Επιστροφή στο Forum : Λευκος Καπνος απο Κινητηρα Αυτοκινητου, τι φταιει;
manoulamou
02-01-09, 20:18
Καλη χρονια σε ολους! Σε μας το 2009 ξεκινησε με προβληματα, πριν καν το καλημερα...
Πριν 2 βδομαδες εγινε ενα γενικο service στο Honda Civic 1.5 αυτοματο σε συνεργειο, όπου ειναι πελατης πανω απο 30 χρονια και περασε απο ΚΤΕΟ όπου το βρηκαν αψογο, παρολο που ειναι του 1991. Ολα δουλευαν ρολόι και την παραμονη της Πρωτοχρονιας ελεγχοντας τα λαδια ο δεικτης ηταν πολυ πανω απ το ανωτερο οριο.
Πηγε απο Μαρουσι - Πετραλωνα μεσω Κηφισιας και γυρισε απο εθνικη και Αττικη Οδο
για να αποφυγει την κινηση των ξενυχτηδων, το πατησε μεχρι τα 100km/h στην ευθεια.
Μπηκε μεσω Πευκης και επειδη ειδε ξαφνικα λευκο καπνο να βγαινει απ τον κινητηρα,
(χωρις ομως αλλες ενδειξεις απο λαμπακια ή θορυβους) τρομοκρατηθηκε, εκανε στην ακρη,
σταματησε και βγηκε εξω. Μετα ευτυχως δεν εγινε κατι, αφου περιμενε λιγο,
προσπαθησε να βαλει μπροστα αλλά δεν ξεκινουσε το αυτοκινητο.
Καλεσε την οδικη βοηθεια και τον εφερε στο Μαρουσι.
Σημερα πρωϊ-πρωϊ πηγε εξαγριωμενος το συνεργειο (παλι με γερανο) σιγουρος πως εφταιγαν
τα πολλα λαδια κι εκει του ειπαν πως επρεπε να αλλαξει τον παναρχαιο κινητηρα.
Τον ειχαν προειδοποιησει να το κανει απο περυσι, ομως λογω της περιπετειας μας, δεν ειχαμε
ουτε οικονομικα ουτε χρονικα περιθωρια κι ετσι εκαναν μονο τα απολυτως απαραιτητα για οσο αντεχε
χωρις κινδυνο ... Βεβαια τωρα, αφου δεν γινοταν αλλιως τους το αφησε κι εφυγε.
Υπαρχει περιπτωση να ηταν κατι διαφορετικο και να βρηκαν ευκαιρια
μεσα στις γιορτες να μας "ξαλαφρωσουν";;;:twisted:
Λευκός καπνός είναι από νερό ή αντιψυκτικό.
Αν είχε διαρροή και μπήκε αντιψυκτικό στο λάδι, τότε το πρόβλημα είναι σοβαρό. Μήπως είχε σηκώσει θερμοκρασία το αμάξι;
Ο λευκός καπνός βγαίνει από καμμένο λάδι συνήθως.
manoulamou
02-01-09, 20:35
ΟΧΙ απολυτως τιποτε κανενα συμπτωμα
ουτε λαμπακι, ουτε θορυβοι μονο αφου γκαζωσε στην μεγαλη ευθεια
εβγαλε τον λευκο καπνο και μετα το σβησιμο δεν επαιρνε μπροστα!
Πηρε το μεσημερακι καποια στιγμη για λιγο και ξανασβησε αμεσως ...
Καλα ο κινητηρας ηθελε την αλλαγη αλλά μηπως δεν ηταν αυτη η αιτια;:hmm:
Ο λευκός καπνός βγαίνει από καμμένο λάδι συνήθως.
μπλε είναι τότε
manoulamou
02-01-09, 20:39
Το θεμα "υπερβολικο λαδι" το αποκλεισαν εξ αρχης και τα παιδια της ΕΛΠΑ
και οι μηχανικοι στο συνεργειο ...
Ο καπνος δεν ηταν ουτε γαλαζιος ουτε γκρι!
Καλα ο κινητηρας ηθελε την αλλαγη αλλά μηπως δεν ηταν αυτη η αιτια;:hmm:
Ζήτα από τους μηχανικούς να σου πουν ακριβώς τι πρόβλημα έχει ο κινητήρας. Δεν είναι λόγος αντικατάστασης το "είναι πανάρχαιος". Είναι όμως κάποιο ράγισμα.
Και άσπρος αν είναι λάδι που έχει ζεσταθεί πολύ, μπορεί να υπερχειλίζει και να πυρώνει.
manoulamou
02-01-09, 20:45
Δεν το οδηγω συνηθως εγω, ουτε ξερω πολλα απο μηχανικη αυτοκινητου.:p
Η αντικα ξεμεινε στα χερια του αντρα μου
κι αυτος ταλαιπωρειται δυστυχως με τις επισκευες!
Ομως επειδη τα λεφτα δεν περισσευουν σε κανενα, οση εμπιστοσυνη και να τους εχουμε
παντα ειμαι λιγο κουμπωμενη οταν προκειται να δωσουμε μαζεμενα τοσα χρηματα.
Αντε να του πεις τωρα πως μπορει να του πιασανε ελαφρως τον ΧΧΧΧ.:rolleyes:
φιλαρακο καλη χρονια εχεισ καψει την φλατζα του καπακιου της μηχανησ απλα αντικατεστησε την σε ενα συνεργειο και ολα θα ειναι οπωσ πριν πληροφοριακα σου θυμιζω οτι αν βρασεισ νερο θα εχεισ ατμο δηλ ασπρο καπνο με αλλα λογια
Μανούλαμου, μπορεί να να θέλει επισκευή φλάντζας καπακιού μέχρι και αλλαγή κινητήρα.
Αν δεν τους εμπιστεύεσαι μπορείς να φωνάξεις κάποιο τρίτο να δει το αυτοκίνητο.
Λευκος καπνος απο την εξατμιση ειναι συνηθως απο την υγρασια..επισης το παραπανω λαδι στο καρτερ ειναι εξισου κακο με το λιγοτερο..το οτι δεν παιρνει μπροστα τωρα ισως να ειναι κοινως μπουκωμενο..
Καλη λυση κι ανεξοδη κατα το δυνατον ευχομαι..!
μην αλλάξετε κινητήρα σε τόσο παλιό αμάξι, δεν αξίζει
Πολύ πιο φτηνό θα σας έρθει να πάρετε μεταχειρισμένο αμάξι 5-8ετίας και αν το επιλέξετε προσεχτικά (μετά από έλεγχο μηχανικού σας) θα σας κρατήσει πολύ παραπάνω από το επισκευασμένο honda
manoulamou
02-01-09, 21:02
Θα προσπαθησω να μαθω περισσοτερες λεπτομερειες αποψε
σχετικα με το τι ακριβως εγινε και τι επωθηκε στο συνεργειο
γιατι δεν ειναι πολυ ευχαριστο να συζητας τετοιο ενδεχομενο μεσα στην τοση ταλαιπωρια
με το αυτοκινητο να μας ειναι απαραιτητο (στις μετακινησεις μας για θεραπειες)
και τις αντιπροσωπειες και τα service να ανοιγοκλεινουν λογω αργιων...:(
Ολα του γαμου δυσκολα κλπ
ΥΓ
Ειναι παλιο, κατω απο 1000- ευρω θα μας παει η αλλαγη,
ομως δεν εχουμε λεφτα εστω και για καλομεταχειρισμενο!
τσεκαρε φλατζα για διαρροες η ραγισματα δες και το καρτερ αμα εχει χασει πουθενα στεκαρε και τα σωληνακια που περνανε διπλα απο καυτες επιφανειες μηπως εχουν σκιστει πουθενα και τρεχει τιποτα
αλλαξε λαδι και δες που ειναι η σταθμη του και μετα απο 3 μερες δες παλι την σταθμη του
η πιο σπανια περιπτωση που εχω δει ειναι
αμα το μοτερ μυριζει κερι η σαν κερι δες αμεσως την flow control της εισαγωγης καυσιμου το ειχα δει σε πουντο αυτο και πραγματικα με προλαβα στο τσακ για να μην κανει καμια αναφλεξη
ps ενα καλο μοτερ σε σοβαρους μαντραδες παει 300 ευρω το πολυ +200 η τοποθετηση
Όπως περιγράφεις την βλάβη είναι καμμένη φλάτζα μέσω της οποίας πέρασε νερό στο κινητήρα το οποίο ατμοποιείτο εξου και ο λευκός καπνός,λογικά τα νερά του ψυγείου θα ήταν σε πολύ χαμηλό επίπεδο ε?αλλάζεις τη φλάτζα και είσαι οκ,το πρόβλημα θα είναι αν έχει ραγίσει το καπάκι από τις υψηλές πιέσεις που δημιουργήθηκαν από την είσοδο του νερού στον κινητήρα.
Καλη χρονια :)
τα extra λαδια πρεπει να ειναι
ισως εβαλαν τα καινουργια χωρις να βγαλουν τα παλια απο αφηρημαδα :whistle: αν εγινε αυτο τοτε ενα παλαιο μοτερ και καινουργιο δλδ τα παιζει χαλασμενες φλατζες κ.λ.π
(μου εχει τυχη και το αποτελεσμα ηταν ασπρος καπνος ο βενζινας δεν το παραδεχοταν μεχρι που ειδε των δεικτη των λαδιων )
λεω εγω τωρα
Ολα δουλευαν ρολόι και την παραμονη της Πρωτοχρονιας ελεγχοντας τα λαδια ο δεικτης ηταν πολυ πανω απ το ανωτερο οριο.
Αν εχει πιο πολυ λαδι απο το κανονικο, αλλά μιλαμε για τουλαχιστον 1 λιτρο και πανω, που μεταφραζεται σε ενα ποντο (και πανω) στον δεικτη λαδιου, τοτε αυτο που εχει συμβει ειναι το εξης:
Ο κινητηρας οταν πιεστηκε δεν μπορεσε να εκτονωσει το λαδι που δεχοταν πιεση απο τον στροφαλο και τα πιστονια σε αλλο σημειο περαν των ελατηριων λαδιου.
Ανεβηκε το λαδι και περασε μεσα στον χωρο καυσης οπου και διευφυγε στην εξατμιση.
Εξου και ο λευκος καπνος.
Βεβαια το φαινομενο βγαζει πολυ καπνο, σαν να κανει παραπετασμα καπνου.
Τα μπουζι "βραχηκαν" απο το λαδι και δεν μπορεσε να ξαναπαρει μπροστα.
Ακομα και να βγει το παραπανισιο λαδι θα πρεπει να αλλαχθουν τα μπουζι, να ελεγχουν οι τσιμουχες (γιατι με την πιεση χαλανε) και να ευχηθουν ολη η υδραυλικη πιεση να μην ραγισε πιστονι.
Απο κει και περα θα παρει καμποσες ωρες μεχρι να καθαρισει η εξατμιση απο το λαδι, θα βγαζει λευκο καπνο για καμποσο.
Τωρα γιατι οταν δουλευε σε ρελαντι ή σε χαμηλες στροφες δεν εβγαζε λευκο καπνο;
Γιατι το λαδι προλαβαινε να εκτονωθει σε αλλα σημεια του κινητηρα.
Απλα δεν θα τραβουσε ο κινητηρας, αν και θα ακουγοταν ισως πιο ησυχος.
Τωρα υπαρχει και αλλη περιπτωση.
Να ειχε προβλημα με την φλατζα και να εχει περασει αντιψυκτικο μεσα στο λαδι.
Και λογω αυτου να ηταν πιο πανω η σταθμη λαδιου.
Μονο που στον δεικτη θα εβλεπες αντι για λαδι μια κρεμ γλιτσα.
Αλλη μια περιπτωση θα ηταν να ειχε χαλασει η τουρμπινα και να πετουσε λαδι μεσα στον χωρο καυσης (μαζι με τον αερα) ή μεσα στην εξατμιση.
Ομως το συγκεκριμενο αυτοκινητο δεν ειναι turbo.
Αρα δεν μας κανει αυτη η περιπτωση.
Μια αλλη περιπτωση να εβγαζε ξαφνικα πολυ λευκο καπνο ειναι να ειχε ραγισει πιστονι ή να ειχαν κολλησει τα ελατηρια πιστονιου.
Αλλά αυτο δεν εχει καμια σχεση με το παραπανω λαδι. Εφοσον ειχε παραπανω (πανω απο 1 λιτρο) τοτε το προβλημα ειναι ενα απο τα δυο παραπανω.
ΥΓ. αναλογως ποσο, που και απο που προεχερχεται βγαζει και αλλο χρωμα το λαδι.
Π.χ, αλλο να καιγεται στον χωρο καυσης, αλλο να πηγαινει στην εξατμιση απο την τουρμπινα, αλλο να περναει απο τους κυλινδρους/πιστονια στον χωρο καυσης και αλλο να περναει απο τους οδηγους βαλβιδων στον χωρο καυσης.
manoulamou
02-01-09, 23:36
Σας ευχαριστω παρα πολυ ΟΛΟΥΣ για τις απαντησεις :oneup: τις εκανα save,
εφτιαξα ενα ωραιοτατο "ΚΑΠΝΟΣ.doc":p το τυπωσα και
το επεδωσα στον ενδιαφερομενο συζυγο/οδηγο της "αντικας",
ωστε να ξερει τι να ρωτησει πριν συμφωνησει οριστικα για επισκευη και ποσον...
Ο,τι αλλο θελετε να μας συμβουλεψετε μεχρι ξημερωματα Δευτερας πριν ανοιξει το συνεργειο.:)
μπορει και το αλλο
εφοσον εχει υδραυλικα ωστηρια να ραγισε το καπακι καπως και να περασε μεσα το υγρο
τουλαχιστον αμα τον μυρισες τον καπνο σου φανηκε σαν ευχαριστη οσμη?
@ ADSLgr.com All rights reserved.