Επιστροφή στο Forum : Υπηρεσία απόρριψης κλήσεων με απόκρυψη καλούσας γραμμής απ τους ΣΙΑ και σχετική καταγγελία
Σελίδες :
1
2
[
3]
4
5
6
7
8
9
manual2100
05-09-08, 12:22
Να ξεκινήσουμε και ένα με υπογραφές για όσους έχουν απόρρητο το τηλέφωνό τους τότε; Γιατί να μας βάζετε στους spammers δηλαδή; Εχουμε κάθε δικαίωμα να μην ανακοινώνεται ο αριθμός μας και έτσι μας απορρίπτετε από το να παίρνουμε από το σταθερό μας. Για φαντάσου να ρωτάω για τον καθένα αν δέχεται κλήσεις από απόρρητα νούμερα. Δεν είναι δυνατόν αυτό
Αν γίνει οτιδήποτε τέτοιο δηλώνω ότι θα είμαι απο αυτούς που θα στειλουν καταγγελία ζητώντας να μην με υποχρεώνουν να έχω φανερό νούμερο.
Όπως έχουν δικαίωμα μερικοί να καλούν με απόκρυψη έτσι πρέπει να έχουν δικαίωμα και οι καλούμενοι να μην δέχονται με απόκρυψη.
Έχει παραγίνει το κακό.. Σήμερα το 100% των τηλς που δέχτηκα ήταν για κάρτες, τηλεφωνίες κτλ.. Στο κινητό είναι κάποιος που με παίρνει πρωί μεσημέρι βράδυ με απόκρυψη. Το κιν. δεν έχει δυνατότητα να τον μπλοκάρει και δεν μπορώ να αλλάξω αριθμό.
Δεν πάει άλλο.. Γιατί λοιπόν να έχει δικαίωμα κάποιος να με πάρει με απόκρυψη αλλά εγώ να μην έχω δικαίωμα να τον απορρίψω?
Από την άλλη, κολητός μου φίλος με παίρνει από ένα καρτοτηλέφωνο με απόκρυψη(στη δουλειά του).. Συμφωνεί στο ότι εγώ δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποιός είναι (και πολλές φορές αναγκάζεται να μου κάνει αναπα στο κιν.) αλλά ο ΟΤΕ έχει βάλει σε όλα τα καρτοτηλέφωνα απόκρυψη..(αν ρωτάει κανείς γιατί δεν μιλάμε απο το κιν είναι γιατί δεν έχει καλό σήμα..)
Έτσι αν κάποιος σε θέλει κάτι επείγον και σε πάρει απο καρτοτήλ θα πάρει άκυρο αν έχεις επιλέξει να τον απορρίπτεις και αυτό είναι κακό...
ΓΙΑΥΤΟ Κατά τη γνώμη μου δεν θα έπρεπε να υπάρχει απόκρυψη σε κανένα τηλ.
Στο κάτω κάτω άμα δεν θες να ξέρω ποιός είσαι μην με παίρνεις τηλ...
Θα έπρεπε απλά να υπάρχει η δυνατότητα να απορρίπτεις όλες τις μη αναγνωρήσιμες εισερχόμενες αλλά και από την άλλη να υπάρχει η δυνατότητα ο καλούμενος (είτε απο καρτοτηλέφωνο είτε από το σπίτι του) να μπορεί με κάποιον κωδικό να απενεργοποιεί προσωρινά την απόκρυψη για την συγκεκριμένη κλήση.
Θα έπρεπε απλά να υπάρχει η δυνατότητα να απορρίπτεις όλες τις μη αναγνωρήσιμες εισερχόμενες αλλά και από την άλλη να υπάρχει η δυνατότητα ο καλούμενος (είτε απο καρτοτηλέφωνο είτε από το σπίτι του) να μπορεί με κάποιον κωδικό να απενεργοποιεί προσωρινά την απόκρυψη για την συγκεκριμένη κλήση.
+1000... ακριβώς, αυτή ειναι και για μένα η χρυσή τομή..
Εγώ με το fritz 7140 της hol έχω πραγματικά σωθεί.Μετά από σχετική επιλογή,έχω βάλει να μη δέχομαι κλήσεις με απόκρυψη.Τον τελευταίο μήνα,βλέπω από το event log πως κάποιος με παίρνει καθημερινά με απόκρυψη,ειδικά τις πρωινές ώρες.Κάποια μέρα θα βγάλω την απόρριψη να το σηκώσω όταν με ξαναπάρει,είμαι πραγματικά περίεργος.Ένας μήνας έχει περάσει και ακόμα να κουραστεί να παίρνει...
Η κάρτες SIM (καθώς και τα MSC τους) μπορούν να υποστηρίξουν οποιονδήποτε αριθμό τους προγραμματίσουν, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνουν αν δεν τους εκχωρήσει πρώτα αριθμοδοτικό φάσμα γεωγραφικών αριθμών η ΕΕΤΤ. Πράγμα που ούτε θέλουν ν' ακούσουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας.
Βλέπεις, το χαράτσι των τελών τερματισμού κλήσεων προς τα δίκτυά τους είναι το κύριο έσοδό τους, κι αν πέσει στο επίπεδο των τελών τερματισμού κλήσεων προς τα υπόλοιπα σταθερά δίκτυα, θα χάσουν τα 2/3 των εσόδων τους την επόμενη μέρα. Άλλο είναι να πληρώνεις retail 0,01€ / λεπτό για τερματισμό σε σταθερά κι άλλο 0,07€ έως 0,10€ το λεπτό προς κινητά χωρίς αναγνώριση κλήσης.
Διότι βεβαίως οι retail τιμές με αναγνώριση αριθμού καλούντος αρχίζουν απ' τα 0,1559€ / λεπτό, κι ανεβαίνουν.
Αυτο που λες δεν παιζει. Τοσο οι κλήσεις προς Vodafone σταθερο όσο και προς Cosmote καταληγουν σε HOL και Voiceweb (νομιζω). Οπότε τα τέλη τερματισμού έιναι τέλη προς σταθερά.
Δεν ξερω αν η vodafone θα εχκωρησει το δικο της φασμα στα καρτοσταθερα της.
Παιδακια εχουμε τπτ καινουργιο??
yianniscan
18-09-08, 00:30
Αυτο που λες δεν παιζει. Τοσο οι κλήσεις προς Vodafone σταθερο όσο και προς Cosmote καταληγουν σε HOL και Voiceweb (νομιζω). Οπότε τα τέλη τερματισμού έιναι τέλη προς σταθερά. Δεν ξερω αν η vodafone θα εχκωρησει το δικο της φασμα στα καρτοσταθερα της.
Τι ακριβώς δεν παίζει από αυτό που ανέφερα; Πιστεύεις ότι η VF βγάζει τις κλήσεις προς σταθερά ΟΤΕ μέσω της HOL κι όχι μέσω των υπαρχόντων διασυνδέσεών της με τον ΟΤΕ;
Τι ακριβώς δεν παίζει από αυτό που ανέφερα; Πιστεύεις ότι η VF βγάζει τις κλήσεις προς σταθερά ΟΤΕ μέσω της HOL κι όχι μέσω των υπαρχόντων διασυνδέσεών της με τον ΟΤΕ;
Εχω την εντυπωση οτι ειπες οτι οι εταιριες δεν θελουν τερματισμο κλησεων για τα σταθερα τους σε 2χχ φασμα.
yianniscan
18-09-08, 01:44
Στην χονδρική αγορά τερματισμού (wholesale termination) οι κλήσεις προς σταθερά Ελλάδας πωλούνται λιγότερο από 0,01€ το λεπτό, ενώ προς κινητά Ελλάδας περίπου στα 0,07€ το λεπτό χωρίς αναγνώριση κλήσης. Τα τέλη τερματισμού προς τα δίκτυα κινητών είναι το κύριο έσοδο των εταιριών που έχουν τα εν λόγω δίκτυα.
Άρα αν αναγκαστούν για κάποιο λόγο να τερματίσουν κλήσεις σε γεωγραφικούς αριθμούς με τις παραπάνω χρεώσεις, χάνουν στην καλύτερη περίπτωση τα 6/7 των εσόδων τους απ' τον τερματισμό κλήσεων. Στην λιανική οι κλήσεις προς κινητά είναι αρκετά ακριβότερες, με αποτέλεσμα το επίπεδο των διαφυγόντων κερδών να είναι μεγαλύτερο.
Αν προγραμμάτιζαν γεωγραφικό αριθμό σταθερού στη SIM του FWT, τίποτα δεν θα μπορούσε να σταματήσει οποιονδήποτε να την βγάλει απ' το FWT, και να την τοποθετήσει στο κινητό του τηλέφωνο. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό σε διαφυγόντα κέρδη, από τις κλήσεις προς το κινητό τηλέφωνο (με τον γεωγραφικό αριθμό 210xxxxxxx) που βρίσκεται στην γειτονιά της Αθήνας μην έχοντας ξεπεράσει τα όρια του Home Zone. Στα χωριά του ενός ή των δύο BSC, Home Zone μπορεί να είναι όλο το χωριό!
Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει και τώρα, αλλά αν προγραμμάτιζαν γεωγραφικό αριθμό απευθείας, θα ήταν σαν να το διαφημίζουν και δεν θα «ψάρωναν» οι μη γνωρίζοντες, από τον αριθμό κινητού που φαίνεται στην αναγνώριση κλήσης όταν η κλήση γίνεται απ' το FWT.
Αν δεν κανω λαθος μερικα κινητα εχουν την επιλογη για αποδοχη η απορριψη κλησεων αναλογα με τον αριθμο... Αλλα νομιζω οτι πρεπει νο ορισεις εσυ ποιους αριθμους δεχεσαι η δεν δεχεσαι... Τελος παντων αυτο με την αποκριψη ειναι οντως σπαστικο και θα επρεπε καποια συσκευη να εχει επιλογη να απορριπτονται αυτοματα αυτες οι κλησεις... Εχω ενα φιλο που εχει μονιμως ακοκρυψη στο κινητο του και ποτε δεν του εχω απαντησει... Εχω την απαιτηση να ξερω το νουμερο αυτου που με καλει... Η αποκρυψη μου θυμιζει αλλες εποχες με κατι τυπους με κουκουλες...:p
Εγω σκεφτομαι αν με παρει ας πουμε η μανα μου απο τηλ που εχει αποκρυψη χωρις να το γνωριζει για να με ειδοποιησει για κατι πολυ κρίσιμο για την υγεια της .
Καλυτερα να απανταμε σε ολες τις κλησεις( οπως παλια που δεν υπηρχε αναγνωριση κλήσης) δεν ξερεις καμια φορα...
Αυτος που το σκεφτεται ετσι, απλα δεν ενεργοποιει την απορριψη - problem solved ;)
Πριν απο 3 χρονια ειχα συνδεση σταθερη οτε με παροχέα TELLAS και οταν καλούσα σε κινητο Cosmote ολοι έβλεπαν απόκρυψη (καλεσα τοτε την τελλας και ηπαν οτι πραγματι υπηρχε ενα μικρο bug και θα το διορθώσουν ...):whistle:
Άλλωστε αμα θελω να χρησημοποιησω το κινητό για να κανω φαρσες η spams περνω μια καρτα των 5ευρω και δεν με νοιάζει το νούμερο που φαίνεται
Πριν απο 3 χρονια ειχα συνδεση σταθερη οτε με παροχέα TELLAS και οταν καλούσα σε κινητο Cosmote ολοι έβλεπαν απόκρυψη (καλεσα τοτε την τελλας και ηπαν οτι πραγματι υπηρχε ενα μικρο bug και θα το διορθώσουν ...):whistle:
Άλλωστε αμα θελω να χρησημοποιησω το κινητό για να κανω φαρσες η spams περνω μια καρτα των 5ευρω και δεν με νοιάζει το νούμερο που φαίνεται
Νομίζω ότι όλες οι καρτοκινητές έχουν απόκρυψη by default
Απο την άλλη... τι συζητάμε? Αυτό που ζητάμε είναι να εφαρμοστούν οι κανόνες που έχουν ήδη οριστεί.
Εάν θέλουμε να αξιολογήσουμε τους κανόνες ας ανοίξουμε νέο thread.
Άλλωστε αμα θελω να χρησημοποιησω το κινητό για να κανω φαρσες η spams περνω μια καρτα των 5ευρω και δεν με νοιάζει το νούμερο που φαίνεται
Είχα ένα τέτοιο κρούσμα παλαιότερα, πέρασα το νούμερο στο κινητό μου με όνομα μ@λ@...ς, το έβαλα και στο αθόρυβο για το συγκεκριμένο νούμερο, και απο ενοχλητικό έγινε αστείο σε όλη τη παρέα...
Όπως και να χει, το όλο θέμα είναι απλό. Από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα της απόκρυψης, θα έπρεπε να υπάρχει και το αντίστροφό της. Και προβλέπεται να υπάρχει.
Ένα από τα side effects που αντιμετώπισα πάντως πρόσφατα, ήταν σε μια κλήση που προσπάθησα να κάνω προς ΗΠΑ και ο παραλήπτης είχε ενεργοποιημένη την αντίστοιχη υπηρεσία, δεν μου επέτρεπε την κλήση γιατί για κάποιο λόγο δεν δούλευε η αναγνώριση στο νούμερό μου της ΟΝ, το οποίο σε σταθερά/κινητά Ελλάδας φαίνεται κανονικότατα.
Βαλτε ολοι fritz box να σωθειτε :p. Εχει οτι θες για call blocking. Εγω προσωπικα βρηκα την υγεια μου.
Σοβαρα τωρα, μπραβο στο φιλο και πρεπει να υποστηριξουμε ολοι την προσπαθεια του. Ελεος πια με τους τυχαρπαστους που παιρνουν με αποκρυψη.
Μονο να βλεπατε στο event log του fritz ποσοι προσπαθουν καθε μερα να παρουν με αποκρυψη. Και τρελες ωρες, μεσημεριατικα μεχρι και 2 και 3 το βραδυ.
φιλε ευχαριστω!
Δεν το ειχα δει αυτο.
το ενεργοποιησα αμεσως.
Νομίζω ότι όλες οι καρτοκινητές έχουν απόκρυψη by default
Απο την άλλη... τι συζητάμε? Αυτό που ζητάμε είναι να εφαρμοστούν οι κανόνες που έχουν ήδη οριστεί.
Εάν θέλουμε να αξιολογήσουμε τους κανόνες ας ανοίξουμε νέο thread.
Δυστυχώς μιλάς για εγαρμογη κανόνων στην Ελλάδα :innocent: απο ιδιωτη .(Εισαι σε λαθος χωρα)
Δυστυχώς μιλάς για ε[φ]αρμογη κανόνων στην Ελλάδα :innocent: απο ιδιωτη .(Εισαι σε λαθος χωρα)
Πράγματι!
Αν και το λάθος χώρα το έχω λύσει εδώ και καιρό :)
Χαιρετίσματα από κάτι χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά :innocent:
kourampies
20-09-08, 16:53
Απλά χρησιμοποιείτε κάποιο call blocker, από το πρώτο μου windows mobile κινητό κλήσεις χωρίς αριθμό είναι μπλοκαρισμένες, και ούτε καταγράφονται.
Μόνο έτσι γίνεται δουλειά, αν περιμένουμε από τις εταιρείες...
Λοιπον εχουμε νεοτερα.. πηρε ο Swind τηλεφωνο και ρωτησε για την ατομικη του καθως και για τη μαζικη και εμαθε οτι ειναι σχεδον ετοιμη η απαντηση της ΕΕΤΤ..
Η κατασταση εχει ως εξης.. o νομος που καλυπτει τη συγκεκριμενη υποχρεωση ειναι ο 3471/2006 στο αρθρο 8.
Αρθρο 8
Ένδειξη της ταυτότητας και περιορισμός αναγνώρισης καλούσας και συνδεδεμένης γραμμής
1. Όταν παρέχεται η ένδειξη της ταυτότητας καλούσας γραμμής, ο καλών χρήστης πρέπει να έχει τη δυνατότητα, με απλά μέσα και ατελώς, να εμποδίζει αυτή τη λειτουργία ανά κλήση. Ο καλών συνδρομητής πρέπει να έχει τη δυνατότητα αυτή ανά γραμμή.
2. Όταν παρέχεται ένδειξη της ταυτότητας καλούσας γραμμής, ο καλούμενος χρήστης πρέπει να έχει τη δυνατότητα, με απλά μέσα και ατελώς, να μην επιτρέπει την ένδειξη της ταυτότητας της καλούσας γραμμής για τις εισερχόμενες κλήσεις.
3. Όταν παρέχεται ένδειξη της ταυτότητας καλούσας γραμμής και η ένδειξη αυτή γίνεται πριν γίνει οριστικά η κλήση, ο καλούμενος χρήστης πρέπει να έχει τη δυνατότητα, με απλά μέσα, να μη δέχεται την εισερχόμενη κλήση όταν ο καλών χρήστης ή συνδρομητής δεν έχει επιτρέψει την ένδειξη της ταυτότητας της καλούσας γραμμής.
4. Όταν παρέχεται ένδειξη της ταυτότητας της συνδεδεμένης γραμμής, ο καλούμενος χρήστης πρέπει να έχει τη δυνατότητα να απαλείφει, με απλά μέσα και ατελώς, την ένδειξη της ταυτότητας της συνδεδεμένης γραμμής στον καλούντα χρήστη.
5. Οι διατάξεις της παραγράφου 1 ισχύουν και για κλήσεις προς χώρες που δεν ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι διατάξεις των παραγράφων 2, 3 και 4 ισχύουν και για τις εισερχόμενες κλήσεις που προέρχονται από τρίτες χώρες.
6. Οι δυνατότητες που προβλέπονται στις παραγράφους 1 έως 4 παρέχονται από τον φορέα παροχής των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών. Όταν παρέχεται ένδειξη της ταυτότητας καλούσας ή και συνδεδεμένης γραμμής, οι φορείς παροχής διαθεσίμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ενημερώνουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο ή μέσο, το κοινό και τους συνδρομητές σχετικά με την ύπαρξη υπηρεσιών αναγνώρισης καλούσας ή και συνδεδεμένης γραμμής στο δίκτυο, τις υπηρεσίες που προσφέρονται, επί τη βάσει της αναγνώρισης καλούσας ή και συνδεδεμένης γραμμής, και τις δυνατότητες που ορίζονται στις παραγράφους 1 έως 4.
7. Ο φορέας παροχής δημοσίου δικτύου επικοινωνιών ή διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών οφείλει να διαθέτει μέσα εξουδετέρωσης της δυνατότητας μη αναγραφής της καλούσας γραμμής:
α) για τον εντοπισμό κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων για περιορισμένο χρονικό διάστημα, μετά από αίτηση του συνδρομητή. Τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας του καλούντος συνδρομητή ή χρήστη αποθηκεύονται και είναι διαθέσιμα από τον φορέα παροχής δημοσίου δικτύου ή και διαθέσιμης στο κοινό υπηρεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών μόνο έναντι του συνδρομητή ή χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό και κατόπιν διαγράφονται, εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά στον παρόντα νόμο.
Με πράξη της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.), καθορίζονται οι ειδικότερες διαδικασίες, ο τρόπος και η διάρκεια εξουδετέρωσης των δυνατοτήτων και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια της διαδικασίας.
β) για κλήσεις άμεσης επέμβασης προς τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες που ασχολούνται με τέτοιες κλήσεις ή προς ιδιωτικούς φορείς άμεσης επέμβασης, αναγνωρισμένους από το κράτος, ώστε να δίδεται απάντηση στις κλήσεις αυτές, ανεξάρτητα από την ύπαρξη προσωρινής συγκατάθεσης του συνδρομητή ή χρήστη. Τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας του καλούντος συνδρομητή αποθηκεύονται και είναι διαθέσιμα από τη δημόσια υπηρεσία ή τον ιδιωτικό φορέα άμεσης επέμβασης, μόνο για το σκοπό της άμεσης απάντησης και επέμβασης και μόνο για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την ολοκλήρωση του σκοπού, και στη συνέχεια διαγράφονται.
Με πράξη της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.), καθορίζονται οι διαδικασίες, ο τρόπος και κάθε άλλη τεχνική λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης.
γ) για κλήσεις στις οποίες εφαρμόζεται η διαδικασία άρσης απορρήτου σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
Εν αναμονη και της επισημης απαντησης πλεον, αλλα μετα απ'το παραπανω, τα πραγματα δειχνουν αρκετα καλυτερα αφου προκυπτει ξεκαθαρα οτι ειναι μια σαφως ορισμενη υποχρεωση.
Είχα ένα τέτοιο κρούσμα παλαιότερα, πέρασα το νούμερο στο κινητό μου με όνομα μ@λ@...ς, το έβαλα και στο αθόρυβο για το συγκεκριμένο νούμερο, και απο ενοχλητικό έγινε αστείο σε όλη τη παρέα...
Όπως και να χει, το όλο θέμα είναι απλό. Από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα της απόκρυψης, θα έπρεπε να υπάρχει και το αντίστροφό της. Και προβλέπεται να υπάρχει.
Ένα από τα side effects που αντιμετώπισα πάντως πρόσφατα, ήταν σε μια κλήση που προσπάθησα να κάνω προς ΗΠΑ και ο παραλήπτης είχε ενεργοποιημένη την αντίστοιχη υπηρεσία, δεν μου επέτρεπε την κλήση γιατί για κάποιο λόγο δεν δούλευε η αναγνώριση στο νούμερό μου της ΟΝ, το οποίο σε σταθερά/κινητά Ελλάδας φαίνεται κανονικότατα.
Είναι απλό, ο κακός ΟΤΕ, κάνει την δρομολόγηση μέσω πραγματικών κυκλωμάτων, κάποιοι αλλοι όχι
Εν αναμονη και της επισημης απαντησης πλεον, αλλα μετα απ'το παραπανω, τα πραγματα δειχνουν αρκετα καλυτερα αφου προκυπτει ξεκαθαρα οτι ειναι μια σαφως ορισμενη υποχρεωση.
Φοβάμαι όμως ότι η ΕΕΤΤ θα ρίξει το μπαλάκι στην ΑΔΑΕ... (και σωστά θα κάνει)
Σύμφωνα με το παλιότερο post που αναφέρει το ΦΕΚ: http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=2259832
Τα παραπάνω ανήκουν στην αρμοδιότητα της ΑΔΑΕ που...
"διενεργεί ελέγχους για την τήρηση και εφαρμογή των διατάξεων της παρούσας πράξης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν. 3115/2003, στο π.δ. 47/2005 και τις αποφάσεις της ΑΔΑΕ με αριθμ. 629α/2004 «Κανονισμός για τη Διασφάλιση Απορρήτου κατά την Παροχή Κινητών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών» (ΦΕΚ Β΄87/2005) και 630α/2004 «Κανονισμός για τη Διασφάλιση του Απορρήτου κατά την Παροχή Σταθερών Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών» (ΦΕΚ Β΄87/2005)."
Απ'την επικοινωνια που ειχα με το Swind, αναφερθηκε οτι προς τα κει γερνει (=> ΑΔΑΕ) αλλα αυτο δεν ειναι απαραιτητα μια αρνητικη εξελιξη δεδομενου οτι η ΕΕΤΤ προσπαθει να αποφευγει "clashes" με τους ΣΙΑ.. Ισως η ΑΔΑΕ αποδειχτει πιο προθυμη να τους τριξει τα δοντια.. (?).
Για να δουμε..
Μου ήρθε απάντηση από την ΕΕΤΤ, και λέει ότι προωθήθηκε η επιστολή στην ΑΔΑΕ. Θα τη σκανάρω αργότερα αν προλάβω. Με λίγα λόγια, αναμένουμε...
H απάντηση είναι η εξής (την τυπογραφω οπως τη βλεπω - οντας μικρη):
Πρός: Πίνακα αποδεκτών
Θέμα: Ερώτημα Καταναλωτών
Σχετ: Η με αριθ. Πρωτ. ΕΕΤΤΤ 41567/29-7-2008 επιστολή σας
Αξιότιμη κυρία, αξιότιμοι κύροι
Στην ανωτέρω (σχετικό 1) επιστολή σας, αναφέρεστε σε συγκεκριμένες προβλέψεις για την υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης, οι οποίες παρουσιάστηκαν και σε ενημερώτικο φυλλάδιο της ΕΕΤΤ.
Οι προβλέψεις αυτές προκύπτουν από το άρθρο 8 του ν.3471/2006 <<Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και τροποποίηση του ν. 2472/1997>>, ο οποίος επισυνάπτεται στην παρούσα.
Αρμόδιες για την εφαρμογή του άρθρου 8 του ν. 3471/2006 είναι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα και η Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών, στις οποίες η ΕΕΤΤ έχει προωθήσει την επιστολή σας.
Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφόρηση ή διευκρίνηση για το ανωτέρω θέμα.
Με τιμή,
Ν. Κουλούρης
Αντιπρόεδρος ΕΕΤΤ
Μου ήρθε απάντηση από την ΕΕΤΤ, και λέει ότι προωθήθηκε η επιστολή στην ΑΔΑΕ.
Not bad... Σε αναμονή εξελίξεων απο ΑΔΑΕ... έχουμε κανένα βύσμα εκεί μέσα να πάρουμε γρήγορη απάντηση ? :p
Not bad... Σε αναμονή εξελίξεων απο ΑΔΑΕ... έχουμε κανένα βύσμα εκεί μέσα να πάρουμε γρήγορη απάντηση ? :p
Σιγα μην παρουμε. Απλο πεταγμα μπαλακιου ειναι.
Σιγα μην παρουμε. Απλο πεταγμα μπαλακιου ειναι.
Απάντηση θα πάρουμε σίγουρα. Απλά ίσως να είναι αοριστολογίες.
HELL_pegaSOS
05-10-08, 13:53
Εγώ πάλι ξενερώνω με την Τελλάς γιατί ότνα έκανα την σύνδεση πριν ένα εξάμηνο με ρώτησαν αν θέλω να εμφανίζετια ο αριθμός μου στον τηλ. κατάλογο.
Ειπα όχι.
Με ρώτησαν αν θέλω να φαίνεται ο αριθμός μου όταν καλώ. Είπα (κακώς τότε) όχι, γιατί νομιζα ότι με κάποιο απλό συνδυασμό κουμπιών μπορώ να το ακυρωσω.
Οταν παίρνω όμως και κυρίως αγνώστους, νιώθω ότι ίσως ο καλούμενος δεν το σηκ'ώσει.
Τώρα που θέλω να φαίνεται ο αριθμός μου μου ζητανε φαξ, υπαέυθυνη δήλωση και άλλη χαρτουρα...:down:
:evil:
"Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα" είναι η όλη ιστορία. Οι λύσεις είναι 2:
1) Αφαιρούμε κάθε δυνατότητα απόκρυψης αριθμού από τον οποιοδήποτε.
Ή
2) Καταργούμε το caller id συνολικά ως υπηρεσία και επιστρέφουμε 20 χρόνια πίσω (που ήταν πολύ καλύτερα τελικά να έχεις την περιέργεια "ποιος να είναι άραγε" όταν χτυπούσε το τηλέφωνο).
Οι ιστορίες περί "δικαιωμάτων" να βλέπουν τον αριθμό μου, να μη βλέπουν τον αριθμό μου, "έχω δικαίωμα να βλέπω αλλά να μη με βλέπουν" και όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί είναι τρίχες κατσαρές. Εγώ π.χ. που διενεργώ αυτοψίες σε σπίτια πελατών τράπεζας η οποία μου παρέχει το τηλέφωνο των πελατών για συνεννόηση, δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε). Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι. Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
"Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα" είναι η όλη ιστορία. Οι λύσεις είναι 2:
1) Αφαιρούμε κάθε δυνατότητα απόκρυψης αριθμού από τον οποιοδήποτε.
Ή
2) Καταργούμε το caller id συνολικά ως υπηρεσία και επιστρέφουμε 20 χρόνια πίσω (που ήταν πολύ καλύτερα τελικά να έχεις την περιέργεια "ποιος να είναι άραγε" όταν χτυπούσε το τηλέφωνο).
Οι ιστορίες περί "δικαιωμάτων" να βλέπουν τον αριθμό μου, να μη βλέπουν τον αριθμό μου, "έχω δικαίωμα να βλέπω αλλά να μη με βλέπουν" και όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί είναι τρίχες κατσαρές. Εγώ π.χ. που διενεργώ αυτοψίες σε σπίτια πελατών τράπεζας η οποία μου παρέχει το τηλέφωνο των πελατών για συνεννόηση, δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε). Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι. Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
Με άλλα λόγια επικρίνεις τους "κακομοίρηδες που βάζουν απόκρυψη για να αισθάνονται VIPs" επειδή μόνο εσύ, ως πραγματικός VIP, δικαιούσαι να χρησιμοποιείς απόκρυψη? :p Όσο για αυτούς που χαρακτηρίζεις "ανόητους" επειδή είχαν την ευγένεια να επιστρέψουν αναπάντητες κλήσεις, δεν έχω τί να πω... Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί και εκείνοι (όπως εσύ, ως πραγματική VIP :lol:) να έχουν πολλές δουλειές και να τους λείπει η ευχέρεια να σου μιλήσουν όποτε τηλεφωνήσεις?
Άβυσσος η ψυχή του υπερφίαλου.
.................. δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε). Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
.......................
Κάνεις ένα συμβόλαιο "vodafone χωρίς πάγιο" όπου το νούμερο είναι φανερό και κάνεις την δουλειά που σε πλήρωσαν να κάνεις και κρατάς την απόκρυψη για την ιδιωτική σου ζωή.
ypopto_mpifteki
06-10-08, 07:59
Συγνωμη αν το εχει αναφερει καποιος αλλος αλλα τα καρτοτηλεφωνα του δρομου εμφανιζωνται παντα με αποκρυψη στα κινητα μας ανεξαρτητα εταιριας.
" Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι. Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
Αληθεια το 35 στην ηλικια ειναι πραγματικο;
Ουτε για τα μισα δεν το κοβω συμφωνα με αυτα που διαβαζω.
Παραλληλα με τη μαζικη, ο swind συνεχιζει να "κυνηγαει" το θεμα και ατομικα.. Οι απαντησεις των εταιριων επισυναπτονται (της wind ειναι εκτος τοπου και χρονου, η cosmote δεν απαντησε και θα παει σε ακροαση το θεμα):
yianniscan
06-10-08, 23:20
Ένα μεγάλο μπράβο στον ΟΤΕ, που ανάμεσα στις γραμμές «διατυπώνει» εμμέσως πλην σαφώς: Δεν πρόκειται να το κάνω διότι θα χάσω λεφτά, από τα τέλη τερματισμού, απ' τις κλήσεις που δεν θα καταλήγουν στον τηλεφωνητή, κ.α.
Αρκετά με τις μη ξεκάθαρες απαντήσεις όπως της Wind. Η VF απ' την άλλη δεν μας λέει, που είναι το menu των επιλογών στα FWT που πουλάει για οικιακή χρήση.
Παντως ηταν ingenius το interpretation του νομου απο πλευρας VF: "μα ο συνδρομητης παταει το reject της κλησης" :respekt: Πως δε το σκεφτηκαμε νωριτερα? :rofl:
H απάντηση είναι η εξής (την τυπογραφω οπως τη βλεπω - οντας μικρη):
Και σε μένα ήρθε προχθές.
Να δούμε τι θα πεί και η ΑΔΑΕ.
........Auto merged post: ironfist πρόσθεσε 19 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα αργότερα ........
"Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα" είναι η όλη ιστορία. Οι λύσεις είναι 2:
1) Αφαιρούμε κάθε δυνατότητα απόκρυψης αριθμού από τον οποιοδήποτε.
Ή
2) Καταργούμε το caller id συνολικά ως υπηρεσία και επιστρέφουμε 20 χρόνια πίσω (που ήταν πολύ καλύτερα τελικά να έχεις την περιέργεια "ποιος να είναι άραγε" όταν χτυπούσε το τηλέφωνο).
Οι ιστορίες περί "δικαιωμάτων" να βλέπουν τον αριθμό μου, να μη βλέπουν τον αριθμό μου, "έχω δικαίωμα να βλέπω αλλά να μη με βλέπουν" και όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί είναι τρίχες κατσαρές. Εγώ π.χ. που διενεργώ αυτοψίες σε σπίτια πελατών τράπεζας η οποία μου παρέχει το τηλέφωνο των πελατών για συνεννόηση, δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε). Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι. Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
Τι λες τώρα......:censored: Θα μου σπάσεις δηλαδή τα νεύρα όταν είμαι στην δουλειά και είτε δεν ακούσω το κινητό να χτυπάει είτε δεν έχω καλό σήμα στην αποθήκη που δουλεύω για να το σηκώσω και να κλείσουμε ραντεβού,θα μου τελειώσεις την μπαταρία και μετά θα παίρνεις στο γραφείο του αποθηκάριου και θα τρέχω να προλάβω να απαντήσω για να μην τυχόν ενοχληθείς στο μέλλον από εμένα;;;;; Όχι φίλε μου. Θα βλέπω ποιος με πήρε και δεν μπόρεσα να απαντήσω και θα σε πάρω για να τελειώσει η δουλειά γρήγορα και εύκολα. Αν όχι, στείλε μου γράμμα με γραμματόσημο και σφραγίδα των ΕΛΤΑ :)
Ασχετο, αλλά είναι ένας λόγος που από την αρχή του νέου χρόνου θα κρατήσω μόνο την κάρτα της millenioum bank. Ξεχνάς να πληρώσεις στην ώρα σου; SMS ειδοποίηση :COOL: :respekt:
........Auto merged post: ironfist πρόσθεσε 3 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Με άλλα λόγια επικρίνεις τους "κακομοίρηδες που βάζουν απόκρυψη για να αισθάνονται VIPs" επειδή μόνο εσύ, ως πραγματικός VIP, δικαιούσαι να χρησιμοποιείς απόκρυψη? Όσο για αυτούς που χαρακτηρίζεις "ανόητους" επειδή είχαν την ευγένεια να επιστρέψουν αναπάντητες κλήσεις, δεν έχω τί να πω... Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι μπορεί και εκείνοι (όπως εσύ, ως πραγματική VIP ) να έχουν πολλές δουλειές και να τους λείπει η ευχέρεια να σου μιλήσουν όποτε τηλεφωνήσεις?
Άβυσσος η ψυχή του υπερφίαλου.
:rofl::rofl: :worthy::worthy:
........Auto merged post: ironfist πρόσθεσε 6 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Παντως ηταν ingenius το interpretation του νομου απο πλευρας VF: "μα ο συνδρομητης παταει το reject της κλησης" :respekt: Πως δε το σκεφτηκαμε νωριτερα? :rofl:
Μέλος της ΜΕΝΣΑ ήταν αυτός που έδωσε αυτή την απάντηση από την Vodafone; :rofl:
........Auto merged post: ironfist πρόσθεσε 5 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Σιγα μην παρουμε. Απλο πεταγμα μπαλακιου ειναι.
Αν δεν πάρουμε υπάρχουν και άλλοι οδοί, πιο...ευρωπαϊκοί.Απλά πάμε "στρατιωτικά" και προβλεπόμενα :)
Στην τελική είναι μια δυνατότητα που οφείλουν να μας την παρέχουν.
Και οι 3 εταιρείες πάνε να εναντιωθούν σε ένα αίτημα συνδρομητή όταν η υποχρέωσή τους απορρέει απο τους νόμους του κράτους που δεν τηρούν!
Ο ΟΤΕ ήταν ο μόνος που έβαλε το δάχτυλο στο πρόβλημα και λέει ξεκάθαρα "όχι, δεν γίνεται". Οι άλλοι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν υπεκφυγές...
Απίστευτα πράγματα... ελπίζω η ΑΔΑΕ να το δεί πιο σφαιρικά (συμμόρφωση με υπάρχουσα νομοθεσία) και όχι σαν αντιπαράθεση 1vs1... Για αυτό κι εγώ ελπίζω στην ομαδική καταγγελία που έχω συνυπογράψει :oneup:
Ίσως πρέπει να γίνει review το αρχικό κείμενο της καταγγελίας και να υπογραμμίζει/υπενθυμίζει ότι δε μιλάμε απλά για αίτημα συνδρομητών, αλλά νομοθεσία που υπάρχει και πρέπει να εφαρμοστεί. Εάν ο νόμος είναι ανέφικτος, ας πάνε να τα βρούνε και να τον διορθώσουν... (εγώ είμαι υπέρ της ρύθμισης και πιστεύω ότι πρέπει να εφαρμοστεί)
@ theopan
Οι ιστορίες περί "δικαιωμάτων" να βλέπουν τον αριθμό μου, να μη βλέπουν τον αριθμό μου, "έχω δικαίωμα να βλέπω αλλά να μη με βλέπουν" και όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί είναι τρίχες κατσαρές.
Για σένα που σου χαλάνε τη μανέστρα είναι τρίχες κατσαρές , για τους άλλους που θα ξεφορτωθούν τον καρκίνο με την απόκρυψη , αυτά που λες είναι τρίχες μπουκλάτες .
Εγώ π.χ. που διενεργώ αυτοψίες σε σπίτια πελατών τράπεζας η οποία μου παρέχει το τηλέφωνο των πελατών για συνεννόηση, δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP.
Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε).
Και οι άλλοι δεν έχουν καμία όρεξη να ασχολούνται με τον κάθε κακομοίρη που θέλει να κρυφτεί .
Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Τα 10 καρτοκινητά μπαίνουν σε λίστα με μπλοκαρισμένους αριθμούς αν αναμεταδίδουν αριθμό και κάθε κομπλεξικός έχει το δικαίωμα μιας κλήσης , μετά μένει μόνος με τη νόσο του.
Αν δεν αναμεταδίδουν ισχύει το μπλοκάρισμα όπως στα υπόλοιπα.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι.
Αυτό ακριβώς ισχυριζόμαστε όλοι εμείς που δεν γουστάρουμε ενόχληση από όσους κρύβονται "για να κάνουν την δουλειά τους" ή να εκδηλώσουν τη νόσο τους τηλεπικοινωνιακώς .
Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
Δηλαδή επειδή εσύ δεν έχεις βάλει τηλεφωνητή σε ένα τηλέφωνο που θα πρέπει να το έχεις μόνο για επαγγελματικούς λόγους για να μην τους απαντάς , πάει να πει πως χιλιάδες συνδρομητές θα πρέπει να τρώνε στην μάπα τον κάθε κομπλεξικό και πικραμένο που παίρνει τηλέφωνο για να ενοχλήσει ή να διαφημίσει στο σκουπιδοπροιόν του ?
Ωραίοςςςςςςςςς. :lol:
........Auto merged post: Observer πρόσθεσε 6 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Ο ΟΤΕ ήταν ο μόνος που έβαλε το δάχτυλο στο πρόβλημα και λέει ξεκάθαρα "όχι, δεν γίνεται". Οι άλλοι προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν υπεκφυγές...
Το "όχι δεν γίνεται" .. μπορούν να το πουν στην γιαγιά από την άνω ραχούλα .
Φυσικά και γίνεται τεχνικώς και η σωστή απάντηση είναι : "γίνεται .. αλλά εμείς δεν γουστάρουμε να γίνεται !" :|
Πραγματικά πάντως, η απάντηση της Vodafone όλα τα λεφτά. Από την άλλη, είναι και η μόνη που μίλησε ουσιαστικά για "προεπιλογή αποδοχής κλήσεων με απόκρυψη". Αυτό το "σχετική τεχνική διερεύνηση", γιατί έχω την εντύπωση ότι μεταφράζεται σε : "Ρωτήσαμε μέσα τα παιδιά και μας είπαν ότι γίνεται" ;
ελαβα και 2η επιστολη που λεει οτι εσταλει στην ΑΔΑΕ.
Το "όχι δεν γίνεται" .. μπορούν να το πουν στην γιαγιά από την άνω ραχούλα .
Φυσικά και γίνεται τεχνικώς και η σωστή απάντηση είναι : "γίνεται .. αλλά εμείς δεν γουστάρουμε να γίνεται !" :|
Προφανώς :)
Εδώ την "πατήσανε" όλοι τους γιατί:
α) αποδέχονται γραπτώς τη μη συμμόρφωση με την ισχύουσα νομοθεσία... (σε ισχύ απο το 2006!!!)
β) Δεν είναι ένα απλό αίτημα συνδρομητή... όπως προβλέπεται από το νόμο πρέπει να δίνουν αυτή τη δυνατότητα και δεν μιλάμε πλέον για ένα κουλό αίτημα ενός συνδρομητή (άλλωστε 17 από εμάς έχουμε συνυπογράψει τη σχετική ομαδική καταγγελία παράλληλα με τις ατομικές καταγγελίες).
Εάν δεν ήθελαν, ας τα είχαν κανονίσει πριν βγει ο νόμος από την ΑΔΑΕ... (προφανώς και ο νόμος είναι 100% σωστός)
Σε αναμονή σοβαρής απάντησης απο ΑΔΑΕ...
ελαβα και 2η επιστολη που λεει οτι εσταλει στην ΑΔΑΕ.
Παρομοίως.
Προφανώς μας το έστειλαν ως αποδεικτικό της προώθησης του.
Αυτό όμως που ίσως τρενάρει τις όποιες εξελίξεις είναι πως προωθήθηκε ως "ερώτημα καταναλωτών" και όχι ως καταγγελία........
Όπως και να ΄χει "Κυριακή, κοντή γιορτή".
Περιμένουμε να δούμε την αντίδραση της ΑΔΑΕ και βλέποντας και κάνοντας.......
@theopan
Όλες αυτές οι υπηρεσίες που έχουμε στη διαθεσή μας έχουν σα σκοπό να κάνουν τη ζωή όλων μας καλύτερη και όχι να δώσουν κάποιο πλεονέκτημα σε κάποιους έναντι κάποιων άλλων.
Εσύ και κάποιοι άλλοι μπορεί λέτε ότι "δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω"
Στην πραγματικότητα κανένας δεν είναι υποχρεωμένος ανεχτεί εσένα και όποιον άλλον καλεί από απόκρυψή για οποιοδήποτε λόγο.
Πριν από πολλά χρόνια αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε αριθμού τηλεφώνου επειδή κάποιος #%$@#% αποφάσισε να μας κάνει πλάκα και μας καλούσε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας (ή της νύχτας) για να μας πει...διάφορα όμορφα πράγματα. Αυτή η υπηρεσία θα μας είχε σώσει τότε ακόμα και αν αυτός καλούσε με απόκρυψη. Όταν γίνει διαθέσιμη (να είσαι σίγουρος ότι θα γίνει) θα την χρησιμοποιήσω χωρίς δεύτερη σκέψη. Και όπως είπε και ο Observer πιο πριν, αν πας να κάνεις φάρσα χωρίς απόκρυψή ο "παραλήπτης" της φάρσας θα σε μπλοκάρει μετά την πρώτη κλήση που θα κάνεις και θα σε ξεφορτωθεί οριστικά. Αυτή η υπηρεσία θα είναι πλήγμα για τους βαρεμένους.
Και αν δυσκολευτούν κάποιοι "επαγγελματίες" να με ζαλίζουν όποτε τους καπνίσει είναι δικό τους πρόβλημα και όχι δικό μου. Όταν αυτή η υπηρεσία καθιερωθεί, σίγουρα θα βρεθεί κάποια εύκολη λύση ώστε να γίνεται άρση της απόκρυψης (για όσο χρειάζεται) για αυτούς που θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους. Την πιθανότητα να έχεις πάντα απόκρυψη και ο άλλος να είναι υποχρεωμένος να σε ανεχτεί, καλύτερα να την ξεχάσεις. Είναι απλά θέμα χρόνου.
Για tracking purposes (βρηκε τα πρωτοκολλα της Ομαδικης ο swind):
ΑΔΑΕ Αριθ. Πρωτ. 2275/7-10-08
ΑΠΔΠΧ Αριθ. Πρωτ. 4975/29-9-08
"Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα" είναι η όλη ιστορία. Οι λύσεις είναι 2:
1) Αφαιρούμε κάθε δυνατότητα απόκρυψης αριθμού από τον οποιοδήποτε.
Ή
2) Καταργούμε το caller id συνολικά ως υπηρεσία και επιστρέφουμε 20 χρόνια πίσω (που ήταν πολύ καλύτερα τελικά να έχεις την περιέργεια "ποιος να είναι άραγε" όταν χτυπούσε το τηλέφωνο).
Οι ιστορίες περί "δικαιωμάτων" να βλέπουν τον αριθμό μου, να μη βλέπουν τον αριθμό μου, "έχω δικαίωμα να βλέπω αλλά να μη με βλέπουν" και όλοι οι πιθανοί συνδιασμοί είναι τρίχες κατσαρές. Εγώ π.χ. που διενεργώ αυτοψίες σε σπίτια πελατών τράπεζας η οποία μου παρέχει το τηλέφωνο των πελατών για συνεννόηση, δεν έχω καμία όρεξη να παίζω παιχνιδάκια με τις "υπηρεσίες" που ο κάθε κακομοίρης ενεργοποιεί γιατί τον κάνουν να αισθάνεται VIP. Όταν καλώ το νούμερό του, θα απαντάει "ανεχόμενος" την απόκρυψη που ασφαλώς και θα έχω (όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί δε θέλω να με ενοχλήσει ξανά αφού τελειώσω τη δουλειά που ο ίδιος ουσιαστικά μου ανέθεσε). Στις ελάχιστες περιπτώσεις που αντιμετώπισα τέτοια φραγή, απλά τον αγνόησα και δεν έκανε τη δουλειά του. Αν θέλω να τους κάνω φάρσες, μπορώ πανεύκολα να πάρω 10 καρτοκινητά και να τους λιώσω στις κλήσεις μέχρι να αναγκαστούν να αλλάξουν νούμερο.
Η απόκρυψη δεν είναι παιχνίδι. Είναι αναγκαίο εργαλείο κατά των ανοήτων που με το που θα δούνε χαμένη κλήση από κάποιο νούμερο σπεύδουν να το καλέσουν για να ρωτήσουν το ανεκδιήγητο: "Με καλέσατε;". Αν σε κάλεσα, έψαχνα εσένα, και υπάρχει ανάγκη να σου μιλήσω άμεσα, θα σε καλέσω ξανά.
Οποιος λοιπον δεν θελει να δεχεται κλησεις απο απορρητο, αισθανεται βαθεια μεσα του vip. Μαλιστα, εζησα για να το ακουσο κ αυτο.
:worthy::worthy:
Εχω εταιρικο συμβολαιο με τη wind...η απαντηση της ομως δεν με καλυψε..θα στειλω ενα φαξ γιατι κι εμενα μ ενδιαφερει η συγκεκριμενη υπηρεσια!
@ ADSLgr.com All rights reserved.