PDA

Επιστροφή στο Forum : Υγραεριοκίνηση



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19

odys2008
10-07-14, 23:55
Να βάλεις μπεκ hana τύπου βενζίνης αν βάλεις brc(+200Ε). Η αλλιώς και το silverline της prins έχει κάπου στα 1400-1500 και αυτό έχει τύπου βενζίνης.

Η διαφορά σε απόδοση και ευρυθμη λειτουργία είναι παραπάνω απο αισθητή. Στης δουλειάς το lovato με τύπου ηλεκτροβάνας κάθε 3 κ λίγο θέλει ρύθμισμα γιατί τα μπέκ ηλεκτροβάνας ψεκάζουν στο περίπου και μάλιστα ξεριθμίζονται. Γι αυτό και κάθε 30.000km θέλουν service. Ενώ τα τύπου βενζίνης τα βάζεις και τα ξεχνάς.

kourampies
28-01-16, 18:52
Εξετάζω την αγορά ενός 3πορτου HR-V 1.6 (105hp), όχι VTEC.

O τωρινός ιδιοκτήτης έχει βάλει σύστημα υγραερίου εδώ και 3-4 χρόνια, μάρκας Romano και μου είπε ότι δουλεύει καλά με κατανάλωση 8-10 λίτρα στα 100km. Περαιτέρω λεπτομέρειες δε ρώτησα, δεν γνωρίζω εξάλλου από μηχανικά. Το αυτοκίνητο είναι σε άλλη πόλη και θα το δει ένας γνωστός εκ μέρους μου. Κάνω γύρω στις 15000km το χρόνο οπότε δεν καίγομαι για υγραέριο, αλλά αφού το έχει και είναι και στο χώρο της ρεζέρβας αλλά με μεγάλη χωρητικότητα (45lt) μου φαίνεται χρήσιμο.

Έχει κανείς εμπειρία/άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σύστημα; Αν έχει προβλήματα θα είναι απλά ρυθμίσεων ή μπορεί να πάθει κάτι ανεπανόρθωτη ζημιά;

nikoslykos
28-01-16, 19:15
κοιτα αποσο ξερω γενικα τα μοτερ της honda ειναι πολυ καλα... ειδικα αυτης της χρονολογιας... φιλος εχει civic πριν το 2000 και ακομα δουλευει ρολοι... πρακτικα το ιδιο μοτερ ειναι νομιζω... οσον αφορα το υγραεριο το romano δεν ειναι κακη μαρκα... με μερικες εξαιρεσεις δεν υπαρχει κακη μαρκα, ολα ειναι θεμα μαστορα αν το ρυθμισε καλα. Η κυριοτερη βλαβη που μπορει να παθει ειναι στις βαλβιδες αλλα πλεον ειναι ψιλοσπανιο με τα καινουρια συστηματα.. και αφου το αγοραζεις ετοιμο μια χαρα εισαι. Απλα οταν το παρεις να το πας σε καποιο καλο μαστορα που να συνεργαζεται με τη ρομανο να του ριξει μια ματια μηπως θελει τιποτα ψιλο αλλαγες σε κανα ανταλλακτικο η καμια ρυθμιση. Να του πεις να σου βαλει και κανα καθαριστικο στο ρεζερβουαρ της δεξαμενης και εισαι κομπλε. ΤΟ υγραεριο τωρα ειναι στα 0,60 - 0,65€ οποτε βαλτα κατω... 6,5€ στα 100 χιλιομετρα αν καιει 10 λιτρα. Απλα πρεπει να εχεις και βενζινη αν γνωριζεις για την εκκινηση. Αν περιμενεις να ζεσταθει λιγο για να σου γυρισει στο υγραεριο δεν θα καις σχεδον ποτε βενζινη απλα καλο θα ειναι να εχεις 1/4 - 2/4 μεσα βενζινη για παν ενδεχομενο.
Ρωτα και εδω αν θες να μαθεις τιποτα αλλο : https://www.facebook.com/groups/Ygraeriokinitoi/

kourampies
28-01-16, 19:28
Είναι όντως τεράστια η διαφορά, και πόσο μάλλον σε ένα αυτοκίνητο που κινείται άψογα σε πόλη, ταξίδι και εκτός δρόμου. Ακούγεται πολύ καλό.

Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι στις "blacklist" μερικών εταιριών λένε ότι όλα τα μοντέλα Honda έχουν πρόβλημα. Από την άλλη τόσα κυκλοφορούν, δεν ξέρω ποιον να πρωτοακούσω. Συν ότι αν μιλάμε για μια ζημιά 500 ευρώ στα 3-4 χρόνια, χαλάλι, θα έχει γίνει απόσβεση.

vamvakoolas
29-01-16, 14:56
κατα £"$ια εχει ο πατερας μου το τζιπακι

+σπανια θα βλεπεις συνεργειο
+ανετο μεσα
+ανετο για ταξιδια και εχει και πολλα εξτρα για την ηλικια του
+δε χανει μεταπωλητικη αξια γιατι εχουν καλο ονομα και που να βρεις τζιπωειδες στα 1600?

-τα πιο πολλα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα για παραδειγμα γκουγκλαρε τις διαστασεις των ελαστικων του και θα καταλαβεις τα 500 πχ που γραφεις θα αναφερεσαι σε ενα μεσαιο σερβις
-στιβαρο αλλα και βαρυ, του εβαλε και υγραεριο τα 8 λιτρα που λες δεν υπαρχει περιπτωση ακομα και με 0 χλμ στο κοντερ να το αγοραζες, στη πολη θα δεις καταναλωσεις λαμποργκινι!
- τα ηλεκτρικα (επειδη ειδα καλωδιωσεις, πρεπει να ειναι απο ...φιατ του 90)

bye the way και εγω ημουν το ατομο που ετρεχα να το ελεγξει μιας και το πουλουσε καποιος σε ενα χωριο...στη δικια μας περιπτωση

meletis
30-01-16, 01:37
Εξετάζω την αγορά ενός 3πορτου HR-V 1.6 (105hp), όχι VTEC.

O τωρινός ιδιοκτήτης έχει βάλει σύστημα υγραερίου εδώ και 3-4 χρόνια, μάρκας Romano και μου είπε ότι δουλεύει καλά με κατανάλωση 8-10 λίτρα στα 100km. Περαιτέρω λεπτομέρειες δε ρώτησα, δεν γνωρίζω εξάλλου από μηχανικά. Το αυτοκίνητο είναι σε άλλη πόλη και θα το δει ένας γνωστός εκ μέρους μου. Κάνω γύρω στις 15000km το χρόνο οπότε δεν καίγομαι για υγραέριο, αλλά αφού το έχει και είναι και στο χώρο της ρεζέρβας αλλά με μεγάλη χωρητικότητα (45lt) μου φαίνεται χρήσιμο.

Έχει κανείς εμπειρία/άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και σύστημα; Αν έχει προβλήματα θα είναι απλά ρυθμίσεων ή μπορεί να πάθει κάτι ανεπανόρθωτη ζημιά;
Καλησπέρα, λογικά το HR-V θα πρέπει να είναι χρονολογίας 2000-2003.
Σειρά κινητήρα πρέπει να έχεις D.
Πιθανόν να έχουμε την ίδια σειρά κινητήρα, εγω έχω ένα Accord του 2003 με 311.000 χλμ. Πρίν 2500 χλμ του εγκατέστησα αέριο και πηγαίνει μια χαρά.Έπεσα σε καλό μάστορα και απο οτι φαίνεται το ρύθμισε σωστά.
Εάν είσαι προσεκτικός δηλαδή ρύθμιση βαλβίδων , λάδια,φίλτρα δεν θα έχεις προβλήματα.
Πόσα χιλιόμετρα έχει ο κινητήρας?
Eκει που πονάνε τα Honda είναι στα ηλεκτρονικα,ίσως σου βγάλει κάποιο γρ.παραθύρου.
Εάν τελικα αποφασίσεις να το πάρεις μπορώ να σε κατευθύνω για ανταλλακτικα στα Honda καθώς έχω ψαχτεί.

- - - Updated - - -


Καλησπέρα, ας γράψω και εγω την γνώμη περί υγραερίου αφού πρόσφατα εγκατέστησα σε Honda Accord 03.
Πρώτα απο όλα το σημαντικό είναι να βρεθεί σωστός εγκαταστάτης και να προγραμματιστεί σωστά (μείγμα κ.λ.π)
Με το αμάξι ετησίως κάνω 25.000 μέχρι και 30.000χλμ
Τοποθέτησα Lovato την καλή έκδοση, ο εγκέφαλος έχει μεταλλική πλάτη και ψεκάζει απο μόνο του βενζίνη.Να συμπληρώσω οτι συνδέθηκε και με θύρα obd2 καθώς είναι μοντέλο 2001 και μετα.Κόστος εγκατάστασης μαζί με κτέο 880ευρω.
Προσωπικά το ρυθμίσαμε να ρίχνει 1 λίτρο βενζίνη στα 100 χλμ.Στο σύστημα δεν τοποθετήθηκε καθόλου λαδιέρα.,
Η δεξαμενή είναι ονομαστική χωρητικότητα 48 λίτρα.
Με 25 ευρώ αέριο και τιμή ανα λίτρο 0,68 μου έβγαλε 510 χλμ.Είναι οι πρώτες δοκιμές και δεν έχω ακριβής μετρήσεις.
Το αμάξι ξανα πήγε για ρύθμιση και έλεγχο των σωληνώσεων.Μέχρι στιγμής με το αέριο έχω διανύσει 1350 χλμ.
Το μετανιώνω που τόσο καιρό δεν είχα βάλει γιατί άκουγα πέρι βλάβεων κινητήρα.
Ο κινητήρας έχει 310.000 χλμ (βέβαια μετρήθηκε συμπίεση πρωτού την τοποθέτηση συστήματος να μην ρίχνουμε άσκοπα χρήματα σε ταλαιπωρήμένο μοτέρ).
Τις βαλβίδες θα τις ελέγχω κάθε 20.000 χλμ.
Μέχρι στιγμής σε διάστημα 3 εβδομάδων μόνο με αέριο εχω κάνει 2500 χλμ χωρίς κάποιο θέμα.
Πάντα βενζίνη έχω πάνω απο το 1/4 για να μήν φτύσει η αντλία βενζίνης.

kourampies
30-01-16, 01:44
Το HRV είναι μοντέλο 2001, και έχει υποτίθεται 150000 χιλιόμετρα σύνολο, και 50000 με το υγραέριο.

Το σύστημα στοίχισε 1200 σύνολο, χωρίς λαδιερα, εγκατάσταση στο Αγρίνιο, έλεγχος βαλβίδων έγινε στις 30000κμ χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση.

Αυτά έμαθα από τον ιδιοκτήτη ο οποίος όπως και εγώ δεν ακούγεται γνωστής, και πέραν αυτού είναι και λίγο λακωνικός.

Για γενικότερα ανταλλακτικά εννοείται θα χρειαστω συμβουλές γιατί ο Σαρακάκης είναι απλησίαστος ως γνωστόν...

meletis
30-01-16, 01:52
Το HRV είναι μοντέλο 2001, και έχει υποτίθεται 150000 χιλιόμετρα σύνολο, και 50000 με το υγραέριο.

Το σύστημα στοίχισε 1200 σύνολο, χωρίς λαδιερα, εγκατάσταση στο Αγρίνιο, έλεγχος βαλβίδων έγινε στις 30000κμ χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση.

Αυτά έμαθα από τον ιδιοκτήτη ο οποίος όπως και εγώ δεν ακούγεται γνωστής, και πέραν αυτού είναι και λίγο λακωνικός.


Για γενικότερα ανταλλακτικά εννοείται θα χρειαστω συμβουλές γιατί ο Σαρακάκης είναι απλησίαστος ως γνωστόν...
Eάν έχει όπως λέει 150.000χλμ πρώτα έλενξε το για συμπλέκτη και ίσως χρειαστεί κάποιο μπιλιοφόρο, ζαμφόρ.
Εάν το αγοράσεις και όλα πάνε καλά , για λάδια σασμάν να χρισημοποιήσεις μόνο HONDA MTF-3 18ε/λτ
Καλό έλεγχο.
Περιμένω απάντηση σου να σε κατευθύνω όσο περισσότερο μπορώ και γνωρίζω.
Όσο για το Σαρακάκη θα συμφωνήσω οτι είναι σχετικά ακριβώς.

kourampies
30-01-16, 02:06
Eάν έχει όπως λέει 150.000χλμ πρώτα έλενξε το για συμπλέκτη και ίσως χρειαστεί κάποιο μπιλιοφόρο, ζαμφόρ.
Εάν το αγοράσεις και όλα πάνε καλά , για λάδια σασμάν να χρισημοποιήσεις μόνο HONDA MTF-3 18ε/λτ
Καλό έλεγχο.
Περιμένω απάντηση σου να σε κατευθύνω όσο περισσότερο μπορώ και γνωρίζω.
Όσο για το Σαρακάκη θα συμφωνήσω οτι είναι σχετικά ακριβώς.

Ο συμπλέκτης είναι ψηλά απο οτι μου ειπε αλλα χωρίς να πατιναρει. Δεν το έχω οδηγήσει για να γνωρίζω, αλλά από όσα γιαπωνέζικα είχαμε στην οικογένεια οι εργοστασιακοι συμπλέκτες έχουν αντέξει έως και 400000km οπότε δεν φοβάμαι και ιδιαίτερα, το βαζω στο πρόγραμμα μελλοντικά για να μη πονεσουν όλα μαζί.

Τι κόστος να περιμένω για το συμπλέκτη? Στο toyota μου original ανταλλακτικό ήταν γύρω στο 80ρι και εργασία άλλο τόσο.

Περιμένω τις εντυπώσεις των γνωστών που θα το δοκιμάσουν λόγω απόστασης. Στο θέμα του υγραερίου νομίζω ότι είμαι αποφασισμένος να το παρω το "ρίσκο".

meletis
30-01-16, 02:25
Ο συμπλέκτης είναι ψηλά απο οτι μου ειπε αλλα χωρίς να πατιναρει. Δεν το έχω οδηγήσει για να γνωρίζω, αλλά από όσα γιαπωνέζικα είχαμε στην οικογένεια οι εργοστασιακοι συμπλέκτες έχουν αντέξει έως και 400000km οπότε δεν φοβάμαι και ιδιαίτερα, το βαζω στο πρόγραμμα μελλοντικά για να μη πονεσουν όλα μαζί.

Τι κόστος να περιμένω για το συμπλέκτη? Στο toyota μου original ανταλλακτικό ήταν γύρω στο 80ρι και εργασία άλλο τόσο.

Περιμένω τις εντυπώσεις των γνωστών που θα το δοκιμάσουν λόγω απόστασης. Στο θέμα του υγραερίου νομίζω ότι είμαι αποφασισμένος να το παρω το "ρίσκο".
Εγω προσωπικά στις 310.000 χλμ έχω αλάξει 2 φορές συμπλέκτη.Γνήσιο δεν το πλησίασα για ο Σαρακάκης μου ζήτησε μόνο για το ανταλλακτικό 600ε.Έβαλα της Luk με 120 ευρω.
Ωστόσο οτι γνήσιο θέλω παίρνω απο το εξωτερικό σε μαγαζί με ανταλλακτικα.Έχει μόνο γνήσια.Για το δικό σου απο οτι είδα:220ε κάνει ο γνήσιος+18ε/λτ *2 = 36ευρω+εργασία συνεργείου

cool11
04-04-16, 14:45
Μετα τις τελευταιες σκεψεις της κυβερνησης για εξισωση φορου (και ουσιαστικα...τιμης) στο πετρελαιο κινησης,
νομιζω οτι και οι τελευταίοι Μοϊκανοί σε τουτο τον τοπο,
εχουν καταλαβει οτι ειναι θεμα χρονου να συμβει το ίδιο και στο υγραέριο.

Για οσους νομιζαν οτι ζουν σε κρατος, και ειχαν την ψευδαισθηση οτι εχουν το δικαιωμα να κανουν εναν προσωπικο και οικονομικο προγραμματισμο.
Όχι. Στην Μπανανία, κανεις δεν δικαιουται, ουτε χρηματα να γλυτωνει(φοροξυλο σε ολους ανεξαιρετως-για να ειμαστε ολοι ισοι!), και ουτε προγραμματισμο να κάνει!
Ή είσαι Αφρικανική χώρα, ή δεν είσαι!
:(

nikoslykos
04-04-16, 18:55
Αν και εφοσον αυξηθει το υγραεριο κινησης θα αυξηθει και η βενζινη. Οποτε παλι θα ειναι πιο οικονομικο. Και αν παρει καποια αυξηση με τις σημερινες τιμες ( τουλαχιστον για την Αττικη ) θα φτασει το πολυ 69 - 70 λεπτα διοτι ηδη η τιμη στην αντλια ειναι πολυ παραπανω αποτι θα επρεπε. Εχει πεσει το τελευταιο καιρο η τιμη του τονου αλλα οι τιμες δε πεφτουν. Οποτε λιγο πολυ θα απορροφηθει η αυξηση. Ακομα και 70 λεπτα να παει με 24€ γεμιζω και βγαζω 350 - 360 χιλιομετρα εντος πολης. Καθολου ασχημα νομιζω.

meletis
04-04-16, 19:49
Πιστεύω ότι για τους κατόχους που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και πάλι θα έχει κέρδος.Στην Βοιωτία η τιμή κυμαίνεται στα 0,68-0,70/λίτρο.
Με 32 ευρώ βγάζω 550 χιλιόμετρα.Σε 4 μήνες έχω κάνει 12.000 χιλιόμετρα , ήδη κοντεύω να κάνω απόσβεση τπου συστήματος.
Τα πάντα στην Ελλαδά είναι ακριβότερα (καύσιμα-τρόφιμα) και πήγαινουν με το σκεπτικό αύξησης φόρου δυστυχώς

nikoslykos
04-04-16, 19:55
Πιστεψε με φιλε μου αμα αυξηθει ο φορος, στην επαρχια δεν θα δεις μεγαλη ανοδο της τιμης. Ολοι ξερουμε πολυ καλα τι γινεται. Και στην αθηνα βλεπεις πρατηρια απο 0,57 - 0,71. Μη μου πεις τωρα οτι αυτος που το εχει 0,57 δεν εχει κερδος. Εφοσον αυξηθει ο ΕΦΚ εκει θα καταλαβουμε τι γινοταν τοσο καιρο με τις τιμες. Νανε καλα το gasprices.gr Καιγω περιπου τωρα με 35 λιτρα βγαζω 350 χιλιομετρα μεσα στην αθηνα. Κανενα παραπονο. Τοχω ξεζουμισει το αμαξι και το χαιρομαι κιολας. Οσο σκεφτομαι πριν με τα 10ρικα που εβαζα....

cool11
06-04-16, 10:11
Γιατί δεν με πιστεύετε;;;;;;
Γιατι;;;;
Εγω ειμαι ο Ελληνας της διπλανης πορτας. Πιστεψατε το 'κρατος' και την 'κυβερνηση';
Δικαιωνομαι εγω ομως.

Τσουνάμι φόρων σε αμόλυβδη, ντίζελ και αέριο
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500069654

"...Επιπλέον, προβλέπει γενναία αύξηση στο υγραέριο κίνησης στο οποίο λόγω της χαμηλότερης κατά 45%-50% τιμής από τη βενζίνη έχουν στραφεί πάνω από 200.000 αυτοκίνητα."

tsavman
06-04-16, 11:26
Συγκεκριμένα εσύ, είσαι άνθρωπος της διπλανής πόρτας; :rofl:

nikoslykos
06-04-16, 18:25
λεει το αρθρο 2 - 3 λεπτα στην βενζινη και στο diesel. Ε ποσο να βαλουν στο υγραεριο ; 10 ; νταξει κλειν παλι πιο φτηνο θα ειναι.

MustGK
22-04-16, 13:32
Καλησπέρα,

έχεις βάλει κάποιος υγραεριοκίνηση σε yaris 1.3 να μου πει εντυπώσεις και αν αξίζει; γιατί η γνώμες έιναι μιά κρύο μία ζέστη. Και το κυριοτέρο που με ενοχλεί είναι ότι μου λένε ότι βγάζει προβλήματα η τοποθέτηση.

nikoslykos
22-04-16, 17:08
Ολα τα αυτοκινητα παιρνουν υγραεριο. Και οχι δεν θα σου βγαλει προβληματα αν πας σε καλο μαστορα. Αν θες γινε μελος σε αυτο το γκρουπ ====> https://www.facebook.com/groups/Ygraeriokinitoi/
Ρωτα οτι θες, ειναι μελη και πολλοι εγκαταστατες κιολας οποτε μπορουν να σου προτεινουν ενα καλο κιτ.

panos2171
22-04-16, 20:04
Θέμα τύχης το όλο θέμα. Και καλός να είναι ο εγκαταστάτης και καλό το σύστημα πάλι μπορεί δημιουργηθεί πρόβλημα.

nikoslykos
22-04-16, 20:39
Δεν ειναι καθολου θεμα τυχης. Καθαρα θεμα εγκαταστασης ειναι. Πλεον εχουν εξελιχτει τοσο που ειναι πολυ δυσκολο να δημιουργηθει προβλημα. Το κιτ δεν ειναι κατι τρομερο. τι ειναι ; μια δεξαμενη, ενας πνευμονας,ο εγκεφαλος και τα μπεκ. Αν ρυθμιστει να ψεκαζει οσο πρεπει ο κινητηρας δουλευει πολυ καλυτερα. Στη δικη μου περιπτωση το αυτοκινητο αποδιδει πολυ καλυτερα με υγραεριο παρα με βενζινη,και λιγοτερους ρυπους.

panos2171
22-04-16, 21:23
Αν δεν γραφτούν χιλιόμετρα δε μπορείς να ξέρεις. Μιλάμε για χοντρή επέμβαση σε μοτέρ το οποίο δεν έχει κατασκευαστεί να λειτουργεί με άλλο καύσιμο. Εγώ ξέρω περιπτώσεις που είναι ΟΚ και περιπτώσεις που δεν είναι. Στα 10 αυτοκίνητα αν τα 8 λειτουργούν σωστά το λες επιτυχία αν λειτουργούν τα 5 όχι. Επίσης όλοι γνωρίζουμε τι γίνεται με τους Έλληνες μηχανικούς, πάρ τον ένα χτύπα τον άλλο...
Όταν λες ότι αποδίδει καλύτερα τι ακριβώς εννοείς; Ότι έχει μεγαλύτερη δύναμη;

meletis
22-04-16, 22:22
Καλησπέρα,

έχεις βάλει κάποιος υγραεριοκίνηση σε yaris 1.3 να μου πει εντυπώσεις και αν αξίζει; γιατί η γνώμες έιναι μιά κρύο μία ζέστη. Και το κυριοτέρο που με ενοχλεί είναι ότι μου λένε ότι βγάζει προβλήματα η τοποθέτηση.
Ετησίως πόσα χιλιόμετρα κάνεις με το αυτοκίνητο?Τι κατανάλωση έχεις σε λίτρα /100χλμ με βενζίνη?
Ψάξε για το κινητήρα σου τι γίνεται με τις βαλβίδες.Προσωπικά θα σου συνιστούσα να κάνεις έρευνα, το κυριότερο είναι η ρύθμιση του συστήματος να ψεκάζει σωστά.Να γνωρίζεις οτι στην επαρχία δουλευέται πιο πολύ το Lovato παρά τα BRC.
Xθές που έκανα συντήρηση στο Honda Accord το οποίο έχει διανύσει 12.000 χιλιόμετρα με Lpg , οι βαλβίδες του βρέθηκαν μια χαρά, αυτό σημαίνει οτι έχει γίνει σωστή ρύθμιση.Εχω κάνει 12.000 χιλιόμετρα σε 4 μήνες.

Nozomi
22-04-16, 22:34
Ε, όχι και λειτουργεί καλύτερα ένα μοτέρ με υγραέριο οταν έχει κατασκευαστεί απ΄την μάνα του να δουλεύει βενζίνη ! Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε.
Ο κινητήρας δουλεύει σε υψηλότερες θερμοκρασίες, και είναι βέβαιο σε κάποια φάση ότι θα πάρεις τις βαλβίδες στα χέρια.

Έχω δει διάφορα.
Άλλος σε Starlet EP91 να κάνει 100-150k χλμ και να μην κάνει κιχ, αλλά μιλάμε για μοτόρι με θρυλική αξιοπιστία.
Απ' την άλλη, συγγενής έβαλε σε ολοκαίνουριο Ford Mondeo του 2009 υγραέριο και πριν τις 100,000 πήρε τις βαλβίδες στο χέρι, κάπου 700€ ζημιά. ΟΚ, τα λεφτά που έχει γλυτώσει απ΄την διαφορά τιμής του καυσίμου είναι τέτοια, που και πάλι κέρδος έχει, αλλά δεν παύει να συνέβη ζημιά σε σχετικά καινούριο αμάξι. Αποτέλεσμα τούτου ήταν να το πουλήσει, και να πάει να αγοράσει καινούριο πετρελαιοκίνητο SUVοειδές !
Φυσικά ο τύπος στον οποίο πούλησε το Mondeo δεν έχει ιδέα για την βλάβη, γύρισε και τα χλμ και μια χαρά, κλασσική νεοελληνική νοοτροπία της αρπαχτής.
Δεν νομίζω να υπάρξει εύκολα μοτόρι που με aftermarket εγκατάσταση υγραερίου δεν θα βγάλει κάποια στιγμή βλάβη και μάλιστα σοβαρή, οπότε είναι όλα ζήτημα cost benefit, πόσα χλμ κάνεις, πόσο παλιό είναι το αμάξι κτλ.

Δεν θα μιλήσω για κάτι τραγικά που έχω δει, υγραέριο σε καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα (Merc AMG).

nikoslykos
23-04-16, 10:04
Αν δεν γραφτούν χιλιόμετρα δε μπορείς να ξέρεις. Μιλάμε για χοντρή επέμβαση σε μοτέρ το οποίο δεν έχει κατασκευαστεί να λειτουργεί με άλλο καύσιμο. Εγώ ξέρω περιπτώσεις που είναι ΟΚ και περιπτώσεις που δεν είναι. Στα 10 αυτοκίνητα αν τα 8 λειτουργούν σωστά το λες επιτυχία αν λειτουργούν τα 5 όχι. Επίσης όλοι γνωρίζουμε τι γίνεται με τους Έλληνες μηχανικούς, πάρ τον ένα χτύπα τον άλλο...
Όταν λες ότι αποδίδει καλύτερα τι ακριβώς εννοείς; Ότι έχει μεγαλύτερη δύναμη;
Μα αυτο λεω κιεγω, αν πας σε μαπα μηχανικο κλαφτα χαραλαμπε. Παλιοτερα παντως που ηταν τα κιτ με ηλεκτροβαλβιδες ναι θα συμφωνησω δημιουργουσαν πολλα προβληματα και δεν ηταν σωστοι οι ψεκασμοι. Τωρα ομως που ειναι κανονικα μεσω obd σχεδον ολα με διορθωση μιγματος, μπεκ τυπου βενζινης. Δεν καταλαβαινεις καν τη διαφορα.

panos2171
23-04-16, 10:22
Eγώ λέω ότι το μοτέρ έχει βγει και δοκιμαστεί από τον κατασκευαστή με κάποια συγκεκριμένα στοιχεία, να καίει βενζίνη σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες και συγκεκριμένη λίπανση. Όταν λέω ότι γίνεται χοντρή επέμβαση δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι πρέπει να είναι καλός ο μάστορας αλλά και στο ότι τροποποιείς κάποιες λειτουργίες του κινητήρα.

nikoslykos
23-04-16, 11:06
Eγώ λέω ότι το μοτέρ έχει βγει και δοκιμαστεί από τον κατασκευαστή με κάποια συγκεκριμένα στοιχεία, να καίει βενζίνη σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες και συγκεκριμένη λίπανση. Όταν λέω ότι γίνεται χοντρή επέμβαση δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι πρέπει να είναι καλός ο μάστορας αλλά και στο ότι τροποποιείς κάποιες λειτουργίες του κινητήρα.

ok lets agree to disagree :p αμα ηταν ετσι γιατι οι ιδιες οι αντιπροσωπειες κανουν μετατροπες ; και δε μιλαω για μαμα εγκατασταση απο το εργοστασιο.

stamka
23-04-16, 12:03
Eγώ λέω ότι το μοτέρ έχει βγει και δοκιμαστεί από τον κατασκευαστή με κάποια συγκεκριμένα στοιχεία, να καίει βενζίνη σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες και συγκεκριμένη λίπανση. Όταν λέω ότι γίνεται χοντρή επέμβαση δεν αναφέρομαι μόνο στο ότι πρέπει να είναι καλός ο μάστορας αλλά και στο ότι τροποποιείς κάποιες λειτουργίες του κινητήρα.

Αν δεν κανω λαθος λίπανση γινεται με λιπαντικό που μπαινει στο ντεποζιτο

terry39
24-04-16, 13:08
Fiat Punto (II) 2003 16v
Μετά από 150,000 χιλιόμετρα (brc) με υγραέριο 290,000 σύνολο , λόγω προβλήματος με την αντλία νερού ( πάει κανονικά πακέτο με τον ιμάντα χρονισμού ) , ανοίχτηκε ο κινητήρας για άλλη ζημιά όχι λόγω υγραερίου.
Οι βαλβίδες απλά καθαρίστηκαν και επανατοποθετήθηκαν , δεν είχαν πάθει τίποτα , λόγω αερίου δεν είχα καμία ζημιά.
Για εμένα είναι ανάλογα τον κινητήρα (κατασκευαστή) και την εγκατάσταση (επιλογή κιτ-μάστορα) αν θα βγει κάποιο πρόβλημα , μη ξεχνάμε ότι οι κινητήρες αυτοί έχουν σχεδιαστεί για χρήση βενζίνης

Nozomi
24-04-16, 14:59
Ένα Punto του 2003 με τρέχουσα αγοραία αξία 1,000-1,500€ προφανώς και συμφέρει να του βάλεις υγραέριο. Σύντομα έχεις κάνει απόσβεση και έχεις κέρδος, ενώ όταν σου βγάλει την όποια ζημιά, το κέρδος σου είναι τέτοιο που μπορείς να αγοράσεις άλλο.

Το ζήτημα είναι για τα νεότερα, και πόσο λογικό είναι να βλέπω προχθές Jeep Grand Cherokee 4,7L του '09 με υγραέριο.
Φυσικά με βενζίνη θα χρειαζόνταν και μια μάνικα από πίσω, ειδικά μέσα στην πόλη λόγω όγκου-βάρους, αλλά ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο λόγω κακής αεροδυναμικής.

Tiven
24-04-16, 15:04
Εδώ βλέπεις σε κάτι φτιαγμένα Subaru και BMW να έχουν πλέον βάλει υγραέριο, στο τζιπ μου φαίνεται λιγότερο καθυστερημένο πλέον :p

Nozomi
24-04-16, 15:08
Το κορυφαίο ήταν (φήμη) υγραέριο σε M3, όπως και σε μία μεγάλη Μερκ με πακέτο AMG (τελικά ΔΕΝ ήταν AMG).

Νταξ σπανιότερο, αλλά δείγμα εγκεφαλικής αναπηρίας και αποδείξη του γιατί κάποιοι μπετόστοκοι δεν πρέπει να ακουμπούν αυτά τα αυτοκίνητα.

nikoslykos
24-04-16, 15:42
Το κορυφαίο ήταν (φήμη) υγραέριο σε M3, όπως και σε μία μεγάλη Μερκ με πακέτο AMG (τελικά ΔΕΝ ήταν AMG).

Νταξ σπανιότερο, αλλά δείγμα εγκεφαλικής αναπηρίας και αποδείξη του γιατί κάποιοι μπετόστοκοι δεν πρέπει να ακουμπούν αυτά τα αυτοκίνητα.

Γιατι η M3 πιστευεις δεν παιρνει υγραεριο ; ψαξε και στο εξωτερικο ποσοι εχουν κανει μετατροπες. Οπως και αλλοι "εγκεφαλικα αναπηροι" κατα τα δικα σου λεγομενα με merc amg. Ολα τα αυτοκινητα παιρνουν με πολυ λιγες εξαιρεσεις. Ειμαι σιγουρος παντως οτι δεν ειχες ασχοληθει ποτε με το θεμα, ουτε εχεις καποιο αυτοκινητο με υγραεριο. Εδω ποσες cayenne και cadillac escalade κυκλοφορουν με υγραεριο. Τι δηλαδη τους τα βαλανε τα κιτ ετσι απλα ; Μη παραπληροφορουμε.

Επισης θεωρω οτι το thread αυτο ειναι για να λυνουμε αποριες η να προτεινουμε κατι. Οχι να δυσφημιζουμε. Αν ειναι να ρωταει καποιος και να αρχιζουν κατευθειαν οι καταστροφολογιες ας το κλεισουν το thread δεν εχει νοημα.

Nozomi
24-04-16, 16:10
Δεν είχα αμάξι με υγραέριο, και δεν θα έβαζα κάτι που παραβιάζει καίριες παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα του ΙΧ μου.
Αν ήθελα οικονομία θα πήγαινα σε πετρέλαιο.

Ναι, κάποιο πρόβλημα υπάρχει στην αντίληψη κάποιου που παίρνει ένα καθαρόαιμο σπορ αμάξι το οποίο ΔΕΝ είναι κατασκευασμένο για να... καίει λίγο, αλλά να προσφέρει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση με κατανάλωση 20-30lt/100km ΒΕΝΖΙΝΗΣ, και να μην παθαίνει εγκεφαλικό όταν τo βλέπει στο trip computer. Διαφορετικά υπάρχει πρόβλημα.
Τέτοια αμάξια ΔΕΝ είναι προορισμένα για πουλ-μουρ και οικονομική οδήγηση, αλλά για να τα απολαμβάνει ο οδηγός τους στο όριο, σε κάποιον άδειο δρόμο ή πίστα.
Αν κάποιος θέλει οικονομία μπορεί να πάρει κάποιο απ΄τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της γκάμας των εν λόγω εταιρίων, υπόψιν ότι π.χ το 80+% των πωλήσεων της BMW στην Ευρώπη, αφορά πετρελαιοκίνητα οχήματα.
Γιατί ο μέσος Ευρωπαίος δίνει σημασία στην οικονομία.
Κινητήρας απ΄το εργοστάσιο, ουδεμμία ανησυχία για λιπανση βαλβίδων ή να γυρνάει κανείς με κουμπιά την λειτουργία σε βενζίνη για προστασία του κινητήρα, και δεν βασίζεσαι στον κάθε μαστρό Μήτσο, που έμαθε συνήθως την δουλειά στην πράξη.

Νομίζω καθείς έχει δικαίωμα στην άποψή του, όπως κάποιοι άλλοι -έμμεσα- στην διαφήμιση της δουλειάς τους. ;)

nikoslykos
24-04-16, 17:11
Εγω δεν εχω επαγγελματικα καμια σχεση με το αντικειμενο. Απλα θα σου ξαναπω, ακομα και σε ενα μεγαλου κυβισμου αυτοκινητο να βαλεις υγραεριο ισα ισα καιει παραπανω απο τη βενζινη (10% παραπανω) για να παραγει την ιδια ισχυ της βενζινης. Τουλαχιστον πλεον δεν ανησυχω για την ποιοτητα της βενζινης γιατι πολυ απλα δεν βαζω πλεον. Και αν διαβασεις ερευνες το υγραεριο ειναι πολυ πιο καθαρο καυσιμο. Απλα θεωρω οτι ο σκοπος του thread δεν ειναι να αποθαρρινουμε.

Nozomi
24-04-16, 17:42
Το γνωρίζω ότι το υγραέριο είναι καθαρό καύσιμο, όπως επίσης ότι το πετρέλαιο παράγει πολύ επικίνδυνους ρύπους, σε συγκεκριμένες πόλεις (π.χ Παρίσι) έχει απαγορευτεί, ενώ έπονται και άλλες πόλεις.
Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.

Απ' την άλλη, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε και τους κινδύνους από μια after market τοποθέτηση σε κινητήρα που ΔΕΝ ήταν εξαρχής σχεδιασμένος να καίει υγραέριο, όσο καλός και να είναι ο μάστορας.

Ακόμα καλύτερη οικονομία επιτυγχάνει το φυσικό άεριο CNG.

meletis
24-04-16, 17:51
Ακόμα καλύτερη οικονομία επιτυγχάνει το φυσικό άεριο CNG.
Ωστόσο το κόστος εγκατάστασης και αγοράς είναι πολύ παραπάνω απο την εγκατάσταση του LPG.

nikoslykos
24-04-16, 19:19
Δεν ειναι μονο το κοστος εγκαταστασης. Δεν νομιζω να ευδοκιμησει ιδιαιτερα... Σε πολλα αυτοκινητα πρεπει να βαλεις πιο γερες αναρτησεις λογω βαρους των δεξαμενων. Και αποσο ξερω εχουν και πολυ μικρη χωρητικοτητα. Ειχα διαβασει μια εταιρεια θα βγαλει κατι δεξαμενες πολυ πιο ελαφριες. Θα δειξει στο μελλον. Μακαρι ! Παντως ειχα διαβασει επισης οτι ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα χασεις το 10 - 15% της ιπποδυναμης του αυτοκινητου ( στη περιπτωση της μετατροπης τουλαχιστον ) λογω βαρους των δεξαμενων και λογω του CNG επειδη ειναι πιο βραδυκαυστο. Nozomi σορρυ αν εγινα λιγο "επιθετικος". Απλα νταξει πλεον πιστευω λογω κρισης στην Ευρωπη αυξηθηκαν κατα πολυ οι μετατροπες και τα κιτ πλεον ειναι πολυ πιο αξιοπιστα και ασφαλη σε σχεση με παλια. Δε μιλαω για μαρκες μεκαψες.. Υπαρχουν πολυ σοβαρες εταιρειες στο χωρο τωρα που κανουν σεμιναρια στους εγκαταστατες πρωτου δωσουν αδεια για εγκατασταση των συστηματων τους. ( π.χ Prins, Vialle ) οπως και ΑΕΒ. Οπως και πλεον δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα θερμοκρασιας στο κινητηρα σε σχεση με καυση βενζινης. Καιγω στην αρχη ημουν λιγο επιφυλακτικος αλλα οταν ανοιξαν το μοτερ μετα απο 20,000χλμ με υγραεριο ηταν σε αριστη κατασταση το μοτερ πεντακαθαρο χωρις τη παραμικρη ενδειξη για φθορα. και ολα αυτα χωρις καμια λιπανση ταυτοχρονα με τη καυση του υγραεριου ( λαδιερα ) που πλεον δεν πολυ χρησιμοποιειται με εξαιρεσεις καποιους συγκεκριμενους κινητηρες. Το μονο που κανω ειναι ενα σπρευ που βαζω στη δεξαμενη καθε 10,000 χλμ και καθε 5000χλμ βαζω 100αρα βενζινη με κανα καθαριστικο εξτρα.

Tiven
26-04-16, 10:32
Ωραίος, καλά κάνεις. Έχω ακούσει πως εκτός από λιπαντήρα στα του υγραερίου, βοηθάνε τρομερά τα οκτάνια - κάτι μικρά έντομα. Δρουν λέει σαν νανοτεχνολογία στους θαλάμους και τρώνε τη μούργα.

meletis
27-04-16, 03:21
Το μονο που κανω ειναι ενα σπρευ που βαζω στη δεξαμενη καθε 10,000 χλμ και καθε 5000χλμ βαζω 100αρα βενζινη με κανα καθαριστικο εξτρα.
Εγω έχω κάνει 12.000 χιλιόμετρα με Lpg σε 4 μήνες.Όντως και εγω που άνοιξα το μοτέρ μετα απο 20.000 την τελευταία φορά για ρυθυμιση βαλβιδων- έλεγχο βρέθηκε πεντακάθαρο το μοτερ.
Ποίο σπρέυ ρίχνεις στη δεξάμενη καυσίμων?Σε τι αμάξι το έχεις εαν επιτρέπεται?

nikoslykos
27-04-16, 08:39
Το σπρευ για τη δεξαμενη υγραεριου στο συνεργειο που εκανα την εγκατασταση παω και το βαζω, δεν θυμαμαι να πω την αληθεια τι μαρκα. Citroen C3 1.4 εχω.

giorgosk
28-04-16, 20:43
Δε μου λέτε που και που το γυρίζετε σε βενζίνη για να δουλεύει και λίγο η αντλία βενζίνης σε νορμάλ ρυθμούς ;;

Gio Alex
28-04-16, 21:09
Εγώ προσωπικά όχι. Απλά δουλεύει βενζίνη μέχρι να γυρίσει σε αέριο. Επίσης, αφήνω την μπουκάλα να αδειάσει τελείως, οπότε μέχρι να γεμίσω αέριο πάλι, δουλεύει βενζίνη (15-20 χλμ)

nikoslykos
28-04-16, 23:58
Εγω απλα οπως ανεφερα και παραπανω βαζω 100αρα και κανα καθαριστικο και κανω καμια 100αρια χιλιομετρα ανα 5000χλμ με βενζινη.

meletis
29-04-16, 03:26
Δέν το γυρίζω ούτε εγω σε βενζίνη.Βέβαια έχει ρυθμιστεί να ψεκάζει 1 λίτρο βενζίνη/100χλμ.
Όταν αδειάσει το αέριο κάνω 10 χιλίομετρα με βενζίνη μέχρι να γεμίσω.Πάντα βενζίνη έχω πάνω απο το 1/2 για προστασία της αντλίας.

Tiven
29-04-16, 16:14
Εγω απλα οπως ανεφερα και παραπανω βαζω 100αρα και κανα καθαριστικο και κανω καμια 100αρια χιλιομετρα ανα 5000χλμ με βενζινη.

Δεν προσφέρεις τίποτα στον κινητήρα με τη 100αρα. Δεν έχει φτιαχτεί καν για 100αρα αλλά λιγότερα οκτάνια που σημαίνει ότι υπολειτουργεί κιόλας. Γενικά μην πιστεύεις ότι σου λένε.

tsavman
29-04-16, 19:46
Συνήθως οι ενισχυμένες βενζίνες έχουν κάποια καθαριστικά μέσα.
Αυτό είναι καλό σε περιπτώσεις που η βενζίνη μένει αρκετό καιρό στο ρεζερβουάρ.

Υπάρχουν βέβαια και stabilizers που μπορείτε να βάζετε οι υγραεριοκίνητοι στο τεπόζιτό σας.

pakitis
04-11-16, 11:02
Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση στην περιοχή σας;

meletis
04-11-16, 11:15
Πόσο κοστίζει η εγκατάσταση στην περιοχή σας;

Εξαρτάται απο το σύστημα υγραεριοκίνησης που θα επιλέξεις καθώς και εαν βάλεις μπέκ τύπου βενζίνης.
Για ποιό σύστημα ενδιαφέρεσαι?
Για παράδειγμα εγω το Lovato , το έβαλα στα 880 ευρώ μαζί με κτέο και μπέκ τύπου βενζίνης(επαρχία)

pakitis
05-11-16, 17:42
πφφ. Είμαι άσχετος με αυτά. Μόλις έμαθα για το αυτοκίνητό μου είναι στα 650 ευρώ. Αλλά δεν ξέρω από συστήματα και τέτοια. :|

@ ADSLgr.com All rights reserved.