Επιστροφή στο Forum : Ασφαλιστική αρνείται αποζημιώση για τρακάρισμα λογω παλαιοτητάς ΙΧ
Φιλος τρακαρε με το αμάξι με πλήρη υπαιτηότητα του άλλου οδηγού. Η ασφαλιστική του άλλου (Alianz) έκανε μέρες να απαντήσει και το αυτοκίνητο περίμενε στο συνεργείο.
Τελικά του είπαν ότι λόγω παλαιότητας του αυτοκινήτου δεν θα του δώσουν φράγκο γιατί η ζημιά ξεπερνά την αξία του αυτοκινήτου. Αν θέλει να τους δωσει για αποσυρση να του δωσουν κάτι χιψουλα.
Το αμάξι είναι Pegeuot 206 sport του 2000 απο 2ο χερι με 280 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Η ζημιά είναι 1500€ περίπου (ρόδα, φτερό, πόρτα οδηγού) με τιμολόγια και 700€ χωρίς αποδείξεις.
Πιστεύω ότι η πρακτικη αυτή είναι παράνομη αλλά και η ασφαλιστική του InterSalonica του είπε ότι έτσι είναι και δεν μπορεί να κάνει τίποτα.
Παρακαλώ την άποψή σας
To εχω ξανακουσει. Ειναι παλαια και παγια τακτικη τους. Βασιζονται στο οτι με πχ 1000€ αγοραζει ενα ιδιο μεταχειρισμενο και παρομοιας καταστασης αυτοκινητο και ετσι δεν τους συμφερει το να πληρωσουν 1500€ σε φτιαξιματα. Δεν ξερω δικαστικα τι τυχη θα ειχε μια τετοια υποθεση, αλλα σιγουρα γνωριζουν οτι κανεις δεν θα πληρωνε 600€ σε δικηγορο για να εχει μια αμφιβολη αποφαση 2 χρονια μετα. Και χωρις αυτοκινητο φυσικα.
Αλητεια δηλαδη, μιας και τα ασφαλιστρα δεν ειναι αναλογα της παλαιοτητας, αλλα δυστηχως παγια τακτικη τους.
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά πιστεύω πως είναι παράνομη η πρακτική.Ας ζητήσει από την ασφαλιστική του να του δείξουν που έχει υπογράψει τέτοιο όρο στο ασφαλιστήριο...
Φανερός Πράκτωρ
09-09-14, 18:54
Το λογικό είναι να του δώσουν τα λεφτά που κάνει ένα μεταχειρισμένο ίδιας κατάστασης. Αυτό έχει συμβεί σε γνωστό μου στο εξωτερικό.
Το να μην το επισκευάσουν, αν ειναι πιο φθηνό να του πάρουν άλλο, δεν ειναι παράλογο. Το να μην του δώσουν τίποτα ειναι.
Αυτό που θα πω είναι εντελώς καφενιακού επίπεδου, όσα έχω ακούσει από δω και από κει.
Σε γενικές γραμμές αυτά που είπανε και οι προλαλήσαντες.
Η ασφαλιστική υποχρεούται να σε αποζημιώσει σύμφωνα με την αξία που έχει το αυτοκίνητο πριν το ατύχημα, έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν και λίστες που αξιολογούν το αυτοκίνητο ανάλογα το μοντέλο, την παλαιότητα και τη ζημιά. Πλαφόν δηλαδή για να μην μπορεί το κάθε συνεργείο να κοστολογεί όσο θέλει τη ζημιά.
Τώρα αν η επισκευή είναι ασύμφορη θα του δώσουν τα χρήματα που κάνει ένα παρόμοιο μεταχειρισμένο!
Έχω βρεθεί και γω σε παρόμοια κατάσταση αλλά πάνε πολλά χρόνια και δεν θυμάμαι τα νούμερα. Και επειδή ψαχνόμουν να το δώσω και να πάρω καινούργιο θυμάμαι ότι οι τιμές ήταν περίπου ίδιες, μη σου πω ότι κανείς επί της ουσίας δεν ήθελε να το αγοράσει, οπότε μου ήρθε λουκούμι. Άλλες εποχές βέβαια!
To θέμα είναι ότι η ασφαλιστική του αλλου του δίνει μόνο λεφτά για απόσυρση επειδή κοστολογεί το αμάξι πολύ χαμηλά. Οκ το αμάξι ήταν κακοσυντηρημένο και ψιλοπαρατημένο αλλά την δουλειά του την έκανε
Δεν του είπε ο ok ή ξημια είναι 1500€ αλλά σου δίνουμε 800€ του είπε δεν σου δίνουμε τίποτα. Απόσυρε το.
Toτε η επομενη ερωτηση ( του παθοντα ) η αυτονοητη ερωτηση δηλαδη, ειναι
"και τοτε γιατι εγω σας πληρωνα ασφαλιστρα, εσεις για ποιο λογο τα εισπρατατε και ποιες τελικα ειναι οι υποχρεωσεις σας ως αντισυμβαλλομενο μερος; "
Οκ, δίκαιο έχεις υπάρχει αλητεία, αλλά την ασφάλεια την πλήρωνε για τυχόν ζημίες που θα προκαλέσει ο ίδιος σε τρίτους.
Επίσης κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την κλοπή, θα πρέπει κάθε χρόνο να αναπροσαρμόζεις τα ασφάλιστρα γιατί η αποζημίωση θα δωθεί με βάση την τρέχον αξία του αυτοκίνητου και όχι με αυτή που αναγράφεται στα ασφάλιστρα.
Τώρα αν αυτά στέκουν νομικά ή είναι κολπάκια των ασφαλιστικών, δεν γνωρίζω.
Toτε η επομενη ερωτηση ( του παθοντα ) η αυτονοητη ερωτηση δηλαδη, ειναι
"και τοτε γιατι εγω σας πληρωνα ασφαλιστρα, εσεις για ποιο λογο τα εισπρατατε και ποιες τελικα ειναι οι υποχρεωσεις σας ως αντισυμβαλλομενο μερος; "
Το ρώτησε και πήρε για απάντηση ενα συγκαταβατικό νεύμα του κεφαλιού.
Η γνωμη μου ειναι, οτι απο την στιγμη που δεν του δινουν χρηματα ενω ταυτοχρονα τοσο καιρο εισεπραταν χρηματα και δεχοντουσαν να ασφαλισουν το εν λογω οχημα, θα πρεπει να ρωτησει δικηγορο. Για να διευκρινηστουν ολες οι υποχρεωσεις που πηγαζουν απο το συμβολαιο. Καθως ασχετα εαν υπαρχει η υποχρεωση ασφαλισης απο το κρατος, ενα συμβολαιο μεταξυ 2 ιδιωτων δεν παυει να ειναι σαν οποιοδηποτε αλλο. Με υποχρεωσεις, δικαιωματα, ρητρες κτλ.
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr/)?
Δε θα μπορούν αυτοί , πριν ξεκινήσει με δικηγόρο, να του δώσουν μια ιδέα αν έχουν? καλό είναι να πάρει κανά τηλ..
Και προφανώς αν έχει κανά φίλο δικηγόρο να τον έπιανε και να ρωτούσε για παρόμοιες περιπτώσεις θα βοηθούσε...
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
09-09-14, 23:24
Η γνωμη μου ειναι, οτι απο την στιγμη που δεν του δινουν χρηματα ενω ταυτοχρονα τοσο καιρο εισεπραταν χρηματα και δεχοντουσαν να ασφαλισουν το εν λογω οχημα, θα πρεπει να ρωτησει δικηγορο.
Κι εγώ το παρακάτω θα έλεγα επί της τοποθέτησης σου:
Οκ, δίκαιο έχεις υπάρχει αλητεία, αλλά την ασφάλεια την πλήρωνε για τυχόν ζημίες που θα προκαλέσει ο ίδιος σε τρίτους.
Οπότε τι λεφτά εισέπρατταν, αφού δεν πλήρωνε την Allianz ο παθών.
Εννοείς να τα διεκδικήσει από την δική του ασφαλιστική;
Οταν τρακαρεις με αλλο αυτοκινητο, σε πληρωνει η ασφαλιστικη του αλλου. Και σε αυτην την περιπτωση η "του αλλου" ειναι που θεωρει και κοστολογει το αυτοκινητο ως μηδεν και δεν πληρωνει. Αρα η ασφαλιστικη του "αλλου" δεν πληρωνει. Και εφοσον εισπρατει χρηματα και εχει και συμβολαιο με ρητρα αποζημιωσης ( με τον αλλο φυσικα ) αλλα ΔΕΝ καλυπτει αυτην της την υποχρεωση καπαπατα, λεω εγω και θα πρεπει και να επιβεβαιωσει και ενας δικηγορος ή και η ενωση καταναλωτων που σωστα προταθηκε παραπανω, την υποχρεωση της αυτη.
Σε αυτην λοιπον την περιπτωση και παντα αναγκαστικα με την γνωμη δικηγορου για αποσαφηνιση ολων των νομικων δεδομενων, εμπλεκονται και θα πρεπει να τηρησουν τους νομους, τα εξης μερη κατα σειρα οχλησης:
α) η ασφαλιστικη του αλλου
β) η ασφαλιστικη του θυματος
γ) ο αλλος
Ο αλλος, ειναι και τελικα εκεινος που ισως θα πρεπει να ενοχληθει, να ζητηθει να πληρωσει και μετα ας τα βρει με την ασφαλιστικη του.
Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας
09-09-14, 23:44
Ο αλλος, ειναι και τελικα εκεινος που ισως θα πρεπει να ενοχληθει, να ζητηθει να πληρωσει και μετα ας τα βρει με την ασφαλιστικη του.
Μπράβο.
Φαινομενικά αυτός είναι ο υπαίτιος, αυτός πρέπει να καλύψει το κόστος και αυτός πρέπει να τρέξει εν τέλει την ασφαλιστική του.
Το θέμα είναι ότι ο "παθών" δεν θα γλυτώσει το δικηγόρο ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε να ασχοληθεί καθόλου..αλλά άλλη κουβέντα αυτή.
Έχω την εντύπωση πως αν γινόταν η "φιλική" δήλωση, τότε θα τον πλήρωνε η δική του ασφάλεια και μετά εκείνη (η ασφάλεια) θα διεκδικούσε τα χρήματα από την άλλη. ;)
Δύο σίγουρα:
1) Καλύπτονται νομικά να θεωρήσαν πως η επισκευή είναι ασύμφορη και να το βγάλουν "ολική καταστροφή" πληρώνοντας ψίχουλα (λίγο λιγότερα από το κόστος του φθηνότερου ίδιου μεταχειρισμένου που θα βρουν στο car.gr για την ακρίβεια, όποιος και να' ναι ο λόγος που πωλείται τόσο χαμηλά). Αλητεία, αλλά καλύπτονται. Ούτε δικηγόροι ούτε κανείς δεν θα τους κάνει τίποτα αν βρουν να πωλείται σε κοντινή τιμή από την επισκευή του το ίδιο αμάξι.
2) Δεν καλύπτονται να μην δώσουν φράγκο. Σε καμία περίπτωση. Απλά θα σου βγάλουν την ψυχή. Αν επιμείνουν στην άρνηση και κινηθείς νομικά θα προτείνουν ένα γελοίο ποσό συμβιβασμού, αλλά προσεκτικά υπολογισμένο ώστε να σου βγαίνει μια η άλλη και να το δεχτείς. Αν αρνηθείς 100% κάποτε (αλλά μετρημένο σε χρόνια) θα πάρεις χρήματα, αλλά θα είναι τόσα λίγα που τελικά θα σου κοστίσει περισσότερο αυτή η οδός.
Πρόταση για το μέλλον: φιλική δήλωση όταν υπάρχει η δυνατότητα και πολλοί γνωστοί/συγγενείς ασφαλισμένοι στην ίδια εταιρία. Όταν θα γίνει η στραβή, πας στη δική σου ασφαλιστική στην οποία είσαι πελάτης και λες "πληρώστε με γιατί αλλιώς παίρνω το δικό μου και αυτά τα 10 αμάξια και φεύγω". Είναι το μόνο που έχω δει να λειτουργεί.
Κι εγώ το παρακάτω θα έλεγα επί της τοποθέτησης σου:
Οπότε τι λεφτά εισέπρατταν, αφού δεν πλήρωνε την Allianz ο παθών.
Εννοείς να τα διεκδικήσει από την δική του ασφαλιστική;
Αν και απαντήθηκε.
Ασφαλίζεις το αυτοκίνητο σου, εφόσον βέβαια δεν έχεις μεικτή ασφάλεια, για ζημίες που θα προκαλέσεις εσύ σε άλλους.
Αν ήταν δική του υπαιτιότητα και η ασφάλεια δεν κάλυπτε τις ζημίες του άλλου, τότε είχε λογική η φράση:
"Για πιο λόγο σας πληρώνω τόσο καιρό"
Δεν βλέπω καμιά ευθύνη στη δικιά του ασφαλιστική εταιρεία.
Εδώ ήρθε να προστεθεί τα τελευταία χρόνια η φιλική δήλωση για να λύσει το πρόβλημα.
Απειρία του θύματος, άρνηση του άλλου οδηγου, δεν γνωρίζουμε., αλλά σαφώς θα ήταν προτιμότερο να συνομιλεί με τη δική του ασφαλιστική εταιρεία.
Η ζημιά είναι 1500€ περίπου (ρόδα, φτερό, πόρτα οδηγού) με τιμολόγια και 700€ χωρίς αποδείξεις.
Επισης δε βλέπω σχόλια για το παραπάνω, ο μαστοράκος θέλει να βγάλει, εργασία, εφορία, ενφια, διακοπές από την ασφαλιστική ή
συχνό φαινόμενο σε παλαιότερες εποχές, να μοιράζονται τα έχτρα, ο μάστορας, ο πραγματογνώμονας και ο κάτοχος του αυτοκίνητου με τις υπερτιμολογησεις.( όχι απαραίτητα χρηματικό ποσό αλλά μπορεί να συμπεριλαμβάνει στην επισκευή χρόνιες ζημίες που δεν έχουν σχέση με το ατύχημα )
Και εδώ πιθανόν να υπάρχει απειρία του θύματος, άλλα το να μη γνωρίζει το συνεργείο ότι η ασφαλιστική δε ... θα τσιμπήσει το θεωρώ αδύνατο, εκτός αν άνοιξε πριν από μια εβδομάδα.
Όχι ότι διαφωνώ με τους προηγούμενους, αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Αν και απαντήθηκε.
Eπισης δε βλέπω σχόλια για το παραπάνω, ο μαστοράκος θέλει να βγάλει, εργασία, εφορία, ενφια, διακοπές από την ασφαλιστική ή
συχνό φαινόμενο σε παλαιότερες εποχές, να μοιράζονται τα έχτρα, ο μάστορας, ο πραγματογνώμονας και ο κάτοχος του αυτοκίνητου με τις υπερτιμολογησεις.( όχι απαραίτητα χρηματικό ποσό αλλά μπορεί να συμπεριλαμβάνει στην επισκευή χρόνιες ζημίες που δεν έχουν σχέση με το ατύχημα )
Και εδώ πιθανόν να υπάρχει απειρία του θύματος, άλλα το να μη γνωρίζει το συνεργείο ότι η ασφαλιστική δε ... θα τσιμπήσει το θεωρώ αδύνατο, εκτός αν άνοιξε πριν από μια εβδομάδα.
Όχι ότι διαφωνώ με τους προηγούμενους, αλλά υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος.
Ο συλογισμός σου είναι τελείως λάθος. Αν πλήρωνε η ασφαλιστική την ζημιά θα έμπαιναν ανταλλακτικά της Pegeuot με κόστος 1500€. Ο ίδιος ο παραγματογνώμονας της Alianz έβγαλε το ποσό.
Εφόσον όμως δεν πληρώνει θα μπουν κινεζικά χωρίς απόδειξη και ο μαστορακος επειδή είναι φίλος θα πάρει και λιγότερα εργατικά έτσι έχουμε 700€
Ενημερωτικά η κατάσταση δεν έχει αλλάξει. Προσπαθεί να βρει άκρη μέσω του ασφαλιστή του μπας και μεσολαβήσει για να πάρει κάτι.
Επειδή είναι 10 μέρες χωρίς αμάξι και επιπλέον δουλεύει σπαστό ωράριο με τη συγκοινωνία(αστικα λεωφορεία) να μην βολεύει έχει δώσει προκαταβολή στο μηχανικό να φτιάξει το αμάξι με imitation υλικά.
Αν συμφωνήσει τελικά με την ασφαλιστική θα κοπεί τιμολόγιο φαντάζομαι κάπου στα 900€.
Μπορεί να ζητήσει από πραγματογνώμονα (της ασφαλιστικής ή ανεξάρτητο) μια γραπτή εκτίμηση που να βεβαιώνει το ασύμφορο της επισκευής
αλλά και την αξία του οχήματος στην κατάσταση που είναι ,δεδομένου ότι σε όποια κατάσταση και να είναι το όχημα έχει αξία έστω και ως παλιοσίδερα.
Με βάση αυτήν την εκτίμηση απαιτεί από την ασφαλιστική το ποσό της εμπορικής του αξίας ,αφαιρώντας την αξία που έχει το κατεστραμμένο όχημα (σαν παλιοσίδερα δηλαδή). Με λίγα λόγια το όχημα αξίζει εαν πουληθεί σαν παλιοσίδερα π.χ. 400 Ευρώ ,η εμπορική του αξία εκτιμήθηκε π.χ. στα 1000 Ευρώ άρα ο φίλος σου απαιτεί 600 Ευρώ από την αλιάντζ. Το να μην πάρει φράγκο δεν παίζει σε καμία περίπτωση.
Επειδή το κουβέντιασα λίγο σήμερα με ένα φίλο δικηγόρο που βρεθήκαμε, το βασικό θέμα είναι : είναι 100% δεδομένο ότι όχι απλά έφταιγε ο άλλος για το τράκο, αλλά έχει καταγραφεί αυτό κτλ απο αστυνομία για να μπορεί να πάει δικαστήριο? Αν ναι, τότε
α) κάνει επισκευή κανονικότατα με αποδείξεις-τιμολόγια τα πάντα, για να έχει χαρτιά
β) κάνει αγωγή στην ασφαλιστική , όπου ζητάει εκτός από το κόστος πλέον των εργασιών/ανταλλακτικών, αποζημίωση για ηθική βλάβη, για την ταλαιπωρία που υπέστη, για το ότι π.χ. τις μέρες που δεν είχε αμάξι δε μπορούσε να πάει στη δουλειά του ή έτρωγε 2-3 ώρες παραπάνω την ημέρα για να πηγαίνει με λεωφορεία και πρέπει να αποζημιωθεί και για αυτό, ζητάει και τα δικαστικά έξοδα, και με λίγα λόγια διεκδικεί 3.000+ και στο τέλος το λογικό είναι να πάρει τουλάχιστον τα 2000...
Κι επειδή όπως μου'πε το ξέρουν αυτό οι ασφαλιστικές, το παν με τον τσαμπουκά αλλά αν φανεί ότι προχωρούν τα πράγματα όντως, μετά σε κυνηγούν αυτοί για συμβιβασμό..
Τώρα , για να μη τον πάρουμε το φίλο σου στο λαιμό μας, προφανώς πρέπει να πάει ο ίδιος να ρωτήσει δικηγόρο. Αυτά που σου λέω παραπάνω είναι η άποψη του δικού μου γνωστού, που ο ίδιος λέει βέβαια ότι μπορεί να υπάρχει κάποια λεπτομέρεια στο όλο θέμα που να μην την ξέρουμε έτσι εμείς από μακριά, και να χαλάει το όλο "έργο". Το σημαντικότερο είναι αυτό, ότι πρέπει δικηγόρος να μάθει αναλυτικά όλα τα στοιχεία για να σου πει τι γίνεται κι αν υπάρχει τρύπα κάπου ή όχι. Ή μπορεί κάτι να πάει στραβά στην όλη δίκη, στα έγγραφα ή οτιδήποτε, και να την πατήσει. Αλλά σε γενικές γραμμές, όσες φορές μου λέει έχουν πέσει σε τέτοια δικαστήρια, 9/10 θεωρούνται ότι τα κερδίζει ο ενάγων. Κι όπως μου είπε, συνήθως τους έρχονται μετά στο γραφείο με επιταγές ότι "ζητούσες 1500..να σου δώσω επιτόπου μια για 1000 για να το κλείσουμε εδώ?" και τέτοια..
Όπως είχα πει νωρίτερα, αν έχει κανά γνωστό δικηγόρο , ας ρωτήσει. Από εκεί και πέρα, και να μην έχει, ας πάει σε έναν δικηγόρο και να πληρώσει π.χ. 50€ (ή δεν ξέρω τι θα του πουν) για να ασχοληθούν μαζί του 2 ώρες και να του δώσουν συμβουλή κτλ για το θέμα.. Σε διάφορα γραφεία μπορεί να μη σου πάρουν και τίποτε για κάτι τέτοιο, άλλοι μπορεί να σου πουν "δώσε 50-100 και που θα το κοιτάξουμε.." .. Ας ρωτήσει από την αρχή :)
- - - Updated - - -
Το να μην πάρει φράγκο δεν παίζει σε καμία περίπτωση.
και ΑΥΤΟ ακριβώς, όπως λέει ο lalenium.. είναι πολυ τρελό το "δε σου δίνουμε τίποτε, τράβα το για απόσυρση"
ΜΟΝΟ μην έχει κάνει καμιά κοτσάνα ότι προφορικά με τον άλλο αρχικά "εντάξει, θα τα βρούμε μεταξύ μας", χωρίς να παν ούτε τροχαία, ούτε τίποτε, και στη συνέχεια στο μιλητό μόνο με τις ασφάλειες, και δεν υπάρχει ούτε χαρτί ούτε στοιχείο τίποτε για το τρακάρισμα, ευθύνη, κτλ, γιατί μετά..άστα...
Ειναι 100% ότι φταίει ο άλλος οδηγός γιατί παραβίασε STOP
H τροχαία δεν καλέστηκε γιατί ο άλλος οδηγός αναγνώρισε το σφάλμα κάτι που αναφέρεται και στις δυο εκθέσεις των ασφαλιστικών.
Δικηγόρος ρωτήθηκε και η απάντηση ήταν "Δεν αξίζει να ασχοληθείς"
Γενικώς ρωτήθηκαν πολλά άτομα και η η πλειοψηφία είπε πάρε τα 700€ που σου δίνει η Αlianz για απόσυρση + 300€ που δίνει το κράτος. Με 1000€ υπάρχουν δεκάδες αμάξια σε καλύτερη κατάσταση από αυτό που έχεις.
Το θέμα όμως είναι ότι τα λεφτά δεν θα τα έδινε κατευθείαν αλλά μετά από 3-5 μήνες και με δεδομένο ότι χρειάζεται αμάξι για την δουλειά, αλλά και ότι ένα μεταχειρισμένο θα θέλει σίγουρα ένα καλό service(+300-500€) η λύση αυτή οδηγήθηκε σε αδιέξοδο.
Φανερός Πράκτωρ
10-09-14, 23:39
Καλά, στην αρχή δεν είπες ότι η Allianz δεν του έδινε/δίνει τίποτα;
Είχα πει ότι του δίνει κάποια χρήματα για απόσυρση τα οποία είναι λίγα σε σχέση με την ζημιά. Είναι λιγότερο από τα μισά.
Δεν του δίνει τίποτα για να επισκευάσει την βλάβη.
Το αμάξι μπορεί να επισκευαστεί. Δεν έχει μηχανική βλάβη
Φανερός Πράκτωρ
10-09-14, 23:55
Τελικά του είπαν ότι λόγω παλαιότητας του αυτοκινήτου δεν θα του δώσουν φράγκο γιατί η ζημιά ξεπερνά την αξία του αυτοκινήτου. Αν θέλει να τους δωσει για αποσυρση να του δωσουν κάτι χιψουλα.
Εγώ πάντως από το παραπάνω δεν κατάλαβα ότι τα ψίχουλα που λες είναι 700 ευρώ. Πιο πολύ κάτι σε 100 φανταζόμουν.
Αν το σύνολο πάντως είναι 1000 ευρώ δεν ακούγεται άσχημο ποσό αν και δεν έχω ψάξει τιμές μεταχειρισμένων μικρών αυτοκινήτων μέσα στην κρίση.
Ναι μάλλον δεν το έθεσα σωστά αλλά όταν το πρώτο άκουσα τα θεώρησα ψίχουλα με δεδομένο ότι όταν σε τρακάρουν έχουν υποχρέωση να φτιάξουν το αμάξι όπως ήταν πριν. Όχι να το βγάλουν για πέταμα
Και πάλι δεν είμαι σίγουρος αν μέσα στα 700€ είναι και τα 300€ από το κράτος. Είναι δηλαδή 400+300 και όχι 700+300. Γενικώς αυτό το νούμερο παίζει λίγο γιατί άλλων που ρώτησε του είπε ότι το κράτος δίνει 500€ για απόσυρση.
Φανερός Πράκτωρ
11-09-14, 00:01
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5465912/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5450194/
και ορισμένα 206 στο χιλιάρικο πάνω/κάτω.
- - - Updated - - -
Οπότε δεν έχουν και πολύ άδικο. Εκτός και αν έχει κάποια special version κλπ
Κακώς βγάζουμε από τη μύγα ξύγκι. Εδώ και αρκετά χρόνια οι ασφαλιστικές προτιμούν να βγάλουν το τρακαρισμένο ως ολική και να φύγει παρά να επισκευάσει ειδικά λόγω των τιμών στην αγορά μεταχειρισμένων που έχει πιάσει πάτο. Αυτό που ξέρω επίσης είναι πως καλύπτει πλήρως αντίστοιχα αυτοκίνητα για αγορά με βάση τις τιμές στο car.gr
Για ακριβότερα αυτοκίνητα ειδικά δε το συζητάνε καν.
Είναι αυτό νόμιμο; Δεν ξέρω, αλλά όπως είναι η αγορά τώρα αν βρεί καθαρό αυτοκίνητο ίσως και να είναι καλύτερη λύση.
To ξέρω έχω δει τις αγγελίες. Εντάξει αυτές είναι Αθηνα και δεν βολεύουν αλλά έχω βρει αντίστοιχες Θεσσαλονίκη και όχι κατά ανάγκην Peugeot 206.
Tο μοντέλο είναι 206 coupe sport αρχές του 2000 αλλά είναι τροποποιημένο από τον προηγούμενο κάτοχο.
Για να έρθουμε και λίγο στην θέση του φίλου που τράκαρε.
Γυρνάς ένα βράδυ από την δουλειά και έρχεται ένας και πέφτει πάνω σου και σου κάνει ζημιά το αμάξι, Μένεις χωρίς αυτοκίνητο μέρες και πηγαινοέρχεσαι στην δουλειά 4 φόρες την μέρα με τα ποδιά, με ταξί, με αστικο + ποδαροδρομο. Η ασφαλιστική του άλλου δεν απαντάει ούτε στο τηλέφωνο αλλά δεν πολύ ανησυχείς γιατί όπως συνηθίζεται όταν κάποιος σου κάνει ζημιά στο αμάξι η ασφαλιστική του έχει την υποχρέωση να επαναφέρει το όχημα στην κατάσταση που ήταν πριν το ατύχημα + ότι η δικιά σου ασφαλιστική σου έχει πει ότι εφόσον πληρώνεις και νομική προστασία αν δεν πληρώσουν θα αναλάβουμε εμείς.
Και εμφανίζεται ο πραγματογνώμονας και σου βγάζει το αμάξι για πέταμα και σου λέει πάρε ένα ποσό και πάρε άλλο. Δηλαδή από εκεί που είχαμε ένα αμάξι και δούλευε μια χαρά τώρα θα πληρώσουμε και από πάνω για συμπληρώσουμε το ποσό να πάρουμε άλλο αμάξι, επειδή κάποιος μας το τράκαρε. Χώρια ότι το νέο αμάξι θα θέλει λεφτά για να σουλουπωθεί(όπως ήθελε και το υπάρχων όταν αγοράστηκε ), χώρια την γραφειοκρατία της απόσυρσης, το τρέξιμο να βρεις νέο μεταχειρισμένο, να το τεστάρεις σε μηχανικό, το περίμενε μήνες να για να πάρεις τα λεφτά.
Με την λογική αυτή έγραψα τα ψίχουλα. Έτσι ένιωσε όταν το άκουσε. Ο φίλος απλά ζητάει να καλύψει την ζημιά η ασφαλιστική. έστω και με imatation ανταλλακτικά.
Εγώ του πρότεινα να σκεφτεί την απόσυρση. Για την ακρίβεια του είπα ότι ίσως να βρίσκαμε κανένα καλύτερο αυτοκίνητο γύρω στα 1200€ -1500€ αλλά την απέρριψε κατευθείαν.
Έτσι και αλλιώς ο μηχανικός ήδη ξεκίνησε να το φτιάχνει. Την Παρασκευή πιθανότατα θα είναι έτοιμο.
Άρα λοιπόν ο τίτλος του νήματος είναι λανθασμένος, πληρώνει η ασφαλιστική, αλλά ο τρόπος αποζημίωσης δημιουργεί πολλά προβλήματα στον ασφαλισμένο.
Έχω βρεθεί σε παρόμοια θέση και τον καταλαβαίνω τον φίλο σου, απλά το διευκρινίζω γιατί λόγο μικροατυχήματος έμπλεξα με ασφάλειες υγείας εκεί η κατάσταση είναι απείρως χειρότερη.
Εκεί να δεις πόσοι θα νομίζουν ότι είναι ασφαλισμένοι και δεν θα βρίσκουν γιατρό να τους αναλάβει.
Θα συμφωνήσω με την απάντηση του stefp πιο πάνω.
Μου έχει τύχει παρόμοια περίπτωση όπου πάλι ο άλλος είχε Allianz και η Allianz θεωρούσε ότι φταίμε 50-50 για το ατύχημα - ενώ έφταιγε ο άλλος και αυτό το είχε γράψει και στη δήλωσή του - οπότε μου έδινε τα μισά.
Τέλικα μετά από πολλά τηλεφωνήματα και αφού δεν έβγαινε άκρη, πήγα δικαστικώς όπου βέβαια διεκδίκησα όλα αυτά που λέει ο stefp, ένα ποσό δηλαδή αρκετά πάνω από την αρχική ζημιά.
Στο δικαστήριο, ο δικηγόρος της Allianz δεν είπε τίποτα - δεν θα μπορούσε έτσι κι αλλιώς - οπότε βγήκε υπέρ μου οπότε τελικά η Allianz πλήρωσε περισσότερα από ότι θα πλήρωνε αν είχε συμφωνήσει εξαρχής να πληρώσει τη ζημιά.
Εγώ με τα επιπλέον χρήματα πλήρωσα το δικηγόρο και όλα καλά.
Το μόνο αρνητικό ότι έκανα 1,5 χρόνο να πάρω τα χρήματα - πριν 15 χρόνια αυτό - και στο μεταξύ είχα φτιάξει το αυτοκίνητο με δικά μου χρήματα.
Το μόνο αρνητικό ότι έκανα 1,5 χρόνο να πάρω τα χρήματα - πριν 15 χρόνια αυτό - και στο μεταξύ είχα φτιάξει το αυτοκίνητο με δικά μου χρήματα.
1) δυστυχώς αυτό, δεν το είπα κι εγώ, αλλά είναι το βασικό μείον και του να παει σε δικηγόρο, γιατί πιστεύω ότι θα τα πάρει μεν τα λεφτά, αλλά φοβάμαι ότι και τώρα θα περάσει χρόνος+
2) κι εγώ κατάλαβα πάντως ότι δε του δίνουν τίποτε απολύτως!! :)
Αν για αμάξι που έξω πωλείται σε αγγελίες π.χ. 1100€ μπορεί να πάρει αυτός 1000€ ,έστω και σε 5 μήνες, είναι λίγο αλλιώς το θέμα..δεν ξέρω κι εγώ τι θα'κανα!!
Για να κλείσω την ιστορία να πω οτι είχαμε τελικώς μια ικανοποιητική λύση
Έστειλε προχθές ένα email στην Alianz και παραπονέθηκε για τό ότι ο πραγματογνώμονας που ανέλαβα δεν είναι συνεργάσιμος, δεν σηκώνει το τηλέφωνο και έβγαλε το αυτοκίνητο άχρηστο ενώ δεν είναι.
Του τηλεφωνήσανε και του είπαν ότι ανατέθηκε ο φάκελος σε διαπραγματευτή. Σήμερα αφού παρέλαβε το αυτοκίνητο, τηλεφώνησε στην διαπραγματευτρια ή οποία δεν είχε δει καν το φάκελο. Αφου της τα είπε ενα χεράκι την απείλησε με αγωγή και αυτή τον έβαλε σε αναμονή. Ένα πεντάλεπτο μετά ζήτησε χίλια συγνώμη για την ταλαιπωρία και ρώτησε το πόσο που πληρώθηκε για την βλάβη. Το πόσο είναι 811€ και θα καλύψει τα 800€.
Οπότε τέλος καλά όλα καλά
- - - Updated - - -
Άρα λοιπόν ο τίτλος του νήματος είναι λανθασμένος, πληρώνει η ασφαλιστική, αλλά ο τρόπος αποζημίωσης δημιουργεί πολλά προβλήματα στον ασφαλισμένο.
Όχι δεν πλήρωνε ( τουλάχιστον μέχρι και σήμερα) η ασφαλιστική.
Ήθελε να βγάλει το αμάξι ολική καταστροφή και να αποζημιώσει με μέρος της αξίας του.
Αφου της τα είπε ενα χεράκι την απείλησε με αγωγή και αυτή τον έβαλε σε αναμονή. Ένα πεντάλεπτο μετά ζήτησε χίλια συγνώμη για την ταλαιπωρία και ρώτησε το πόσο που πληρώθηκε για την βλάβη. Το πόσο είναι 811€ και θα καλύψει τα 800€.
Ως λέει ο λαός, "Κι ο άγιος φοβέρα θέλει" ;)
πόσο μάλλον οι ασφαλιστικές που καμιά σχέση με αγιότητα δεν παίζει!
Happy end! :oneup:
ένα σχόλιο επίσης σχετικά με τη φιλική δήλωση είναι πως η ιντερσαλόνικα δε συμμετέχει στη φιλική δήλωση
kourampies
13-09-14, 08:27
Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι όντως πολύ σοβαρό πρόβλημα. Τη φοβάμαι πολύ καθώς και εγώ έχω παλιό αυτοκίνητο (τέλη 1996, 265000km), χωρίς υδραυλικό τιμόνι και AC, που στο car πολλές φορές θα το βρεις και 1500 ευρώ. Πρακτικά όμως επειδή είναι στην οικογένεια από τη πρώτη μέρα, και η συντήρηση γίνεται ευλαβικά, είναι σε καλύτερη κατάσταση και μου εμπνέει περισσότερη αξιοπιστία από οποιοδήποτε πολύ νεότερο και "ακριβότερο" μεταχειρισμένο. Προσωπικά θα το κοστολογούσα παραπάνω και θα το προτιμούσα από οποιοδήποτε ίδιο (ακόμα και νεότερο), και θα έδινα με κλειστά μάτια όσα χρειαζόταν για φαναροδουλειά για να μη πάρω άλλο που δεν ξέρω τι πράγμα είναι μηχανικά και γενικότερα.
Η δική μου ασφαλιστική του δίνει "αξία" 3000 ευρώ (αρκετά γενναιόδωρα θα έλεγα). Είχα την εντύπωση ότι αν με τρακάρει κάποιος η αποζημίωση μου από την ασφαλιστική του θα έπρεπε να είναι ανάλογη αυτού του ποσού (και ότι οι αξίες βγαίνουν με κάποια φόρμουλα/νόμο για όλες τις ασφαλιστικές). Παρόλα αυτά το κόστος για γνήσια καινούρια ανταλλακτικά Toyota (πόρτες, φτερά, προφυλακτήρες κτλ) είναι απαγορευτικό, και μπορεί άνετα για μια ζημιά των 1000 ευρώ πχ σε πραγματικές τιμές/μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, να ξεπεράσει τα 3000 ευρώ, οπότε εύκολα μπορεί να επικαλεστεί κάποιος την ολική καταστροφή.
Από ότι φαίνεται όμως ούτε καν αυτό ισχύει και πρακτικά είμαστε στο έλεος τις ασφαλιστικής του καθενός;
Η συγκεκριμένη περίπτωση είναι όντως πολύ σοβαρό πρόβλημα. Τη φοβάμαι πολύ καθώς και εγώ έχω παλιό αυτοκίνητο (τέλη 1996, 265000km), χωρίς υδραυλικό τιμόνι και AC, που στο car πολλές φορές θα το βρεις και 1500 ευρώ. Πρακτικά όμως επειδή είναι στην οικογένεια από τη πρώτη μέρα, και η συντήρηση γίνεται ευλαβικά, είναι σε καλύτερη κατάσταση και μου εμπνέει περισσότερη αξιοπιστία από οποιοδήποτε πολύ νεότερο και "ακριβότερο" μεταχειρισμένο. Προσωπικά θα το κοστολογούσα παραπάνω και θα το προτιμούσα από οποιοδήποτε ίδιο (ακόμα και νεότερο), και θα έδινα με κλειστά μάτια όσα χρειαζόταν για φαναροδουλειά για να μη πάρω άλλο που δεν ξέρω τι πράγμα είναι μηχανικά και γενικότερα.
Η δική μου ασφαλιστική του δίνει "αξία" 3000 ευρώ (αρκετά γενναιόδωρα θα έλεγα). Είχα την εντύπωση ότι αν με τρακάρει κάποιος η αποζημίωση μου από την ασφαλιστική του θα έπρεπε να είναι ανάλογη αυτού του ποσού (και ότι οι αξίες βγαίνουν με κάποια φόρμουλα/νόμο για όλες τις ασφαλιστικές). Παρόλα αυτά το κόστος για γνήσια καινούρια ανταλλακτικά Toyota (πόρτες, φτερά, προφυλακτήρες κτλ) είναι απαγορευτικό, και μπορεί άνετα για μια ζημιά των 1000 ευρώ πχ σε πραγματικές τιμές/μεταχειρισμένα ανταλλακτικά, να ξεπεράσει τα 3000 ευρώ, οπότε εύκολα μπορεί να επικαλεστεί κάποιος την ολική καταστροφή.
Από ότι φαίνεται όμως ούτε καν αυτό ισχύει και πρακτικά είμαστε στο έλεος τις ασφαλιστικής του καθενός;
Πρακτικά ναι. Με κηνύγι βεβαια μπορεις να απαιτησεις το ποσο σε περιπτωση ολικής. Τωρα δεν ξερω σε τετοιας παλαιοτητας οχημα αν θα καλύψουν καινουρια η και γνήσια ανταλλακτικά.
qwertyuiop
15-09-14, 18:03
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Συγχαρητήρια,πολύ εύστοχο σχόλιο. :oneup:
kourampies
15-09-14, 19:07
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Δεν υπάρχουν μέσα μαζικής μεταφοράς, ιδιαίτερα στην επαρχία, με απειροελάχιστες εξαιρέσεις.
Προσωπικά έχω την οικονομική άνεση να έχω και καινούριο αυτοκίνητο. (όχι ότι αν είχα παλιό λόγω οικονομικής αδυναμίας θα ήταν κακό). Μόλις βρεθεί το κατάλληλο, θα το αγοράσω. Καθημερινά πάλι με το παλιό θα κυκλοφορώ.
Από συνειδητή επιλογή κυκλοφορώ με το παλιό, και θα συνεχίσω να το κάνω για πάρα πολλούς πρακτικούς λόγους. Από τη μηδαμινή συντήρηση, την τεράστια αντοχή σε όλες τις κακουχίες που κανένα σύγχρονο δε θα άντεχε και το ότι δε το λυπάμαι και δε φοβάμαι να το παρκάρω όπου και όπως θέλω, μέχρι και τα φορολογικά θέματα.
Το 18 χρόνων αυτοκίνητο που οδηγώ σε ρύπους και κατανάλωση είναι στα ίδια επίπεδα με τα σημερινά βενζινοκίνητα στα κυβικά του. Ας κάνουν το ΚΤΕΟ πιο αυστηρό, για να μη περνάει ο κάθε τυχάρπαστος επικίνδυνος, ανεξαρτήτως παλαιότητας. Εγώ το δικό μου θα το κυκλοφορώ για όσα χρόνια αποδίδει τόσο καλά, και από ότι φαίνεται έχει μια δεκαετία μπροστά του άνετα.
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Ασχετοσυνη, αλαζονια, καγκουρια και αρκετα αλλα επιθετα σκεφτηκα με το εξαιρετικα αγενες κι απαραδεκτο αυτο σχολιο. Μενω ομως στην ασχετοσυνη κι ετσι ακυρωνεται το ολον. :down:
Αν και παραδόξως θα συμφωνήσω με το αποπάνω.
Εδικά το συγκεκριμένο αμάξι δεν έχει κανένα θέμα επικινδυνότητας. Περνάει κανονικά service και κτεο. Έτσι και αλιως χρησιμοποιείται ελάχιστα για την μεταφορά από το σπίτι στην δουλειά. Δεν κάνει ούτε 5000km τον χρόνο.
Αν είχε λεφτά ο φίλος πιθανότατα να το άλλαζε.
Για την ιστορία σήμερα παραδοθήκαν οι αποδείξεις στην Alianz. Ευτυχώς δόθηκε απόδειξη παραλαβής και δεν φαντάζομαι να πουν μετά ότι κάπου χάθηκε.
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας είπαν θα στείλουν την επιταγή.
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Yποθέτω οτι σε οσους εχουν παλιά αυτοκίνητα θα τους δώσεις εσυ τα λεφτά για να αγορασουν ενα νέο σύγχρονο,ε;
qwertyuiop
15-09-14, 23:33
Ασχετοσυνη, αλαζονια, καγκουρια και αρκετα αλλα επιθετα σκεφτηκα με το εξαιρετικα αγενες κι απαραδεκτο αυτο σχολιο. Μενω ομως στην ασχετοσυνη κι ετσι ακυρωνεται το ολον. :down:
Ας γράψω πρόχειρα μερικά πράγματα που δεν έχει ένα αμάξι 20ετίας:
1) αερόσακους
2) βοηθητικά συστήματα πέδησης
3) υδραυλικό τιμόνι
4) ενεργειακά αποδοτικό, συμβατό με τα κυβικά και την ιπποδύναμη, κλιματισμό
5) ενεργειακά αποδοτική μηχανή
6) σύγχρονα φίλτρα καυσαερίων
7) σπάνια και/ή ακριβά ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα την καταφυγή σε μερεμέτια και μαστορέματα "της γειτονιάς", συχνά με "μούφες".
Το παλιό όχημα είναι σκοτώστρα μεν λόγω έλλειψης 1,2,3,7 έγκλημα κατά του περιβάλλοντος δε για όλα τα υπόλοιπα.
Yποθέτω οτι σε οσους εχουν παλιά αυτοκίνητα θα τους δώσεις εσυ τα λεφτά για να αγορασουν ενα νέο σύγχρονο,ε;
Αντιστρέφω το ερώτημα:
Εσύ που υποστηρίζεις τα σαράβαλα, θα πας να αναστήσεις τους νεκρούς και σακάτηδες εξαιτίας τους, ή θα φυτέψεις αρκετά δέντρα ώστε να μειώσεις το ανθρακικό αποτύπωμα των νεοελλήνων με τα τογιοτάκια και φορντάκια του 90;
Ας γράψω πρόχειρα μερικά πράγματα που δεν έχει ένα αμάξι 20ετίας:
1) αερόσακους
2) βοηθητικά συστήματα πέδησης
3) υδραυλικό τιμόνι
4) ενεργειακά αποδοτικό, συμβατό με τα κυβικά και την ιπποδύναμη, κλιματισμό
5) ενεργειακά αποδοτική μηχανή
6) σύγχρονα φίλτρα καυσαερίων
7) σπάνια και/ή ακριβά ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα την καταφυγή σε μερεμέτια και μαστορέματα "της γειτονιάς", συχνά με "μούφες".
Το παλιό όχημα είναι σκοτώστρα μεν λόγω έλλειψης 1,2,3,7 έγκλημα κατά του περιβάλλοντος δε για όλα τα υπόλοιπα.
;
Αν και ασχετος με τα αυτοκινητα, θα απαντησω μιας και ειμαι κατοχος ενος Toyota Starlet του 1996. Το αυτοκινητο εχει τα εξης:
α) 60000 χλμ
β) κανει ολα τα service στην μαμα ή σε καλους μηχανικους
γ) καρτα καυσαεριων ανελλιπως
δ) ΚΤΕΟ κανονικο χωρις ουτε μια παρατηρηση
ε) ψεματα το αποπανω μιας και οποτε το εχει δει μηχανικος μου προτεινει να το αγορασει
στ) air cobdition αλλα κανενα αλλο extra
ζ) ειναι παντοτε βρωμικο αλλα ποτε ρυπαρο
Στα δικα σου τωρα
1) εχει
2) δεν εχει ( αν εννοεις abs )
3) εχει
4) εχει
5) εχει
6) τεχνολιογικα οχι αλλα αριστης λειτουργιας ναι
7) δεν εχει. Βρισκω τα παντα κανονικα και σε κανονικες τιμες.
Και συνοψιζοντας, θα επαναλαβω οτι συνεχιζω να διαπιστωνω τεραστια ασχετοσυνη, μειωμενη τωρα αλλα παρουσα αλαζονια και αυξημενη καγκουρια.
Ελεος !!
kourampies
15-09-14, 23:55
Ας γράψω πρόχειρα μερικά πράγματα που δεν έχει ένα αμάξι 20ετίας:
1) αερόσακους
2) βοηθητικά συστήματα πέδησης
3) υδραυλικό τιμόνι
4) ενεργειακά αποδοτικό, συμβατό με τα κυβικά και την ιπποδύναμη, κλιματισμό
5) ενεργειακά αποδοτική μηχανή
6) σύγχρονα φίλτρα καυσαερίων
7) σπάνια και/ή ακριβά ανταλλακτικά, με αποτέλεσμα την καταφυγή σε μερεμέτια και μαστορέματα "της γειτονιάς", συχνά με "μούφες".
Το παλιό όχημα είναι σκοτώστρα μεν λόγω έλλειψης 1,2,3,7 έγκλημα κατά του περιβάλλοντος δε για όλα τα υπόλοιπα.
Αντιστρέφω το ερώτημα:
Εσύ που υποστηρίζεις τα σαράβαλα, θα πας να αναστήσεις τους νεκρούς και σακάτηδες εξαιτίας τους, ή θα φυτέψεις αρκετά δέντρα ώστε να μειώσεις το ανθρακικό αποτύπωμα των νεοελλήνων με τα τογιοτάκια και φορντάκια του 90;
Ώντας και εγώ κάτοχος στάρλετ του 96 που θα το ξανααγοραζα ακόμα και σήμερα, θα σου απαντήσω σε όλα.
1) έχει 2. Και παλι, εγώ θα χτυπούσα περισσότερο αν δεν είχε.
2) δεν έχει και χαίρομαι που ξέρω να οδηγώ και δε βασιζομαι σε μπλιμπλικια για την ασφάλεια μου
3) δεν μου έχει χρειαστεί, η απουσία του με έμαθε να παρκαρω με 2 κινήσεις, και όταν παει να γλυστρησει το καταλαβαίνω πριν γίνει ζημιά.
4) δεν έχει, δεν με απασχολεί λόγω χρονιας ιγμοριτιδας. Αν το επέλεγα η το εβαζα τώρα, η απόδοση του ειναι καλύτερη απο πολλα σημερινά.
5) στα ίδια επίπεδα με σημερινούς βενζινοκινητήρες ίδιων κυβικών. Λόγω μικρού αποβαρου ακομα καλυτερη αποδοση.
6) δεν γνωρίζω, μόλις πάω σπίτι θα το μελετησω υποθέτω οτι θα είναι αντίστοιχα με την απόδοση της μηχανής
7) μεγαλύτερη αυθονια ανταλλακτικών απο οποιοδηποτε σύγχρονο αυτοκίνητο, υπάρχουν καινούρια για τα παντα, είναι τέτοια η φιλοσοφια της Toyota που πολλά είναι στάνταρ η 3rd party κοινα ακόμα και με σημερινά μοντέλα.
χε χε ολοι Toyota βλεπω! Σκυλια τα ατιμα!
sweet dreams
16-09-14, 00:05
Aν δεν ξέρουμε την οικονομική κατάσταση, την περιοχή που μένει, την δουλειά που κάνει και πολλά άλλα για τον
ιδιοκτήτη παλιού αυτοκινήτου, καλό θα ήταν να κρατάμε το στόμα μας κλειστό.
Υ.Γ. Πολύ ευχαρίστως θα δεχτώ μια δωρεά καινούργιου αυτοκινήτου, για να φορτώνω τα εργαλεία μου και να πηγαίνω
όπου έχω δουλειά, γιατί τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν με βολεύουν :cool:
Μερικοί με τα σαράβαλα που πλησιάζουν 20ετία, να ξέρετε πως είστε δημόσιος κίνδυνος και για εσάς, και για τους γύρω σας, και για το περιβάλλον. Αυτή η νεοελληνιά με τα αρχαία αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσει. Δεν είναι αναγκαίο να έχουμε όλοι ΙΧ. Υπάρχουν ωραιότατα μέσα μαζικής μεταφοράς, με πολύ φιλικές τιμές.
Wan, εσύ; :lol:
Δεν θα σχολιάσω καν πόσο απαράδεκτο είναι το σχόλιό σου.
Σταμάτησα να διαβάζω στο "νεοελληνιά".
2) δεν έχει και χαίρομαι που ξέρω να οδηγώ και δε βασιζομαι σε μπλιμπλικια για την ασφάλεια μου
Φίλε για τα άλλα δεν θα εκφέρω γνώμη αλλά για το συγκεκριμένο έχεις άδικο.
Όσο καλός οδηγός και να είναι κάποιος δε μπορεί να κάνει ότι κάνει το ABS + ESP.
Όχι μόνο από θέμα ταχύτητας αντίδρασης αλλά και από τρόπο επέμβασης που είναι αδύνατο να γίνει χωρίς αυτά
(πχ φρενάρισμα συγκεκριμένου μόνο τροχού)
Συμφωνώ με το από πάνω όσον αφορά το ABS (υπό προϋποθέσεις), αλλά όχι όσον αφορά το ESP.
Αν είναι να χάσω "μούτρα" ή "κώλο", θέλω να έχω εγώ τον έλεγχο της επαναφοράς τους και όχι κάποιο software που δεν ξέρω πως θα αντιδράσει.
@ ADSLgr.com All rights reserved.