PDA

Επιστροφή στο Forum : Απίστευτοι απατεώνες !!! Χρεώνουν την κάρτα μου για συνδρομή που δεν έχω πια



Σελίδες : [1] 2

strider
13-01-08, 00:36
Είναι μεγάλοι απατεώνες τελικά.

Απίστευτο. Έκλεισα τη συνδομή μου εδώ και 2 μήνες και με χρεώνουν ακόμα. Ενώ μου είχαν πει ότι θα επιστρέψουν τη χρέωση του προηγουμένου μήνα, αυτοί με χρέωσαν και για τον Ιανουάριο 2008. Και το τηλέφωνο που είχα τη σύνδεση δεν υπάρχει πια. Το έχω κόψει γιατί μετακόμισα τον Οκτώβρη. Καλό???

Τους είχα στείλει fax από τον Σεπτέμβρη για να σταματήσουν να χρεώνουν την κάρτα και να πληρώσω την τελευταία συνδρομή (του Οκτώβρη) στην Τράπεζα. Τo έγραψαν στα @#@$# τους και συνεχίζουν να χρεώνουν την πιστωτική κάρτα για ιντερνετ στο τηλέφωνο που δεν υπάρχει πια.

Ένημέρωσα την Τράπεζά μου και θα τους σταματήσουν. Θα στείλω και στην ΕΕΤΤ αντίγραφα των λογαριασμών μου και σχετικά στοιχεία, φυσικά.

tolisp
13-01-08, 01:49
Δεν είναι απατεώνες είναι απλά άχρηστοι!
Κάτι ανάλογο έγινε το καλοκαίρι με μένα όταν άλλαξα κάρτα... χρειάστηκε να στείλω 3 φορες το ίδιο FAX και να μιλήσω άλλες 3 στο τηλέφωνο με το λογιστήριο για να καταφέρουν να περάσουν τα νέα!!!
Δηλαδή δεν έπαιρναν λεφτά που χρωστούσα γιατί... χάνανε τα FAX!!!
Σε αυτή την εταιρία .... μονο το κόκκινο φωτάκι λείπει στην είσοδο

strider
13-01-08, 09:27
Αμ, εμένα τα έχουν τα fax και μου τα διαβάζουν κάθε φορά που τηλεφωνάω. Τώρα καταλαβαίνω τους συμφορουμίτες που τραβούσαν τα ίδια με δαύτους. Και με έπιασαν και στις διακοπές και χρεώνουν αβέρτα.

theopan
13-01-08, 14:51
Αμ, εμένα τα έχουν τα fax και μου τα διαβάζουν κάθε φορά που τηλεφωνάω. Τώρα καταλαβαίνω τους συμφορουμίτες που τραβούσαν τα ίδια με δαύτους. Και με έπιασαν και στις διακοπές και χρεώνουν αβέρτα.

Να ανακαλέσεις άυριο την πάγια εντολή (στην τράπεζά σου γίνεται αυτό, όχι στη HOL), και να αρνηθείς τις χρεώσεις που έχουν ήδη γίνει. Άστους μετά να δούμε αν θα τα βγάλουν πέρα με την τράπεζα, ή αν θα αναγκαστούν να κάνουν τη δουλειά τους.

billgout
13-01-08, 15:23
Πάρε και ένα τηλέφωο και κράξε τους, γιατι δεν έιναι δυνατόν να έχεις υπολογίσει εσύ ότι έχεις ένα συγκεκριμένο ποσό στην τράπεζα και εκείνοι με το έτσι θέλω να το μειώνουν. Να μου πεις τώρα το ποσό δεν έιναι και 1000 ευρώ αλλα τη σημασία έχει. Μειώνουν τη διαθεσιμότητα των χρημάτων σου. Αν δεν καταλαβαίνουν απείλησε με εξώδικο.

tolisp
13-01-08, 17:12
Να ανακαλέσεις άυριο την πάγια εντολή (στην τράπεζά σου γίνεται αυτό, όχι στη HOL), και να αρνηθείς τις χρεώσεις που έχουν ήδη γίνει. Άστους μετά να δούμε αν θα τα βγάλουν πέρα με την τράπεζα, ή αν θα αναγκαστούν να κάνουν τη δουλειά τους.


Δεν "ανακαλείται" δυστυχώς από την τράπεζα γιατί δεν είναι πάγια εντολή αλλα εξουσιοδότηση να χρεώνουν όλες τις τυχόν χρεώσεις στην κάρτα! (ρώτησα ήδη στην δικια μου τράπεζα)
Εκείνοι (citibank) μου πρότειναν να ακυρώσουμε την κάρτα και να μου εκδώσουν καινούρια...
Η αμφισβήτηση ποσού που χρεώθηκε δυστυχώς είναι αρκετά σύνθετο. :evil:

dikal
13-01-08, 17:41
Δεν "ανακαλείται" δυστυχώς από την τράπεζα γιατί δεν είναι πάγια εντολή αλλα εξουσιοδότηση να χρεώνουν όλες τις τυχόν χρεώσεις στην κάρτα! (ρώτησα ήδη στην δικια μου τράπεζα)
Εκείνοι (citibank) μου πρότειναν να ακυρώσουμε την κάρτα και να μου εκδώσουν καινούρια...
Η αμφισβήτηση ποσού που χρεώθηκε δυστυχώς είναι αρκετά σύνθετο. :evil:

Σωστό:oneup:

apneagr
13-01-08, 18:04
Δεν "ανακαλείται" δυστυχώς από την τράπεζα γιατί δεν είναι πάγια εντολή αλλα εξουσιοδότηση να χρεώνουν όλες τις τυχόν χρεώσεις στην κάρτα! (ρώτησα ήδη στην δικια μου τράπεζα)
Εκείνοι (citibank) μου πρότειναν να ακυρώσουμε την κάρτα και να μου εκδώσουν καινούρια...
Η αμφισβήτηση ποσού που χρεώθηκε δυστυχώς είναι αρκετά σύνθετο. :evil:

ρε παιδια συγνωμη αλλα αυτα που σας λενε (οι τραπεζες) οτι δεν ανακαλυται και οτι ειναι εξουσιοδοτηση ειναι μπαρουφες (σε ταπεζα δουλευω).Καταρχην δεν υπαρχει εξουσιοδοτηση αλλα παγια εντολη για τον συνκεκριμενο λογαριασμο (π.χ. δεη, οτε κα) να εξοφληται μεσω καρτας η τραπεζικου λογαριασμου (χωρις καρτα) αλοιμονο αν χρειαζοταν και συμβολαιογραφικη πραξη για μια τοσο απλη διαδικασια. Πας στην τραπεζα σου με την ταυτοτητα σου (στην βγαζουν φωτοτυπια) και αναιρης την παγια εντολη. Και βεβαια σε ολες τις τραπεζες μπορεις να εναντιοθεις σε καποια χρεωση τις καρτας (στηνδικια μας υπαρχη και αναλογη αιτηση) αρκει να στεκει αυτο που θα ζητησεις.:oneup:

tolisp
13-01-08, 18:17
ρε παιδια συγνωμη αλλα αυτα που σας λενε (οι τραπεζες) οτι δεν ανακαλυται και οτι ειναι εξουσιοδοτηση ειναι μπαρουφες (σε ταπεζα δουλευω).Καταρχην δεν υπαρχει εξουσιοδοτηση αλλα παγια εντολη για τον συνκεκριμενο λογαριασμο (π.χ. δεη, οτε κα) να εξοφληται μεσω καρτας η τραπεζικου λογαριασμου (χωρις καρτα) αλοιμονο αν χρειαζοταν και συμβολαιογραφικη πραξη για μια τοσο απλη διαδικασια. Πας στην τραπεζα σου με την ταυτοτητα σου (στην βγαζουν φωτοτυπια) και αναιρης την παγια εντολη. Και βεβαια σε ολες τις τραπεζες μπορεις να εναντιοθεις σε καποια χρεωση τις καρτας (στηνδικια μας υπαρχη και αναλογη αιτηση) αρκει να στεκει αυτο που θα ζητησεις.:oneup:


Αυτό σου εξηγώ... ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠAΓΙΑ ΕΝΤΟΛΉ!
Η HOL θέλει εξουσιοδότηση να εξοφλεί μέσω της κάρτας οτιδήποτε ποσο χρωστάς από όλες τις υπηρεσίες της (αυτό της στείλαμε...)

"Εξουσιοδοτώ την HOL κλπ κλπ κλπ...."


Φυσικά και αμφισβητείς οποιαδήποτε χρέωση (και τηλεφωνικά ακόμα οποια τράπεζα έχει phone banking...) ΑΛΛΑ είναι μπλέξιμο...

dikal
13-01-08, 18:26
ρε παιδια συγνωμη αλλα αυτα που σας λενε (οι τραπεζες) οτι δεν ανακαλυται και οτι ειναι εξουσιοδοτηση ειναι μπαρουφες (σε ταπεζα δουλευω).Καταρχην δεν υπαρχει εξουσιοδοτηση αλλα παγια εντολη για τον συνκεκριμενο λογαριασμο (π.χ. δεη, οτε κα) να εξοφληται μεσω καρτας η τραπεζικου λογαριασμου (χωρις καρτα) αλοιμονο αν χρειαζοταν και συμβολαιογραφικη πραξη για μια τοσο απλη διαδικασια. Πας στην τραπεζα σου με την ταυτοτητα σου (στην βγαζουν φωτοτυπια) και αναιρης την παγια εντολη. Και βεβαια σε ολες τις τραπεζες μπορεις να εναντιοθεις σε καποια χρεωση τις καρτας (στηνδικια μας υπαρχη και αναλογη αιτηση) αρκει να στεκει αυτο που θα ζητησεις.:oneup:

Έχω ζητήσει οι λογαριασμοί της Χ εταιρίας να χρεώνονται σε πιστωτική κάρτα. Για τη δουλειά αυτή δεν έκανα καμία ενημέρωση στην τράπεζα ή την εταιρία καρτών. Μόνο εξουσιοδότηση προς την εταιρία που εκδίδει τους λογαριασμούς, να τους χρεώνει στην κάρτα. Άρα για ποιά πάγια εντολή μιλάμε; Η πάγια εντολή κατατίθεται στην τράπεζα, σωστά; Αν τώρα υπάρχει κάποιο σχέδιο, ώστε η εταιρία καρτών να σταματήσει να χρεώνει λογαριασμούς της Χ εταιρίας, δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να το μάθω (δεν εννοώ μετά από κάθε χρέωση να πρέπει να εναντιώνεσαι - αυτό είναι ταλαιπωρία).

tolisp
13-01-08, 18:32
Έχω ζητήσει οι λογαριασμοί της Χ εταιρίας να χρεώνονται σε πιστωτική κάρτα. Για τη δουλειά αυτή δεν έκανα καμία ενημέρωση στην τράπεζα ή την εταιρία καρτών. Μόνο εξουσιοδότηση προς την εταιρία που εκδίδει τους λογαριασμούς, να τους χρεώνει στην κάρτα. Άρα για ποιά πάγια εντολή μιλάμε; Η πάγια εντολή κατατίθεται στην τράπεζα, σωστά; Αν τώρα υπάρχει κάποιο σχέδιο, ώστε η εταιρία καρτών να σταματήσει να χρεώνει λογαριασμούς της Χ εταιρίας, δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να το μάθω (δεν εννοώ μετά από κάθε χρέωση να πρέπει να εναντιώνεσαι - αυτό είναι ταλαιπωρία).


Ακριβώς! :oneup:


Και εγώ θα ήθελα να το μάθω γιατί ετοιμάζομαι να ακυρώσω την πιστωτική (να προλάβω γιατί ξέρω τι μπάχαλο είναι η HOL και είμαι 100% σίγουρος ότι θα μπλέξω...)
Από την άλλη άμα ακυρώσω και βγάλω καινούρια θα πρέπει να ενημερώσω όλους όσους έχω όντως πάγιες εντολές στην συγκεκριμένη πιστωτική και προσπαθώ να το αποφύγω...

apneagr
13-01-08, 18:40
ετσι ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο dikal εγω δεν καταλαβα. Για το τελευταιο για να εισαι σιγουρος πρεπει να καταργησεις την καρτα

tit
13-01-08, 19:52
Τα πράαγματα είναι απλά.
Επειδή ζούμε εδώ που ζούμε και δεν έχω εμπιστοσύνη ούτε στον εαυτό μου
σε μια ανάλογη περίπτωση που μου έτυχε με την TELEDOME (μακριάααααααααα μη τυχόν και μπλέξετε)

Από το καναπέ σου παίρνεις τηλ. την κάρτα και λες την έχασα.
Ξαναβγαίνει η ίδια με άλλο αριθμό και τέλος. (δραστική λύση άμεση)
Αν βέβαια έχετε συνδέσει κάποια πράγματα στην κάρτα πάρτε τηλ. αυτούς και
δώστε τους το νέο αριθμό.

tolisp
13-01-08, 20:32
Δεν είναι ανάγκη να πεις ότι την έχασες... εγώ τουλάχιστον που εξήγησα το πρόβλημα μονοι τους προσφέρθηκαν να την ακυρώσουν και να μου βγάλουν καινούρια ;)

velipsi
13-01-08, 22:42
είχα και εγω στο παρελθον μια αναλογη περιπτωση με την καρτα μου ...ενω πλήρωνα τους λογαριασμους της συνδεσης μου στην τραπεζα ξαφνικα η HOL μου χρέωσε διπλο λογαριασμο σε καρτα που τους ειχα δώσει παλια οταν ειχα isdn σύνδεση ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΟΤΣΙΕΣ .....

strider
13-01-08, 23:31
Η Τράπεζα με ενημέρωσε τηλεφωνικώς ότι είναι πάγια εντολή και ότι μπορώ να την ακυρώσω. Και εγώ νομίζω ότι κάνουν λάθος όμως γιατί δεν έιναι πάγια εντολή. Πάντως αν το αποτέλεσμα είναι ίδιο, δεν με ενδιαφέρει αν λέγεται πάγια ενολή ή όχι. Ας ακυρωθούν οι γελοίοι να τελειώνουμε.

theopan
14-01-08, 00:55
Δεν "ανακαλείται" δυστυχώς από την τράπεζα γιατί δεν είναι πάγια εντολή αλλα εξουσιοδότηση να χρεώνουν όλες τις τυχόν χρεώσεις στην κάρτα! (ρώτησα ήδη στην δικια μου τράπεζα)
Εκείνοι (citibank) μου πρότειναν να ακυρώσουμε την κάρτα και να μου εκδώσουν καινούρια...
Η αμφισβήτηση ποσού που χρεώθηκε δυστυχώς είναι αρκετά σύνθετο. :evil:


Σωστό:oneup:


Έχω ζητήσει οι λογαριασμοί της Χ εταιρίας να χρεώνονται σε πιστωτική κάρτα. Για τη δουλειά αυτή δεν έκανα καμία ενημέρωση στην τράπεζα ή την εταιρία καρτών. Μόνο εξουσιοδότηση προς την εταιρία που εκδίδει τους λογαριασμούς, να τους χρεώνει στην κάρτα. Άρα για ποιά πάγια εντολή μιλάμε; Η πάγια εντολή κατατίθεται στην τράπεζα, σωστά; Αν τώρα υπάρχει κάποιο σχέδιο, ώστε η εταιρία καρτών να σταματήσει να χρεώνει λογαριασμούς της Χ εταιρίας, δεν το γνωρίζω και θα ήθελα να το μάθω (δεν εννοώ μετά από κάθε χρέωση να πρέπει να εναντιώνεσαι - αυτό είναι ταλαιπωρία).


ετσι ειναι τα πραγματα οπως τα λεει ο dikal εγω δεν καταλαβα. Για το τελευταιο για να εισαι σιγουρος πρεπει να καταργησεις την καρτα


Ελπίζω να μην τα πιστεύετε μόνο αυτά. Φυσικά και ανακαλείται όπως και να λέγεται! Ακόμα και αν έχουν ήδη πληρωθεί, τους τα ζητάει πίσω η τράπεζα! Για όνομα του Θεού! Το μεγαλύτερο προσόν των πιστωτικών καρτών αυτό είναι. Κινδυνεύεις λιγότερο από το να δώσεις μετρητό. Παρά τα όσα πιστεύει ο λαός περί του αντιθέτου.

ela002
14-01-08, 01:07
Πραγματικά εκνευρίζομαι με όλα όσα τραβάνε όσοι γράφουν τα προβλήματά τους εδώ. Που το πάει η HOL δηλαδή έχει γεμίσει το forum όλο προβλήματα για την HOL

contime
14-01-08, 01:18
Rule number 1:
Ποτε δε συνδεουμε εταιρειες !@#%$^ με την πιστωτικη μας ή τον τραπεζικο μας λογαριασμο.

Υπαρχει και το e-banking εξαλλου!;)

tolisp
14-01-08, 02:09
Rule number 1:
Ποτε δε συνδεουμε εταιρειες !@#%$^ με την πιστωτικη μας ή τον τραπεζικο μας λογαριασμο.

Υπαρχει και το e-banking εξαλλου!;)


Σωστά αλλα την εποχή που σύνδεσα την πιστωτική μου κάρτα η HOL ήταν σοβαρή εταιρία...
Aλλωστε έχω στην συνδρομή μου και το Global Roaming και αυτό δεν γίνεται χωρίς πιστωτική

contime
14-01-08, 19:29
Δικιο εχεις, σε τετοιες περιπτωσεις ο,τι και να πεις. Καλη υπομονη φιλε...

strider
15-01-08, 11:10
Rule number 1:
Ποτε δε συνδεουμε εταιρειες !@#%$^ με την πιστωτικη μας ή τον τραπεζικο μας λογαριασμο.

Υπαρχει και το e-banking εξαλλου!;)

Ακριβώς, contime. Δυστυχώς όταν έβαλα hol δεν είχε αναφερθεί κάτι τέτοιο στο forum εδώ και για αυτό υπέθεσα ότι είναι κανονική εταιρεία. Έστω και μία αναφορά να είχε γίνει τότε, ΔΕΝ θα έβαζα ΚΑΘΟΛΟΥ hol.

Ακριβώς όπως το είπες λοιπόν, αλλά και ακόμα παραπέρα:

Note to self: Ποτέ δε γινόμαστε συνδρομητές CRAPPY εταιρειών. ΠΟΤΕ !!!

Tem
15-01-08, 11:17
χρειάζεται προσοχή το θέμα. Είναι ασφαλέστερο να κάνεις συναλλαγές μέσω internet παρά να δίνεις πάγια εντολή

guzel
15-01-08, 12:01
χρειάζεται προσοχή το θέμα. Είναι ασφαλέστερο να κάνεις συναλλαγές μέσω internet παρά να δίνεις πάγια εντολή

ειναι μια ευκολη λυση ομως. εγω σκευτομουν να βγαλω πιστωτικη και να εξοφλω τους λογαριασμους μου με παγια εντολη ..ετσι ωστε να μην τρεχω συνεχεια σε τραπεζες και να πληρωνω και προμηθειες... πληρωνεις τη συνδρομη μεσω πιστωτικης και τον ιδιο μηνα βαζεις το ποσο αυτο στη καρτα.. δεν πληρωνεις τοκους κλπα ?ετσι δεν ειναι ?

που ξερω ομως αν παρω τηλεφωνο και δωσω τα στοιχεια σε καποιον υπαλληλο οτι δεν θα χρησιμοποιησει εκεινος την καρτα μου εφοσον θα ξερει ολα τα στοιχεια μου ?:hmm:

strider
15-01-08, 12:17
χρειάζεται προσοχή το θέμα. Είναι ασφαλέστερο να κάνεις συναλλαγές μέσω internet παρά να δίνεις πάγια εντολή

Ε, υποτίθεται ότι πελάτες και normal επιχειρήσεις ακολουθούν σωστές δοσοληψίες. Στην περίπτωση της HOL, θα χρεώνει ανύπαρκτες συνδρομές μέχρι να πεθάνει κάποιος και ακόμα πιο μετά.

Στα 15 χρόνια που χρησιμοποιώ πιστωτικές κάρτες για να τα πληρώνω όλα, ποτέ δεν μου έτυχε κάτι τέτοιο. Και το γεγονός ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει τέτοιο πρόβλημα με τη συγκεκριμένη "εταιρεία" δεν είναι ευχάριστο.

Quadcore
15-01-08, 12:23
Ελπίζω να μην τα πιστεύετε μόνο αυτά. Φυσικά και ανακαλείται όπως και να λέγεται! Ακόμα και αν έχουν ήδη πληρωθεί, τους τα ζητάει πίσω η τράπεζα! Για όνομα του Θεού! Το μεγαλύτερο προσόν των πιστωτικών καρτών αυτό είναι. Κινδυνεύεις λιγότερο από το να δώσεις μετρητό. Παρά τα όσα πιστεύει ο λαός περί του αντιθέτου.

Το παραπάνω το είδατε? Ετσι ειναι οπως τα λεει ο theopan. !!! Τουλαχιστον η Citibank έχει φοβερο τετοιο protection. Για παρε τους παλι τηλ. Εδω μιλαμε για ΑΠΑΤΗ απο πλευρα HOL.

strider
15-01-08, 12:41
Το παραπάνω το είδατε? Ετσι ειναι οπως τα λεει ο theopan. !!! Τουλαχιστον η Citibank έχει φοβερο τετοιο protection. Για παρε τους παλι τηλ. Εδω μιλαμε για ΑΠΑΤΗ απο πλευρα HOL.

Αυτό το protection είναι των οργανισμων VISA και Mastercard και κατ'επέκταση των τραπεζών. Δεν το υλοποιούν όλες οι τράπεζες το ίδιο καλά. Στην πιστωτική κάρτα Αγγλικής Τράπεζας που έχω, με ένα email οι αμφισβητούμενες συναλλαγές ελέγχονται και τα χρήματα επιστρέφονται πριν καν τελειώσει ο έλεγχος. Δηλαδή, πιστεύουν τον πελάτη τους πρώτα και όχι την επιχείρηση που κάνει την παράνομη χρέωση. Κατόπιν μπορείς να τους πεις να μην ξαναδεκτούν ποτέ χρέωση από τη συγκεκριμένη εταιρεία, σαν black list δηλαδή.

Η Ελληνική τράπεζα της πιστωτικής κάρτας που έδωσα στη hol (καταραμένη μέρα) μου προτεινε να μου στείλει μια κάρτα με νέο αριθμό και συνάμα "επεξεργάζεται" τις αμφισβητούμενες συναλλαγές. Προφανώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα, δεν μπορώ να πιστέψω ότι θα γίνει κάτι διαφορετικό.

Μου είπαν οτι το καθεστώς με τη hol είναι πάγια εντολή και μπορώ κανονικά να την σταματήσω αλλά για να είμαι σίγουρος καλύτερα να αλλάξω αριθμό κάρτας ώστε η hol να μην τον έχει. Καταλαβαίνετε τώρα...

Quadcore
15-01-08, 13:10
Αν μια εταιρια χρεωση την καρτα σου ΧΩΡΙΣ την δικια συγκαταθεση αυτο ειναι ΑΠΑΤΗ και οι Ελληνικοι νομοι το καλυπτουν μια χαρα, δεν λεω να φτασεις δικαστηρια βεβαια για τα αυτονοητα. Δεν χρειαζεται να μπεις στην ιστορια αλλαγης καρτας. Η τραπεζα ΠΡΕΠΕΙ να σε προστατεψει αφου τους εχεις πει να αρνηθουν αλλη χρεωση απο την συγκεκριμενη εταιρια.

theopan
15-01-08, 13:23
ειναι μια ευκολη λυση ομως. εγω σκευτομουν να βγαλω πιστωτικη και να εξοφλω τους λογαριασμους μου με παγια εντολη ..ετσι ωστε να μην τρεχω συνεχεια σε τραπεζες και να πληρωνω και προμηθειες... πληρωνεις τη συνδρομη μεσω πιστωτικης και τον ιδιο μηνα βαζεις το ποσο αυτο στη καρτα.. δεν πληρωνεις τοκους κλπα ?ετσι δεν ειναι ?

που ξερω ομως αν παρω τηλεφωνο και δωσω τα στοιχεια σε καποιον υπαλληλο οτι δεν θα χρησιμοποιησει εκεινος την καρτα μου εφοσον θα ξερει ολα τα στοιχεια μου ?:hmm:

Δεν πληρώνεις τόκους στις πιστωτικές εφόσον μηδενίζεις το υπόλοιπο σου κάθε μήνα.
Ιδιώτης (ένας υπάλληλος της hol όπως λες) δε μπορεί να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία της κάρτας σου για να κάνει αγορές (στο internet π.χ.) γιατί δεν ξέρει το CVV2 (τα 3 τελευταία ψηφία του αριθμού που έχει η κάρτα σου στην πίσω όψη). Υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας. Αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα θα είχαμε παράνομες χρεώσεις που θα ξεπλήρωναν μέχρι τα δισέγγονά μας όσοι χρησιμοποιούμε κάρτες. Δε συμβαίνει αυτό όμως.
Από άλλο πράγμα κινδυνεύουμε περισσότερο και ελάχιστοι μιλάνε για αυτο: τις φωτοτυπίες ταυτότητας που τους μοιράζουμε με το τσουβάλι για κάθε συναλλαγή! Πιό εύκολα σου κάνει ζημιά ο απατεώνας αν έχει φωτοτυπία της ταυτότητάς σου όπως είναι τα πράγματα, αλλά οι αρχές κοιμούνται... Το ΑΔΤ δεν προορίζεται για να φωτοτυπείται αλλά για απλή επίδειξη. Το είδες, βεβαιώθηκες για την ταυτοπροσωπία, τέλος. Δεν έχει καμιά δουλειά η οποιαδήποτε εταιρία να κρατά αρχείο των ταυτοτήτων μας.

guzel
15-01-08, 14:12
ναι αυτο που λεει ο φιλος για τον ΑΔΤ ειναι πολυ σημαντικο. εγω σπανια το δινω στη χολ οταν ειχε ερθει ο κουριερ ειχα δωσει μονο το λογαριασμο τηλεφωνου ενω μου ειχαν ζητησει να του δωσω και ταυτοτητα. μετα απο λιγο καιρο με καλεσαν και μου ειπαν οτι θελουν ταυτοτητα και τους ειπα οτι την εχασα και απο τοτε δεν μου εχουν ξαναζητησει... και να μου ζητησουν δλδ δεν προκειτε να δωσω....

για την πιστωτικη η χολ τι χρειαζεται ?

Quadcore
15-01-08, 14:18
Το ΑΔΤ δεν προορίζεται για να φωτοτυπείται αλλά για απλή επίδειξη. Το είδες, βεβαιώθηκες για την ταυτοπροσωπία, τέλος. Δεν έχει καμιά δουλειά η οποιαδήποτε εταιρία να κρατά αρχείο των ταυτοτήτων μας.

Πολύ σωστο. Οπως επισης και να τις κρατανε για εισοδο σε διαφορες εταιριες. Ειναι καργα παρανομο.

Εμενα για διακοπη απο HOL σε evoice μου ζητανε ΑΔΤ. Δεν προκειται να το δουνε ποτε. Με γραψανε στην υπηρεσια τους χωρις ΑΔΤ. Τωρα τι ζητανε?

Γενικα σε αυτα η HOL ειναι πολυ πισω. Ακου εκει φαξ με ΑΔΤ και πιστωτικη για να πληρωσεις. ΑΙΣΧΟΣ.

Αρε βρεγμενη σανιδα που τους χρειαζεται.

theopan
15-01-08, 15:20
Πολύ σωστο. Οπως επισης και να τις κρατανε για εισοδο σε διαφορες εταιριες. Ειναι καργα παρανομο.

Εμενα για διακοπη απο HOL σε evoice μου ζητανε ΑΔΤ. Δεν προκειται να το δουνε ποτε. Με γραψανε στην υπηρεσια τους χωρις ΑΔΤ. Τωρα τι ζητανε?

Γενικα σε αυτα η HOL ειναι πολυ πισω. Ακου εκει φαξ με ΑΔΤ και πιστωτικη για να πληρωσεις. ΑΙΣΧΟΣ.

Αρε βρεγμενη σανιδα που τους χρειαζεται.

Πιστεύω ότι την εφεύρεσαν αυτή τη "φάμπρικα" με τις ταυτότητες οι εταιρίες όχι γιατί κόπτονται για την ασφάλειά μας, αλλά για τη δική τους αποκλειστικά. Γιατί δεν έχουν εμπιστοσύνη στους υπαλλήλους τους και στους συνεργάτες τους (εμπόρους). Γιατί φανταστείτε να αρχίσει να κάνει ο οποισδήποτε συνεργάτης αέρα πατέρα "μαϊμού" αιτήσεις συνδέσεων για δεκάδες ανυποψίαστους για να τσεπώσει τα ποσοστά του και μετά μην τον είδατε τον Παναή...
Αν μπορούσαν να οργανωθούν, να ελέγξουν ποιους βάζουν να παραλαμβάνουν αιτήσεις, και το κυριότερο να έχει ευθύνη αυτός που υπογράφει ότι παρέλαβε για λογαριασμό της εταιρίας την αίτηση (ότι έλεγξε ταυτοπροσωπία δηλαδή και είναι αληθής η πρόθεση του πελάτη να κάνει την αίτηση), δε θα χρειαζόταν αντίγραφο ταυτότητας. Το ότι δε μπορούν να το κάνουν αυτό όμως μάλλον θα πρέπει να αρχίσει να μη μας απασχολεί εμάς τους πελάτες! Πρέπει να λήξει επιτέλους αυτό το θέμα με τις φωτοτυπίες, που τις έχουμε κάνει υποκατάσταστο της υπογραφής.
Ψηφιακή υπογραφή αλήθεια, έχουν προβλέψει όλες αυτές οι εταιρίες που υποτίθεται πλασάρουν υψηλής τεχνολογίας υπηρεσίες, να δέχονται με τα e-mail μας;

strider
15-01-08, 23:23
Δεν χρειαζεται να μπεις στην ιστορια αλλαγης καρτας. Η τραπεζα ΠΡΕΠΕΙ να σε προστατεψει αφου τους εχεις πει να αρνηθουν αλλη χρεωση απο την συγκεκριμενη εταιρια.

E, λοιπόν δεν το κάνει. Δεν μπορεί να αρνηθεί πληρωμές από την HELLAS ONLINE MAROUSI. Μόνη λύση η άρνηση όλων των πάγιων εντολών ή η επανέκδοση.

artinpet
15-01-08, 23:32
E, λοιπόν δεν το κάνει. Δεν μπορεί να αρνηθεί πληρωμές από την HELLAS ONLINE MAROUSI. Μόνη λύση η άρνηση όλων των πάγιων εντολών ή η επανέκδοση.

Τα ίδια λένε και σε εμένα απο την κάρτα.
Ειδοποιησα την HOL οτι δεν θέλω πλέον να χρεώνει την κάρτα μου και ο Θεός βοηθός.

Quadcore
15-01-08, 23:33
E, λοιπόν δεν το κάνει. Δεν μπορεί να αρνηθεί πληρωμές από την HELLAS ONLINE MAROUSI. Μόνη λύση η άρνηση όλων των πάγιων εντολών ή η επανέκδοση.

Σε προηγουμενο μυνημα σου ελεγες οτι δεν ειναι παγια εντολη. Τωρα ειναι?
Με μπερδεψες λιγο.

Citiphone στο ειπε?

artinpet
15-01-08, 23:36
Σε προηγουμενο μυνημα σου ελεγες οτι δεν ειναι παγια εντολη. Τωρα ειναι?
Με μπερδεψες λιγο.

Citiphone στο ειπε?

Νομίζω οτι οι πάγιες εντολές αφορούν μόνο τους τραπεζικούς λογαριασμούς. Δεν υπάρχει πάγια εντολή για πιστωτικές κάρτες.

andreasp
16-01-08, 00:05
Οποιαδήποτε χρέωση στην κάρτα σου μπορείς να την αρνηθείς. Το ίδιο μπορείς να κάνεις με οποιαδήποτε μελλοντική χρέωση , της οποιαδήποτε εταιρίας.
Το "κάνω" αυτή την περίοδο στην πιστωτική μου της Αγροτικής Τράπεζας.

strider
16-01-08, 00:10
Σε προηγουμενο μυνημα σου ελεγες οτι δεν ειναι παγια εντολη. Τωρα ειναι?
Με μπερδεψες λιγο.

Citiphone στο ειπε?

Μάλλον με μπέρδεψες με άλλον φίλο εδώ.Εγώ έχω Alpha και όπως έγραψα και πρωτύτερα (βλ. παρακάτω) μου είπαν ότι είναι πάγια εντολή σίγουρα και ότι μπορώ να σταματήσω όλες τις πάγιες εντολές. τότε όμως θα αναγκαζόμουν να σταματήσω και τις υπόλοιπες (π.χ. Cosmote) οπότε επέλεξα την επανέκδοση νέας πιστωτικής. Φυσικά ένας λόγος παραπάνω είναι να μην υπάρχει πια αριθμός πιστωτικής μου κάρτας στους απατεώνες της hol.


Μου είπαν οτι το καθεστώς με τη hol είναι πάγια εντολή και μπορώ κανονικά να την σταματήσω αλλά για να είμαι σίγουρος καλύτερα να αλλάξω αριθμό κάρτας ώστε η hol να μην τον έχει. Καταλαβαίνετε τώρα...


Η Τράπεζα με ενημέρωσε τηλεφωνικώς ότι είναι πάγια εντολή και ότι μπορώ να την ακυρώσω. Και εγώ νομίζω ότι κάνουν λάθος όμως γιατί δεν έιναι πάγια εντολή. Πάντως αν το αποτέλεσμα είναι ίδιο, δεν με ενδιαφέρει αν λέγεται πάγια ενολή ή όχι. Ας ακυρωθούν οι γελοίοι να τελειώνουμε.

Λάθος φοβήθηκα ότι ίσως δεν είναι πάγια εντολή.
Τελικά μου επιβεβαίωσαν ότι η εξουσιοδότηση να χρεώνουν τις συνδρομές είναι πάγια εντολή (όπως και της Cosmote), οπότε ξεκαθαρίζει αυτό το θέμα είναι/δεν_είναι πάγια εντολή


Νομίζω οτι οι πάγιες εντολές αφορούν μόνο τους τραπεζικούς λογαριασμούς. Δεν υπάρχει πάγια εντολή για πιστοτικές κάρτες.

Όχι, μου είπαν ότι το ίδιο ισχύει και για πιστωτικές.

artinpet
16-01-08, 00:18
Μάλλον με μπέρδεψες με άλλον φίλο εδώ.Εγώ έχω Alpha και όπως έγραψα και πρωτύτερα (βλ. παρακάτω) μου είπαν ότι είναι πάγια εντολή σίγουρα και ότι μπορώ να σταματήσω όλες τις πάγιες εντολές. τότε όμως θα αναγκαζόμουν να σταματήσω και τις υπόλοιπες (π.χ. Cosmote) οπότε επέλεξα την επανέκδοση νέας πιστωτικής. Φυσικά ένας λόγος παραπάνω είναι να μην υπάρχει πια αριθμός πιστωτικής μου κάρτας στους απατεώνες της hol.

Αρα τι πάγια εντολή είναι όταν δεν μπορείς να την σταματήσεις???
Και εμένα αυτό μου είπαν (θα σταματήσουν όλες τις χρεώσεις χωρίς την κάρτα, ακόμα και αυτές που γίνονται μέσω internet π.χ. eBay).

strider
16-01-08, 01:22
Αρα τι πάγια εντολή είναι όταν δεν μπορείς να την σταματήσεις???
Και εμένα αυτό μου είπαν (θα σταματήσουν όλες τις χρεώσεις χωρίς την κάρτα, ακόμα και αυτές που γίνονται μέσω internet π.χ. eBay).

Tότε όμως θα αναγκαζόμουν να σταματήσω και τις υπόλοιπες πάγιες εντολές (π.χ. Cosmote), όχι οποιαδήποτε αγορά, online ή μή. Σταματούν είτε όλες οι πάγιες εντολές είτε καμία. Η alphabank δε τις σταματάει επιλεκτικά. Θα σταματούσαν όλες οι πάγιες εντολές αλλά επειδή η hol θα είχε ακόμα τον αριθμό της κάρτας μου, αποφάσισα την επανέκδοση. Ποιός θα ήθελε στη θέση μου να έχει τον αριθμό της πιστωτικής του η hol? :rolleyes:

Quadcore
16-01-08, 02:27
Τι να πω δεν ξέρω μια φορά μου έτυχε με Citi και όταν του πηρά τηλ να τους ρωτήσω αν γίνεται να σταματήσω την χρέωση μου είπαν ναι (το κατάστημα με είχε χρεώσει) και να τους δώσω στοιχειά να βάλουν μπρος. Βεβαία εγώ για ερώτηση πηρά, για να ξέρω τη έπρεπε να κάνω αν δεν μου παράδιδαν το προϊόν. Μου είπαν ότι οποιαδήποτε χρέωση μπορώ να την αμφισβητήσω αν το τελικό προϊόν δεν είναι αυτό που είχα παραγγέλλει.

Η κάθε τράπεζα δηλαδή κάνει τα δικά της? χμμμμ

andreasp
16-01-08, 09:29
Η κάθε τράπεζα δηλαδή κάνει τα δικά της? χμμμμ

Για να σου σταματήσει τις πληρωμές π.χ της HOL, πρέπει να παρακολουθείτε η κάρτα σου απο πάνω. Να γινεται χρέωση στην κάρτα σου, αυτόματα, και μετά να μπαίνει δάχτυλο απο πάνω και να γίνεται πίστωση.
Προφανώς κάποιες τράπεζες, βαριούνται να ασχοληθούν.

strider
16-01-08, 11:05
Για να σου σταματήσει τις πληρωμές π.χ της HOL, πρέπει να παρακολουθείτε η κάρτα σου απο πάνω. Να γινεται χρέωση στην κάρτα σου, αυτόματα, και μετά να μπαίνει δάχτυλο απο πάνω και να γίνεται πίστωση.
Προφανώς κάποιες τράπεζες, βαριούνται να ασχοληθούν.

Δεν εξηγούν τον τρόπο που το κάνουν αλλά η επιλογή του σταματήματος είτε όλων των πάγιων εντολών ή καμίας δείχνει ότι έχουν μόνο αυτόν τον τρόπο. Για να δίνουν την επιλογή σταματήματος όλων λογικά η συγκεκριμένη τράπεζα το κάνει αυτόματα. Για επιλεκτικό black-list μάλλον δεν έχουν αυτοματοποιημένο σύστημα, η όπως λες και εσύ βαριούνται να ασχοληθούν.

aa144
16-01-08, 13:27
Πάντως παιδιά πριν αρκετά χρόνια με πήραν τηλέφωνο από Εθνική, που είχα πιστωτική να επιβεβαιώσουν μια χρέωση που τους φάνηκε περίεργη, ήταν ένα πολύ μικρό ποσό, όμως η εταιρία ήταν στην Ιαπωνία, η χρέωση ήταν κανονική, αφορούσε αγορά υπηρεσίας μέσω Internet, και όμως πήραν τηλέφωνο και ρωτούσαν αν είναι αποδεκτή, ή μήπως ήθελα να την ακυρώσουν.

Αντίθετα άλλη φορά πήγα να αλλάξω το λογαριασμό που είναι συνδεμένος με την κάρτα και την πληρώνει αυτόματα, όλο το ποσό, για να μην πληρώνω ποτέ τόκους, και έπεσα σε κατάστημα Εθνικής Τράπεζας σε τόσο απαράδεκτους υπαλλήλους, λες και μιλούσα κινέζικα σε βραζιλιάνους, τέτοια συννενόηση κάναμε, και στο τέλος δεν κατάφερα να κάνω και την αλλαγή που ήθελα.

Οπότε, το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι εξαρτάται σε τι υπάλληλο θα πέσεις, δεν είναι όλοι κατάλληλοι και γνώστες αυτού που υποτίθεται ότι κάνουν, ή παριστάνουν ότι κάνουν, όχι μόνο στις τράπεζες, αλλά παντού.

strider
16-01-08, 13:40
Το καλό το είπα?

Ενημέρωσα τη hol (για πολλοστή φορά) για τις συνεχόμενες χρεώσεις και τους ειπα να απαντήσουν άμεσα. Ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει κανείς μαζί μου.

Όταν τηλεφωνώ στο 13844 και ζητάω το λογιστήριο, με ρωτούν γιατί θέλω να μιλήσω στο λογιστήριο και, αφού εξηγώ, με συνδέουν υποτίθεται με αυτούς αλλά δεν απαντάει κανένας. Φυσικά μετά κόβεται η γραμμή.

Καλόοοοοοοοοοοοο ????

theopan
16-01-08, 14:37
Πάντως παιδιά πριν αρκετά χρόνια με πήραν τηλέφωνο από Εθνική, που είχα πιστωτική να επιβεβαιώσουν μια χρέωση που τους φάνηκε περίεργη, ήταν ένα πολύ μικρό ποσό, όμως η εταιρία ήταν στην Ιαπωνία, η χρέωση ήταν κανονική, αφορούσε αγορά υπηρεσίας μέσω Internet, και όμως πήραν τηλέφωνο και ρωτούσαν αν είναι αποδεκτή, ή μήπως ήθελα να την ακυρώσουν.


Πριν απο αρκετά χρόνια συνέβαινε αυτό. Τώρα πιά είναι αδύνατο. Έχει "φουντώσει" ραγδαία και η χρήση των πιστωτικών και η χρήση τους για αγορές από εξωτερικό. Αν έπαιρναν τηλέφωνο να επιβεβαιώνουν κάθε συναλλαγή δε θα έπρεπε να ασχολείται με τίποτα άλλο όλο το προσωπικό τους... Δεν δικαιολογούνται όμως σε σαφή υπόδειξη του πελάτη να αρνηθούν συγκεκριμένες χρεώσεις από συγκεκριμένα πρόσωπα εφόσον τους το δηλώνει ρητά ο πελάτης. Ασχοληθείτε με σοβαρότερες τράπεζες όσοι έχετε τέτοια προβλήματα. Υπάρχουν.

aa144
16-01-08, 14:57
Έχεις δίκιο, έτσι πρέπει να γίνεται, και αν χρειαζόταν θα τους έστελνα γραπτό αίτημα και θα έπαιρνα απόξειξη παραλαβής (αριθμό πρωτοκόλου εισερχομένων) από την Τράπεζα. Και μια κοινοποίηση στο τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου της τράπεζας, και τότε να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος που λένε και οι παλιοί.

nina421
27-02-08, 17:49
Ααααα... Κι εγω που νομιζα οτι μονο εγω την πατησα ετσι πριν δυο χρονια!!! :rolleyes: Βεβαια πηρα πισω τα λεφτα μου, μετα κοπων και βασανων, αλλα τα πηρα! Και μετα ακυρωσα και την πιστωτικη μου καρτα, γιατι δεν τους ειχα εμπιστοσυνη οτι δεν θα ξαναχρεωσουνε κατι!!

Αλλα να σας πω και το αλλο απιστευτο! Ενα χρονο μετα τη διακοπη μου απο τη HOL και αφου εχω ADSL και τηλεφωνο απο αλλο παροχο, με πηρανε τηλεφωνο ταχα μου επειδη εχουνε λεφτα να μου επιστρεψουνε (ναι πώωωωως) και μου ζητησανε νουμερο πιστωτικης καρτας για να τα καταθεσουνε, πραμα που δεν εκανα φυσικα, τους εδωσα καταθετικο λογαριασμο τραπεζης και αμα θελουνε, νοιαστηκα να παρω λεφτα πισω! Αλλα... αλλα... ποια ητανε η αληθεια, θελανε την πιστωτικη για να χρεωσουνε ευκολα εκει την Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων που μου ηρθε σημερα ταχα μου για υπηρεσιες του 2007!!! ΕΛΕΟΣ (σορρυ και για τα κεφαλαια)!!!!

Μη δωσετε ξανα πιστωτικη στη HOL!!!! :nono:

aa144
27-02-08, 18:22
Το παραπάνω περιστατικό δόλιας προσπάθειας παραπλάνησης και υποκλοπής αριθμού πιστωτικής κάρτας αξίζει να το καταγγείλεις στο Υπουργείο Ανάπτυξης εγγράφως. Επίσης καλό είναι να κοινοποιήσεις την καταγγελία για το περιστατικό και στην ΕΕΤΤ.

nina421
27-02-08, 18:49
Το παραπάνω περιστατικό δόλιας προσπάθειας παραπλάνησης και υποκλοπής αριθμού πιστωτικής κάρτας αξίζει να το καταγγείλεις στο Υπουργείο Ανάπτυξης εγγράφως. Επίσης καλό είναι να κοινοποιήσεις την καταγγελία για το περιστατικό και στην ΕΕΤΤ.

Δεν εχω χειροπιαστη αποδειξη οτι πηγανε να μου παρουνε νουμερο πιστωτικης καρτας, εγω ετσι εβαλα ενα κι ενα κατω και εβγαλα το συμπερασμα, διοτι εγιναν με την εξης σειρα τα εξης:

Οκτωβριος 2005: Ανανεωση συνδεσης ISDN με χρεωση της πιστωτικης που την ειχανε στο συστημα τους, αφου βεβαια τηλεφωνηθηκαμε.
Νοεμβριος 2005: Μετατροπη σε ADSL, μου λεει ο πωλητης μου οτι επειδη ηδη πληρωσα ολα ειναι ενταξει.
Τελη 2005: Ενω στο νεο συμβολαιο ADSL δεν ειχα δωσει νουμερο πιστωτικης και ελεγα στον "τροπο πληρωμης" να ενημερωθουν απο τον πωλητη, εντουτοις βλεπω χρεωση στην πιστωτικη μου καρτα. Γινεται το σωσε, ενημερωνω και την Τραπεζα μου, και μετα κοπων και βασανων μου επιστρεφουνε μετα απο μηνες ολο το ποσο που χρεωσαν, παρανομως, στην καρτα, την οποια και ακυρωνω για λογους ασφαλειας.
Δεκεμβριος 2006: Με καθε επισημοτητα φευγω ξεκαθαρα απο τη HOL.

Μετα απο ενα χρονο:
Ιανουαριος 2008: Μου ερχεται μια Πιστωτικη Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων, ταχα μου για πακετο του 2007. (!!!)
Αρχες Φλεβαρη 2008: Με παιρνουνε τηλεφωνο λεγοντας οτι ταχα εχω ενα πιστωτικο υπολοιπο το οποιο θελουνε να μου επιστρεψουνε και μου ζητανε νουμερο πιστωτικης καρτας (διοτι εχω ακυρωσει αυτη που ξερανε). Τους λεω οτι πιστωτικη δεν δινω, δινω νουμερο καταθετικου λογαριασμου, λενε οτι ΘΑΑΑ δουνε αμα μπορουνε να καταθεσουνε σε τετοιο νουμερο και δεν ξαναεπικοινωνουνε.
Τελη Φλεβαρη 2008: Μου ερχεται Αποδειξη Παροχης Υπηρεσιων με νεο συνολο τρεχοντος λογαριασμου, με χρεωστικο υπολοιπο και με ημερομηνια ληξης πληρωμης σημερα! Σημερα εντωμεταξυ ηρθε και ο φακελος απο τα ΕΛΤΑ, σημερα ληγει και η πληρωμη, ελεος!

Επειδη λοιπον το 2005 μου ειχανε χρεωσει την καρτα χωρις καν να με ειδοποιησουνε (ΔΕΝ ειχανε παγια εντολη, απλα ειχανε κρατησει το νουμερο), εγω απλα υποψιαζομαι οτι παλι ζητησανε νεα καρτα για να την εχουνε και να τη χρεωσουνε αυτοματα σημερα που ληγει η πληρωμη.

Μπορει να κανω και λαθος. Μπορει να τους τα ψαλω τζαμπα. Αλλα πρωτη φορα μου λενε οτι δεν ειναι ευκολο να καταθεσουνε χρηματα σε λογαριασμο τραπεζης και τους βολευουνε οι πιστωτικες περισσοτερο!

:hmm:

@ ADSLgr.com All rights reserved.