Επιστροφή στο Forum : Εταιρίες courier - αξιολόγηση
Θέμα τοπικού καταστήματος; Θέμα τύχης; Δευτέρα παρέδωσε το κατάστημα στη Γενική Ταχυδρομική, Τρίτη μου το έφεραν... πέραν πάσης προσδοκίας!
Και θεμα καταστηματος πιστευω,δεν ειναι προφανως ολα το ιδιο χαλια η ολα το ιδιο εξυπηρετικα.Aν εχει ενα ατομο μονο στο τηλεφωνικο κεντρο/γκισε,δεν προλαβαινει να εξυπηρετησει,οποτε στο κλεινουν στη μαπα,πηρα 5 φορες τηλεφωνο και πεφτει η γραμμη πριν καν χτυπησει.
221389
Δεν ήρθε σήμερα επαρχία. Άμα το ξεφτυλισουν θα πάω κι εγώ για καταγγελία. Έχω ακούσει διάφορα τον τελευταίο καιρό και είμαι σε εγρήγορση.
Είχα γράψει παλιότερα πόσο στο φτύσιμο μας είχε η Γενική Ταχυδρομική. Κάποιες φορές που βιαζόμουν αναγκαζόμουν να πηγαίνω στο Χαϊδάρι που δεν είναι ακριβώς δίπλα. Οι δικαιολογίες πάντα έτοιμες, αρώστησε ένας οδηγός και δεν προλαβαίνουν οι υπόλοιποι, σήμερα θα σας το φέρναμε (μετά από 2 εικονικές φορτώσεις και αδυναμία παράδοσης ακριβώς στο τέλος της βάρδιας), και άλλα φαιδρά. Μετά έφτιαξαν κατάστημα μεγάλο με διανομή δική του στην περιοχή μας. Τις πρώτες μέρες έλεγαν είμαστε καινούργιοι δεν βρήκαμε ακόμα το ρυθμό μας, αλλά σύντομα θα σας εξυπηρετούμε καλύτερα, εντέλει πάλι εκεί πήγαινα αλλά τουλάχιστον ήταν πολύ κοντά. Τώρα έκλεισε κι αυτό και μας πήρε ο Πειραιάς (σύνορα Κερατσινίου-Δραπετσώνας είναι αλλά τυπικά το λένε Πειραιά) που έχει κι αυτός τεράστια περιοχή, όπως είχε και το Χαϊδάρι. Λοιπόν όλα πάνε ρολόι μέχρι στιγμής, ακόμα και αυτές τις μέρες ό,τι ήρθε ήρθε σε 1-2 μέρες.
Γενικη Ταχυδρομικη,υποκαταστημα Ντεπω Θεσσαλονικης,κατασταση,Αδυναμια Παραδοσης,δεν περασε ουτε χτυπησε ποτε courier,τηλεφωνο στο κλεινουν η στην προωθηση μεχρι να βαρεθεις και να το κλεισεις ο ιδιος.Σιγουρα οι εταιριες courier δεχονται μεγαλη πιεση αυτη την περιοδο καθως δεν προλαβαινουν να εξυπηρετησουν τις παραδοσεις,ομως το να δηλωνουν αδυναμια παραδοσης χωρις να αφησουν ουτε καν σημειωμα η να λενε οτι περασε ο courier και δεν σε βρηκε,σε περιοδο καραντινας οπου δεν μπορεις να βγεις να παραλαβεις απο μονος σου,ειναι το λιγοτερο αστειο.:mad: Οχι η πρωτη φορα που συμβαινει αυτο βεβαια,στο συγκεκριμενο υποκαταστημα της Γενικης Ταχυδρομικης.:rolleyes::whistle:
Αδυναμία παράδοσης σημαίνει ότι δεν το παρέλαβες κανένας κουριερ για αποστολή.
εχω με τα ελτα κουριερ , απο την δευτερα 17-11
ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 17-11-2020 03:05 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
που εχει κολησει ενα δεμα εκει
τους παιρνω τηλεφωνο και σπευδουν να μου πουν οτι ειναι λογο καταστασεων των ημερων .
παραληλα λαμβανω εντος 3 ημερων δεμα απο το ελτα .(λαμβανω τροπος του λεγειν , γιατι ταχυδρομος του ελτα , στο σπιτι εχει ερθει 2 φορες σε 5 χρονια -καθε εβδομαδα σχεδον εχω παραλαβες και φυσικα και λογαριασμους- , ξυνονται εκει μεσα με τα αξιωματα το ποιο ειναι ο ταχυδρομος και ποιος ο διευθυντης και η δουλεια γινεται οικειοθελως απο τους παραληπτες )
μα ποσα κομματια ειναι αυτο το ελτα ;
manoulamou
27-11-20, 13:23
Οι περισσοτερες ταχυμεταφορες τα ιδια μαυρα χαλια ειναι αυτες τις μερες πχ η ACS ειχε ενα δεμα μου και το λιβανιζε στα κεντρικα ΤΡΕΙΣ εργασιμες, ειχε πεσει και το συστημα της... μετα αλλες δυο μερες στο καταστημα στο Μαρουσι!
Καλα που δεν δουλευω, να διακινδυνευω την υγεια μου τρεχοντας να παραλαβω και επιπλεον προστιμα με τα sms, που αντε να εξηγεις, εαν σε σταματησουν τα γιατι και πώς. :whistle:
Αδυναμία παράδοσης σημαίνει ότι δεν το παρέλαβες κανένας κουριερ για αποστολή.
Εχεις δικαιο,τωρα ειδα χρεωση σε courier,απλα γιατι το δηλωνουν ως αδυναμια παραδοσης,δεν ειναι κατανοητο αυτο.
Διαβασα στην ΕΕΤΤ πως για καθε μερα καθυστερησης μπορω να αποζημιωθώ 6 ευρω την ημερεα. Ισχυει; Εστειλα ενα δεμα, απο επαρχια -->θεσσαλονικη και απο οτι βλεπω κολλησε στην θεσσαλονικη στο κεντρο...
Ναι αν ξέρει κάποιος πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία για κατ' αποκοπή αποζημίωση ας το γράψει. Sovjohn ίσως που ήδη το έκανες?
Τα 'χω πάρει, άλλο πράγμα η καθυστέρηση και άλλο οι 2+ εβδομάδες που δεν βγαίνει για διανομή και να βάζουν μόνοι τους ότι και καλά ζήτησα να παραλάβω από το κατάστημα.
Διαβασα στην ΕΕΤΤ πως για καθε μερα καθυστερησης μπορω να αποζημιωθώ 6 ευρω την ημερεα. Ισχυει; Εστειλα ενα δεμα, απο επαρχια -->θεσσαλονικη και απο οτι βλεπω κολλησε στην θεσσαλονικη στο κεντρο...
Ναι αν ξέρει κάποιος πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία για κατ' αποκοπή αποζημίωση ας το γράψει. Sovjohn ίσως που ήδη το έκανες?
Τα 'χω πάρει, άλλο πράγμα η καθυστέρηση και άλλο οι 2+ εβδομάδες που δεν βγαίνει για διανομή και να βάζουν μόνοι τους ότι και καλά ζήτησα να παραλάβω από το κατάστημα.
Πρέπει να στείλετε έγγραφο αίτημα στο courier (και μέσω email) και να ζητάτε αποζημίωση ως παραλήπτης. Τονίζω ότι οι 2-3 φορές που το έχω κάνει αυτό ήταν εκτός lockdown οπότε δεν ξέρω αν θα σας πουλήσουν τρέλα, προσπαθούσαν να πουλήσουν τρέλα και εκτός lockdown καμια φορά...
Για να πάρει την αποζημίωση ο παραλήπτης πρέπει ο αποστολέας να παραιτηθεί αυτός του δικαιώματος αποζημίωσης. Αν σας πουν κάτι τέτοιο, μπορείτε να τους πιέσετε να επικοινωνήσουν αυτοί με τον αποστολέα (ή κάντε το εσείς αν θέλετε) καθώς δεν αναφέρεται πουθενά ότι εσείς πρέπει να κάνετε "τη βρώμικη δουλειά". Από κει και πέρα εν τέλει σας στέλνουν κάποια φόρμα που συμπληρώνετε και δηλώνετε ότι αποδέχεστε αυτή την αποζημίωση και παραιτείστε κάθε άλλης απαίτησης κτλ κτλ, μαζί με IBAN κτλ. Η Speedex π.χ. τα στέλνει ηλεκτρονικά αυτά, η ACS έντυπα - και στις 2 περιπτώσεις η φόρμα πρέπει να επιστραφεί σε οποιοδήποτε κατάστημα του courier συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη.
Εν τέλει, σας αποζημιώνουν. Η διαδικασία παίρνει κάποιες...εβδομάδες (2-3). Αλλά για κραχτές περιπτώσεις αξίζει τον 'κόπο' διότι εάν όλοι τους ζητούσαν αποζημιώσεις και τα ρέστα, δεν θα έκαναν τις αστειότητες που κάνουν.
Σημαντική σημείωση: Η διαδικασία της ΕΕΤΤ έχει το "φιλικό διακανονισμό" (τον περιέγραψα πιο πάνω) και μετά αν δεν βρείτε άκρη έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να συγκληθεί Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών. Μετά, μόνο μετά, μπορείτε να καταγγείλετε στην ΕΕΤΤ. Συνήθως για αποζημιώσεις του 30ρικου και του 50ρικου σαν αυτές, δεν φτάνετε σε κανένα άλλο στάδιο. Αλλά τυπικά, μπορείτε.
Θεωρώ ότι αυτό το στάδιο είναι πιο σημαντικό εάν κάποιος π.χ. έχει ασφαλίσει κάποια αποστολή για 500 ή 1000 € και αρνούνται να τον αποζημιώσουν για καταστροφή/απώλεια. Παρόλα αυτά, να γνωρίζετε ποια είναι τα δικαιώματά σας και, ΟΚ, να τους πάρετε έστω και 20 €.
Αν θέλουν να στέλνουν δέματα και φακέλους χωρίς χρονική δέσμευση, να το λένε, να λένε είναι υπηρεσία επιστολικής αλληλογραφίας και θα φτάσει κάποτε. Εφόσον δεσμεύονται για παραδόσεις τύπου 24-48 ωρών και δεν το κάνουν, βαράτε στο ψαχνό ;)
Εγώ είμαι ο αποστολέας. Ο ένας δικαιούται αποζημίωση ή και οι δύο; Το δέμα πρέπει να παραδοθεί πρώτα και μετά να ξεκινήσει η διαδικασία;
Εγώ είμαι ο αποστολέας. Ο ένας δικαιούται αποζημίωση ή και οι δύο; Το δέμα πρέπει να παραδοθεί πρώτα και μετά να ξεκινήσει η διαδικασία;
Ο ένας. Για τον αποστολέα είναι ευκολότερο γιατί ο παραλήπτης μπορεί να μην εμπλακεί καθόλου (ενώ, αν ζητήσει αποζημίωση ο παραλήπτης, πρέπει πρώτα να την 'απαρνηθεί' ο αποστολέας για την πάρει ο παραλήπτης).
Ναι, να παραδοθεί για να ξέρεις για πόσες μέρες καθυστέρηση μιλάς. Όσο περισσότερο αργούν, τόσο πιο πιθανό είναι να πληρωθείς (ακόμα και αν επικαλεστούν ανωτέρα βία ή δεν ξέρω τι λόγω lockdown, τα 20ήμερα και τέτοια δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση...)
Λοιπόν μάγκες μου. Ήρθε το δέμα στο κατάστημα Πέμπτη πρωί. Περνάω το μεσημέρι και με ενημερώνουν ότι το δέμα είναι Αθήνα ακόμη. Παρασκευή χθες παίρνω τηλέφωνο και τους λέω πως το δέμα σύμφωνα με το τρακινγκ έχει έρθει από εχθές Πέμπτη. Το επιβεβαιώνουν. Τους λέω να περάσω να το πάρω. Όχι, είναι στην αποθήκη και δεν έχει πρόσβαση εκεί ο πελάτης, θα το παραλάβετε την άλλη εβδομάδα. Έστειλα ήδη email στη γενική ταχυδρομική για να έχω έτοιμο το έγγραφο που θα τους αιτηθω αποζημίωση. Επίσης ενημέρωσα και την ΕΕΤΤ αν και δε νομίζω να "πιάνει" από τώρα αυτό καθώς πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που αναφέρεται πιο πάνω. Α, επίσης ενημέρωσα και τη UPS. Αυτά για την ώρα και θα επανέλθω.
Ολα αυτα την μελανη παρασκευη, και μεσα σε lockdown...
Ακομα και αν ειχε προβλευθει η αυξημενη κινηση, το να φτιαξεις τετραπλασιες αποθηκες, τετραπλασια sorting lines, προσωπικο, φορτηγα κλπ δεν ειναι ακριβως ευκολο, και πιθανοτατα ουτε και οικονομικα βιωσιμο.
Γιατι δεν νομιζω οτι θελει κανεις να πανε τα μεταφορικα στα 15 ευρω ακατεβατα για οτιδηποτε.
Εδω ο e-jumbo δεν δεχεται καν παραγγελιες πλεον γιατι εχει πνιγει.
Μιλαμε για επιχειρηση με κολοσιαιες αποθηκες, μπολικα ιδιοκτητα φορτηγα και απειρο κοσμο (σε αναστολη) αφου τα καταστηματα ειναι κλειστα.
Προφανως και οι καραβιες χριστουγεννιατικων που θα μεινουν στην αποθηκη για του χρονου ειναι χασουρα...
Το να φτιαξεις logistics σε κλιμακα αποκλειστικης εξυπηρετησης χωρας, προφανως δεν ειναι αμεσα εφικτο, ποσο μαλλον οσο μιλαμε για προσωρινη κατασταση.
Αυτα για τη συνολικη εικονα του δασους. Βεβαια ο καθενας βλεπει σε προσωπικο επιπεδο το προβλημα σε επιπεδο δενδρου.
Όταν πήγα και παρέδωσα το δέμα δεν μου είπε κανείς ότι θα παραδωθεί του χρόνου. Τα λεφτά μια χαρά τα πήραν. Αν το ήξερα θα έβρισκα άλλη λύση να το στείλω. Αύριο με νευρίασε.
Ολα αυτα την μελανη παρασκευη, και μεσα σε lockdown...
Ακομα και αν ειχε προβλευθει η αυξημενη κινηση, το να φτιαξεις τετραπλασιες αποθηκες, τετραπλασια sorting lines, προσωπικο, φορτηγα κλπ δεν ειναι ακριβως ευκολο, και πιθανοτατα ουτε και οικονομικα βιωσιμο.
Γιατι δεν νομιζω οτι θελει κανεις να πανε τα μεταφορικα στα 15 ευρω ακατεβατα για οτιδηποτε.
Εδω ο e-jumbo δεν δεχεται καν παραγγελιες πλεον γιατι εχει πνιγει.
Μιλαμε για επιχειρηση με κολοσιαιες αποθηκες, μπολικα ιδιοκτητα φορτηγα και απειρο κοσμο (σε αναστολη) αφου τα καταστηματα ειναι κλειστα.
Προφανως και οι καραβιες χριστουγεννιατικων που θα μεινουν στην αποθηκη για του χρονου ειναι χασουρα...
Το να φτιαξεις logistics σε κλιμακα αποκλειστικης εξυπηρετησης χωρας, προφανως δεν ειναι αμεσα εφικτο, ποσο μαλλον οσο μιλαμε για προσωρινη κατασταση.
Αυτα για τη συνολικη εικονα του δασους. Βεβαια ο καθενας βλεπει σε προσωπικο επιπεδο το προβλημα σε επιπεδο δενδρου.
Κάνεις ένα λάθος εδώ, δε νομίζω να είναι κανείς περίεργος με τέτοιες συνθήκες και να διαμαρτύρεται γιατί το δέμα έκανε 2-3 μέρες να παραδοθεί αντί για 1.
Προσωπικά έχω περίπτωση που το δέμα έχει φτάσει στο τοπικό κατάστημα 2 ολόκληρες εβδομάδες τώρα και δεν έχει βγει για διανομή. Εντωμεταξύ έγραψαν μόνοι τους πως έδωσα εντολή να παραλάβω από το κατάστημα. Εντάξει, άλλο 2-3-5 μέρες και άλλο 15 με κοροϊδία στη μέση.
Ολα αυτα την μελανη παρασκευη, και μεσα σε lockdown...
Ακομα και αν ειχε προβλευθει η αυξημενη κινηση, το να φτιαξεις τετραπλασιες αποθηκες, τετραπλασια sorting lines, προσωπικο, φορτηγα κλπ δεν ειναι ακριβως ευκολο, και πιθανοτατα ουτε και οικονομικα βιωσιμο.
Γιατι δεν νομιζω οτι θελει κανεις να πανε τα μεταφορικα στα 15 ευρω ακατεβατα για οτιδηποτε.
Εδω ο e-jumbo δεν δεχεται καν παραγγελιες πλεον γιατι εχει πνιγει.
Μιλαμε για επιχειρηση με κολοσιαιες αποθηκες, μπολικα ιδιοκτητα φορτηγα και απειρο κοσμο (σε αναστολη) αφου τα καταστηματα ειναι κλειστα.
Προφανως και οι καραβιες χριστουγεννιατικων που θα μεινουν στην αποθηκη για του χρονου ειναι χασουρα...
Το να φτιαξεις logistics σε κλιμακα αποκλειστικης εξυπηρετησης χωρας, προφανως δεν ειναι αμεσα εφικτο, ποσο μαλλον οσο μιλαμε για προσωρινη κατασταση.
Αυτα για τη συνολικη εικονα του δασους. Βεβαια ο καθενας βλεπει σε προσωπικο επιπεδο το προβλημα σε επιπεδο δενδρου.
Τα courier λειτουργούσαν αρπακολλατζίδικα πολύ συχνά και πριν το COVID ή το lockdown. Ουκ ολίγα παραδείγματα...
Ναι, όντως το Jumbo κατέβασε ρολά γιατί είχε 40.000 παραγγελίες πόσες ήταν σε εκκρεμότητα. Αυτό όμως, για τα courier, σημαίνει ότι έχουν και αυξημένους τζίρους, σωστά; Όταν ανεβαίνει κατακόρυφα η κίνηση, αυξάνονται και τα έσοδα, όχι μόνο τα τυχόν έξοδα.
Θα μου πεις "Και η λύση ποια είναι, να φτιάξουν νέο logistics center για 6-12 μήνες?" και θα απαντήσω: Όχι, αλλά το να σηκώνουν τα χέρια ψηλά είναι εντελώς αντιεπαγγελματικό. Θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιήσουν τον αυξημένο τζίρο από το 1ο lockdown όταν και είχε ήδη εκτοξευτεί το e-commerce για να καταστρώσουν ένα σχέδιο business continuity σε περίπτωση που χρειαστεί. Ενδεικτικά και στο φτερό, θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε συμφωνίες βραχυπρόθεσμου leasing οχημάτων (για 6-12 μήνες), να προσλάβουν υπαλλήλους ορισμένου χρόνου και να νοικιάσουν στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αττική πρόσθετες αποθήκες.
Ναι, είναι κόπος - αλλά ξαναλέω, αν έχουν αυξηθεί οι παραγγελίες όσο ακούγεται (πολύ), δεν σημαίνει ότι δεν εισπράττουν και περισσότερα, ως κλάδος.
Τώρα, αν επέλεξαν να μην κάνουν τίποτα και απλά να σηκώνουν τα χέρια ψηλά δηλώνοντας ότι "ε εντάξει, αντιμετωπίζουμε προβλήματα, θα περιμένετε 15 μέρες να έρθει μια αποστολή από Αττική σε Αττική" ας πούμε, λυπάμαι, ας πρόσεχαν. Οι υπηρεσίες τους είναι time-definite και δεν είναι best effort όπως το ταχυδρομείο. Ας χρέωναν την απλή αποστολή φακέλου, για παράδειγμα, π.χ. 1 € μετρητοίς και όχι 5 €+ πόσο το χρεώνουν τώρα και δεν θα 'παραπονιόταν' κανείς για τις 14 μέρες. Αλλά ποιος έχασε τη λογική για να την βρουν αυτοί;
Τα courier λειτουργούσαν αρπακολλατζίδικα πολύ συχνά και πριν το COVID ή το lockdown. Ουκ ολίγα παραδείγματα...
Ναι, όντως το Jumbo κατέβασε ρολά γιατί είχε 40.000 παραγγελίες πόσες ήταν σε εκκρεμότητα. Αυτό όμως, για τα courier, σημαίνει ότι έχουν και αυξημένους τζίρους, σωστά; Όταν ανεβαίνει κατακόρυφα η κίνηση, αυξάνονται και τα έσοδα, όχι μόνο τα τυχόν έξοδα.
Θα μου πεις "Και η λύση ποια είναι, να φτιάξουν νέο logistics center για 6-12 μήνες?" και θα απαντήσω: Όχι, αλλά το να σηκώνουν τα χέρια ψηλά είναι εντελώς αντιεπαγγελματικό. Θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιήσουν τον αυξημένο τζίρο από το 1ο lockdown όταν και είχε ήδη εκτοξευτεί το e-commerce για να καταστρώσουν ένα σχέδιο business continuity σε περίπτωση που χρειαστεί. Ενδεικτικά και στο φτερό, θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε συμφωνίες βραχυπρόθεσμου leasing οχημάτων (για 6-12 μήνες), να προσλάβουν υπαλλήλους ορισμένου χρόνου και να νοικιάσουν στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αττική πρόσθετες αποθήκες.
Ναι, είναι κόπος - αλλά ξαναλέω, αν έχουν αυξηθεί οι παραγγελίες όσο ακούγεται (πολύ), δεν σημαίνει ότι δεν εισπράττουν και περισσότερα, ως κλάδος.
Τώρα, αν επέλεξαν να μην κάνουν τίποτα και απλά να σηκώνουν τα χέρια ψηλά δηλώνοντας ότι "ε εντάξει, αντιμετωπίζουμε προβλήματα, θα περιμένετε 15 μέρες να έρθει μια αποστολή από Αττική σε Αττική" ας πούμε, λυπάμαι, ας πρόσεχαν. Οι υπηρεσίες τους είναι time-definite και δεν είναι best effort όπως το ταχυδρομείο. Ας χρέωναν την απλή αποστολή φακέλου, για παράδειγμα, π.χ. 1 € μετρητοίς και όχι 5 €+ πόσο το χρεώνουν τώρα και δεν θα 'παραπονιόταν' κανείς για τις 14 μέρες. Αλλά ποιος έχασε τη λογική για να την βρουν αυτοί;
Το μόνο σίγουρο είναι πως έχουν προσλάβει εξτρά κόσμος, αλλά δεν είναι μόνο παίρνω κόσμο και οχήματα και όλα καλά.
Θέλει πολλά πράγματα απο πίσω
Διαβάζοντας τους όρους λεει σε ενα σημειο
Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και ουδεμία αποζημίωση καταβάλλει στις παρακάτω περιπτώσεις:
στ) εφόσον ο παραλήπτης παρέλαβε το αποστελλόμενο αντικείμενο χωρίς επιφύλαξη, οπότε και τεκμαίρεται ότι το αντικείμενο επιδόθηκε σωστά
τι θελει να πει δλδ; ΠΩς το παραλαμβανει ΜΕ επιφυλαξη;
Το μόνο σίγουρο είναι πως έχουν προσλάβει εξτρά κόσμος, αλλά δεν είναι μόνο παίρνω κόσμο και οχήματα και όλα καλά.
Θέλει πολλά πράγματα απο πίσω
Δεν είπα κάτι τόσο απλουστευμένο. Ξαναλέω όμως, ήταν αρπακολλατζήδες / "οίκος ανοχής" σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και χωρίς να τους αυξηθεί ο φόρτος το 2020. Αν ήταν απολύτως σωστοί πριν, δεν θα είχαν καταρρεύσει πρακτικά τώρα. Το λεγόμενο 'last mile' πάσχει αρκετά στην Ελλάδα, ίσως επειδή και τα ίδια τα ΕΛΤΑ δεν συμπεριφέρονταν ποτέ σωστά στις δικές τους υπηρεσίες.
Στην Αγγλία τα courier δεν θα...τολμούσαν να κάνουν τέτοιες χοντράδες γιατί ο καταναλωτής είχε πάντα την επιλογή να πάει και να στείλει με Royal Mail Special Delivery το οποίο δεν ξέρω πώς, αλλά ερχόταν την επόμενη ημέρα και στο αγελαδοχώρι να ήταν ο παραλήπτης. Όταν στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ (ξαναλέω, εκτός πανδημίας) ήταν τόσο χαμηλής απόδοσης ώστε να φτάνει αλληλογραφία Α' προτεραιότητας κατά τα άλλα σε 7-10 μέρες από Αττική σε Αττική, τι να περιμένω, τα courier να είναι πιο σοβαρά στις δικές τους time-definite υπηρεσίες; Tough luck...
Διαβάζοντας τους όρους λεει σε ενα σημειο
τι θελει να πει δλδ; ΠΩς το παραλαμβανει ΜΕ επιφυλαξη;
Μας δίνεις και την πηγή γιατί με ενδιαφέρει άμεσα;
Δεν είπα κάτι τόσο απλουστευμένο. Ξαναλέω όμως, ήταν αρπακολλατζήδες / "οίκος ανοχής" σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και χωρίς να τους αυξηθεί ο φόρτος το 2020. Αν ήταν απολύτως σωστοί πριν, δεν θα είχαν καταρρεύσει πρακτικά τώρα. Το λεγόμενο 'last mile' πάσχει αρκετά στην Ελλάδα, ίσως επειδή και τα ίδια τα ΕΛΤΑ δεν συμπεριφέρονταν ποτέ σωστά στις δικές τους υπηρεσίες.
Στην Αγγλία τα courier δεν θα...τολμούσαν να κάνουν τέτοιες χοντράδες γιατί ο καταναλωτής είχε πάντα την επιλογή να πάει και να στείλει με Royal Mail Special Delivery το οποίο δεν ξέρω πώς, αλλά ερχόταν την επόμενη ημέρα και στο αγελαδοχώρι να ήταν ο παραλήπτης. Όταν στην Ελλάδα τα ΕΛΤΑ (ξαναλέω, εκτός πανδημίας) ήταν τόσο χαμηλής απόδοσης ώστε να φτάνει αλληλογραφία Α' προτεραιότητας κατά τα άλλα σε 7-10 μέρες από Αττική σε Αττική, τι να περιμένω, τα courier να είναι πιο σοβαρά στις δικές τους time-definite υπηρεσίες; Tough luck...
Καλά ναι σίγουρα είχανε θέμα απο πρίν, βέβαια αυτό που παρατηρεί κάποιος είναι πως συνήθως έχει να κάνει με περιοχές και συγκεκριμένα καταστήματα, θέλεις υπεύθυνος, θέλεις προσωπικό στο κάθε κατάστημα, μερικές φορές μάλιστα βλέπεις και περιπτώσεις που εκεί που έχει κάτσε καλά υπηρεσία ξαφνικά γενικά (Pun intended) χαλάει.
Τα ΕΛΤΑ δεν κατάφερναν να είναι εντάξει στις καλές εποχές. Τώρα που ειναι και νορμάλ στελεχωμένα και σε κάθε 10 υπαλλήλους οι 3 δουλεύουν και οι υπόλοιποι ξύνονται υπάρχει χοντρό πρόβλημα.
Τα ιδιωτικά courier ήταν πάντα υποστελεχωμενα. Και σε απόλυτα νούμερα και σε επίπεδο μεσαίου προσωπικού. Αν ο υπεύθυνος ενός καταστήματος είναι σκάρτος, τους παίρνει όλους η μπάλα. Κι όμως, μέσα στον χαμό κάποια καταστήματα δουλεύουν καλά και έχουν νορμάλ χρόνους παράδοσης.
Μας δίνεις και την πηγή γιατί με ενδιαφέρει άμεσα;
https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-%CE%93%CE%95%CE%9D.%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%A3%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf
https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%99-%CE%95%CE%A3%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf
manoulamou
29-11-20, 10:37
Στα ελτα ως κλασικο δημοσιο τα ξυνουν και στα ιδιωτικα κουριερ τα κανουν μασουρι προσλαμβανοντας σκλαβακια...
Δεν θελω να σκεφτομαι τι ανεργια εχει να πεσει στον κλαδο (και στα ντελιβερι τροφιμων)
μετα την κυκλοφορια των εμβολιων.
:(:mad:
Και ομως, οι νεοι χρηστες που αναγκαστηκαν να μαθουν να ψωνιζουν και ηλεκτρονικα, δεν θα επιστρέψουν στη προηγούμενη κατασταση.
Αυτο μπορεί να χρηματοδοτήσει πιο ευρωστες υποδομες μεταφορων οι οποιες να συμπεριφέρονται καλυτερα σε καταστάσεις μελανής Παρασκευής. Και σε μεγαλύτερη αγορά μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα ο ανταγωνισμός.
Αυτο ειναι καλο νεο ακομα και για την απελευθέρωση των σκλαβακιων.
Γιατι κακα τα ψέματα, εκτος μεγαλων αστικων κεντρων, ελτα , acs και μετα το χαος.
Για ενα eshop που θέλει πανελλαδική καλυψη πρέπει να υπαρχουν περισσοτερες επιλογές.
manoulamou
29-11-20, 13:20
:hmm: ΜΑΚΑΡΙ να γινει ετσι, η ελπιδα πεθαινει τελευταια! Ασε που οι περισσοτεροι που μπηκαν ευκαιριακα ιδιως στον κλαδο των ντελιβεραδων με τα μηχανακια ετσι κι αλλιως δεν αντεχουν τις συνθηκες εργασιας...:(
Για ενα eshop που θέλει πανελλαδική καλυψη πρέπει να υπαρχουν περισσοτερες επιλογές.
Θα συμφωνήσω, η αναξιοπιστία της ΧΨ courier χτυπά αρνητικά στο κατάστημα. Πολλά καταστήματα έχουν δικά τους δίκτυα διανομής ειδικά για την Αττική και το αποτέλεσμα είναι καλύτερες υπηρεσίες, μεγαλύτερη εμπιστοσύνη. Π.χ. Πλαίσιο, E-shop, αλλά και πολλά πολλά μικρότερα. Αυτές τις μέρες βέβαια στέλνουν overflow στις κλασικές courier. Κωτσόβολος και Mediamarkt δεν νομίζω να είχαν ποτέ δική τους διανομή, για αυτό και ο γνωστός χαμός κάθε φορά που είναι να φέρουν κάτι ογκώδες. Τώρα μαζί με όλα τα άλλα, έκοψαν και τις αντικαταβολές (π.χ. Κωτσόβολος), παρόλα αυτά υπάρχει κόσμος που αγοράζει με προπληρωμή και αποστολή στο σπίτι στα συγκεκριμένα καταστήματα (αν δείτε καλά σε skroutz έχουν όλο αρνητικές και ο κοινός παρονομαστής είναι είτε εικονικά αποθέματα είτε τεράστιες καθυστερήσεις στις αποστολές-για προπληρωμένα είδη, όλα αυτά στις καλές εποχές).
https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-%CE%93%CE%95%CE%9D.%CE%9F%CE%A1%CE%A9%CE%9D-%CE%95%CE%A3%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf
https://www.elta-courier.gr/static/pdf/-%CE%9F%CE%A1%CE%9F%CE%99-%CE%95%CE%A3%CE%A9%CE%A4%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A5.pdf
Ευχαριστώ μαν.
- - - Updated - - -
Διαβάζοντας τους όρους λεει σε ενα σημειο
τι θελει να πει δλδ; ΠΩς το παραλαμβανει ΜΕ επιφυλαξη;
Οπότε μήπως όταν υπογράφεις στην παραλαβή, σημειώνεις λεκτικό "με κάθε επιφύλαξη" κτλ.
Εχω παραδώσει δέμα εδω και 17 μερες σε courier εχω το αντίγραφο του voucher αλλά στο σύστημά τους δεν εμφανίζεται καθόλου.
Σε συνεχείς επικοινωνίες με τον σταθμο παράδοσης μου λένε ότι το δέμα εφυγε ασκανάριστο λόγο μεγάλου φόρτου εργασίας και θα σκαναριστεί στον επόμενο σταθμό.
Κάτι τέτοιο μεχρι και σήμερα δεν εχει γίνει.
Τι μπορώ να κάνω?
Αυτό που σου είπαν ισχύει. Περιμένεις απλά... Όταν παραδωθεί κάνε ενέργειες να πάρεις τα 100 ευρώ αν μπορείς
Γίνονται και θαύματα! :cool:
Παραγγελία από Πλαίσιο, αυτή την φορά αποστολή με Γενική Ταχυδρομική την BF.
Το μήνυμα έλεγε παράδοση έως την Πέμπτη..
Η αναζήτηση έλεγε ότι το δεματάκι είναι στα κεντρικά..
Τελικά μου το φέρανε σήμερα, ξαφνικά! :blink:
Γενικά εγώ έχω αρκετά καλή εμπειρία από την Γενική Ταχυδρομική..
- - - Updated - - -
Να σας πω και μία φάση που μου είχε τύχει με ξαφνική γρήγορη παράδοση..
Δεν θυμάμαι τώρα ποιά εταιρία ήταν..
Ξεφνικά με παίρνει τηλ ένας οδηγός από την εταιρία και μου λέει..
σε λίγο θα περάσω εάν μπορείς κατέβα στον δρόμο να πάρεις το δεματάκι.. δεν μπορώ να ανέβω πάνω! :blink:
Κατέβηκα και είδα ένα μεγάλο φορτηγό.. σα να κάνανε μεταφορές δεμάτων από τα κεντρικά! :lol:
Είχε το δεματάκι δίπλα του..
Μάλλον θα σκέφτηκε γιατί να μην πάρω και εγώ κανένα πουρμπουάρ ?? :lol:
manoulamou
30-11-20, 18:57
Ειχα παραγγειλει μεσημερι Πεμπτη 26 Νοεμβριου ενα πακετο φιλτρα maxtra (https://shop.waterfresh.gr/product/brita-maxtra-plus-new-model-2017-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82-12-%CF%84/://) μεσω του καλαθιου του Skroutz ανευ μεταφορικων και σημερα Δευτερα 30 Νοεμβρη πριν μιση ωρα το παρελαβα ανεπαφα απο κουριερ SendX (https://www.sendx.gr/) - λοιπων περαν ενος τηλεφωνου - αγνωστων στοιχειων!
Οφειλω να ομολογησω οτι εκτος απο την ταχυτητα παραδοσης και η ενημερωση για την πορεια της παραγγελιας ηταν διαρκης μεσω του skroutz στην αρχη, μετα με emails και στο τελος με SMS.
:oneup:
2 βδομάδες δεμα απο Σαλονίκη μέσω speedex, 3 μέρες δέμα απο Κω μέσω ΕΛΤΑ κούριερ.
Χανια -> Θεσσαλονικη 12 μερες και περιμενουμε ακομα
Δραμα -> Θεσσαλονικη 2 μερες και περιμενουμε ακομα
και στις 2 περιπτωσεις δεν "εφτασε" καν στο HUB (εχει πολλα δεματα και δεν σκαναριστηκε)
Ολα αυτα με ελτα κουριερ... απλα απαραδεκτοι...
manoulamou
01-12-20, 13:56
Συμπληρωματικα στο χθεσινο ποστ (https://www.adslgr.com/forum/threads/975354-%CE%95%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-courier-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7?p=6939850&viewfull=1#post6939850)αρισμα, παραγγελια στο Skroutz και μεταφορα με SendX θεωρητικα, το περυτυλιγμα γραφει ELTA Courier και μεσα υπηρχε καρτουλα radio - taxi Κοσμος!
Οποιος καταλαβει - καταλαβε με τις ταχυμεταφορες εν μεσω πανδημιας και εν οψει εορτων...
:rolleyes::hmm:
Συμπληρωματικα στο χθεσινο ποστ (https://www.adslgr.com/forum/threads/975354-%CE%95%CF%84%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-courier-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7?p=6939850&viewfull=1#post6939850)αρισμα, παραγγελια στο Skroutz και μεταφορα με SendX θεωρητικα, το περυτυλιγμα γραφει ELTA Courier και μεσα υπηρχε καρτουλα radio - taxi Κοσμος!
Οποιος καταλαβει - καταλαβε με τις ταχυμεταφορες εν μεσω πανδημιας και εν οψει εορτων...
:rolleyes::hmm:
τι συνεβη; εγινε τσεκαπ στο πακετο , το ενεκριναν και εβαλαν και την καρτα τους ;
ACS...στειλανε το πακετο σε λαθος υποκασταστημα(Τουμπα)...και γραψανε Μη Παραδοση...Αλλαγη Διευθυνσης.:lol:
manoulamou
01-12-20, 22:36
Γενικη Ταχυδρομικη χωρις προηγουμενη σχετικη ενημερωση για τη διανομη σε κουριερ στο site τους, αφιξη ταλαιπωρης εργαζομενης ωρα 19.10 το βραδυ, παλι καλα που ημουν σπιτι, γιατι αλλιως ταλαιπωρη θα γινομουν εγω... :whistle:
Ενημερωση απο τα ελτα-κουριερ.... περιμενωντας 11 μερες το δεμα....
Αγαπητοί πελάτες,
Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.
Παραγγελία από Θεσσαλονίκη στις 12 το μεσημέρι.
Παραλαβή Δυτική Ελλάδα την επόμενη στις 10 το πρωί.
Γενική ταχυδρομική.
Παρόμοια περίπτωση και με acs με δέμα από Αθήνα.
Εκεί που είπα καλά Χριστούγεννα λόγο πανδημίας ήρθαν άμεσα. :p
*Αυτά έγιναν την προηγούμενη εβδομάδα πριν αρχίσει η black friday.
Ενημερωση απο τα ελτα-κουριερ.... περιμενωντας 11 μερες το δεμα....
ΟΚ, όλοι έχουν καθυστερήσεις, αλλά τα ελτα courier έχουν ξεφύγει. Αυτό με το να στοιβάζουν τα δέματα όπου βρουν και να μην τα σκανάρουν ακόμα και όταν φορτώνονται για να φύγουν είναι τριτοοσμικό. Μοιραία, έτσι κάποια παραδίδονται νορμάλ κάποια άλλα ξεχνιόνται σε κάποια γωνία κάποιας αποθήκης και δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι πού είναι... Κατά τα άλλα, η ανακοίνωση είναι με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
ACS...φτανει το δεμα στο υποκαταστημα που εξυπηρετει την περιοχη μου,δεχομαι SMS,μετα απο 40 λεπτα περιπου,γραφουν,"Η αποστολή δεν έχει παραδοθεί με αιτία μή παράδοσης: ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ" και ξανα sms,σας ενημερωνουμε οτι η αποστολη σας παραμενει στο καταστημα μας.
Με λιγα λογια,δεν εχει χρεωση σε κουριερ,ελατε να το παρετε μονοι σας..:down::lol:
ACS...φτανει το δεμα στο υποκαταστημα που εξυπηρετει την περιοχη μου,δεχομαι SMS,μετα απο 40 λεπτα περιπου,γραφουν,"Η αποστολή δεν έχει παραδοθεί με αιτία μή παράδοσης: ΕΝΤΟΛΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ" και ξανα sms,σας ενημερωνουμε οτι η αποστολη σας παραμενει στο καταστημα μας.
Με λιγα λογια,δεν εχει χρεωση σε κουριερ,ελατε να το παρετε μονοι σας..:down::lol:
Ακριβώς το ίδιο με την ACS, ψέμα ότι και καλά έχεις δώσει εντολή ο ίδιος να παραλάβεις από εκεί. Τις θέλουν τις μηνήσεις τους
Δεν εχουν courier να στειλουν και σου λενε ελα παρτο.
Ειμαστε σε ειδικες συνθηκες, θα επικαλεσθουν force majure, και αντε βγαλε ακρη.
Μαγικη λυση δεν υπαρχει ωστε να την κανουν. Απο κει και περα σε θεωρητικο επιπεδο ολα γινονται
Ψυχραιμια
Δεν εχουν courier να στειλουν και σου λενε ελα παρτο.
Ειμαστε σε ειδικες συνθηκες, θα επικαλεσθουν force majure, και αντε βγαλε ακρη.
Μαγικη λυση δεν υπαρχει ωστε να την κανουν. Απο κει και περα σε θεωρητικο επιπεδο ολα γινονται
Ψυχραιμια
Σίγουρα δεν είναι φυσιολογικές συνθήκες αυτές, δε νομίζω πως διαφωνεί κανείς. Θα μπορούσαν όμως για παράδειγμα όπως στέλνουν στο viber ένα σωρό βλακείες να έστελναν και ένα "συγνώμη λόγω των συνθηκών θα καθυστερήσουμε την παράδοση μπλα μπλα αν προτιμάς να έρθεις να το πάρεις για να ξεμπερδεύεις πάτα εδώ". Πιο τίμιο από το να βάζουν μόνοι τους εντολή για παραλαβή από κατάστημα και στο τηλέφωνο να κάνουν τους κινέζους "μα δεν σας το φέραμε ακόμα γιατί εσείς ζητήσατε να παραλάβετε από εδώ" και τέτοια...
manoulamou
02-12-20, 18:52
:hmm: Αντε και συμφωνει - αντε και μπορει να παει στο τοπικο υποκαταστημα τους,
με τι κωδικο προς το 13033 θα παει καποιος να παραλαβει, το 2 που βαζουν για ψωνια ειδων πρωτης αναγκης; :what:
Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών ειδών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η έγκαιρη αποστολή τους. [SMS – Επιλογή 2]
:hmm: Αντε και συμφωνει - αντε και μπορει να παει στο τοπικο υποκαταστημα τους,
με τι κωδικο προς το 13033 θα παει καποιος να παραλαβει, το 2 που βαζουν για ψωνια ειδων πρωτης αναγκης; :what:
Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών ειδών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η έγκαιρη αποστολή τους. [SMS – Επιλογή 2]
Ναι το 2
:hmm: Αντε και συμφωνει - αντε και μπορει να παει στο τοπικο υποκαταστημα τους,
με τι κωδικο προς το 13033 θα παει καποιος να παραλαβει, το 2 που βαζουν για ψωνια ειδων πρωτης αναγκης; :what:
Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών ειδών πρώτης ανάγκης, όπου δεν είναι δυνατή η έγκαιρη αποστολή τους. [SMS – Επιλογή 2]
Ναι, το 2 όπως πας και στα ΕΛΤΑ πχ για ενα συστημένο. Γενικά ότι κατάστημα λειτουργεί = 2
@ ADSLgr.com All rights reserved.