PDA

Επιστροφή στο Forum : Εφιάλτης στην τροχιά με τα τρένα (ΗΣΑΠ, ΜΜΜ, Μετρό Θεσσαλονίκης)



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 [46] 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266

nfotis
12-04-12, 19:10
Σχετικά με την ιστορία με τη Siemens, έχει λυθεί πλέον κι επίσημα το ζήτημα της σηματοδότησης των σταθμών:

http://www.adslgr.com/forum/threads/602569-M%CE%B5-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%B3%CE%BD%CF%8E%CE%BC%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-Siemens-%CE%AD%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%94%CE%B7%CE%BC%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%BF

Επίσης, είδα ένα σχόλιο των Οικολόγων-Πράσινων για το 'κόλλημα' της γραμμής 4 του Μετρό:

http://www.ecogreens-gr.org/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=3217:-4-------------------------4--&catid=73:auroparlnews

Το ερώτημα που θέτουν νομίζω είναι εύλογο: γιατί η χώρα πρέπει να ρίξει δισεκατομύρια σε άλλον ένα αυτοκινητόδρομο στην Αττική αντί να βάλει μπροστά για μια σημαντική επέκταση του Μετρό που θα ανακουφίσει πολλά υποβαθμισμένα μέρη της Αθήνας;

Ν.Φ.

nfotis
05-10-12, 15:45
http://etheldrivers.blogspot.com/2012/10/blog-post_8923.html



Ξυλοκόπησαν και έσπασαν τον αυχένα σε υπάλληλο του ΗΣΑΠ

Εργαζόμενος στον ΗΣΑΠ καταγγέλλει στο enikos.gr ότι χθες στις 9:30 το βράδυ, ο Επιθεωρητής ΗΣΑΠ, δέχθηκε επίθεση από 7-8 άτομα που «συχνάζουν» στον σταθμό «Ειρήνη», και κάνουν graffiti στα τρένα...

Συγκεκριμένα, την ώρα που ο 54χρονος Επιθεωρητής έκανε τον τελευταίο έλεγχο στα τραίνα που είναι σταθμευμένα στον εν λόγω σταθμό, και αφού –χωρίς να αντιληφθεί την παρουσία τους- είχε κλείσει όλες τις εισόδους-εξόδους του σταθμού, δέχθηκε βάναυση επίθεση από 7-8 άτομα, με αποτέλεσμα να διακομιστεί στο ΚΑΤ, με σπασμένο αυχένα και τραύματα στο πρόσωπο και στο κεφάλι.

Ο άτυχος 54χρονος, εντοπίστηκε από άλλους συναδέλφους του αιμόφυρτος στο έδαφος και αμέσως κάλεσαν το 166.

Οι δράστες ωστόσο είχαν ήδη εξαφανιστεί.

Ο καταγγέλλων σημειώνει ότι παρόμοια επίθεση είχε δεχθεί εργαζόμενος του ΗΣΑΠ και πριν από περίπου 1μιση χρόνο ενώ επισημαίνει ότι οι εργαζόμενοι του σταθμού ανησυχούν για την ασφάλεια και τη σωματική τους ακεραιότητα.


no comment...

WAntilles
17-10-12, 19:04
Τα δουλευταράδικα καμάρια μας, είχανε πάλι εχθές στάση εργασίας.

nfotis
17-10-12, 21:35
Τα δουλευταράδικα καμάρια μας, είχανε πάλι εχθές στάση εργασίας.

Δε ρώτησες όμως το γιατί.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν, διαμαρτύρονται για τις εγκληματικές ενέργειες εις βάρος τους (αναφέρθηκαν κυρίως στο επεισόδιο που παράθεσα πιό πάνω, αλλά κι άλλα), και αξιώνουν ασφαλέστερες συνθήκες εργασίας.

Ν.Φ.

WAntilles
17-10-12, 21:42
Δε ρώτησες όμως το γιατί.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν, διαμαρτύρονται για τις εγκληματικές ενέργειες εις βάρος τους (αναφέρθηκαν κυρίως στο επεισόδιο που παράθεσα πιό πάνω, αλλά κι άλλα), και αξιώνουν ασφαλέστερες συνθήκες εργασίας.

Ν.Φ.

Τους ισχυρισμούς τους, τους ξέρω.

Από τη στιγμή όμως, που εδώ και 10ετίες (έχω κλείσει σχεδόν 25ετία που χρησιμοποιώ καθημερινά τα ΜΜΜ), πηδάνε τακτικότατα εμένα και άλλους 3-4εκ. συμπολίτες μου, δεν με απασχολούν διόλου οι ισχυρισμοί-αιτιάσεις-δικαιολογίες τους.

Οβελίξ
17-10-12, 23:03
Διαμαρτύρονται κάνοντας στάση εργασίας 5-9 το πρωί τιμωρώντας όλο τον πρωινό εργαζόμενο κόσμο. Και αύριο ξανά στάση εργασίας. Νταξ, τι να πεις...
Για να μη μιλήσω για τις στάσεις εργασίας λόγω «γενικής συνέλευσης», όταν μένει χωρίς ΜΜΜ η πρωτεύουσα για να πάνε 200 νοματαίοι σε ένα θέατρο να κουβεντιάσουν. Ας μην τα θυμηθώ πάλι...

nfotis
17-10-12, 23:21
Και στο καπάκι κλείσιμο των σταθμών Σύνταγμα-Πανεπιστημίου από την Αστυνομία...

Αύριο με βλέπω να κάνω τον γύρο της Αθήνας (Χαλάνδρι-Μοναστηράκι-Ομόνοια-Συγγρού)

Ν.Φ.

harris
19-10-12, 22:30
Διαμαρτύρονται κάνοντας στάση εργασίας 5-9 το πρωί τιμωρώντας όλο τον πρωινό εργαζόμενο κόσμο. Και αύριο ξανά στάση εργασίας. Νταξ, τι να πεις...
Για να μη μιλήσω για τις στάσεις εργασίας λόγω «γενικής συνέλευσης», όταν μένει χωρίς ΜΜΜ η πρωτεύουσα για να πάνε 200 νοματαίοι σε ένα θέατρο να κουβεντιάσουν. Ας μην τα θυμηθώ πάλι...

Ε σωστά... την στάση εργασίας να την κάνουν 1-5 το ξημέρωμα, μη ταράξουν την οικονομική ζωή της χώρας! :lol:

Το δε δικαίωμα στην γενική συνέλευση θα καταργηθεί οσονούπω από την χούντα σου, οπότε δεν υπάρχει θέμα...


Και στο καπάκι κλείσιμο των σταθμών Σύνταγμα-Πανεπιστημίου από την Αστυνομία...

Αύριο με βλέπω να κάνω τον γύρο της Αθήνας (Χαλάνδρι-Μοναστηράκι-Ομόνοια-Συγγρού)

Ν.Φ.

Το "αύριο" ήταν μέρα γενικής απεργίας, έτσι; Και δουλέψανε οι άνθρωποι για να έχουμε εμείς το δικαίωμα να κατέβουμε στις κινητοποιήσεις. ;)

WAntilles
21-10-12, 17:07
Ε σωστά... την στάση εργασίας να την κάνουν 1-5 το ξημέρωμα, μη ταράξουν την οικονομική ζωή της χώρας! :lol:

Το δε δικαίωμα στην γενική συνέλευση θα καταργηθεί...

Όχι να πηδάνε, ανενόχλητοι, και όποτε θέλουν, 4εκ. συμπολίτες τους.

WAntilles
23-10-12, 04:48
Έχω μια απορία:

Εδώ και χρόνια, οι καινούριοι γκρι συρμοί του Μετρό, έχουν την ικανότητα (και το πράττουν καθημερινά στο κομμάτι Δ.Π.-ΕΛ.ΒΕΝ.) να κυκλοφορούν στη γραμμή του Προαστιακού.

Γιατί λοιπόν δεν ονοματίζεται το κομμάτι Δ.Π.-Αν.Λιοσ. (ή έστω μέχρι Νερ.) ως διακλάδωση της μπλε γραμμής του Μετρό, και να κυκλοφορούν εκεί και συρμοί του Μετρό, ώστε η πυκνότητα των συρμών να είναι η πρέπουσα (και όχι όπως την έχουν καταντήσει οι Δ.Υ. δουλευταράδες του ΟΣΕ);

Άλλωστε σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου (και δίκτυα) Μετρό, αυτό είναι πάρα πολύ συχνό -> μία φυσική χάραξη (ράγες) να αποτελεί κομμάτι πάνω από μία (πολλών) γραμμών Μετρό ταυτόχρονα.

π.χ.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b7/Topological_map_of_TFL_rail_systems.svg

nm96027
23-10-12, 09:26
Έχω μια απορία:

Εδώ και χρόνια, οι καινούριοι γκρι συρμοί του Μετρό, έχουν την ικανότητα (και το πράττουν καθημερινά στο κομμάτι Δ.Π.-ΕΛ.ΒΕΝ.) να κυκλοφορούν στη γραμμή του Προαστιακού.

Γιατί λοιπόν δεν ονοματίζεται το κομμάτι Δ.Π.-Αν.Λιοσ. (ή έστω μέχρι Νερ.) ως διακλάδωση της μπλε γραμμής του Μετρό, και να κυκλοφορούν εκεί και συρμοί του Μετρό, ώστε η πυκνότητα των συρμών να είναι η πρέπουσα (και όχι όπως την έχουν καταντήσει οι Δ.Υ. δουλευταράδες του ΟΣΕ);

Άλλωστε σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου (και δίκτυα) Μετρό, αυτό είναι πάρα πολύ συχνό -> μία φυσική χάραξη (ράγες) να αποτελεί κομμάτι πάνω από μία (πολλών) γραμμών Μετρό ταυτόχρονα.

π.χ.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b7/Topological_map_of_TFL_rail_systems.svg

Πρώτον, δεν είναι όλοι οι συρμοί δεύτερης παραλαβής (Rotem) διρευματικοί. Από τους γκρι όπως λες συρμούς μόνο 7 είναι διρευματικοί, δουλεύουν δηλαδή και με συνεχές και με εναλλασσόμενο. Με DC συνεχές δουλεύει το δίκτυο των τριών γραμμών του Μετρό με AC το δίκτυο του ΟΣΕ στα 25000V. Δεύτερον οι αποβάθρες του Προαστιακού είναι διαφορετικού ύψους από αυτές των συρμών του μετρό. Για αυτό και στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας-Αεροδρόμιο, έχουν διαμορφωθεί διαφορετικές αποβάθρες για τους αεροδρομιακούς συρμούς οι οποίες είναι πιο ψηλές.

Ισως το σημαντικότερο είναι πως αυτό το δρομολόγιο που προτείνεις είναι ανέφικτο πρακτικά, γιατί λειτουργήσει ως παρακλάδι της μπλε γραμμής, τότε θα απαιτείται παλινδρόμηση του συρμού στην Δουκ. Πλακεντία. Η συνδετήρια γραμμή των δύο δικτύων (μετρό/προαστιακός) έχει προσανατολισμό προς το αεροδρόμιο (λογικό), οπότε θα πρέπει ο συρμός να αναδύεται στην επιφάνεια και να αλλάζει φορά πορείας.

Το σωστό και λογικό είναι να επιδιορθωθεί ο συρμός DEsiro που έπαθε πριν κανά εξάμηνο ζημιά, από λάθος του μηχανοδηγού, στην μόρτα της Δουκ. Πλακεντίας για να κλείσει αυτή η τρύπα του μισαώρου στα δρομολογια του Προαστιακού.

WAntilles
26-10-12, 14:14
Ισως το σημαντικότερο είναι πως αυτό το δρομολόγιο που προτείνεις είναι ανέφικτο πρακτικά, γιατί λειτουργήσει ως παρακλάδι της μπλε γραμμής, τότε θα απαιτείται παλινδρόμηση του συρμού στην Δουκ. Πλακεντία. Η συνδετήρια γραμμή των δύο δικτύων (μετρό/προαστιακός) έχει προσανατολισμό προς το αεροδρόμιο (λογικό), οπότε θα πρέπει ο συρμός να αναδύεται στην επιφάνεια και να αλλάζει φορά πορείας.

Όχι, γιατί δεν εννοούσα αυτό, όταν το έγραψα παραπάνω.

Αυτό που έχω στο μυαλό μου, είναι να μην γίνεται κάτι στην Δ.Π.. Απλά, οι συρμοί του Μετρό που ξεκινούν από αεροδρόμιο, ένας-παρά-ένας να εξυπηρετούν το κλαδί Αιγάλεω, και ένας-παρά-ένας το κλαδί Λιόσια.

nfotis
26-10-12, 14:45
Θα έχει ενδιαφέρον σε ένα τέτοιο σενάριο να δούμε πως θα αντιμετώπιζε η ΑΜΕΛ τους γραφιτάδες και τα κοψίματα των καλωδίων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης...

Πρακτικά μιλώντας πάντως, ήδη υπάρχουν τα Desiro για τα Λιόσια, έχεις και θέμα με το περιτύπωμα (οι συρμοί της ΑΜΕΛ είναι αρκετά πιό στενοί από το UIC στάνταρ) και πρέπει να τραβιέσαι με τις αποβάθρες όπως στα Μεσόγεια, κτλ.κτλ.
Και δε νομίζω να φτάνουν οι διρευματικοί συρμοί της ΑΜΕΛ και για τα Λιόσια.

Ν.Φ.

WAntilles
26-10-12, 14:49
Μα είπα παραπάνω, στη χειρότερη, αν υφίσταται θέμα μικρού πλήθους διρευματικών συρμών, ας πάνε μέχρι τη Νερατζιώτισσα (και όχι τα Λιόσια).

nfotis
26-10-12, 15:45
Δε νομίζω να 'βγαίνει' ούτε έτσι το πρόγραμμα.
Θεωρητικά, είναι 7 συρμοί όλος ο στόλος διρευματικά τραίνα
(στη πράξη, υπολογίζουμε ότι ο 7ος θα είναι συντήρηση, κτλ., άρα έχεις έξι διαθέσιμα)

Αν θυμάμαι καλά, θέλεις περίπου 45 λεπτά το Αιγάλεω-Αεροδρόμιο.
Βάλε τη τωρινή συχνότητα κάθε μισή ώρα, πόσα τραίνα θέλεις;
Νομίζω μπορείς να κάνεις ένα γραφικό πίνακα δρομολογίων, έτσι;

Δεν θέλεις και μια εφεδρεία στις άκρες της γραμμής από ένα συρμό για παν ενδεχόμενο;
Ορίστε που πήγαν τα τραίνα σου...

Ν.Φ.

nfotis
02-11-12, 17:02
Σημείωσις:
αύριο έχει 24ωρη απεργία στο Μετρό *και* τον ΗΣΑΠ.

Κάντε τα κουμάντα σας...

Ν.Φ.

- - - Updated - - -

(κόλαση στους δρόμους σήμερα, αλλά ακόμα αντέχω... ΝΟΤ). Να δούμε στην επιστροφή.
Και το κερασάκι στη τούρτα:
Δευτέρα απεργούν ΗΣΑΠ, Μετρό *και* τραμ...

Ν.Φ.

lunatic323
04-11-12, 13:58
αν θυμαμαι καλα παλια οταν δεν λειτουργουσαν τα τρενα βαζανε ενα λεωφορείο να μεταφερει κοσμο απο σταση σε σταση.παιζει να βγει τιποτα τετοιο αυριο?:twisted:

(νααα το ξερω οτι η απαντηση ειναι οχι...απλα ετσι ρωησα κουβεντα να γινεται..)
το μεγαλο γελιο θα γινει τη τριτη που μεχρι και τα ταξι εχουν απεργια..

Sovjohn
04-11-12, 15:02
αν θυμαμαι καλα παλια οταν δεν λειτουργουσαν τα τρενα βαζανε ενα λεωφορείο να μεταφερει κοσμο απο σταση σε σταση.παιζει να βγει τιποτα τετοιο αυριο?:twisted:

(νααα το ξερω οτι η απαντηση ειναι οχι...απλα ετσι ρωησα κουβεντα να γινεται..)
το μεγαλο γελιο θα γινει τη τριτη που μεχρι και τα ταξι εχουν απεργια..

Και τη Δευτέρα (φαίνεται να) έχουν. Γενικά Δε/Τρ/Τε είναι βαρέων βαρών ημέρες (http://www.apergia.gr)...

nfotis
05-11-12, 17:26
Τελικά έχει και αύριο Τρίτη 24ωρη απεργία (σύνολο 48ωρη), ενώ βγαίνουν εκτός και τα λεωφορεία/τρόλεϊ κτλ. για 24ωρο.

Δύσκολη μέρα η αυριανή (σήμερα κουτσά-στραβά μετακινηθήκαμε με λεωφορεία/τρόλεϊ), καλή δύναμη σε όσους δεν έχουν ΙΧ (εγώ δεν έχω, και μάλλον θα πάρω day off αναγκαστικά)

Ν.Φ.

WAntilles
05-11-12, 23:09
Απεργούν και πάλι τα δουλευταράδικα υπεύθυνα καμάρια-μπουμπούκια, για 2 μέρες. "Σκίζουν τα ρούχα τους", "νοιάζονται", για όλους εμάς.

- - - Updated - - -


Τελικά έχει και αύριο Τρίτη 24ωρη απεργία (σύνολο 48ωρη), ενώ βγαίνουν εκτός και τα λεωφορεία/τρόλεϊ κτλ. για 24ωρο.

Εγώ ξέρω 48 ώρες για όλα, δεν θα κινείται τίποτα.

flamelab
05-11-12, 23:10
Tεταρτη εχει μετρό μεχρι στιγμης, απ'οσο ξερω.

Βεβαια, μεσα σε αυτο το χαμό, τι να το κανω.

Νικαετός
05-11-12, 23:11
Τρίτη - Τετάρτη λεωφορεία, Τρίτη μόνο ΣΤΑΣΥ (ηλεκτρικός - μετρό - τραμ) απεργία.

Τετάρτη δουλεύουν τα τρένα είπαν.

WAntilles
06-11-12, 01:29
Τρίτη - Τετάρτη λεωφορεία, Τρίτη μόνο ΣΤΑΣΥ (ηλεκτρικός - μετρό - τραμ) απεργία.

Τελικά δεν κατάλαβα.

Τί λειτουργεί αύριο και τί μεθαύριο;

aroutis
06-11-12, 02:43
Τελικά δεν κατάλαβα.

Τί λειτουργεί αύριο και τί μεθαύριο;

Ταξί off ως τετάρτη
Τρόλεϊ,τρεννα μετρο και αυριο off

Sent from my Galaxy Note II using Forum Runner

evantigger
06-11-12, 04:39
Αναλυτικά για όλες τις μέρες. http://www.apergia.gr/

nfotis
07-11-12, 00:18
ALERT:
Μόλις έμαθα ότι ΔΕΝ έχει Μετρό-ΗΣΑΠ-κτλ. το πρωϊ (στις 3μμ ανοίγουνε).

Κανονίστε τα κουμάντα σας (δεν θα έχει λεωφορεία-ταξί-κτλ. όλη μέρα αύριο)

Ν.Φ.

Rebel Scum
07-11-12, 00:26
ALERT:
Μόλις έμαθα ότι ΔΕΝ έχει Μετρό-ΗΣΑΠ-κτλ. το πρωϊ (στις 3μμ ανοίγουνε).

Κανονίστε τα κουμάντα σας (δεν θα έχει λεωφορεία-ταξί-κτλ. όλη μέρα αύριο)

Ν.Φ.

Περιττό το μήνυμα μου αλλά νωρίς το έμαθες :p

nfotis
07-11-12, 00:50
Περιττό το μήνυμα μου αλλά νωρίς το έμαθες :p

Εμ είχα τσεκάρει το μεσημέρι το apergia.gr και ήμουν ήσυχος, και τώρα το βράδυ το είδαν στη τηλεόραση...
(για αύριο μιλάω, αν δεν το κατάλαβες)

Ν.Φ.

Sovjohn
07-11-12, 01:24
Εμ είχα τσεκάρει το μεσημέρι το apergia.gr και ήμουν ήσυχος, και τώρα το βράδυ το είδαν στη τηλεόραση...
(για αύριο μιλάω, αν δεν το κατάλαβες)

Ν.Φ.

Από το πρωί το είχαν ανακοινώσει και στο www.stasy.gr, μου κάνει εντύπωση που δεν το ήξερες ήδη.

voithostyrempora2
07-11-12, 01:51
Ξερουμε πώς θα κινηθουν ΜΜΜ και ταξι το ΣΚ ?
Αν όχι,ξέρουμε πότε θα ξέρουμε?

Ευχαριστώ.

nfotis
07-11-12, 01:57
Πιστεύω ότι θα λειτουργήσουν κανονικά.
Δεν θυμάμαι να έχω δει εδώ και δεκαετίες απεργία το Σ/Κ
(να μην χαθεί το επιπλέον χαρτζιλίκι... :) )

Ν.Φ.

voithostyrempora2
07-11-12, 16:55
Κι εγώ αυτό ακριβως είχα στο μυαλό μου.Ευχαριστώ :) .

nfotis
07-11-12, 18:39
Σημείωσις: ούτε αύριο Πέμπτη προβλεπεται να έχει Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ διαθέσιμα (24ωρη απεργία)

Λεωφορεία κι άγιος ο θεός (εκτός απροόπτου)

Ν.Φ.

DSLaManiaC
07-11-12, 20:02
Σημείωσις: ούτε αύριο Πέμπτη προβλεπεται να έχει Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ διαθέσιμα (24ωρη απεργία)

Λεωφορεία κι άγιος ο θεός (εκτός απροόπτου)

Ν.Φ.

Να πάνε να πεθάνουν? :cool:

WAntilles
08-11-12, 14:53
Σημείωσις: ούτε αύριο Πέμπτη προβλεπεται να έχει Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ διαθέσιμα (24ωρη απεργία)

Ναι τα καμάρια μας.

Μοχθούν κι υποφέρουν.

Οβελίξ
08-11-12, 16:09
Μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ συνεχίζουν την απεργία (http://athenstransport.com/strikes/) και αύριο Παρασκευή, τιμωρώντας με αυτόν τον τρόπο τη βάρβαρη πλουτοκρατία που χτυπάει αξημέρωτα κάρτα.
(επιστρέφουν τα ταξί, κανονικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ).

voithostyrempora2
09-11-12, 21:31
Αύριο όλα κανονικά ?

flamelab
09-11-12, 21:33
Nαι, απ'οσο εχω δει.

ckbond
09-11-12, 21:39
Την Δευτέρα όμως???

Τα καλά μου, μας το φυλάνε για σουπριζ... :evil:

nfotis
10-11-12, 20:01
Και ένα σοβαρό παράδειγμα πως η ποδηλασία (ξανα)έγινε μέρος της ζωής στην Ολλανδία:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XuBdf9jYj7o

(μου το έστειλε Ολλανδός, με αφορμή τις πρόσφατες απεργίες του Μετρό κτλ. , καθώς έλεγα για το ενδεχόμενο να επισκευάσω το παλιό μου ποδήλατο - χτες βράδυ υπέφερα )

Ν.Φ.

nfotis
12-11-12, 15:48
Από τη "Ναυτεμπορική":



ΟΑΣΑ: «Οχι» σε αποζημίωση επιβατών λόγω απεργιών
NAFTEMPORIKI.GR Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012 11:25
Τελευταία Ενημέρωση : 12/11/2012 11:27

Αποκλείει ο ΟΑΣΑ το ενδεχόμενο να υπάρξει αποζημίωση επιβατών - κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών για τις ημέρες απεργιών των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Οπως αναφέρει, «η συγκεκριμένη περίπτωση αδυναμίας παροχής υπηρεσίας δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Οργανισμού».

Ειδικότερα, σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται πως «ο ΟΑΣΑ δεν έχει υποχρέωση να αποζημιώνει τους επιβάτες που είναι κάτοχοι εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών και πλήττονται από τις απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, διότι πρόκειται για γεγονός για το οποίο δεν υπέχει ευθύνη».

«Σε περίπτωση απεργίας των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν υφίσταται διαδικασία αποζημίωσης ούτε και κατά τον ΧΥΚ (ΦΕΚ Β/507/10.4.2007), δεδομένου ότι ο ΟΑΣΑ και οι λοιπές εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, (ΕΠΣΕ) στην περιοχή της αρμοδιότητός του, δεν αποφασίζουν οι ίδιες τις κινητοποιήσεις και δεν ευθύνονται για τη μη εκτέλεση των δρομολογίων και την συνακόλουθη μη παροχή των υπηρεσιών που αφορούν τις μετακινήσεις των επιβατών με τα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών», συμπληρώνεται.


Ν.Φ.

flamelab
12-11-12, 17:18
Και θέλουν τον κόσμο με το μέρος τους. ΟΚ.

WAntilles
12-11-12, 17:40
Και θέλουν τον κόσμο με το μέρος τους. ΟΚ.

Όχι ακριβώς. Τα πράγματα δεν είναι άσπρα/μαύρα.

Το σωστό είναι να αποζημιώσουν τους πολίτες με λεφτά που θα παρακρατήσουν από τους μισθούς των απεργών.

Οβελίξ
12-11-12, 18:15
Συμφωνώ με Wantilles. Εφόσον για Χ ημέρες τα ΜΜΜ δεν κινούνταν καθόλου (ή κινούνταν ελάχιστα) θα πρέπει κάθε κάτοχος κάρτας να αποζημιωθεί αναλογικά, π.χ. αγοράζοντας την κάρτα του επόμενου μήνα με έκπτωση εφόσον προσκομίσει την προηγούμενη. Και τα χρήματα να τα κρατήσει η εταιρεία από τα μεροκάματα που εξοικονόμησε.

Οι κάτοχοι κάρτας είναι οι σταθεροί πελάτες. Το να τους αδειάζει το κατάστημα με αυτόν τον τρόπο είναι αλητεία.

KLG
12-11-12, 18:51
Η εταιρία ΟΑΣΑ εξοικονομεί τα χρήματα απο τους μισθούς των απεργών, οπότε είναι και ευθύνη της να αποζημίωσει τους καταναλωτές.

Πάντως οι αεροπορικές εταιρίες αποζημιώνουν (έστω κάποιες φορές).

http://www.lufthansa.com/de/en/Travel-information

chat1978
12-11-12, 18:56
Και θέλουν τον κόσμο με το μέρος τους. ΟΚ.
Δεν νομίζω ότι οι εργαζόμενοι που καίγονται είναι αυτοί που παίρνουν αποφάσεις σαν και αυτές

WAntilles
12-11-12, 19:12
Δεν νομίζω ότι οι εργαζόμενοι που καίγονται είναι αυτοί που παίρνουν αποφάσεις σαν και αυτές

Τί λες; Σοβαρά;

Παίρνουν-ξεπαίρνουν, συμμετέχουν όμως, πηδώντας τους πολίτες.

Basilhs23_
12-11-12, 19:37
Η αλήθεια είναι οτι το έχουν παρακάνει με τις απεργίες τους στα ΜΜΜ αν και κατανοώ οτι είναι δικαίωμά τους, όμως δείχνουν να μην ενδιαφέρονται καθόλου για τους πολίτες. Ένας φίλος μου αγόρασε μηχανάκι για να πηγαίνει στην δουλειά του στο κέντρο αφού με τις ταυτόχρονες απεργίες ΜΜΜ μαζί με οδηγών ταξί είχε πρόβλημα, τα λεφτά του δε από κάρτες απεριορίστων πήγαιναν χαμένα. Αυτό που είπε ο Wantiles για αφαίρεση της αποζημίωσης των κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών από τους μισθούς των απεργών είναι πολύ καλό.

Πέραν τούτου, είμαι περίεργος να μάθω πόσοι από τους εργαζόμενους στα ΜΜΜ όταν ήταν οι απεργίες κατέβηκαν στον δρόμο, γιατί ουσιαστικά για αυτό γίνεται η απεργία.

chat1978
13-11-12, 20:54
Τί λες; Σοβαρά;

Παίρνουν-ξεπαίρνουν, συμμετέχουν όμως, πηδώντας τους πολίτες.
Κατάλαβες τι είπα; Οι εργαζόμενοι έχουν δεν έχουν δίκιο να απεργούν, δεν αποφασίζουν για το αν οι πελάτες θα αποζημιωθούν οι όχι.

nfotis
17-11-12, 00:10
Καλησπέρα,

αύριο, ελέω Πολυτεχνείου αναμένεται σοβαρό πρόβλημα στις μετακινήσεις, τόσο με τραίνα όσο και με λεωφορεία.

Τραίνα:



Δελτίο τύπου ΣΤΑ.ΣΥ:

Λειτουργία ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ τo ΣΑΒΒΑΤΟ 17.11.2012

Σας πληροφορούμε ότι το Σάββατο 17.11.2012

- οι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Αμπελόκηποι, Ακρόπολη & Μοναστηράκι θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΟΙ από ώρας 12:00,

- οι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ Πανόρμου, Κατεχάκη & Εθνική Άμυνα θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΟΙ από ώρας 14:00,

- οι στάσεις του ΤΡΑΜ Σύνταγμα και Ζάππειο θα παραμείνουν ΚΛΕΙΣΤΕΣ από ώρας 14:00.

μέχρι νεωτέρας, καθ’ υπόδειξη της Αστυνομίας και για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.

Η σύνδεση μεταξύ των ΓΡΑΜΜΩΝ 2 & 3 του ΜΕΤΡΟ θα γίνεται με λεωφορειακή γραμμή από τους σταθμούς Κεραμεικός της ΓΡΑΜΜΗΣ 3 και Σταθμός Λαρίσης της ΓΡΑΜΜΗΣ 2.


Επίσης, γίνεται πανικός με τροποποιήσεις λεωφορείων και τρόλεϊ (κυρίως αυτά που περνάνε Πατησίων).
Το βάζω σε spoiler, γιατί είναι μακρινάρι:


Γ. Την τροποποίηση των παρακάτω λεωφορειακών γραμμών και γραμμών τρόλεϊ το Σάββατο 17/11/2012 σταδιακά από 14:00 μ.μ. έως πέρατος των μέτρων της Τροχαίας και ανάλογα με τις επικρατούσες κυκλοφοριακές συνθήκες σύμφωνα με την Απόφαση Τροχαίας (σχετικό έγγραφο (δ)) ως εξής:


α) ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

1. Οι λεωφ. γραμμές (Α8 ) (Β8 )

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

2. Η λεωφ. γραμμή (054)

Κατεύθυνση από Περισσό:

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Κατεύθυνση από Μεταμόρφωση:

Από Ριζάρη, δεξιά Βασ. Γεωργίου Β’, δεξιά Σπ. Μερκούρη - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

3. Η λεωφ. γραμμή (608)

Κατεύθυνση από Γαλάτσι:

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Κατεύθυνση από Ζωγράφου:

Η γραμμή 608 από Ζωγράφου δεν θα λειτουργήσει (διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Μιχαλακοπούλου).

4. Οι λεωφ. γραμμές (022) (224)

Κατεύθυνση από Ν. Κυψέλη, Άνω Γαλάτσι:

Από Κοδριγκτώνος, αριστερά Αριστοτέλους, αριστερά Δεριγνύ, αριστερά Μαυρομματαίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Η (022) Κατεύθυνση από Μαράσλειο:

Δεν θα λειτουργήσει (διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Γέλωνος).

Η (224) ) Κατεύθυνση από Γουδή:

Από Ανδ. Δημητρίου, αριστερά Ευφρονίου, αριστερά Γρηγ. Θεολόγου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

5. Οι λεωφ. γραμμές (550) (Ε14) (X14) (Α7) και η γραμμή τρόλεϊ 10

Kατεύθυνση από Χαλάνδρι, ΟΑΚΑ, Κηφισιά:

Αναστροφή στον κόμβο της Κατεχάκη (διακοπή της κυκλοφορίας στην Λεωφ. Κηφισίας από Κατεχάκη προς Λεωφ. Αλεξάνδρας)

Η λεωφ. γραμμή (550) και η γραμμή τρόλεϊ (10)

Kατεύθυνση από Παλ. Φάληρο και Τζιτζιφιές:

Από Λεωφ. Συγγρού, δεξιά Αθανασίου Διάκου, δεξιά Καλλιρρόης, δεξιά Βούρβαχη, αριστερά Λεωφ. Συγγρού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Οι λεωφ. γραμμές (203) (204)

Από Ριζάρη, δεξιά Βασ. Γεωργίου Β’, δεξιά Σπ. Μερκούρη - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

6. Η λεωφ. γραμμή (732):

Kατεύθυνση από Αγ. Φανούριο:

Από Καματερού, δεξιά Χαλκοκονδύλη, δεξιά Μάρνη, αριστερά Αχαρνών - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

Kατεύθυνση από Ζωοδ. Πηγή:

Από Ευφρονίου, αριστερά Ριζάρη, αριστερά Βασ. Γεωργίου Β’ - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

Η λεωφ. γραμμή (209): Από Πρόκλου, συνέχεια κυκλικά την πλατεία Πλαστήρα, δεξιά Αρχιμήδους - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

8. Οι λεωφ. γραμμές (227) (Α3) (Β3) (Α4) και η (856) στην κατεύθυνσή της από Δάφνη προς Αθήνα

Από Ηλιουπόλεως, συνέχεια Καρέα, αριστερά Τιμολέοντος, δεξιά Βούρβαχη, δεξιά Καλλιρρόης όπου η προσωρινή αφετηρία. Προς τέρμα από Καλλιρρόης, δεξιά Λεωφ. Βουλιαγμένης συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Η λεωφ. γραμμή (227)

Kατεύθυνση από Πετράλωνα:

Από Περσεφόνης, αριστερά Πειραιώς, αριστερά Ηρακλειδών - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.

9. Οι λεωφ. γραμμές (Α16) (B16) (Γ16) (813) (836) και η (856) στην κατεύθυνσή της από Αιγάλεω

Από Ιερά Οδό, αριστερά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Μυλλέρου, αριστερά Αχιλλέως, συνέχεια Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Σπ. Πάτση, δεξιά Ιερά Οδό - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

10. Οι λεωφ. γραμμές (026) (027)

Από Θερμοπυλών, δεξιά Λεωνίδου, δεξιά Ιερά Οδός - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

11. Η λεωφ. γραμμή (025)

Aπό Θερμοπυλών, αριστερά Αγησιλάου, αριστερά Μυλλέρου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

12. Οι λεωφ. γραμμές (040) (Α2) (Β2) (Ε22)

Από Λεωφ. Συγγρού, δεξιά Αθανασίου Διάκου, δεξιά Καλλιρόης, δεξιά Βούρβαχη, αριστερά Λεωφ. Συγγρού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Οι λεωφ. γραμμές (220) (221) (235) (622) και η (815) στην κατεύθυνση από Γουδή δεν θα λειτουργήσουν (διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Μιχαλακοπούλου).

14. Οι λεωφ. γραμμές (049) (914) και η (815) στην κατεύθυνση από Ταύρο

Από την οδό Πειραιώς, δεξιά Ηρακλειδών πλατ. Αφαίας, αριστερά Περσεφόνης, αριστ. Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

16. Η λεωφ. γραμμή (230)

Kατεύθυνση από Ζωγράφου:

Αναστροφή στην Πλατ. Ελευθερίας (διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Μεσογείων).

Kατεύθυνση από Ακρόπολη:

Από Πετμεζά, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη, συνέχεια Χατζηχρήστου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

17. Οι λεωφ. γραμμές (Α5) (Β5)

Αναστροφή στον κόμβο Κατεχάκη (διακοπή της κυκλοφορίας στην οδό Μεσογείων).

18. Τα δρομολόγια της λεωφ. γραμμής (Χ95) θα εκτελούνται μέχρι τον ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΕΘΝ. ΑΜΥΝΑΣ.

19. Οι λεωφ. γραμμές (Β12) (Γ12)

Από Λιοσίων, αριστερά Ηπείρου, δεξιά Αριστοτέλους, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Αχαρνών, αριστερά Σουρμελή - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

20. Η λεωφ. γραμμή (057)

Από Δεληγιώργη, δεξιά Λεωνίδου, δεξιά Κολωνού, δεξιά Αχιλλέως, δεξιά Πλ. Καραϊσκάκη - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

21. Οι λεωφ. γραμμές (Β18) (Γ18) (838)

Από την οδό Πειραιώς, δεξιά Ηρακλειδών πλατ. Αφαίας, αριστερά Περσεφόνης, αριστ. Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

22. Οι λεωφ. γραμμές (021) (813)

Από Ιπποκράτους, δεξιά Σόλωνος, δεξιά Χαρ. Τρικούπη - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

23. Η λεωφ. γραμμή (046)

Αναστροφή από Βράιλα, αριστ. Λεωφ. Αλεξάνδρας, αριστ. Μουστοξύδη, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

24. Οι λεωφ. γραμμές (060) (100) δεν θα λειτουργήσουν.

25. Η λεωφ. γραμμή (035)

Κατεύθυνση από Κυψέλη:

Από Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Μαυρομματαίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, Ευελπίδων, αριστερά Κυψέλης- συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Κατεύθυνση από Ταύρο :

Από την οδό Πειραιώς, δεξιά Ηρακλειδών πλατ. Αφαίας, αριστερά Περσεφόνης, αριστ. Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

β) ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΛΕΪ

1. Η γραμμή (1) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:

Kατεύθυνση από Πλ. Αττικής:

Από Δηληγιάννη, δεξιά κυκλικά Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Δηληγιάννη – συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Πλ. Αττικής.

Kατεύθυνση από Μοσχάτο:

Από Πετμεζά, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη, συνέχεια Χατζηχρήστου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Μοσχάτο.

2. Η γραμμή (2) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:

Kατεύθυνση από Άνω Κυψέλη:

Από Κυψέλης, αριστερά Ευελπίδων – συνέχεια όπως η γραμμή 15 – τέρμα στο τέρμα της 15.

Kατεύθυνση από Καισαριανή προς Στ. ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ:

Από Ευτυχίδου, πλατ. Πλαστήρα, Ευφράνορος, πλατ. Προφ. Ηλία, δεξιά Υμηττού, Ηλία Ηλιού, αριστ. Φραντζή, αριστ. Κασομούλη, σταθ. Μετρό Αγ. Ιωάννης. Από σταθ. Μετρό Αγ. Ιωάννη, Καφαντάρη, αριστ. Ηλιουπόλεως, δεξιά Φιλολάου, αριστ. Αλκέτου, Ευφράνορος, πλατ. Πλαστήρα, δεξιά Ευτυχίδου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Καισαριανή.

3. H γραμμή (3) γίνεται κυκλική από Νέα Φιλαδέλφεια ως προς κέντρο Αθήνας:

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

4. Η γραμμή (4) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:

Kατεύθυνση από Άνω Κυψέλη:

Από Κυψέλης, αριστερά Ευελπίδων – συνέχεια όπως η γραμμή 15 – τέρμα στο τέρμα της 15.

Kατεύθυνση από Σταθ. ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ προς Τέρμα γραμμής 2:

Από σταθ. Μετρό Αγ. Ιωάννη, Καφαντάρη, αριστ. Ηλιουπόλεως, δεξιά Φιλολάου, αριστ. Αλκέτου, Ευφράνορος, πλατ. Πλαστήρα, δεξιά Ευτυχίδου, δεξιά Υμηττού, αριστ. Φρύνης, αριστ. Φιλολάου, Μισούντος, κάθετα την Λεωφ. Εθν. Αντιστάσεως, αριστ. Βασ. Αλεξάνδρου, λοξά δεξιά Χίου, δεξιά Ανδρέα Δημητρίου (ΤΕΡΜΑ γραμμής 2).

5. Η γραμμή (5) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:

Kατεύθυνση από Λαμπρινή:

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Kατεύθυνση από Τζιτζιφιές:

Από Πετμεζά, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη, συνέχεια Χατζηχρήστου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

6. Η γραμμή (6) γίνεται κυκλική από Νέα Φιλαδέλφεια

Από Ηπείρου, δεξιά Αριστοτέλους, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Αχαρνών - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

7. Οι γραμμές (7) & (8 ) δεν θα λειτουργήσουν.

8. Η γραμμή (11) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:

Kατεύθυνση από Άνω Πατήσια:

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

Kατεύθυνση από Ν. Ελβετία προς κέντρο Αθήνας:

Αναστροφή στην πλατεία Πλαστήρα.

9. Η γραμμή (12) γίνεται κυκλική από Περιστέρι

Από Αχιλλέως, δεξιά κυκλικά Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Αχιλλέως - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

10. Οι γραμμές (13) & (14) γίνονται κυκλικές από Λαμπρινή και Πλ. Παπαδιαμάντη

Από Πατησίων, δεξιά Κοδριγκτώνος, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου, δεξιά Αγ. Μελετίου, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Λαμπρινή και Πλ. Παπαδιαμάντη.

11. Η γραμμή (15) γίνεται κυκλική από Πετράλωνα

Από Πετμεζά, αριστερά Καλλιρρόης, αριστερά Βούρβαχη, συνέχεια Χατζηχρήστου - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

12. Οι γραμμές (18) (19) στην κατεύθυνσή τους από Χαλάνδρι γίνονται κυκλικές θα λειτουργούν μέχρι το Γηροκομείο στην Λεωφ. Κηφισίας (Τέρμα γραμμής 3).

13. Η γραμμή (21) γίνεται κυκλική από Νίκαια προς κέντρο Αθήνας:

Από την οδό Πειραιώς, δεξιά Ηρακλειδών πλατ. Αφαίας, αριστερά Περσεφόνης, αριστ. Πειραιώς, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.

γ) ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΑΜ

Οι γραμμές ΤΡΑΜ Τ1 και Τ2 θα έχουν τερματικό στη στάση «Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ».

Γ. Προσωρινές στάσεις για όλες τις γραμμές οι οποίες τροποποιούνται, θα πραγματοποιούνται στις υπάρχουσες.

Δ. Η Τροχαία Αττικής παρακαλείται για την διευκόλυνση των λεωφ. γραμμών και γραμμών τρόλεϊ κατά την διάρκεια των εκδηλώσεων.

Σημείωση: σε περίπτωση που είναι αδύνατη η εφαρμογή των διαδρομών που προαναφέρονται, ενδέχεται να διαφοροποιηθεί οποιαδήποτε διαδρομή ή να διακοπεί για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και του επιβατικού κοινού.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ


Ν.Φ.

@ ADSLgr.com All rights reserved.