Επιστροφή στο Forum : Δωρεάν εξυπηρέτηση πελατών & τεχνική υποστήριξη
nrg_polini
08-10-07, 20:55
Επιτελους εχουμε δωρεαν εξυπηρετηση πελατων, να ειναι καλα η ΕΕΤΤ (τους ειχε υποχρεωσει να παρεχουν αριθμο εξυπηρετησης χωρις χρεωση). Μολις τσεκαρα τον τιμοκαταλογο και αναφερει οτι το 13831 ειναι δωρεαν για συνδρομητες εντος ιδιοκτηκτου δικτυου.
http://www.forthnet.gr/media/double_play/applications_2play/Timokatalogos%20Syntomon%20Kodikon%20130207.pdf
Και απο το online
07.10.2007 20:07 ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ +000013831 00:03:35 0,0000
Το μονο κακο ειναι οτι απ'οτι φαινεται το 13831 σε βγαζει μονο στην εξυπηρετηση πελατων και οχι στη τεχνικη υποστηριξη, παρολο αυτα μπορουμε να τους καλουμε και αυτους δωρεαν στο 800 100 9000.
Αυτο ειναι και για τεχνικη εξυπηρετηση ?
nrg_polini
08-10-07, 21:00
Αυτο ειναι και για τεχνικη εξυπηρετηση ?
Εκανα ενα εντιτ δευτερολεπτα πριν ποσταρεις :p
Επισης στο τμημα τεχνικης υποστηριξης http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658 αναφερει:
Μπορείτε να δηλώσετε την βλάβη της γραμμής σας τηλεφωνικά στo 800-100 9000 (χωρίς χρέωση από όλη την Ελλάδα) Δευτέρα έως Σάββατο 08:00-23:00.
Εκανα ενα εντιτ δευτερολεπτα πριν ποσταρεις :p
Επισης στο τμημα τεχνικης υποστηριξης http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658 αναφερει:
Μπορείτε να δηλώσετε την βλάβη της γραμμής σας τηλεφωνικά στo 800-100 9000 (χωρίς χρέωση από όλη την Ελλάδα) Δευτέρα έως Σάββατο 08:00-23:00.
δυστυχώς η χρέωση παραμένει αστική
801-100 9000
nrg_polini
08-10-07, 21:46
δυστυχώς η χρέωση παραμένει αστική
801-100 9000
Το νουμερο 800 100 9000 ειναι δωρεαν, πρακτικα ειναι το ιδιο με το 801 100 9000 αλλα η διαφορα ειναι στη χρεωση.
NikkoDaPappi
08-10-07, 21:52
Και σε κανένα απο τα 2 δεν απαντάνε..... ουτε κάν χτυπάει το τηλέφωνο....
panajotisp
08-10-07, 22:55
Το θέμα είναι πάντως τι γίνετε όταν θέλεις να δηλώσεις βλάβη στο τηλέφωνο forthnet και δεν έχεις τηλέφωνο να καλέσεις και πέρνεις απο κινητό όλο το ΣΚ και είναι κατηλλημένο το 211....... σαν να το έχουν κατεβάσει.
Άσχετο μιας και ποσταρω εδώ, φίλος έχει εδώ και 1 εβδομάδα forthnet 2play. για 4 ημέρες δεν είχε adsl και είχε μόνο τηλ. απο το σαββάτο έχει adsl αλλά το τηλέφωνο γιοκ.
Μπορείς να το καλέσεις αλλά άμα απαντήσει ακούς μόνο παράσιτα, και όταν πας να καλέσεις δεν έχει τόνο αλλά μόνο παράσιτα.
Φίλτρα, splitters κλπ όλα τσεκαρισμένα και αλλαγμένα.
Καμμιά ιδέα, γιατί η τεχνικοί......ΓΤΠΚ
Εχω το ιδιο προβλημα... Δεν εχω σταθερο και δεν γνωριζω αν απο κινητο καλωντας τα νουμερα 801-100 9000 και 800-100 9000 χρεωνομα... Μπορει καποιος να απαντησει με σιγουρια plx?
nrg_polini
10-10-07, 21:50
Εχω το ιδιο προβλημα... Δεν εχω σταθερο και δεν γνωριζω αν απο κινητο καλωντας τα νουμερα 801-100 9000 και 800-100 9000 χρεωνομα... Μπορει καποιος να απαντησει με σιγουρια plx?
Απο κινητο δεν μπορεις να καλεσεις 800 & 801 νουμερα.
Αν αντικαταστήσεις το 801 με 211 μπορείς και από κινητό.
Αλλά γιατί να προσπαθείς από κινητό; Κανένας συγγενής/φίλος δεν υπάρχει;
Λογικά θα υπάρχει κάποιο καρτοτηλέφωνο κοντά στο σπίτι σου, την τηλεκάρτα σου και :oneup:. Άντε να θυμηθούμε και τα παλία, σε λίγο θα τους στέλνουμε και γράμματα με ταχυδρομείο ή σήματα καπνού :hmm:
Απο κινητο δεν μπορεις να καλεσεις 800 & 801 νουμερα.
801 δεν μπορεί καθόλου. 800 γίνεται, αλλά μόνο πολύ συγκεκριμένα.
Επιτελους εχουμε δωρεαν εξυπηρετηση πελατων, να ειναι καλα η ΕΕΤΤ (τους ειχε υποχρεωσει να παρεχουν αριθμο εξυπηρετησης χωρις χρεωση). Μολις τσεκαρα τον τιμοκαταλογο και αναφερει οτι το 13831 ειναι δωρεαν για συνδρομητες εντος ιδιοκτηκτου δικτυου.
http://www.forthnet.gr/media/double_play/applications_2play/Timokatalogos%20Syntomon%20Kodikon%20130207.pdf
Και απο το online
07.10.2007 20:07 ΠΡΟΣ ΣΥΝΤΟΜΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ +000013831 00:03:35 0,0000
Το μονο κακο ειναι οτι απ'οτι φαινεται το 13831 σε βγαζει μονο στην εξυπηρετηση πελατων και οχι στη τεχνικη υποστηριξη, παρολο αυτα μπορουμε να τους καλουμε και αυτους δωρεαν στο 800 100 9000.
Το πρόβλημα δεν ήταν το κατά πόσο χρεωνόταν ή όχι η κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας, αλλά κατά πόσο απαντάει και μετά από πόση ώρα η εξυπηρέτηση πελατών...
Όσο για το βλαβοληπτικό κέντρο της εταιρίας καλύτερα να μη χρειαστεί να το καλέσετε, γιατί αν χρειαστεί τότε μάλλον θα πρέπει να περιμένετε και να περιμένετε και αποτέλεσμα δε θα βλέπετε.
Το νουμερο 800 100 9000 ειναι δωρεαν, πρακτικα ειναι το ιδιο με το 801 100 9000 αλλα η διαφορα ειναι στη χρεωση.
Που το είδες το 800-100 9000;
Σου αντιγάφω και παραθέτω την ιστοσελίδα που έχεις προαναφέρει.
"Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη στo 801-100 9000 (με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 211-100 9000, που βρίσκεται κοντά σας 24 ώρες την ημέρα."
nrg_polini
12-10-07, 10:16
Που το είδες το 800-100 9000;
Σου αντιγάφω και παραθέτω την ιστοσελίδα που έχεις προαναφέρει.
"Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη στo 801-100 9000 (με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 211-100 9000, που βρίσκεται κοντά σας 24 ώρες την ημέρα."
Τερμα κατω http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658 .
Τερμα κατω http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658 .
Είσαι παρατηρητικός. Δεν το είχα προσέξει.
Που πήγε και το έβαλε η forthnet.
Γιατί δεν διόρθωσε το επάνω κείμενο με την τεχνική υποστήριξη και έχει αφήσει το χρεώσιμο αριθμό;
Γιατί δεν διόρθωσε το επάνω κείμενο με την τεχνική υποστήριξη και έχει αφήσει το χρεώσιμο αριθμό;
Γιατί τη συμφέρει να την καλείς στο χρεώσιμο αριθμό, και πολλοί μπορεί να μην παρατηρήσουν το 800 εκεί που βρίσκεται. ;)
nrg_polini
12-10-07, 19:46
Είσαι παρατηρητικός. Δεν το είχα προσέξει.
Που πήγε και το έβαλε η forthnet.
Γιατί δεν διόρθωσε το επάνω κείμενο με την τεχνική υποστήριξη και έχει αφήσει το χρεώσιμο αριθμό;
Γιατι απλα την υποχρεωσε η ΕΕΤΤ για δωρεαν αριθμο (εχει ανεβει στις ειδησεις), αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να το διαφημιζει κιολας :whistle: Και το 13813 ειναι πλεον δωρεαν εντος ιδιοκτηκτου. Παντως ειναι αληθεια οτι ειμαι απιστευτα παρατηρητικος σε λεπτομεριες και μικρα γραμματα :p
Πάντως πάλι η ΕΕΤΤ φρόντισε να υποχρεώσει μόνο για δωρεάν γραμμή τεχνικής εξυπηρέτησης χωρίς να υποχρεώσει ότι η ανακοίνωση του δωρεάν τηλ. αριθμού θα γίνει σε εύλογο περιεχομένου χώρο και σε εμφανή θέση.
Το προβλημα πλεον ειναι οτι το 801 και το 211 μιλανε συνεχως.... Ελεος δηλαδη.:evil: Κανονικα δεν επρεπε να χει αναμονη? ZzzzzZZ
dwg_priest
09-04-10, 09:57
Παιδιά sorry που ξεθάβω το thread, απλά μόλις είδα ότι η χρέωση είναι αστική.
Δεν κατάλαβα τι και πως υποχρέωσε η ΕΕΤΤ....
http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658
To 800 για τη δήλωση βλαβης υποχρέωσε (που είναι δωρεάν).
billstamaniac
09-04-10, 14:11
για δηλωση βλαβης μπορειτε να την κανετε κ μεσω του 13831 απλως στο μενου πατατε οτι ειστε συνδρομητης στο επομενο για τεχνικη εξυπερετηση κ μετα βγαζει επιλογες για δηλωση βλαβης , ρυθμισεις συνδεσεις , netkey κτλ
nrg_polini
10-04-10, 00:32
Παιδιά sorry που ξεθάβω το thread, απλά μόλις είδα ότι η χρέωση είναι αστική.
Δεν κατάλαβα τι και πως υποχρέωσε η ΕΕΤΤ....
http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658
Αν εισαι στο ιδιοκτητο της forthnet το 13831 δε χρεωνεται.
στη forthnet τίποτε δεν είναι δωρεάν πλέον.
μόνο κάποια τηλεφωνικά θέματα, και όχι σε όλα, είναι ανά περίπτωση εν μέρει και αν έχεις forthnet πάροχο είναι δωρεάν.
τεχνική υποστήριξη, εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο μας στην αρχική τηλεφωνική συνομιλία με τη forthnet και το πελάτη είναι συντεταγμένο με αναφορά κατάληξης πάντα με το "αποδέχομαι τη χρέωση" και τέτοιο τρόπο που νομικά είναι καλυμμένοι.
κάθε φορά που έρχεται τεχνικός στη διεύθυνση σας, εκτός του χώρου σας, για εξωτερική εργασία και στην αναφορά του καταγράφει τεχνικούς ορισμούς που πάντα υποδεικνύουν αιτιολογία προερχόμενη εσωτερική καλωδίωσης ή όπιου άλλου τεχνικού λόγου με αιτία πάντα να σχετίζεται με εντός του χώρου σας και ας μην εισέλθει καθόλου μέσα.
στην απορία σας τη στιγμή για το αν υπάρχει χρέωση ο δασκαλεμένος τεχνικός απαντά λιτά "εγώ δεν χρέωσα τίποτα" αν συνεχίσεις να ρωτάς πιεστικά λέει "εγώ γράφω την αναφορά και αποφασίζουν τα κεντρικά".
εκ των υστέρων πάντα χρέωση.
στην περίπτωση μου ο τεχνικός ήθελε υπογραφή για προσκόμιση παραστατικού ότι όντος παρουσιάστηκε στη διεύθυνση μου ενώ υπ έκρυψε το τετραγωνίδιο τσεκαρισμένο αποδέχομαι τη χρέωση
κατόπιν παραπονέθηκα τηλεφωνικά στα κεντρικά τους, ο ανταποκριτής διαβίβασε τη περίπτωση και αναμένουμε αν θα καταλήξω στο συνήγορο του πολίτη η όχι.
Αυτο που για παρεις μια πληροφορία πρεπει σωνει και καλα να πληρωσεις, ενω υποτίθεται οτι πληρωνεις παγιο για την υποστηριξη που σου προσφερουν, ομο΄λογω οτι δεν το καταλαβαινω. Εχουν κλεισει εδω και καιρο τα τημεφωνα με αστικη χρεωση προς το CC και οταν τα καλεις σου λεει να καλεσεις το 13831...
Υπαρχει τωρα καποιος τροπος επικοινωνιας , δωρεαν τηελφωνικα ?
Ξερει κανεις ?
Για βλάβη γραμμής μπορείς να καλέσεις δωρεάν από σταθερό το 800 100 1112.
Τώρα εάν θέλεις οποιαδήποτε άλλη πληροφορία δεν ξέρω εάν μπορείς να πάρεις πρώτα σε αυτό και να του πεις να σε συνδέσουν με την εξυπηρέτηση αλλά δεν ξέρω τι παίζει με χρέωση μετά.. (μια σκέψη...):whistle:
Έχω βλάβη στο σταθερό και δεν μπορώ να καλέσω από το κινητό (wind) το 800 100 1112 . Έχει καταντήσει αηδία αυτό με τα 5ψήφια και την χρέωση αναγκαστικά!
Άμα η ΕΕΤΤ είναι απούσα και ξέρει να κάνει μονο διαβουλεύσεις ...... αυτά συμβαίνουν.
Σε ότι αφορά το ραντεβού τεχνικού χρέωση υπάρχει μόνο σε περίπτωση υπαιτιότητας του συνδρομητή.
Αν το ζήτημα δεν είναι υπαιτιότητας του συνδρομητή δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση.
Σε ότι αφορά την επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα μπορεί να γίνει δωρεάν στο 800 100 11 12 από σταθερό.
Αν δεν υπάρχει σταθερό (αντί του 13831 από κινητό που έχει τη χρέωση που ορίζει ο πάροχος), υπάρχουν οι ακόλουθες ανέξοδες δυνατότητες:
* Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω chat (κάτω δεξιά σε όλες τις σελίδες του παρόχου).
* Αίτημα επικοινωνίας από MyAccount. https://myaccount.nova.gr/support/contact
* Κλήση από άλλο σταθερό τηλέφωνο και να ζητηθεί να γίνει επικοινωνία.
* Αίτημα επικοινωνίας από κατάστημα Nova.
* Άμεση επικοινωνία μέσω των social media (www.nova.gr/socialmedia)
* Δυνατότητα επικοινωνίας μέσω του παρόντος Forum.
* Αποστολή mail στο support@nova.gr
Σε ότι αφορά το ραντεβού τεχνικού χρέωση υπάρχει μόνο σε περίπτωση υπαιτιότητας του συνδρομητή.
Αν το ζήτημα δεν είναι υπαιτιότητας του συνδρομητή δεν υπάρχει καμία απολύτως χρέωση.
Σε ότι αφορά την επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα μπορεί να γίνει δωρεάν στο 800 100 11 12 από σταθερό.
Αν δεν υπάρχει σταθερό (αντί του 13831 από κινητό που έχει τη χρέωση που ορίζει ο πάροχος), υπάρχουν οι ακόλουθες ανέξοδες δυνατότητες:
* Δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μέσω chat (κάτω δεξιά σε όλες τις σελίδες του παρόχου).
* Αίτημα επικοινωνίας από MyAccount. https://myaccount.nova.gr/support/contact
* Κλήση από άλλο σταθερό τηλέφωνο και να ζητηθεί να γίνει επικοινωνία.
* Αίτημα επικοινωνίας από κατάστημα Nova.
* Άμεση επικοινωνία μέσω των social media (www.nova.gr/socialmedia)
* Δυνατότητα επικοινωνίας μέσω του παρόντος Forum.
* Αποστολή mail στο support@nova.gr
Στο 80% απο αυτά που αναφέρεις πρέπει ο χρήστης να έχει υπηρεσία, αν δεν έχει;
Όσο για το αν η χρέωση είναι μόνο αν είναι ευθύνη του πελάτη καλύτερα ας μην το φωνάζουμε ;)
Στο 80% απο αυτά που αναφέρεις πρέπει ο χρήστης να έχει υπηρεσία, αν δεν έχει;
Απευθύνομαι στο κοινό του Forum. Δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα χωρίς mb στο κινητό :P
Όσο για το αν η χρέωση είναι μόνο αν είναι ευθύνη του πελάτη καλύτερα ας μην το φωνάζουμε ;)
Αναφέρεσαι σε τεχνικά λάθη ή επιτηδευμένες χρεώσεις;
Απευθύνομαι στο κοινό του Forum. Δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα χωρίς mb στο κινητό :P
Αναφέρεσαι σε τεχνικά λάθη ή επιτηδευμένες χρεώσεις;
Καμία σχέση, το αν έχει ή δεν έχει mb δεν αλλάζει το οτι χωρίς υπηρεσία δεν έχει πρόσβαση στην δωρεάν υποστήριξη
Άλλωστε οι χρήστες του φόρουμ έχουν 5 γραμμές απο όλους τους παρόχους όποτε ποτέ δεν θα έχουν θέμα :cool:
Καμία σχέση, το αν έχει ή δεν έχει mb δεν αλλάζει το οτι χωρίς υπηρεσία δεν έχει πρόσβαση στην δωρεάν υποστήριξη
Άλλωστε οι χρήστες του φόρουμ έχουν 5 γραμμές απο όλους τους παρόχους όποτε ποτέ δεν θα έχουν θέμα :cool:
Ok. Ας θεωρήσουμε λοιπόν ότι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας ενός συνδρομητή είναι η σταθερή σύνδεση. Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να κάνει δωρεάν αναφορά βλάβης (όταν δε λειτουργεί καθόλου η υπηρεσία του);
Ok. Ας θεωρήσουμε λοιπόν ότι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας ενός συνδρομητή είναι η σταθερή σύνδεση. Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να κάνει δωρεάν αναφορά βλάβης (όταν δε λειτουργεί καθόλου η υπηρεσία του);
Με το υπόλοιπο 20% :p
Με το υπόλοιπο 20% :p
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχουν υπερκαλυφθεί όλοι οι δυνατοί τρόποι επικοινωνίας.
Νομίζω ότι ο άνθρωπος που ταυτόχρονα: Δεν έχει mb, δεν έχει κατάστημα στη γειτονιά του, δεν έχει ένα γείτονα/συγγενή για να κάνει μια κλήση, είναι απλά ανύπαρκτος :-P
wrangler10
09-12-16, 13:43
Στο 13831 έχει αυτόματο τηλεφωνητή με τον οποίο δεν βγάζεις άκρη αλλά λες και αλλά σου απαντάει ,έστειλα και email και δεν πήρα καμία απάντηση.Πηρα να ρωτήσω γιατί μου έστειλαν 40€ λογαριασμό 1 μήνα πριν λήξη το προπληρωμένο συμβόλαιο που έχω (15€/μήνα) χωρίς καμία κλήση σταθερού,έχει κανείς υπόψην του τι ειναι αυτή η χρέωση ?
Στο 13831 έχει αυτόματο τηλεφωνητή με τον οποίο δεν βγάζεις άκρη αλλά λες και αλλά σου απαντάει ,έστειλα και email και δεν πήρα καμία απάντηση.Πηρα να ρωτήσω γιατί μου έστειλαν 40€ λογαριασμό 1 μήνα πριν λήξη το προπληρωμένο συμβόλαιο που έχω (15€/μήνα) χωρίς καμία κλήση σταθερού,έχει κανείς υπόψην του τι ειναι αυτή η χρέωση ?
Κατάστημα Forthnet δεν έχεις κοντά; Mόνο έτσι θα κάνεις δουλειά.
Επάνω ο λογαριασμός τι αναφέρει. Συνήθως οι χρεώσεις τους είναι αναλυτικές.
Στο 13831 έχει αυτόματο τηλεφωνητή με τον οποίο δεν βγάζεις άκρη αλλά λες και αλλά σου απαντάει ,έστειλα και email και δεν πήρα καμία απάντηση.Πηρα να ρωτήσω γιατί μου έστειλαν 40€ λογαριασμό 1 μήνα πριν λήξη το προπληρωμένο συμβόλαιο που έχω (15€/μήνα) χωρίς καμία κλήση σταθερού,έχει κανείς υπόψην του τι ειναι αυτή η χρέωση ?
https://myaccount.nova.gr/ebill/allBills
@ ADSLgr.com All rights reserved.