Επιστροφή στο Forum : Κληση απο τροχονομο ???
trypokaridos
13-01-11, 10:18
Καλημερα Αγαπητο φορουμ.
Σημερα, οπως πηγαινα στη δουλεια, με το αυτοκινητο μου, ετυχε να εχει σε ενα φαναρι τροχονομο. Ο συγκεκριμενος, ειχε ξεχασει το δικο μας φαναρι, με αποτελεσμα, να περιμενουμενουμε αρκετα.
Οποτε αρχισαν τα κορναρισματα και απο μενα φυσικα, αλλα εγω ημουν ο πρωτος στο φαναρι.
Σε καποια φαση, αυτος βγαζει και που εμοιαζε με κινητο και σημειωνει τον αριθμο μου. Περνωντας μετα διπλα του μου ειπε, οτι θα μου ερθει μια κληση σπιτι.
Θελω να ρωτησω, γινεται αυτο, δλδ κληση, χωρις να σου δωσει χαρτακι ?
Στο είπε αυτό για το κορνάρισμα ή μήπως πέρασες χωρίς να υπακούσεις στη σήμανση του τροχονόμου, παραβιάζοντας το κώδικα οδικής κυκλοφορίας; Η 1η περίπτωση θα μπορούσε να είναι άσκοπη χρήση κόρνας, η 2η περίπτωση για παραβίαση σήμανσης τροχονόμου.
Μα και το κορνάρισμα χωρίς λόγο είναι παράβαση του ΚΟΚ.
Το θέμα είναι αν μπορεί να τον γράψει χωρίς να του δώσει κλήση.
trypokaridos
13-01-11, 10:33
Στο είπε αυτό για το κορνάρισμα ή μήπως πέρασες χωρίς να υπακούσεις στη σήμανση του τροχονόμου, παραβιάζοντας το κώδικα οδικής κυκλοφορίας; Η 1η περίπτωση θα μπορούσε να είναι άσκοπη χρήση κόρνας, η 2η περίπτωση για παραβίαση σήμανσης τροχονόμου.
Περασα με τη σημανση φυσικα. Αλλα εγω που ξερω αυτος τι παραβαση εγραψε ?
Επισης λιγο πριν δωσει σημα, επαιξα και λιγο τα φωτα.
Άμα πέρασες με σήμανση, χλωμό να σε έγραψε για κάτι πέρα από άσκοπο κορνάρισμα (αυτό με τα φώτα δε ξέρω :p). Γενικά είναι λίγο tricky αυτές οι καταστάσεις, περίμενε και θα δεις.
trypokaridos
13-01-11, 10:44
Άμα πέρασες με σήμανση, χλωμό να σε έγραψε για κάτι πέρα από άσκοπο κορνάρισμα (αυτό με τα φώτα δε ξέρω :p). Γενικά είναι λίγο tricky αυτές οι καταστάσεις, περίμενε και θα δεις.
Απλα δεν εχω ξαναδει αυτο το εξαρτηματακι, και δεν ξερω αν μπορει να δωσει κληση ετσι. Αυτο μου κανε εντυπωση, τωρα για την κληση στα @@ μου, Πριν ενα μηνα με γραψανε για επικυνδινη οδηγηση εμενα και ενα φιλο μου, μας σταματησε ο μπατσος, και μας εδωσε απο ενα χιλιαρικακι...
:rtfm:
Εάν ένα ραντάρ μπορεί να σε καταγράψει και να σου στείλει κλίση για όριο, τότε θεωρητικά ίσως να μην χρειάζεται το χαρτάκι για απόδοση κλίσης. Βέβαια το ραντάρ συνοδεύεται και από την φωτογραφία του οχήματος, δηλαδή αποδεικτικά.
Στην περίπτωση σου, το αποδεικτικό θα ήταν η πραγματική απόδοση κλίσης.
Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι
trypokaridos
13-01-11, 11:13
Στην περίπτωση σου, το αποδεικτικό θα ήταν η πραγματική απόδοση κλίσης.
Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι
Αυτο λεω, που ειναι το αποδεικτικο ??? Δλδ γραφει ο καθενας οτι θελει ?
Και να πω οτι ειναι ΚΑΙ ασχετοι, δεν ρυθμιζουν την κυκλοφορια, συνηθως την απορυΘμιζουν.
RASTAVIPER
13-01-11, 11:51
Καταρχήν πάτε με λάθος δεδομένο...
Μιλάτε για κάτι που δεν ξέρετε αν ισχύει.Ήρθε κλήση στον άνθρωπο?Είστε σίγουροι ότι θα γράψει κλήση αργότερα ή ότι δεν το είπε για εκφοβισμό??
Eγώ πάντως δεν έχω ακούσει για κλήση που να γράφεται μετά για τέτοιο περιστατικό.
Καταρχήν πάτε με λάθος δεδομένο...
Μιλάτε για κάτι που δεν ξέρετε αν ισχύει.Ήρθε κλήση στον άνθρωπο?Είστε σίγουροι ότι θα γράψει κλήση αργότερα ή ότι δεν το είπε για εκφοβισμό??
Eγώ πάντως δεν έχω ακούσει για κλήση που να γράφεται μετά για τέτοιο περιστατικό.
Αυτό νομίζω ότι ρωτάει.
Αν θα του έρθει κλίση? Αν μπορεί να του στείλει κλίση η τροχαία!
trypokaridos
13-01-11, 12:12
Καταρχήν πάτε με λάθος δεδομένο...
Μιλάτε για κάτι που δεν ξέρετε αν ισχύει.Ήρθε κλήση στον άνθρωπο?Είστε σίγουροι ότι θα γράψει κλήση αργότερα ή ότι δεν το είπε για εκφοβισμό??
Eγώ πάντως δεν έχω ακούσει για κλήση που να γράφεται μετά για τέτοιο περιστατικό.
Η αληθεια ειναι οτι εδειχνε πειστικος. Τωρα, δεν ξερω, μπορει και να με ψαρωνε! Το θεμα παντως παιδια ειναι, αν οντως δινεται τετοια κληση, αν Θα επρεπε να δινεται.
Και αλλο η καμερα, επειδη ειπωθηκε. Στην καμερα, σου εχει και πινακιδα και σε προειδοποει. Εδω τι γινεται ?
Στην καμερα, σου εχει και πινακιδα και σε προειδοποει. Εδω τι γινεται ?
Τι πρεπει δηλαδή, να έχει πινακίδες που να προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στο δρόμο υπάρχουν τροχονόμοι?
Άλλο το θέμα των φωτογραφικών ραντάρ και άλλο του τροχονόμου που μπορεί να είναι οπουδήποτε και να σε γράψει για κάθε παράβαση του ΚΟΚ.
Πάντως η λογική λέει πως μπορεί να σε γράψει χωρίς να σε σταματήσει, αν πχ κάνεις μια παράβαση και εκείνη τη στιγμή για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορεί να σε σταματήσει, ίσως μπορεί να σου πάρει απλά τον αριθμό.
trypokaridos
13-01-11, 12:56
Τι πρεπει δηλαδή, να έχει πινακίδες που να προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στο δρόμο υπάρχουν τροχονόμοι?
Άλλο το θέμα των φωτογραφικών ραντάρ και άλλο του τροχονόμου που μπορεί να είναι οπουδήποτε και να σε γράψει για κάθε παράβαση του ΚΟΚ.
Πάντως η λογική λέει πως μπορεί να σε γράψει χωρίς να σε σταματήσει, αν πχ κάνεις μια παράβαση και εκείνη τη στιγμή για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορεί να σε σταματήσει, ίσως μπορεί να σου πάρει απλά τον αριθμό.
Μα δεν εκανα καμμια παραβαση του ΚΟΚ. Οποτε γιατι με εγραψε ? Δλδ με αυτη τη λογικη αυτος μπορει να γραψει οτι θελει.
Δεν τιθεται θεμα ανωτερας βιας για παραβαση νομιζω. Αν ειχα κανει κατι, ας μου λεγε να σταματησω στην ακρη του δρομου.
Ειπώθηκε και πιο πριν. Άσκοπη χρήση κόρνας. Είναι παράβαση. Τώρα αν σου έρθει κλήση θα περιμένεις να δεις.
Μα δεν εκανα καμμια παραβαση του ΚΟΚ.
Μα το κορνάρισμα ή το πέρασμα με την σήμανση εφόσον υπάρχει τροχονόμος είναι τροχονομική παράβαση. Απλά δεν ξέρεις για ποια από τις δύο (ή και τις δύο) θα πάρεις κλήση (αν την πάρεις). Παράβαση έκανες, απλά κάνε τον σταυρό σου να ξεχαστεί. Αν το μηχάνημα με το οποίο σε έβγαλε ήταν επίσημο μηχάνημα της τροχαίας, το πιο πιθανό είναι ότι θα την πάρεις.
Μα δεν εκανα καμμια παραβαση του ΚΟΚ. Οποτε γιατι με εγραψε ? Δλδ με αυτη τη λογικη αυτος μπορει να γραψει οτι θελει.
Δεν τιθεται θεμα ανωτερας βιας για παραβαση νομιζω. Αν ειχα κανει κατι, ας μου λεγε να σταματησω στην ακρη του δρομου.
Το να κορνάρεις χωρίς λόγο είναι παραβίαση του ΚΟΚ, νομίζω 17 ευρώ πρόστιμο έχει και κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να έχει αυστηρότατα πρόστιμα, γιατί κάποιοι το παρακάνουν, με το χέρι στην κόρνα.
Μπορεί να θεώρησε πως αν σε σταματήσει θα δημιουργούσε πρόβλημα στην κίνηση, χίλια δύο μπορεί να πει, όργανο είναι ;)
Άρα λοιπόν αν έχω θείο-πατέρα-κολλητό αστυνομικό, μπορώ να του πω να στέλνει από μια κλήση τον μήνα στον αριθμό κυκλοφορίας του γείτονα που δεν τον συμπαθώ? Μπορώ να του πω να στείλει μια κλήση και παρακάτω σε έναν που ζηλεύω γιατί οδηγεί ferrari-porsche? Στην πρώην μου γιατί με παράτησε?
Βρε παιδιά καλό είναι να υπάρχουν όλες οι γνώμες, αλλά μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γραφτεί κάτι εφόσον δεν το κατέχουμε και να μπλεκόμαστε με θεωρίες. Ας αφήσουμε κάποιον που ξέρει περισσότερα να μας διαφωτίσει αφού είναι φανερό ότι έχουμε άγνοια για το θέμα :)
trypokaridos
13-01-11, 13:25
Ειχε αναψει 3 φορες πρασσινο. Δεν ηταν λογικο να κορναρουμε ? Που ειναι η ασκοπη χρηση ?
Εγω τωρα μπορω να κανω κατι η απλα να περιμενω ?
Η αληθεια ειναι οτι εδειχνε πειστικος. Τωρα, δεν ξερω, μπορει και να με ψαρωνε! Το θεμα παντως παιδια ειναι, αν οντως δινεται τετοια κληση, αν Θα επρεπε να δινεται.
Και αλλο η καμερα, επειδη ειπωθηκε. Στην καμερα, σου εχει και πινακιδα και σε προειδοποει. Εδω τι γινεται ?
Τι πρεπει δηλαδή, να έχει πινακίδες που να προειδοποιούν τους οδηγούς ότι στο δρόμο υπάρχουν τροχονόμοι?
Άλλο το θέμα των φωτογραφικών ραντάρ και άλλο του τροχονόμου που μπορεί να είναι οπουδήποτε και να σε γράψει για κάθε παράβαση του ΚΟΚ.
Πάντως η λογική λέει πως μπορεί να σε γράψει χωρίς να σε σταματήσει, αν πχ κάνεις μια παράβαση και εκείνη τη στιγμή για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορεί να σε σταματήσει, ίσως μπορεί να σου πάρει απλά τον αριθμό.
Η κάμερα παραθέτει και αποδεικτικά στοιχεία. Αν το φίλμ της έχει τέλειώσει όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες στην Αθήνα, τότε απλά δεν είναι έγκυρη η λειτουργία της και γιαυτό απλά δεν πέφτουν πρόστιμα για όρια παρόλες τις κάμερες.
Όσον αφορά την τροχαία, αν μπορεί να μοιράζει κλίσεις ανεξαρτήτως αποδεικτών τότε υπάρχει ένα πρόβλημα. Παλιά μπορούσες να πας και να δεις τι έγινε με μια κλίση και αν είχες δίκιο να το υπερασπιστείς. Επειδή αυτό βέβαια καταχράστηκε, τώρα δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και θεωρητικά άπαξ και κοπεί μια κλίση δεν μπορείς να την γλιτώσεις, τότε τι εμποδίζει την αστυνομία για εισπρακτικούς λόγους να αρχίσει να ταχυδρομεί κλίσεις για όρια ταχύτητας, κόρνες?
Από την άλλη και μια κλίση στάθμευσης από την τροχαία την βρίσκεις στο παμπρίζ και ισχύει είτε την πετάξεις είτε όχι. Δηλαδή δεν χρειάζεται η άμεση συνδιαλλαγή με τον τροχονόμο.
Μήπως υπάρχει κατηγοριοποιήσει με βάση το είδος της παράβασης, της οποίας την κλίση μπορεί να δώσει η τροχαία χωρίς αποδεικτικά στοιχεία ή συνδιαλλαγή με τον τροχονόμο?
RASTAVIPER
13-01-11, 13:39
Ειχε αναψει 3 φορες πρασσινο. Δεν ηταν λογικο να κορναρουμε ? Που ειναι η ασκοπη χρηση ?
Εγω τωρα μπορω να κανω κατι η απλα να περιμενω ?
Τι άλλο να κάνεις?
Πήρες αριθμό σήματος τροχονόμου?Ή όνομα?Και αν τα έπαιρνες, τι θα έκανες?Θα έπαιρνες να τον βρεις και να ρωτήσεις αν θα σου γράψει κληση?
Δε μου λες.Έχει ξαναπάρει κλήση?γιατί σε βλέπω να αγχώνεσαι πολύ και χωρίς λόγο..
Ειδικά από την στιγμή που δεν ξέρεις καν αν υπάρχει κάποια παράβαση.
trypokaridos
13-01-11, 13:48
Αγχωνομαι γιατι ΔΕΝ ΞΕΡΩ γιατι, για παραβαση, με εγραψε.
Ειχε αναψει 3 φορες πρασσινο. Δεν ηταν λογικο να κορναρουμε ? Που ειναι η ασκοπη χρηση ?
Αν το βρίσκεις λογικό να κορνάρεις σε έναν τροχονόμο που κάνει τη δουλειά του (ναι, μπάχαλο τα κάνουν, δε διαφωνω πως όπου υπάρχει τροχονόμος γίνετε χαμός) τότε πάω πάσο!
Δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι, ακόμα και αν πάρεις κλήση (που αμφιβάλλω, μάλλον SMS έστελνε το παληκάρι) είναι απλά μία κλήση και μάλλον όχι για σοβαρό ποσό, δεν ξέρω κάποιον που δεν έχει πάρει ποτέ κλήση.
Από κει και πέρα παράβαση έκανες όπως είπαν και παραπάνω, η δε βεβαίωση της παράβασης δεν χρειάζεται τη συγκατάθεσή σου ούτε αποδείξεις. Ο λόγος του οργάνου που βεβαιώνει την παράβαση αρκεί για να κλητευθείς σε δίκη (αυτό είναι η κλήση, δεν είναι πρόστιμο). Όταν πας και πληρώνεις στην τροχαία το πρόστιμο που αντιστοιχεί στην κλήση παραδέχεσαι την ενοχή σου και γλυτώνεις το δικαστικό σύστημα από άλλη μια δίκη γιαυτό έχουμε συνδέσει την κλήση με άμεσο πρόστιμο.
Revolution
13-01-11, 14:05
Και να σου ερθει δεν τρεχει τιποτα απο την στιγμη που δεν εχεις αποκομα δεν μπορει να σου κανει κατι.
Αν ηταν ετσι εγω πχ σαν αστυνομικος θα ξυπναγα το πρωι θα σημειωνα 10 πινακιδες και θα εγραφα οτι να ναι.
Αν το βρίσκεις λογικό να κορνάρεις σε έναν τροχονόμο που κάνει τη δουλειά του (ναι, μπάχαλο τα κάνουν, δε διαφωνω πως όπου υπάρχει τροχονόμος γίνετε χαμός) τότε πάω πάσο!
Οι τροχονομοι -τουλαχιστον στον Πειραια- προκαλουν περισσοτερα προβληματα απ'οσα πανε να λυσουν, καθε πρωι που παω αν στην Θηβων εχει φρακαρει το συμπαν στο υψος της Nissan ειμαι σιγουρος οτι στο φαναρι στην ΕΘΕΛ η στο λιμανι τερμα Γουναρη υπαρχει τροχονομος και παντα πεφτω μεσα.
trypokaridos
13-01-11, 14:08
Όταν πας και πληρώνεις στην τροχαία το πρόστιμο που αντιστοιχεί στην κλήση παραδέχεσαι την ενοχή σου και γλυτώνεις το δικαστικό σύστημα από άλλη μια δίκη γιαυτό έχουμε συνδέσει την κλήση με άμεσο πρόστιμο.
Thanks!
Δεν το ηξερα αυτο. Ειχα την εντυπωση οτι το προστιμο πρεπει να το πληρωσεις, αλλιως παει στην ΕΦΟΡΙΑ.
Θα τα πουμε στα δικαστηρια τοτε.
Θα τα πουμε στα δικαστηρια τοτε.
εμμμ αν σου έρθει μια κλήση 17 ευρώ θα προτιμήσεις να φας μια μέρα στα δικαστήρια; Δικός σου είναι ο χρόνος αλλά δεν ακούγεται πολύ λογικό, προσωπικά θα την πλήρωνα να ξεμπερδεύω
Παρεμπιπτόντως καλό θα ήταν να εφαρμοστεί το σύστημα με τις ηλεκτρονικές κλήσεις στην Ελλάδα μπας και μάθουμε να σεβόμαστε τους νόμους, συνάδελφος έφαγε (ή μάλλον η εταιρεία) ταχυδρομική κλήση στην Σιγκαπούρη γιατί ως γνήσιος Έλλην πέταξε το τσιγάρο από το παράθυρο.
trypokaridos
13-01-11, 15:35
εμμμ αν σου έρθει μια κλήση 17 ευρώ θα προτιμήσεις να φας μια μέρα στα δικαστήρια; Δικός σου είναι ο χρόνος αλλά δεν ακούγεται πολύ λογικό, προσωπικά θα την πλήρωνα να ξεμπερδεύω
Παρεμπιπτόντως καλό θα ήταν να εφαρμοστεί το σύστημα με τις ηλεκτρονικές κλήσεις στην Ελλάδα μπας και μάθουμε να σεβόμαστε τους νόμους, συνάδελφος έφαγε (ή μάλλον η εταιρεία) ταχυδρομική κλήση στην Σιγκαπούρη γιατί ως γνήσιος Έλλην πέταξε το τσιγάρο από το παράθυρο.
Για 17 ευρω φυσικα και δεν τιθεται θεμα, αλλα αν ειναι παραπανω ? Σιγα μην πληρωσω επειδη πατισα την κορνα, επειδη ο τροχονομος ΔΕΝ κανει σωστα τη δουλεια του.
vamvakoolas
13-01-11, 15:39
Στο είπε αυτό για το κορνάρισμα ή μήπως πέρασες χωρίς να υπακούσεις στη σήμανση του τροχονόμου, παραβιάζοντας το κώδικα οδικής κυκλοφορίας; Η 1η περίπτωση θα μπορούσε να είναι άσκοπη χρήση κόρνας, η 2η περίπτωση για παραβίαση σήμανσης τροχονόμου.
παρα πολυ σωστα!
Εχει δικαιωμα να σε αφησει να περιμενεις οσο θελει.
Υ.Γ: Για ελα καμια μερα απο Αγγλια να δεις τι ωραια θα περναγες: οταν το 2004 βγηκα με το αμαξι να γιορτασουμε και κορναρα (παιζει να ηταν και 1η φορα στη ζωη μου)ηρθαν 3 περιπολικα (σε διαταξη καταδιωξης:() και καθομουν μιση ωρα να εξηγω τα ανεξηγητα και να γλιτωσω το προστιμο
Άρα λοιπόν αν έχω θείο-πατέρα-κολλητό αστυνομικό, μπορώ να του πω να στέλνει από μια κλήση τον μήνα στον αριθμό κυκλοφορίας του γείτονα που δεν τον συμπαθώ? Μπορώ να του πω να στείλει μια κλήση και παρακάτω σε έναν που ζηλεύω γιατί οδηγεί ferrari-porsche? Στην πρώην μου γιατί με παράτησε?
Βρε παιδιά καλό είναι να υπάρχουν όλες οι γνώμες, αλλά μερικές φορές δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γραφτεί κάτι εφόσον δεν το κατέχουμε και να μπλεκόμαστε με θεωρίες. Ας αφήσουμε κάποιον που ξέρει περισσότερα να μας διαφωτίσει αφού είναι φανερό ότι έχουμε άγνοια για το θέμα :)
Αν σου γράψει μία κλήση για παράνομη στάθμευση ένας τροχονόμος κι εσύ φτάνοντας στο αυτοκίνητο την πιάσεις και την πετάξεις, νομίζεις ότι θα τη γλιτώσεις;
Η κλήση ισχύει κι ας μην έχει την υπογραφή σου ο τροχονόμος. Διαφορετικά θα "χάνονταν" πολλά αποκόμματα από τους οδηγούς.
Σαφώς και έκανες παράβαση.
Ηχορρύπανση με την κόρνα.
Και δείχνει μάλιστα ότι δεν σέβεσαι τους συμπολίτες σου, και την ποιότητα ζωής τους.
manoulamou
13-01-11, 16:28
Εαν το πληρωσεις πριν εκδικαστει ειναι το μισο,
εαν καταληξει στο δικαστηριο ή στην εφορια ολοκληρο!
http://www.glavopoulos.gr/kok/poines.php
Μη συμμόρφωση με υποδείξεις τροχονόμου € 150- (ΑΡΘΡΟ 3)
Κακή χρήση ηχητικών οργάνων - προειδοποιήσεων € 20-
http://www.glavopoulos.gr/kok/kok037.php
ΑΡΘΡΟ 37 : Ηχητικές και φωτεινές προειδοποιήσεις
1. Η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης επιτρέπεται μόνο:
(α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος.
Προσωπικα ευχαριστως θα εδινα ενα βρωμοξυλο σε οσους κορναρουν
εκ συστηματος και χωρις να κινδυνευουν απο κατι... ::lol:
Ακου "αργησε ο ανικανος ο τροχονομος και τι να κανω;"
ουτε συζητηση να περιμενουμε, αλιμονο θα χασουμε τ αεροπλανο!:rolleyes:
Εχω την εντύπωση οτι για να ειναι "έγκυρη" μια κλήση πρέπει
α) να υπάρχουν αποδεικτικά ( βλ. κάμερα )
β) να αποδέχεται ο παραβάτης την κλήση υπογράφωντάς την
Δε νομιζω οτι μπορεί έτσι "αυθαίρετα" ( όχι ότι δεν έκανε παράβαση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ειδοποιήθηκε ) να του αποσταλλεί κλήση.
Και πάλι εκφέρω προσωπική γνώμη/αποψη ετσι;;
Εχω την εντύπωση οτι για να ειναι "έγκυρη" μια κλήση πρέπει
α) να υπάρχουν αποδεικτικά ( βλ. κάμερα )
β) να αποδέχεται ο παραβάτης την κλήση υπογράφωντάς την
Δε νομιζω οτι μπορεί έτσι "αυθαίρετα" ( όχι ότι δεν έκανε παράβαση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ειδοποιήθηκε ) να του αποσταλλεί κλήση.
Και πάλι εκφέρω προσωπική γνώμη/αποψη ετσι;;
Στην περίπτωση της παράνομης στάθμευσης ποια είναι τα αποδεικτικά; Ο ΚΟΚ δεν αναφέρει κάτι για υπογραφή οδηγού-κατόχου του οχήματος. Αντιθέτως προβλέπει διαδικασία αποστολής κλήσης ερήμην του οδηγού ή του ιδιοκτήτη του οχήματος.
http://www.sefeaa.gr/downloads/2009/KOK.pdf
Άρθρο 4
Τρόπος βεβαίωσης παραβάσεων
1. Η βεβαίωση των παραβάσεων του άρθρου 2 της παρούσας απόφασης γίνε-
ται με εκθέσεις βεβαίωσης παράβασης (κλήσεις), κατά τον καθιερωμένο τρόπο,
από αρμόδια όργανα των αστυνομικών αρχών ή άλλων αρχών στις οποίες έχει
εκχωρηθεί με νόμο η σχετική αρμοδιότητα, τα οποία γνωστοποιούν στον παρα-
βάτη-οδηγό ότι η παράβαση που έγινε υπάγεται στο Σ.Ε.Σ.Ο. και, αν είναι δυνα-
τό, και τους βαθμούς που αντιστοιχούν στην παράβαση αυτή.
Οι εκθέσεις αυτές παραδίδονται από τα οικεία όργανα σε εξουσιοδοτημένο
βαθμοφόρο της υπηρεσίας που υπηρετούν, αμέσως μετά το πέρας του ωραρίου
τους.
2. Εάν η βεβαίωση της παράβασης γίνει μόνο με βάση τον αριθμό κυκλοφορί-
ας του οχήματος, τότε η σχετική έκθεση επιδίδεται με δημόσιο έγγραφο στον φε-
ρόμενο ως ιδιοκτήτη αυτού και, σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, σε έναν από τους
συνιδιοκτήτες. Στην περίπτωση που ο αναφερόμενος στο προηγούμενο εδάφιο
ιδιοκτήτης ισχυριστεί ότι δεν ήταν αυτός ο παραβάτης-οδηγός, για τη συγκεκρι-
μένη παράβαση, υποχρεούται εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε (5) ημερών
από την ημερομηνία επίδοσης της πιο πάνω έκθεσης να υποβάλει υπεύθυνη δή-
λωση του ν. 1599/86 στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής κατοικίας του ή στην
Υπηρεσία όργανο της οποίας βεβαίωσε την παράβαση, στην οποία να δηλώνει
ότι δεν είναι αυτός ο παραβάτης-οδηγός, καθώς και το ονοματεπώνυμο και τη
διεύθυνση κατοικίας του συγκεκριμένου οδηγού, στον οποίο είχε παραχωρήσει
τη χρήση του οχήματος. Τα παραπάνω ισχύουν και σε περιπτώσεις όπου τα οχή-
ματα είναι μισθωμένα είτε από εταιρίες ενοικιαζομένων αυτοκινήτων, είτε από
εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).
Σε περίπτωση που δεν υποβάλει την παραπάνω δήλωση στην καθοριζόμενη
προθεσμία, παραβάτης λογίζεται ο ιδιοκτήτης του οχήματος. Επί συνιδιοκτητών
όπου το ποσοστό συνιδιοκτησίας είναι 50%, παραβάτης λογίζεται αυτός, το όνο-
μα του οποίου αναγράφεται πρώτο στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, εκτός
αν ο έτερος συνιδιοκτήτης με υπεύθυνη δήλωσή του αποδεχθεί ότι διέπραξε αυ-
τός την παράβαση. Επί συνιδιοκτητών με διαφορετικό ποσοστό ιδιοκτησίας ο
καθένας, παραβάτης λογίζεται αυτός που έχει το μεγαλύτερο ποσοστό ιδιοκτησί-
ας του οχήματος ή επί εταιριών ο νόμιμος εκπρόσωπός της.
3. Οι εκθέσεις βεβαίωσης παράβασης (κλήσεις) που περιέχουν τις παραβά-
σεις αυτές παραμένουν στην αρμόδια υπηρεσία, όργανο της οποίας βεβαίωσε
την παράβαση, για τρεις (3) ημέρες από τη ημερομηνία της βεβαίωσής τους. Στο
χρονικό αυτό διάστημα ο παραβάτης-οδηγός, για τον οποίο βεβαιώθηκε η παρά-
βαση, μπορεί να εμφανισθεί ενώπιον του διοικητή ή του παρ’ αυτού οριζομένου
ανακριτικού υπαλλήλου της ίδιας υπηρεσίας, για να εκθέσει τις αντιρρήσεις του
για την παράβαση που διέπραξε. Σε περίπτωση που οι αντιρρήσεις αυτές κριθούν
βάσιμες, δεν υπολογίζονται οι βαθμοί που προβλέπονται για την παράβαση που
217
βεβαιώθηκε, με σχετική αιτιολογημένη πράξη ακύρωσης που γίνεται πάνω στην
έκθεση βεβαίωσης παράβασης (κλήσης).
4. Οι παραβάσεις, που βεβαιώνονται με τις εκθέσεις βεβαίωσης παράβασης
(κλήσεις) που υπολογίζονται στο Σ.Ε.Σ.Ο., εγγράφονται σε μαγνητικό μέσο
(κάθε εγγραφή περιέχει στοιχεία της κλήσης σύμφωνα με το Υπόδειγμα Υ1). Οι
εγγραφές αυτές αποστέλλονται με ηλεκτρονικά μέσα από την αρμόδια υπηρεσία
(Δ/νση Τροχαίας του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας του Υπουργείου Δη-
μόσιας Τάξης ή οποιαδήποτε άλλη αρχή, στην οποία έχει εκχωρηθεί η σχετική
αρμοδιότητα), στην καθ’ ύλην αρμόδια υπηρεσία κάθε είκοσι (20) ημέρες. Οι
εγγραφές αυτές αριθμούνται με συνεχόμενη αύξουσα αρίθμηση, που αρχίζει από
τον αριθμό ένα (1), κάθε πρώτη του έτους.
5. Η επεξεργασία των παραπάνω εγγραφών γίνεται εντός ενός (1) μηνός από
την παραλαβή τους από την αρμόδια υπηρεσία (Δ/νση Οργάνωσης και Πληρο-
φορικής του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών ή την Δ/νση Πληροφο-
ρικής του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης
σύμφωνα με την αρμοδιότητα που προβλέπεται στο άρθρο 5 της παρούσας).
6. Οι εκθέσεις βεβαίωσης παράβασης (κλήσεις), που αφορούν στο Σ.Ε.Σ.Ο.,
διατηρούνται στο αρχείο των αρμόδιων υπηρεσιών του Υπουργείου Δημόσιας
Τάξης ή οποιασδήποτε άλλης αρχής, στην οποία έχει εκχωρηθεί η σχετική αρμο-
διότητα, για έξι (6) τουλάχιστον χρόνια. Ομοίως, τα ηλεκτρονικά αρχεία των εγ-
γραφών του Σ.Ε.Σ.Ο. διατηρούνται στο μηχανογραφικό αρχείο της κάθε αρμόδι-
ας υπηρεσίας της παραγράφου 5 της παρούσας για έξι (6) τουλάχιστον χρόνια.
7. Σχετικό υπόδειγμα του περιεχομένου της ειδικής εγγραφής (Υπόδειγμα Υ1)
προσαρτάται στην παρούσα απόφαση και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.
Εχω την εντύπωση οτι για να ειναι "έγκυρη" μια κλήση πρέπει
α) να υπάρχουν αποδεικτικά ( βλ. κάμερα )
β) να αποδέχεται ο παραβάτης την κλήση υπογράφωντάς την
Δε νομιζω οτι μπορεί έτσι "αυθαίρετα" ( όχι ότι δεν έκανε παράβαση, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ειδοποιήθηκε ) να του αποσταλλεί κλήση.
Και πάλι εκφέρω προσωπική γνώμη/αποψη ετσι;;
Η εντύπωσή σου είναι λάθος, το "όργανο" βεβαιώνει την παράβαση χωρίς την συγκατάθεση σου (πχ κάποτε θα προσπάθησες να πείσεις μπάτσο ότι πέρασες με ώριμο πορτοκαλί και όχι κόκκινο, την κλήση την τσίμπησες). Αν πας δικαστικά είναι ο λόγος σου ενάντια στον λόγο του οργάνου, θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος είχε στατιστικά πως καταλήγουν τέτοιες δίκες, θα στοιχημάτιζα υπέρ του οργάνου.
trypokaridos
13-01-11, 17:33
Εαν το πληρωσεις πριν εκδικαστει ειναι το μισο,
εαν καταληξει στο δικαστηριο ή στην εφορια ολοκληρο!
http://www.glavopoulos.gr/kok/poines.php
Μη συμμόρφωση με υποδείξεις τροχονόμου € 150- (ΑΡΘΡΟ 3)
Κακή χρήση ηχητικών οργάνων - προειδοποιήσεων € 20-
http://www.glavopoulos.gr/kok/kok037.php
ΑΡΘΡΟ 37 : Ηχητικές και φωτεινές προειδοποιήσεις
1. Η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης επιτρέπεται μόνο:
(α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος.
Προσωπικα ευχαριστως θα εδινα ενα βρωμοξυλο σε οσους κορναρουν
εκ συστηματος και χωρις να κινδυνευουν απο κατι... ::lol:
Ακου "αργησε ο ανικανος ο τροχονομος και τι να κανω;"
ουτε συζητηση να περιμενουμε, αλιμονο θα χασουμε τ αεροπλανο!:rolleyes:
Σε ευχαριστω για την ποσοτικη ενημερωση! Γιατι, εψαξα και δεν βρηκα..
Παραδεχομαι οτι παρανομισα, αλλα αν εσυ εμενες σε ενα φαναρι 10 λεπτα, και εβλεπες την κυκλοφορια να γινεται κανονικα απο τα υπολοιπα τι θα εκανες ? Βεβαια ισως και να το παρανα, αλλα εκεινη τη στιγμη δεν το καταλαβενεις.
Να διευκρηνησω, οτι προκειται για δυσκολο σημειο, υπαρχουν δυο τροχονομοι, οι οποιοι πρεπει να συντονιστουν και μεταξυ τους, πραγμα το οποιο δεν το χαν.
RASTAVIPER
13-01-11, 17:48
Η εντύπωσή σου είναι λάθος, το "όργανο" βεβαιώνει την παράβαση χωρίς την συγκατάθεση σου (πχ κάποτε θα προσπάθησες να πείσεις μπάτσο ότι πέρασες με ώριμο πορτοκαλί και όχι κόκκινο, την κλήση την τσίμπησες). Αν πας δικαστικά είναι ο λόγος σου ενάντια στον λόγο του οργάνου, θα ήταν ενδιαφέρον αν κάποιος είχε στατιστικά πως καταλήγουν τέτοιες δίκες, θα στοιχημάτιζα υπέρ του οργάνου.
Δυστυχώς θα το έχανες..
Γιατί ευτυχώς δεν πάει πάντα έτσι και οι δικαστές μπορούν να πειστούν ότι έχεις δίκιο αν έχεις καλά επιχειρήματα.
Το λέω από προσωπική εμπειρία και δεν σημαίνει βέβαια ότι όποιος πάει στο δικαστήριο δικαώνεται.
Και να ξέρετε, τις περισσότερες φορές, ο αστυνομικός δεν πατάει στο δικαστήριο.Οπότε είναι στο χέρι σου, πόσο καλά θα δικαιολογήσεις τον εαυτό σου απέναντι στον δικαστή. ;)
Και σχετικά με την βεβαίωση που ζητάτε..
-Ξέρετε κανέναν αστυνομικό να σου δίνει χαρτάκι με την ταχύτητα που σε μέτρησε με το πιστόλι ραντάρ?Σου λέει ότι πήγαινες με τόσο και σου κόβει την κλήση.
-Ξέρετε κανέναν αστυνομικό να μετράει με φωτόμετρο τα φυμέ τζάμια πριν σου κόψει την κλήση?
-Ή έχετε απαίτηση να έχετε γραπτώς την ένδειξη από το decibelmeter, όταν σε μετράνε για θόρυβο στην εξάτμιση??
vamvakoolas
13-01-11, 18:22
με αυτα που γραφονται δικαιολογω γιατι ο Ελληνας οδηγος εξω παει σα παπια...
Παραδειγμα: ειμαι Γαλλια και παω να βγω Εθνικη (Α1) και το φαναρι κοκκινο. Περιμενω επι 10 λεπτα και μαζι αλλοι 3 απο πισω μου. Στα 15' ερχεται ενας κυριος και μου λεει ευγενικα να παω ποιο μπροστα να "πιασει" το φωτοκυτταρο του φαναριου για να δωσει προτεραιοτητα.
Ουτε κορνες, ουτε να περασει κοκκινο ουτε να βρισει καποιος:rofl::rofl:
Εδω καλα καλα αρκετοι δε ξερουν τον ΚΟΚ και ζητανε τα ρεστα και απο τροχονομους.....
με αυτα που γραφονται δικαιολογω γιατι ο Ελληνας οδηγος εξω παει σα παπια...
Μια χαρά τα πάει έξω ο Έλληνας οδηγός. :p
Αν πάτε καμία βόλτα στον Ιταλικό νότο, θα δείτε ότι η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη. Τα σήματα είναι ενδεικτικά και όχι υποχρεωτικά. Η διπλή γραμμή υπάρχει για όσους κωλώνουν να βγουν στο αντίθετο ρεύμα. Οι πεζοί είναι στόχοι για τα αυτοκίνητα, τα μηχανάκια κινούνται στα πεζοδρόμια (όπου υπάρχουν).
Ειδικά αν υπάρχει λεωφορείο, εφαρμόζοται ο άγραφος νόμος: "Απαγορεύεται να είσαι πίσω από αυτό." Ο οδηγός Ι.Χ. παραβιάζει κάθε κανόνα του ΚΟΚ για να το προσπεράσει, οι οδηγοί των λεωφορείων πραγματικά αναγκάζονται να φρενάρουν απότομα για να δίνουν προτεραιότητα στα ΙΧ, που δεν μπορούν με τίποτα να μείνουν πίσω από λεωφορείο. Π.χ. σε φανάρι που υπάρχει λεωφορείο, θα στηθούν στο αντίθετο ρεύμα 4-5 αυτοκίνητα, ώστε να το προσπεράσουν όταν ανάψει πράσινο (ή και πιο πριν αν δε χωράνε). Αν βρεθεί αμάξι από το αντίθετο ρεύμα (κινούμενο αντίθετα εννοώ, που δεν είναι αυτονόητο εκεί) απλά θα περιμένει να αδειάσει το ρεύμα του, από τα αντικανονικά κινούμενα αυτοκίνητα.
Άλλη φορά θα σας πω για το παρκάρισμα. :p
Δεν μπορώ να καταλάβω κάτι...
Ανέφερες ότι σε "έγραψαν" για επικίνδυνη οδήγηση "ένα χιλιαρικάκι" (αντί σου πάρουν επί τόπου το διπλωματάκι), από την άλλη "ψάχνεσαι" γιατί θα σου είπε ότι σου είπε ο τροχονόμος.
Ε κοντά στο χιλιαρικάκι, τι είναι ένα εικοσαράκι. :closed:
Νομίζω ότι το δικαστήριο ποια δεν υπάρχει σαν επιλογή. Το πληρώνεις θες δεν θες. Απλά αν το πληρώσεις εντός κάποιων ημερών ειναι το μισό!
manoulamou
13-01-11, 19:43
Παντως και στην οδικη συμπεριφορα ισχυει το ρητο "Στην Ρωμη φερσου ως Ρωμαιος"!
Ελληνες νταλικερηδες που εδω θεριζουν κοσμο στις Εθνικες, στην Γερμανια ειναι παναγιτσες και
το αντιστροφο Γερμανοι φορτηγατζηδες ειναι εκτος ελεγχου στην Ελλαδα ενω στη χωρα τους κοτες!
Η μονη που εχει οχημα στην οικογενεια, η κορη μου μετακινειται με ποδηλατο
στο κεντρο της Αθηνας φορωντας το ειδικο κρανος, βρε μπας και ζουμε σε λαθος κρατος;::lol:
Ειδικά αν υπάρχει λεωφορείο, εφαρμόζοται ο άγραφος νόμος: "Απαγορεύεται να είσαι πίσω από αυτό." Ο οδηγός Ι.Χ. παραβιάζει κάθε κανόνα του ΚΟΚ για να το προσπεράσει, οι οδηγοί των λεωφορείων πραγματικά αναγκάζονται να φρενάρουν απότομα για να δίνουν προτεραιότητα στα ΙΧ, που δεν μπορούν με τίποτα να μείνουν πίσω από λεωφορείο. Π.χ. σε φανάρι που υπάρχει λεωφορείο, θα στηθούν στο αντίθετο ρεύμα 4-5 αυτοκίνητα, ώστε να το προσπεράσουν όταν ανάψει πράσινο (ή και πιο πριν αν δεν χωράνε). Αν βρεθεί αμάξι από το αντίθετο ρεύμα (κινούμενο αντίθετα εννοώ, που δεν είναι αυτονόητο εκεί) απλά θα περιμένει να αδειάσει το ρεύμα του, από τα αντικανονικά κινούμε αυτοκίνητα.
Άλλη φορά θα σας πω για το παρκάρισμα. :p
Ενω, αντιστοιχα, αν υπαρχει ασθενοφορο, εφαρμοζεται ο ετερος αγραφος νομος "Επιβαλλεται να εισαι πισω απο το ασθενοφορο, ειδικα εαν πηγαινει με αναμμενες τις σειρηνες". :p
Ενω, αντιστοιχα, αν υπαρχει ασθενοφορο, εφαρμοζεται ο ετερος αγραφος νομος "Επιβαλλεται να εισαι πισω απο το ασθενοφορο, ειδικα εαν πηγαινει με αναμμενες τις σειρηνες". :p
Ευτυχώς αυτή η ανηθικότητα έχει πάψει. Τουλάχιστον δεν το βλέπω εγώ. Ακούω όμως ότι παλιότερα υπήρχαν αρκετοί ξεδιάντροποι που το έκαναν.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δίνει κάποια ανωνυμία και απόσταση από το συνάνθρωπο. Εκεί φαίνεται ποιος είναι πραγματικά ευγενικός και ποιος το προσποιείται ηθική και ευγένεια στη ζωή του.
manoulamou
15-01-11, 00:25
Επισης τωρα που χρησιμοποιω πολυ λεωφορειο (και ιδιως την δημοτικη συγκοινωνια)
οι ΙΧδες δεν παραχωρουν προτεραιοτητα στις διασταυρωσεις
εκτος εαν ειναι αδυνατον να κερδισουν πανω απο μισο μετρο αποστασης...
Προτιμουν να καθυστερησουν τους 20 ή και 100 φουκαραδες που στριμωχνονται σαν σαρδελες
παρα να χασουν μισο λεπτο!
Το χειροτερο το ειχα δει περυσι στην Κηφισιας, οταν ειχαν απεργια οι φορτηγατζηδες
και ειχαν ακινητοποιηθει 4+2 απο τις 6+3 (!!!) λωριδες στην διασταυρωση των Μελισσιων
καθως καποιοι νεοελληνες εκαναν ουρα καθετα στο δρομο,
μπας και προλαβουν να τιγκαρουν βενζινη! Εφτανε το χαος 3 φαναρια πιο κατω...
@ ADSLgr.com All rights reserved.