10
Δυσκολα τα πραγματα. Ειδικα απο τη στιγμη που πληρωνε και τους λογαριασμους...
Χωρις να ειμαι νομικος, μονο εαν εφερνες καποιο χαρτι με ψυχιατρικη γνωματευση οτι τα εχει χαμενα θα εβρισκες το δικιο σου, αλλα και παλι κανενας γιατρος δεν δινει τετοιου ειδους χαρτι με ευκολια, γιατι ετσι θα μπορουσαν οι συγγενεις να φανε την οποια περιουσια του ηλικιωμενου κτλ.
Καλησπέρα σας...
Από τον προηγούμενο Μάιο παιδεύομαστε με μια υπόθεση εξαπάτησης ηλικιωμένης γυναίκας 72 ετών (μητέρας της κοπέλας μου), από εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Την καλέσανε τότε από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, για να αλλάξει τον αριθμό του καρτοκινητού της σε συμβόλαιο. Ενώ είπε στην κοπέλα που της μιλούσε στην άλλη άκρη της γραμμής επανειλημμένως, πως δεν ενδιαφέρεται, αυτή άρχισε να την δελεάζει με δήθεν δώρα και ηλεκτρικές συσκευές εάν προχωρούσε στην αλλαγή.
Για να μην σας τα πολυλογώ η αλλαγή έγινε.
Από εκεί και πέρα σε επανειλημμένες ενοχλήσεις μου στην εταιρεία για το αν μπορεί να υπάρξει δέσμευση εκ του τηλεφώνου προφορικά χωρίς να υπογράψει η ηλικιωμένη κάποια χαρτιά, μου είπαν πως ναι ισχύει και πως γι' αυτό γίνεται η καταγραφή συνομιλίας. Ως δέσμευση του πελάτη.
Μετά φυσικά με τα νεύρα μου και τις βρισιές που τους έριχνα στους λογαριασμούς τους στα social media, έχασα το δίκιο μου και με μπάναραν σε όλα τα social media.
Τέλος πάντων για να μην συνεχίσω να σας πρήζω, κάναμε αίτηση να παραλάβουμε την ηχητική καταγραφή του τηλεφωνήματος και επιτέλους θα το παραλάβουμε την Δευτέρα.
Έχω πάρα πολύ μεγάλη περιέργεια να το ακούσω, γιατί η ηλικιωμένη επιμένει ακόμα και τώρα πως την εξαπάτησε η πωλήτρια στο τηλέφωνο.
Τα 2 ερωτήματα που έχω να σας κάνω λοιπόν είναι:
1. Πράγματι μπορεί να υπάρξει συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας ΧΩΡΙΣ να υπάρχει υπογραφή του πελάτη σε κανένα χαρτί;
Ακόμα και αν είναι ηλικιωμένος; Που ξέρουν αν έχει κάποια ψυχολογική πάθηση;
2. Σε περίπτωση που στην ηχητική καταγραφή ακούγεται η πωλήτρια να τάζει πετραχήλια (αν και δεν νομίζω να το έχουν αφήσει να ακούγεται) τι είδους καταγγελία μπορούμε να κάνουμε στην ΕΕΤΤ; Και τι μπορούμε να διεκδικήσουμε;
Ζητώ χίλια συγγνώμη για το μακροσκελές post και σας ευχαριστώ πολύ για όποια απάντηση.
Για να προχωρησει η οποιαδηποτε αιτηση μεσω τηλεφωνου κανουν ηχογραφημενη επιβεβαιωση των στοιχειων του πελατη.
Επομενως αν η πεθερα σου εχει δωσει αριθμο ταυτοτητας ή ΑΦΜ τοτε εχει κανει κανονικα αιτηση. Αν οπως λες ΔΕΝ ενδιαφεροταν τοτε δεν θα εδινε αυτα τα στοιχεια.
Ελπιζω να ειναι οπως τα λες και να μην εχει κανει επιβεβαιωση.
Οταν λες προηγουμενο Μαιο εννοεις του 2017 ή του 2018 ? Οπως και να ειναι παντως δεν επρεπε να το αφησετε τοσο πολυ καιρο.
Από την στιγμή που δελεάστηκε με τα υποτιθέμενα δώρα, φυσικά και μετά έδωσε τα στοιχεία της κανονικά. Τι σημαίνει αυτό; Δεν εξαπατήθηκε;
Όπως επίσης δεν έπρεπε να πληρώνει τους λογαριασμούς και να μείνει χωρίς καθόλου τηλέφωνο; Δεν ήθελε να χάσει τον τηλεφωνικό αριθμό.
Το τηλεφώνημα και η αλλαγή έγινε τον Μάιο του 2018.
Εμείς δεν καθυστερήσαμε τίποτα.
Η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μας καθυστερούσε γιατί δύο μήνες δεν μπορούσε να βρει την καταγραφή του τηλεφωνήματος και την προφορική επιβεβαίωση αποδοχής του συμβολαίου.
Το θέμα μοιάζει να έχει ενδιαφέρον.
Κράτα μας ενήμερους σε παρακαλώ.
Τι δωρα δηλαδη της ταξανε?
Στο λεω επειδη και εγω με τους παππουδες μου ετσι νομιζα παλιοτερα γιατι μου τα λεγανε οπως ναναι. Αλλα τελικα τα δωρα ηταν σε χρονους ομιλιας και sms .
Και οσο για τις συσκευες... ηρθε ενα ταμπλετ οντως. Της κακιας ωρας αλλα ηρθε ομως.
Και στην ηχογραφιση οντως οτι συμφωνησαν αυτα εγιναν. Απλα λογω μεγαλης ηλικιας.... "θυμουνται οσο θελουν και οπως τα θελουν".
Οποτε μηπως μιλας αδικα για εξαπατηση? Τι ταξανε που δεν το τηρησανε?
Η ηχογραφημένη συνομιλία, όπου ο κάτοχος της γραμμής επιβεβαιώνει την ταυτότητά του και συναινεί στους όρους του συμβολαίου, έχει ισχύ υπογραφής.
Παρ' όλα αυτά, ο νόμος είναι σαφής ότι πρέπει να είναι καταγεγραμμένοι στην ηχογράφηση οι όροι της σύμβασης στους οποίους συναινεί ο πελάτης. Εάν η πραγματική υπηρεσία διαφέρει (πχ σε παροχές ή οικονομικούς όρους) από την περιγραφή του πωλητή, τότε προφανώς ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση.
Το ίδιο γίνεται βεβαίως σε κάθε τροποποίηση των όρων της σύμβασης από τον πάροχο. Όπως είπαν και παραπάνω, έλεγξε για ανακοινώσεις αλλαγής όρων που μπορεί να σας έχουν επηρεάσει τους τελευταίους μήνες και επικαλέσου αυτές για αζήμια διακοπή.
Σε κάθε περίπτωση, απευθύνσου στο Συνήγορο του Καταναλωτή για μεσολάβηση, και όπου τεκμαίρεται παράβαση της νομοθεσίας απο τον πάροχο, κοινοποίηση της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ. Όπως και να έχει, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι αυτονόητο ότι 72χρόνη δεν έχει ικανότητα να αποφασίσει για το πρόγραμμα του κινητού της.
Η ηχογραφημένη συνομιλία, όπου ο κάτοχος της γραμμής επιβεβαιώνει την ταυτότητά του και συναινεί στους όρους του συμβολαίου, έχει ισχύ υπογραφής.
Παρ' όλα αυτά, ο νόμος είναι σαφής ότι πρέπει να είναι καταγεγραμμένοι στην ηχογράφηση οι όροι της σύμβασης στους οποίους συναινεί ο πελάτης. Εάν η πραγματική υπηρεσία διαφέρει (πχ σε παροχές ή οικονομικούς όρους) από την περιγραφή του πωλητή, τότε προφανώς ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει αζημίως τη σύμβαση.
Το ίδιο γίνεται βεβαίως σε κάθε τροποποίηση των όρων της σύμβασης από τον πάροχο. Όπως είπαν και παραπάνω, έλεγξε για ανακοινώσεις αλλαγής όρων που μπορεί να σας έχουν επηρεάσει τους τελευταίους μήνες και επικαλέσου αυτές για αζήμια διακοπή.
Σε κάθε περίπτωση, απευθύνσου στο Συνήγορο του Καταναλωτή για μεσολάβηση, και όπου τεκμαίρεται παράβαση της νομοθεσίας απο τον πάροχο, κοινοποίηση της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ. Όπως και να έχει, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι αυτονόητο ότι 72χρόνη δεν έχει ικανότητα να αποφασίσει για το πρόγραμμα του κινητού της.
Πώς ακριβώς η επιβεβαίωση της ταυτότητας τηλεφωνικά έχει ισχύ υπογραφής; Δηλαδή αν πάρει κάποιος σπίτι μου, το σηκώσει ενα 15χρονο παιδί και επιβεβαιώσει το αφμ μου από έναν λογαριασμό τηλεφώνου, κάνει ανανέωση ή οτιδήποτε σημαίνει ότι υπέγραψα;
- - - Updated - - -
Η μαλακία σε όλη την υπόθεση είναι ότι πλήρωνε κανονικά τους λογαριασμούς και μάλιστα τόσους μήνες, ενώ έπρεπε εξαρχής να πάρει τηλέφωνο και να ακυρώσει τα πάντα. Τώρα άκρη δεν βγαίνει.
Πώς ακριβώς η επιβεβαίωση της ταυτότητας τηλεφωνικά έχει ισχύ υπογραφής; Δηλαδή αν πάρει κάποιος σπίτι μου, το σηκώσει ενα 15χρονο παιδί και επιβεβαιώσει το αφμ μου από έναν λογαριασμό τηλεφώνου, κάνει ανανέωση ή οτιδήποτε σημαίνει ότι υπέγραψα;
- - - Updated - - -
Η μαλακία σε όλη την υπόθεση είναι ότι πλήρωνε κανονικά τους λογαριασμούς και μάλιστα τόσους μήνες, ενώ έπρεπε εξαρχής να πάρει τηλέφωνο και να ακυρώσει τα πάντα. Τώρα άκρη δεν βγαίνει.
Αυτό σημαίνει, αλλά είναι μαχητό. Σε περίπτωση διαφωνίας, το βάρος της απόδειξης της συναίνεσης το έχει ο πάροχος.
Πώς ακριβώς η επιβεβαίωση της ταυτότητας τηλεφωνικά έχει ισχύ υπογραφής; Δηλαδή αν πάρει κάποιος σπίτι μου, το σηκώσει ενα 15χρονο παιδί και επιβεβαιώσει το αφμ μου από έναν λογαριασμό τηλεφώνου, κάνει ανανέωση ή οτιδήποτε σημαίνει ότι υπέγραψα;
- - - Updated - - -
Η μαλακία σε όλη την υπόθεση είναι ότι πλήρωνε κανονικά τους λογαριασμούς και μάλιστα τόσους μήνες, ενώ έπρεπε εξαρχής να πάρει τηλέφωνο και να ακυρώσει τα πάντα. Τώρα άκρη δεν βγαίνει.
Μιλάμε πάντα για να είσαι πελάτης και να ζητήσεις να πάς σε κάποια άλλη υπηρεσία στον ίδιο παρόχο, αυτό προβλέπεται, όταν θέλεις να πας σε νέο πάροχο πρέπει να υπάρχει υπογραφή σε χαρτί.
Για τον αν πάρει κάποιο 10 χρόνο ή όχι, σε αυτό την ευθύνη την έχει ο κάτοχος της γραμμής που πρέπει να προσέχει το ποιος κάνει χρήση της γραμμής τους, όπως πχ αυτός θα τρέχει αν κάποιος κάνει χρήση της γραμμής του για κάτι παράνομο.
Αν τώρα εγω πάρω τηλέφωνο και αλλάξω το πρόγραμμα ενω η γραμμή είναι στο όνομα του πατέρα μου, μπορεί ο πατέρας μου να μου κάνει μήνυση, ο πάροχος όμως δεν μπορεί να γνωρίζει, δέχεται καλόπιστα το ότι εγω του είπα πως είμαι ο πατέρας μου.
stefanos1999
03-09-18, 18:01
Πώς ακριβώς η επιβεβαίωση της ταυτότητας τηλεφωνικά έχει ισχύ υπογραφής; Δηλαδή αν πάρει κάποιος σπίτι μου, το σηκώσει ενα 15χρονο παιδί και επιβεβαιώσει το αφμ μου από έναν λογαριασμό τηλεφώνου, κάνει ανανέωση ή οτιδήποτε σημαίνει ότι υπέγραψα;
Ο νόμιμος κάτοχος της τηλεφωνικής γραμμής (σταθερού ή κινητού) έχει την ευθύνη καθε πράξης (νόμιμης ή μη) που γίνει μέσω αυτής.
Το πόσο καλόπιστος είναι ο πάροχος και το ποιος απαντάει το τηλέφωνο σ' ένα σπίτι πώς σχετίζεται με την ισχύ της υπογραφής; Δεν υπάρχει τηλεφωνική υπογραφή, απλά. Ο πατέρας σου θα κάνει μήνυση στον πάροχο που τον χρεώνει παραπάνω λεφτά εν αγνοία του, εξίσου απλό.
- - - Updated - - -
Δηλαδή, μου διαβάζει κάποιος προφορικά ένα συμβόλαιο από το τηλέφωνο, εγώ του δίνω ένα αφμ παριστάνοντας κάποιον άλλον, συγκαταθέτω και αυτό μετά έχει νομική ισχύ. Έγινε.
stefanos1999
03-09-18, 18:11
Ο πατέρας σου θα κάνει μήνυση στον πάροχο που τον χρεώνει παραπάνω λεφτά εν αγνοία του, εξίσου απλό.
Με αυτή τη λογική (υποθετικο σενάριο) ο πάροχος μετά θα κάνει μήνυση στον 10χρονο για πλαστοπροσωπια, απάτη κτλ. Και επειδή είναι ανήλικος θα τη πληρώσει και ο πατέρας, για παραμέληση.
Φανερός Πράκτωρ
03-09-18, 18:15
Πάντως αυτή η επιβεβαίωση μέσω τηλεφώνου είναι στα όρια της λαμογιάς. Το λογικό είναι να γίνεται συνεννόηση, να έρχεται γραπτό ή ηλεκτρονικό το αίτημα/αλλαγή/νέο συμβόλαιο, να υπογράφεται από τον ενδιαφερόμενο και μετά να γίνονται οι αλλαγές.
Όλα τα υπόλοιπα ενώ είναι και καλά για εξυπηρέτηση του πελάτη, απλά απλά δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες να μπορδουκλώσουν την κατάσταση ή να σε πιάσουν στον "ύπνο".
Με αυτή τη λογική (υποθετικο σενάριο) ο πάροχος μετά θα κάνει μήνυση στον 10χρονο για πλαστοπροσωπια, απάτη κτλ. Και επειδή είναι ανήλικος θα τη πληρώσει και ο πατέρας, για παραμέληση.
Παραμέληση και απάτη επειδή ένα παιδί σήκωσε το τηλέφωνο στο σπίτι του, δελεάστηκε από μια προσφορά και συμφώνησε, ενώ μια εταιρία ταυτοποίησε έναν κάτοχο γραμμής μετά από το άκουσμα ενός αφμ; Ο Θεοτοκάτος είσαι τύπε;
stefanos1999
03-09-18, 18:24
Το πρόβλημα όμως στο θέμα του φίλου είναι η εξόφληση των λογαριασμών. Είναι πχ σαν να πάρεις ένα δάνειο και μετά να κάνεις μήνυση στην τράπεζα ότι ουδέποτε έλαβες τα λεφτά ούτε υπέγραψες σύμβαση αλλά προσκομίζεις ταυτόχρονα και τα αποδεικτικά πληρωμής των δόσεων.
Πάντως πιστεύω παλεύεται η υπόθεση έστω και έτσι.
- - - Updated - - -
Παραμέληση και απάτη επειδή ένα παιδί σήκωσε το τηλέφωνο στο σπίτι του, δελεάστηκε από μια προσφορά και συμφώνησε, ενώ μια εταιρία ταυτοποίησε έναν κάτοχο γραμμής μετά από το άκουσμα ενός αφμ; Ο Θεοτοκάτος είσαι τύπε;
Όσο υποθετικό είναι και το σενάριο που είπες, δλδ ο πατέρας να κάνει μηνυση στον πάροχο που τον χρεώνει παραπάνω λεφτά εν αγνοία του, εξίσου απλό.
Φανερός Πράκτωρ
03-09-18, 18:24
Το πρόβλημα όμως στο θέμα του φίλου είναι η εξόφληση των λογαριασμών. Είναι πχ σαν να πάρεις ένα δάνειο και μετά να κάνεις μήνυση στην τράπεζα ότι ουδέποτε έλαβες τα λεφτά ούτε υπέγραψες σύμβαση αλλά προσκομίζεις ταυτόχρονα και τα αποδεικτικά πληρωμής των δόσεων.
Πάντως πιστεύω παλεύεται η υπόθεση έστω και έτσι.
Και αυτό τι πάει να πει; Ναι ΟΚ, είναι περίεργο να πληρώνεις κάτι που δεν αποδέχεσαι αλλά δεν σας έχει τύχει κάποια στιγμή να είστε τόσο πηγμένοι που δεν έχετε χρόνο να κάνετε ούτε τη μισή επιβεβαίωση. Ένας ηλικιωμένος είναι ακόμα πιο πιθανό να μη μπορεί να το κάνει και να πληρώνει μέχρι να σιγουρευτεί ότι τον έπιασαν κότσο και όχι ότι αυτός κατάλαβε λάθος.
Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν και το πρόβλημα που βλέπω εγώ είναι οι πρακτικές των εταιριών.
Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα στα όρια της νομιμότητας (για μένα εκτός αυτών) ήταν κάτι που έζησα στην Ελβετία. Μου στέλνει στο σπίτι γράμμα η τοπική ΔΕΗ που διαχειρίζεται και το ομοαξονικό καλώδιο ότι μου ενεργοποίησαν το ομοαξονικό καλώδιο - χωρίς να το ζητήσω - και μου έβαλαν πάνω ένα "μπουκέτο" multimedia (ιντερνετ και φαντάζομαι και τηλεόραση). Το κορυφαίο ήταν ότι μου έγραφαν ότι αν δεν τους ειδοποιήσω μέσα σε ένα μήνα, τότε αποδέχομαι το ετήσιο πακέτο τους/συνδρομή...
Τους πήρε και τους σήκωσε...
προς ts μην το ψάχνεις έχουν βρει τόσα νομικά παραθυράκια που ο μόνος τρόπος είναι να πας μέσω δικηγόρου ή να γίνεις μέλος στην εκποιζώ (https://www.ekpizo.gr/el/%CF%84%CE%BF_%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%BF_%CE%BC%CE%B1%CF%82/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%8E%CE%BD)
Από εκεί και πέρα σε επανειλημμένες ενοχλήσεις μου στην εταιρεία για το αν μπορεί να υπάρξει δέσμευση εκ του τηλεφώνου προφορικά χωρίς να υπογράψει η ηλικιωμένη κάποια χαρτιά, μου είπαν πως ναι ισχύει και πως γι' αυτό γίνεται η καταγραφή συνομιλίας. Ως δέσμευση του πελάτη.
Μετά φυσικά με τα νεύρα μου και τις βρισιές που τους έριχνα στους λογαριασμούς τους στα social media, έχασα το δίκιο μου και με μπάναραν σε όλα τα social media.
Χωρίς να γνωρίζω τι έχει γίνει στη συνέχεια, νομίζω ότι θα ήταν προτιμότερο από την αρχή να καθήσεις να γράψεις ένα κείμενο με όλη την ιστορία όπως ισχυρίζεσαι ότι συνέβη και μέσα σε αυτό να προσπαθήσεις να διεκδικήσεις (στηριζόμενος σε στοιχεία που ευσταθούν, έστω και από την δική σου οπτική γωνία) όσα περισσότερα μπορείς.
Γενικά να προτιμάς την γραπτή και επίσημη επικοινωνία, έχοντας σαν μπαλαντέρ και την κοινοποίηση στους αρμόδιους φορείς.
Λογικά σύμφωνα με το παρακάτω μπορεί να κάνει υπαναχώρηση αν δεν έχει λάβει κάποιο χαρτί και το έχει υπογράψει
https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf
σελ. 10
7. Αποδέχθηκα τηλεφωνικά να γίνω συνδρομητής σε εταιρία, αλλά δεν έχω
λάβει την προσφορά ούτε τους όρους της σύμβασης. Μπορώ να διακόψω
τη συνεργασία;
Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας,
εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφωνική
συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης
(βλ. και Ερ. 6).
Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή
στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργασία
αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία.
Προσεξε την διαφορα.....
ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ για αυτη την περιπτωση αφου ηταν ηδη συνδρομητης.
Ανανεωση ή αλλαγη πακετου εκανε μεσω τηλεφωνου.
Αυτο που αναφερεις ειναι για να ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ.
Ναι το σκέφτηκα μετά αλλά ίσως έχει κάποια πιθανότητα γιατί το γύρισε από κάρτα σε συμβόλαιο, άλλο προϊόν, άλλοι όροι, άλλη σύμβαση.
Με αυτπ το σκεπτικο ολοι οσοι αλλαζουν απο adsl σε Vdsl θα μπορουσαν να επικαλεστουν το ιδιο. οτι ειναι διαφορετικο προιον.
αλλα δεν ειναι ετσι. απο την στιγμη που εισαι συνδρομητης απλα αλλαζεις πακετο παροχών. εισαι υφισταμενος πελατης.
Ακομα και με καρτα...... δινεις την ταυτοτητα σου και υπογραφεις 3 σελιδες. ακομα και αυτο ειναι συμβολαιο.
Δεν ειναι οπως παλια που παιρναμε το νουμερο απο το περιπτερο.... το βαζαμε στο κινητο ... και ισχυε κανονικα.
Πλεον εχουν αλλαξει ολα. ολοι ειναι με συμβολαιο και δεσμευονται αμφοτεροι με καποιους ορους. .
ειτε λεγεται καρτα ειτε καρτο συμβολαιο ειτε συμβολαιο ειτε οτιδηποτε.
Καλά ντε άραξε κάτσε να μας πει το παιδί τι έλεγε μέσα η συνομιλία αλλιώς εργασιοθεραπεία για να περνάει η ώρα κάνουμε.
Ακριβώς.
Ωραίες οι εικασίες και οι πιθανολογίες, αλλά εγώ είμαι πιο περίεργος να μάθω την πραγματική εξέλιξη από τον άμεσα ενδιαφερόμενο/εμπλεκόμενο στην υπόθεση...
Έστω ότι είμαι σπίτι μου στην Ελλάδα και πεινάω σαν τρελός. Έχω έτοιμο κατεψυγμένο φαγητό και το βάζω στο φούρνο μικροκυμμάτων και.... τζίφος, ο φούρνος ψόφησε ενώ εγώ καίγομαι να φάω, δεν την παλεύω άλλο.
Εκείνη τη στιγμή, σε μια τρελή συγκυρία, με καλεί ο πάροχος και μου προσφέρει μία απίστευτη 'ευκαιρία': Να μου αναβαθμίσει τη σύνδεση από ADSL σε VDSL με πολύ ευνοϊκούς όρους (έτσι μου λέει) και όχι μόνο αλλά εντός μισής ώρας από το κατάστημα παραδίπλα θα έρθει ο κούριερ με έναν σούπα ντούπα καινούργιο φούρνο μικροκυμμάτων.
Μου φαίνεται καλή ιδέα (άλλωστε πάντοτε ήθελα VDSL επειδή άκουγα ότι είναι το next best thing που λένε οι αμερικάνοι) ενώ παίρνω και τον φούρνο σε μισή ώρα (θυμίζω πεθαίνω της πείνας και βλέπω αστεράκια από τη νηστεία).
Δεν έχω λάβει ποτέ κάτι γραπτώς, δεν έχω υπογράψει τίποτε, χόρτασα στο φαγητό, σε 2 μέρες έχω και VDSL και σερφάρω τέλεια. Μόνο που.... δεν υπολόγισα (και δεν μου είπε κανείς και δεν διάβασα γραπτώς) ότι θα πληρώνω και 35% παραπάνω, ενώ όταν το ξανασκέφτηκα και τηλεφώνησα μου ζήτησαν να πληρώσω επαχθείς όρους διακοπής.
Ποιος φταίει στο ομολογουμένως ακραίο παράδειγμα παραπάνω;
Ρητορικό το ερώτημα νομίζω, αφού κατ'ελάχιστον δεν έλαβα ποτέ γραπτώς όρους στους οποίους έχω συμφωνήσει. Θέλω δλδ να πιστεύω ότι είναι έτσι και με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τι συμβαίνει εδώ.
Σε αυτό το παράδειγμα, αν έπαιρνες επιτόπου τηλέφωνο να παραγγείλεις σουβλάκια delivery, στο ίδιο μισάωρο και θα ήσουν χορτάτος και δεν θα έμπλεκες την βούρτσα με την... τηλεφωνία :hmm:
Σε αυτό το παράδειγμα, αν έπαιρνες επιτόπου τηλέφωνο να παραγγείλεις σουβλάκια delivery, στο ίδιο μισάωρο και θα ήσουν χορτάτος και δεν θα έμπλεκες την βούρτσα με την... τηλεφωνία :hmm:
Ναι, ΟΚ, και υπό ΚΣ θα πεταγόμουν στο σουβλατζίδικο που είναι 10 λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτό που προσπαθώ να πω - ελπίζω να μη σε δυσκολεύω με την αναλογία μου
Δεν έχω λάβει ποτέ κάτι γραπτώς, δεν έχω υπογράψει τίποτε, χόρτασα στο φαγητό, σε 2 μέρες έχω και VDSL και σερφάρω τέλεια. Μόνο που.... δεν υπολόγισα (και δεν μου είπε κανείς και δεν διάβασα γραπτώς) ότι θα πληρώνω και 35% παραπάνω, ενώ όταν το ξανασκέφτηκα και τηλεφώνησα μου ζήτησαν να πληρώσω επαχθείς όρους διακοπής.
Ποιος φταίει στο ομολογουμένως ακραίο παράδειγμα παραπάνω;
Ρητορικό το ερώτημα νομίζω, αφού κατ'ελάχιστον δεν έλαβα ποτέ γραπτώς όρους στους οποίους έχω συμφωνήσει. Θέλω δλδ να πιστεύω ότι είναι έτσι και με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τι συμβαίνει εδώ.
Εδώ έρχεται η καταγραφή της συνομιλίας που πρέπει να αναφέρει ξεκάθαρα το πόσο και τους όρους δέσμευσης, κάτι στο όποιο πρέπει να έχουν την αποδοχή απο τον συνδρομητή.
Αν δεν έχουν την καταγραφή που να αναφέρει ξεκάθαρα, θα πληρώνετε 100 ευρώ την μέρα, το συμβόλαιο θα έχει ισχύ για 2 χρόνια και υπάρχει ρήτρα αποδέσμευσης 500 και την αποδοχή σε αυτά ξεχωριστά για το κάθε ένα είναι άκυρη η συμφωνία υπερ του πελάτη.
stefanos1999
04-09-18, 14:09
Έστω ότι είμαι σπίτι μου στην Ελλάδα και πεινάω σαν τρελός. Έχω έτοιμο κατεψυγμένο φαγητό και το βάζω στο φούρνο μικροκυμμάτων και.... τζίφος, ο φούρνος ψόφησε ενώ εγώ καίγομαι να φάω, δεν την παλεύω άλλο.
Εκείνη τη στιγμή, σε μια τρελή συγκυρία, με καλεί ο πάροχος και μου προσφέρει μία απίστευτη 'ευκαιρία': Να μου αναβαθμίσει τη σύνδεση από ADSL σε VDSL με πολύ ευνοϊκούς όρους (έτσι μου λέει) και όχι μόνο αλλά εντός μισής ώρας από το κατάστημα παραδίπλα θα έρθει ο κούριερ με έναν σούπα ντούπα καινούργιο φούρνο μικροκυμμάτων.
Μου φαίνεται καλή ιδέα (άλλωστε πάντοτε ήθελα VDSL επειδή άκουγα ότι είναι το next best thing που λένε οι αμερικάνοι) ενώ παίρνω και τον φούρνο σε μισή ώρα (θυμίζω πεθαίνω της πείνας και βλέπω αστεράκια από τη νηστεία).
Δεν έχω λάβει ποτέ κάτι γραπτώς, δεν έχω υπογράψει τίποτε, χόρτασα στο φαγητό, σε 2 μέρες έχω και VDSL και σερφάρω τέλεια. Μόνο που.... δεν υπολόγισα (και δεν μου είπε κανείς και δεν διάβασα γραπτώς) ότι θα πληρώνω και 35% παραπάνω, ενώ όταν το ξανασκέφτηκα και τηλεφώνησα μου ζήτησαν να πληρώσω επαχθείς όρους διακοπής.
Ποιος φταίει στο ομολογουμένως ακραίο παράδειγμα παραπάνω;
Ρητορικό το ερώτημα νομίζω, αφού κατ'ελάχιστον δεν έλαβα ποτέ γραπτώς όρους στους οποίους έχω συμφωνήσει. Θέλω δλδ να πιστεύω ότι είναι έτσι και με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τι συμβαίνει εδώ.
Αν στην ηχογράφηση φανεί ότι οι "πολύ ευνοϊκοί όροι" δεν εξειδικεύτηκαν ποσοτικά, δλδ τόσο (πχ €50) το νέο πάγιο και τόση η νέα χρονική δεσμευση ( πχ 1ετος) εκτός από τις κάλτσες τους παίρνεις και το τελευταίο εσώρουχο (μεταφορικά).
Εδώ έρχεται η καταγραφή της συνομιλίας που πρέπει να αναφέρει ξεκάθαρα το πόσο και τους όρους δέσμευσης, κάτι στο όποιο πρέπει να έχουν την αποδοχή απο τον συνδρομητή.
Αν δεν έχουν την καταγραφή που να αναφέρει ξεκάθαρα, θα πληρώνετε 100 ευρώ την μέρα, το συμβόλαιο θα έχει ισχύ για 2 χρόνια και υπάρχει ρήτρα αποδέσμευσης 500 και την αποδοχή σε αυτά ξεχωριστά για το κάθε ένα είναι άκυρη η συμφωνία υπερ του πελάτη.
Αν στην ηχογράφηση φανεί ότι οι "πολύ ευνοϊκοί όροι" δεν εξειδικεύτηκαν ποσοτικά, δλδ τόσο (πχ €50) το νέο πάγιο και τόση η νέα χρονική δεσμευση ( πχ 1ετος) εκτός από τις κάλτσες τους παίρνεις και το τελευταίο εσώρουχο (μεταφορικά).
Και πάλι όμως, και το γράφω εκ πείρας από πρότερη εμπειρία με ζητήματα άδικων εμπορικών πρακτικών, η καταγραφή δεν λέει τίποτε από μόνη της, γι'αυτό και η αναλογία μου με τον πεινασμένο και τον φούρνο μικροκυμάτων.
Το ότι η συνομιλία λαμβάνει χώρα σε ένα περιοριστικό πλαίσιο χρονικά (τηλεφωνική συνομιλία) όταν και πιθανώς προσφέρονται μπόνους που χρονικά ο καταναλωτής δεν έχει την ευχέρεια να αξιολογήσει τόσο την προσφορά, όσο και το πιθανό ανταλλακτικό πλεονέκτημα ή μειονέκτημα (δλδ ο δωρεάν φούρνος κατά πόσο παίζει ρόλο και πώς τον αξιολογώ), κανονικά μπορεί να καταστήσει άκυρη τη συμφωνία.
Εάν δεν υπάρξει σε εύλογο χρόνο και παράλληλη γραπτή συμφωνία μεταξύ των δύο μερών.
stefanos1999
04-09-18, 14:24
Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω οτι η έγγραφη συμφωνία ακα συμβόλαιο προβλέπεται σε νέους πελάτες όχι σε αναβάθμιση υπάρχουσας υπηρεσίας όπως το υποθετικό παράδειγμα σου (adsl-->vdsl)
Δεν είμαι σίγουρος αλλά η γραπτή συμφωνία προβλέπεται σε νέους πελάτες όχι σε αναβάθμιση υπάρχουσας υπηρεσίας όπως το υποθετικό παράδειγμα σου (adsl-->vdsl)
Aυτό κατάλαβα κι εγώ από όσα διαβάζω εδώ, αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι ΙΜΟ. Τι σημαίνει ότι προβλέπεται μόνο για νέους πελάτες; Δλδ μόνο εκεί ισχύει το πλαίσιο άδικων εμπορικών πρακτικών όπως προσφορές μέσω τηλεφώνου και "πες μου το ναι εδώ και τώρα";
Ακους την ηχογραφηση και αποφασιζεις, πως θα κινηθεις.
Εμεις ειχαμε ενα απιστευτο περιστατικο με αφιξη κουριερ για υπογραφη συμβολαιου σε ξενωνα του ψυχιατρικου του Ευαγγελισμου, ζητουσε η εταιρεια τα λεφτα της, η Wind συγκεκριμενα, εννοειται οτι δεν πληρωσαμε μια, παρολο που ειχε υπογραφει το συμβολαιο.
Ακους την ηχογραφηση και αποφασιζεις, πως θα κινηθεις.
Εμεις ειχαμε ενα απιστευτο περιστατικο με αφιξη κουριερ για υπογραφη συμβολαιου σε ξενωνα του ψυχιατρικου του Ευαγγελισμου, ζητουσε η εταιρεια τα λεφτα της, η Wind συγκεκριμενα, εννοειται οτι δεν πληρωσαμε μια, παρολο που ειχε υπογραφει το συμβολαιο.
Δεν κατάλαβα στο bold, ποιος την ακούει και αποφασίζει;
Aυτό κατάλαβα κι εγώ από όσα διαβάζω εδώ, αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι ΙΜΟ. Τι σημαίνει ότι προβλέπεται μόνο για νέους πελάτες; Δλδ μόνο εκεί ισχύει το πλαίσιο άδικων εμπορικών πρακτικών όπως προσφορές μέσω τηλεφώνου και "πες μου το ναι εδώ και τώρα";
Δηλαδή αν πάρει γραπτά το συμβόλαιο και συμφωνήσει δεν προστατεύεται μετά απο κακές εμπορικές πρακτικές;
Πχ αν το συμβόλαιο γράφει πως θα έχει ισχύ για 50 χρόνια και το υπογράψει γραπτώς; εκεί έρχεται ο γενικός κανονισμός που λέει πως η μέγιστη διάρκεια συμβολαίου που σου παρέχει έκπτωση απο την τιμή καταλόγου είναι 24 μήνες, αν δεν υπάρχει έκπτωση τότε δεν μπορεί να έχει διάρκεια πάνω απο 12μήνες.
Δεν κατάλαβα στο bold, ποιος την ακούει και αποφασίζει;
Ο ενδιαφερομενος, αυτος που ξεκινησε το θεμα.
Δηλαδή αν πάρει γραπτά το συμβόλαιο και συμφωνήσει δεν προστατεύεται μετά απο κακές εμπορικές πρακτικές;
Πχ αν το συμβόλαιο γράφει πως θα έχει ισχύ για 50 χρόνια και το υπογράψει γραπτώς; εκεί έρχεται ο γενικός κανονισμός που λέει πως η μέγιστη διάρκεια συμβολαίου που σου παρέχει έκπτωση απο την τιμή καταλόγου είναι 24 μήνες, αν δεν υπάρχει έκπτωση τότε δεν μπορεί να έχει διάρκεια πάνω απο 12μήνες.
Slow day σήμερα μάλλον.... Δεν εξηγείται αλλιώς αυτό που με ρωτάς - εκτός και αν γράφω πολύ ακατάληπτα και ζητώ συγνώμη
stefanos1999
04-09-18, 14:42
Aυτό κατάλαβα κι εγώ από όσα διαβάζω εδώ, αλλά και πάλι δεν αλλάζει κάτι ΙΜΟ. Τι σημαίνει ότι προβλέπεται μόνο για νέους πελάτες; Δλδ μόνο εκεί ισχύει το πλαίσιο άδικων εμπορικών πρακτικών όπως προσφορές μέσω τηλεφώνου και "πες μου το ναι εδώ και τώρα";
Νομίζω ότι στον παλιό πελάτη (που αναβαθμίζει)ισχύουν πλήρως οι όροι+προϋποθέσεις του πρότερου συμβόλαιου που έχει ηδη υπογράψει (για την adsl) με την προσθήκη όμως του νέου τιμολογίου και της χρονικής δέσμευσης που έχει προφορικά συμφωνήσει (για την αναβάθμιση σε vdsl).
Γενικότερα μιλώντας στο Ελληνικό αστικό δίκαιο μέχρι και σύμβαση προφορικού δανείου...προβλέπεται.
Ο ενδιαφερομενος, αυτος που ξεκινησε το θεμα.
Ά, ΟΚ, κατάλαβα... Και πάλι όμως θεωρώ ότι μόνο μία τηλεφωνική συνομιλία - από όσα γνωρίζω - δεν αποτελεί το απαραίτητο πλαίσιο για μία συμφωνία χωρίς να υπάρξει και γραπτή σύνοψη και συνομολόγηση αυτής.
- - - Updated - - -
Νομίζω ότι στον παλιό πελάτη (που αναβαθμίζει)ισχύουν πλήρως οι όροι+προϋποθέσεις του πρότερου συμβόλαιου που έχει ηδη υπογράψει (για την adsl) με την προσθήκη όμως του νέου τιμολογίου και της χρονικής δέσμευσης που έχει προφορικά συμφωνήσει (για την αναβάθμιση σε vdsl).
Γενικότερα μιλώντας στο Ελληνικό αστικό δίκαιο μέχρι και σύμβαση προφορικού δανείου...προβλέπεται.
Nαι, καταλαβαίνω, ότι μπορεί να υπάρξει προφορική συμφωνία. Όμως και χωρίς γραπτή σύνοψη και επιβεβαίωση αυτής;;;;;
Ά, ΟΚ, κατάλαβα... Και πάλι όμως θεωρώ ότι μόνο μία τηλεφωνική συνομιλία - από όσα γνωρίζω - δεν αποτελεί το απαραίτητο πλαίσιο για μία συμφωνία χωρίς να υπάρξει και γραπτή σύνοψη και συνομολόγηση αυτής.
Δεν διαφωνω, κι εγω αυτης της αποψης ειμαι (βεβαια οι αποψεις ειναι σαν..., δεν ξερω τι λεει ο νομος για τηλεφωνικη συναψη συμβολαιου), αλλα η συνομιλια θα δωσει κι ενα γενικο πλαισιο για το τι εγινε στο τηλεφωνο και περισσοτερο νομιζω θα δωσει επιχειρηματα στον φιλο μας.
Σε αλλη περιπτωση, με την Cosmote συγκεκριμενα, ετυχε να κανει αποδεκτη μια προσφορα ο συμβιος μου, ο οποιος και προφανως γνωριζε τα διαφορα στοιχεια που απαιτουνται, και παλι μετα απο εντονες πιεσεις και συζητησεις, η συμφωνια θεωρηθηκε ακυρη διοτι στο τηλεφωνο δεν ηταν ο κατοχος της συνδεσης, δηλαδη εγω.
Νομιζω οτι χωρις να γνωριζουμε τι ειπωθηκε στην εν λογω συνομιλια δεν μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα.
stefanos1999
04-09-18, 15:04
Nαι, καταλαβαίνω, ότι μπορεί να υπάρξει προφορική συμφωνία. Όμως και χωρίς γραπτή σύνοψη και επιβεβαίωση αυτής;;;;;
Ναι, προβλέπεται η μερική τροποποίηση της αρχικής σύμβασης (συμβολαίου), στο υποθετικό δλδ παράδειγμα σου αναβάθμιση υπάρχουσας τηλεφωνικής υπηρεσίας (από adsl σε vdsl) και εφόσον έχουν ακολουθηθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες ταυτοποίησης του νόμιμου κατόχου της τηλεφωνικής σύνδεσης.
Δεν διαφέρει ιδιαίτερα με την κινητή, όταν τηλεφωνικά αλλάζεις πρόγραμμα/πάγιο στα συμβόλαια.
Ναι αλλα εδω δεν εχουμε μερικη τροποποιηση της αρχικης συμβασης. Εχουμε μια νεα συμβαση, δηλαδη απο καρτοκινητο περναμε σε συμβολαιο. Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν μιλαμε για αναβαθμιση, μιλαμε για εντελως νεα και διαφορετικη συμβαση.
stefanos1999
04-09-18, 15:08
Στο υποθετικό σενάριο του popmaniac αναφερομουν.
Για το αρχικό θέμα, είπα την άποψη μου χθες, έστω+έτσι (πληρωμένοι λόγ/σμοι) αξίζει να το παλέψει ο φίλος.
Τι δωρα δηλαδη της ταξανε?
Στο λεω επειδη και εγω με τους παππουδες μου ετσι νομιζα παλιοτερα γιατι μου τα λεγανε οπως ναναι. Αλλα τελικα τα δωρα ηταν σε χρονους ομιλιας και sms .
Και οσο για τις συσκευες... ηρθε ενα ταμπλετ οντως. Της κακιας ωρας αλλα ηρθε ομως.
Και στην ηχογραφιση οντως οτι συμφωνησαν αυτα εγιναν. Απλα λογω μεγαλης ηλικιας.... "θυμουνται οσο θελουν και οπως τα θελουν".
Οποτε μηπως μιλας αδικα για εξαπατηση? Τι ταξανε που δεν το τηρησανε?
Όπως έχω γράψει και στο αρχικό post της τάξανε ηλεκτρικές οικιακές συσκευές.
Κουζίνα, πλυντήριο κλπ...
- - - Updated - - -
Η μαλακία σε όλη την υπόθεση είναι ότι πλήρωνε κανονικά τους λογαριασμούς και μάλιστα τόσους μήνες, ενώ έπρεπε εξαρχής να πάρει τηλέφωνο και να ακυρώσει τα πάντα. Τώρα άκρη δεν βγαίνει.
Αν διάβασες το αρχικό post θα διάβαζες πως παιδευόμαστε από τον Μάιο.
Συγκεκριμένα από την αμέσως επόμενη ημέρα που έγινε το τηλεφώνημα της πωλήτριας της εταιρείας στην ηλικιωμένη γυναίκα.
Πήραμε άπειρα τηλεφωνήματα, επισκεφθήκαμε άπειρες φορές το κατάστημα της εταιρείας στην περιοχή μας, αλλά δυστυχώς κάθε φορά μας έλεγαν πως δεν μπορεί να γίνει ακύρωση του συμβολαίου από την στιγμή που υπάρχει προφορική επιβεβαίωση για την αποδοχή του.
Όταν ζητήσαμε να ακούσουμε κι εμείς αυτή την προφορική επιβεβαίωση μας είπαν να κάνουμε αίτηση για να λάβουμε την ηχητική καταγραφή.
Την κάναμε και 2 ολόκληρους μήνες δεν μπορούσαν να την βρουν.
Από τον Μάιο λοιπόν τι έπρεπε να κάνουμε;
Να μην πληρώνουμε τους λογαριασμούς που έρχονταν;
Η ηλικιωμένη δεν ήθελε να χάσει τον τηλεφωνικό αριθμό. Μην ψάχνετε το γιατί. Δεν γούσταρε στην τελική. Δικαίωμα της είναι να κρατήσει τον αριθμό της.
Οπότε γι' αυτό πλήρωνε τους λογαριασμούς κανονικά.
Απλά ελπίζει να βρει κάποια στιγμή το δίκιο της.
- - - Updated - - -
Να ενημερώσω πως λάβαμε σήμερα την ηχητική καταγραφή του τηλεφωνήματος.
Δεν θέλω να επεκταθώ ακόμα σε λεπτομέρειες γιατί θα λάβει γνώση για το περιεχόμενο και κάποιος δικηγόρος και θέλω να με συμβουλεύσει.
Απλά θα πω πως η διάρκεια του είναι 18 λεπτά. Φανταστείτε μόνο πόσο ψηστήρι πέφτει στην ηλικιωμένη μέσα σε αυτά τα 18 λεπτά.
Η πωλήτρια / απατεώνισσα ήταν σε εντεταλμένη υπηρεσία.
Ήθελα να 'ξερα πόσα ποσοστά παίρνουν πια από τα κωλοσυμβόλαια για να είναι τόσο υπάνθρωποι που να προσπαθούν τόση ώρα να "κλέψουν" τα χρήματα μιας ηλικιωμένης;
Ρητορική η ερώτηση φυσικά...
Όπως έχω γράψει και στο αρχικό post της τάξανε ηλεκτρικές οικιακές συσκευές.
Κουζίνα, πλυντήριο κλπ...
- - - Updated - - -
Αν διάβασες το αρχικό post θα διάβαζες πως παιδευόμαστε από τον Μάιο.
Συγκεκριμένα από την αμέσως επόμενη ημέρα που έγινε το τηλεφώνημα της πωλήτριας της εταιρείας στην ηλικιωμένη γυναίκα.
Πήραμε άπειρα τηλεφωνήματα, επισκεφθήκαμε άπειρες φορές το κατάστημα της εταιρείας στην περιοχή μας, αλλά δυστυχώς κάθε φορά μας έλεγαν πως δεν μπορεί να γίνει ακύρωση του συμβολαίου από την στιγμή που υπάρχει προφορική επιβεβαίωση για την αποδοχή του.
Όταν ζητήσαμε να ακούσουμε κι εμείς αυτή την προφορική επιβεβαίωση μας είπαν να κάνουμε αίτηση για να λάβουμε την ηχητική καταγραφή.
Την κάναμε και 2 ολόκληρους μήνες δεν μπορούσαν να την βρουν.
Από τον Μάιο λοιπόν τι έπρεπε να κάνουμε;
Να μην πληρώνουμε τους λογαριασμούς που έρχονταν;
Η ηλικιωμένη δεν ήθελε να χάσει τον τηλεφωνικό αριθμό. Μην ψάχνετε το γιατί. Δεν γούσταρε στην τελική. Δικαίωμα της είναι να κρατήσει τον αριθμό της.
Οπότε γι' αυτό πλήρωνε τους λογαριασμούς κανονικά.
Απλά ελπίζει να βρει κάποια στιγμή το δίκιο της.
- - - Updated - - -
Να ενημερώσω πως λάβαμε σήμερα την ηχητική καταγραφή του τηλεφωνήματος.
Δεν θέλω να επεκταθώ ακόμα σε λεπτομέρειες γιατί θα λάβει γνώση για το περιεχόμενο και κάποιος δικηγόρος και θέλω να με συμβουλεύσει.
Απλά θα πω πως η διάρκεια του είναι 18 λεπτά. Φανταστείτε μόνο πόσο ψηστήρι πέφτει στην ηλικιωμένη μέσα σε αυτά τα 18 λεπτά.
Η πωλήτρια / απατεώνισσα ήταν σε εντεταλμένη υπηρεσία.
Ήθελα να 'ξερα πόσα ποσοστά παίρνουν πια από τα κωλοσυμβόλαια για να είναι τόσο υπάνθρωποι που να προσπαθούν τόση ώρα να "κλέψουν" τα χρήματα μιας ηλικιωμένης;
Ρητορική η ερώτηση φυσικά...
τελικά αφού άκουσες την κατάγραφη όντως έλεγε για ηλεκτρικές συσκεύες?
@ ADSLgr.com All rights reserved.