Θα ήθελα τι γνώμη σας.
Είχα κάνει μια αγορά από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο skroutz.gr και πήρα 2 κινητά.
Το ένα είχε πρόβλημα στο κουμπί και έγραψα τη γνώμη μου στο skroutz.gr και στη σελίδα τους στο φβ θα την γράψω παρακάτω. Αυτοί μου χρέωσαν μεταφορικά και στην αποστολή, που τα έστειλα μόνος μου γιατί δεν αναλάμβαναν αυτοί 4€
Και όταν μου το έστειλαν πλήρωσα 5€ με αντικαταβολή που το έστειλαν.
Ρώτησα στη προστασία καταναλωτή και μου είπαν εφόσον ήταν εντός εγγύησης η επισκευή δεν έπρεπε να χρεωθω τίποτα.
Εγώ τους ενημέρωσα τους είπα και το νόμο που μου είπαν από τη προστασία καταναλωτή και μου απάντησαν
Η αξιολόγηση είναι αυτή. Δεν γράφω τίποτα ψέματα. Έχω και τα email που ανταλλάξαμε, όλα
Είμαι πολύ απογοητευμένος από την εγγύηση του καταστήματος.
Μου έβγαλε συσκευή τηλεφώνου πρόβλημα στις 10 μέρες ( δεν είχε επαναφορά το Power button, δε πατιοταν σωστά και ήταν αρκετά μέσα σε σχέση με την άλλη ίδια συσκευή που είχα.
Έστειλα το κινητό εντός εγγύησης με δικά μου έξοδα 4€.
Τους έστειλα μήνυμα για να δω ότι όντως το παρέλαβαν γιατί έτσι έλεγε το tracking number, και μου λένε ότι δε παρέλαβαν τίποτα. Λογικό ήταν να αγχωθω. Τους παίρνω τηλέφωνο, βγαίνει μια κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο και της λέω το και το, και μου λέει ότι δε ξέρει αυτή γιατί ο τεχνικός λείπει και θα έρθει αύριο να πάρω αύριο να μάθω, εν το μεταξύ εγώ να είμαι μέσα στο άγχος για τη συσκευή μου και αυτοί δε μπορούσαν να μου απαντήσουν αν την παρέλαβαν. Μετά τους στέλνω email να μάθουν αν η συσκευή είναι εκεί η όχι για να πάρω το κουριερ να δω τι γίνεται. Μου στέλνουν email μετά από πολύ ώρα και μου λένε ότι η συσκευή είναι εκεί και τη παρέλαβε ο τεχνικός. Μολις το δει και το φτιάξει θα με ενημερώσουν , όλα αυτά έγιναν 7 Αυγούστου .
Τους στέλνω email 10 Αυγ 2017, 12:36 να δω μπας και το έφτιαξαν και μου λένε "Ελεχθηκε το τηλεφωνο σας ,δεν εχει βρεθει καποια βλαβη στο κουμπι on/off,παρακαλουμε πειτε μας αναλυτικα το προβλημα που εχετε δει στην συσκευη σας" ενώ ήταν τόσο δύσκολο να το δουν με μια ίδια συσκευή για το πρόβλημα που τους είπα ότι έχει. Και τους στέλνω " Το κουμπί δουλεύει αλλά είναι πατημένο μέσα σε σχέση με το άλλο που έχω. Αν θυμάστε είχα πάρει 2 συσκευές.... Δεν έχουν αυτή την επαναφορά όπως είναι στα πλήκτρα της φωνής. Δείτε ένα άλλο xiaomi redmi note 4 να δείτε αν πατιεται το ίδιο" μου απαντάνε " Ναι το ελεγξαμε εχουν οντως προβλημα,θα προχωρησουμε στην αντικατασταση των πληκτρων και θα σας ενημερώσουμε "
Μέχρι εδώ περίπου καλά. Όλα αυτά έγιναν 10 Αυγούστου.
14 Αυγ 2017, 10:39 τους στέλνω μήνυμα:
Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. Μήπως υπάρχει κανένα νέο από το κινητό;;;
Και μου απαντάνε 14 Αυγ 2017, 12:57 : Το τηλεφωνο σας ειναι ετοιμο.Εχουν επιδιορθωθει τα πληκτρα της εντασης στα πλαισια της εγγυησης.Θα αποσταλει σημερα απο εμας με ελτα κουριερ πορτα πορτα,τα εξοδα αποστολης ειναι 5 ευρω,θα τα πληρωσετε στην κουριερ αντικαταβολη.Στην ιδια διευθυνση ετσι? Ποτέ δε με ειδοποίησαν μόνοι τους, πάντα εγώ έστελνα να μάθω. Ούτε ένα τηλέφωνο, τίποτα. Πάντως δε πιστεύω να είναι Σωστο να χρεώνουν αντικείμενο εντός εγγύησης, μεταφορικά..... Γιατί άμα μου χαλάσει 3 φορές σε ένα μήνα θα δίνω 9€ τη φορά να το φτιάχνουν, δεν είναι φυσιολογικό. Πολύ κακό after sale. Με εγγύηση που θεωρητικά την πλήρωσα.
Έκανα πουθενά λάθος και δε το βλέπω;; δηλαδή η αρνητική αξιολόγηση είναι δυσφήμιση δε το κατάλαβα
- - - Updated - - -
Να πω ότι πρώτα δεν μου έδιναν τα χρήματα από τα μεταφορικά. Αλλά μολις μπήκε στη μέση η προστασία καταναλωτή έγινε στη περίπτωση μου, μου επιστρέφουν τα 5€ αλλά πρέπει να δώσω αριθμό τράπεζας και στέλνουν και εξώδικο. Ευτυχώς έχω όλα τα email. Πάλι καλά
Αύριο το πρωί θα πάρω να ρωτήσω στη προστασία καταναλωτή με αυτή την απειλή που μου κάνουν αν τους αναλαμβάνουν αυτοί η χρειάζεται να βάλω δικηγόρο. Εν το μεταξύ η αξιολόγηση στο skroutz.gr δεν έχει αναρτηθεί ακόμα. Περιμένει από της προηγούμενη βδομάδα απάντηση από το κατάστημα. Αλλά δεν απάντησαν ακόμα.
Εμφάνιση 1-15 από 88
-
23-08-17, 02:35 Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #1[IMG][img]//kat.cr/userbar/giannhs1985.png[/img][/IMG]
-
23-08-17, 02:46 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #2
- Εγγραφή
- 29-05-2007
- Περιοχή
- δυο κλικ πιο κατω
- Ηλικία
- 49
- Μηνύματα
- 8.145
- Downloads
- 38
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 23
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 9500 εως 6500 /650
- ISP
- βρωμονταφον
- Router
- της hol
- SNR / Attn
- 9.5(dB) / 29(dB)
- Path Level
- Interleaved
η γνωμη μου ειναι να μην φοβασαι καθολου τα εξωδικα (που δεν νομιζω οτι αν τσιγκουνευονται τα 5 ευρω θα δωσουν λεφτα για δικηγορους )
μαλλον αυτοι φοβηθηκανε και αρχισανε τις απειλες για να σου κοψουνε την φορα .αντεχεις να αμφιβαλεις για ολα οσα εχεις διδαχτει ;εξαιρετικη η μετριοτης !
Cancel my subscription to the Resurrection. Send my credentials to the House of Detention
ο φασισμος ειναι ο νομος των δουλων
AV tip:να ακολουθεις αυτο που ψαχνεις , οχι αυτο που σε βρισκει .
αν δεν υπαρχει δικαιοσυνη δεν υπαρχει νομιμοτητα
-
23-08-17, 03:42 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #3
Και εγώ αυτό κατάλαβα. Αλλά δε κατάλαβα πούμε είναι η συκοφαντική δυσφήμιση που τους έκανα με το να γράφω την εμπειρία μου μετά την αγορά με το κατάστημα. Είναι σαν να δέχονται μόνο τις θετικές αξιολογήσεις. Εγώ δε το έκανα για τα 9€ που βγήκαν τα μεταφορικά όλο αυτό. Αλλά δες μου αρέσει να με κοροϊδεύουν. Δηλαδή αν χαλάσει το κινητό μου 10 φορές στα 2 χρόνια που είναι η εγγύηση, θα δώσω 100€ μεταφορικά;;; δεν είναι λογικό όλο αυτό.
Στην αρχή να μου λένε ότι στους όρους της συμβάσεις που υπογραψα με την αγορά γράφει ότι μόνο στις πρώτες 7 ημέρες δε πληρώνω μεταφορικά τις υπόλοιπες τα πληρώνω. Αλλά εγώ που ρώτησα και τους είχα αναφέρει ότι τα μεταφορικά είναι δική σας υποχρέωση μου είπαν ότι δέν είναι. Και μόλις τους έστειλα το νόμο πού μου είπανε από τη προστασία καταναλωτή είπαν άλλα..... Πιστεύω ότι τα email που ανταλλάξαμε μπορώ να τα χρησιμοποιήσω σε μια καταγγελία η και στο δικαστήριο
- - - Updated - - -
Και άσχετο αλλά το email που μου έστειλαν είναι λες και το έγραψε παιδί από νήπια
- - - Updated - - -
Πρέπει να σταματήσει αυτή η ανεξέλεγκτη χρήση των όρων συμβολαίου σύμβασης αγοράς, εφόσον υπάρχουν νόμοι που ισχύουν και αυτοί φτιάχνουν δικούς τους[IMG][img]//kat.cr/userbar/giannhs1985.png[/img][/IMG]
-
23-08-17, 10:01 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #4
Το θέμα είναι έχεις όρεξη? Αν έχεις και μπορείς να βρείς δικηγόρο γνωστό ή καποιον εμπιστοσύνης να αντεπιτεθείς να δουν την γλύκα. Αρχικά μίλα με τον συνήγορο τηλεφωνικά αν μπορείς και είσαι Αθήνα πήγαινε στα γραφεία τους Αλεξάνδρας.
-
23-08-17, 10:31 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #5
Καλό θα ήταν να γνωρίζαμε και το όνομα του καταστήματος.
Αλλοίμονο στον οδηγό που πάει γρήγορα επειδή έχει γρήγορο αμάξι και όχι επειδή ΑΥΤΟΣ είναι ικανός να κινηθεί γρήγορα!
-
23-08-17, 10:33 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #6
youhou.gr
( πηγή )
-
23-08-17, 11:07 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #7
Youhou.gr
[IMG][img]//kat.cr/userbar/giannhs1985.png[/img][/IMG]
-
23-08-17, 11:10 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #8
To εξώδικο (που δεν θα το κάνουν γιατί είναι προφανώς τσίπηδες) πάρτο και κράτα το για χαρτί τουαλέτας. Αρνητική κριτική κάνεις γιατί έχεις το δικαίωμα να το κάνεις. Κανείς δεν θα στο απαγορεύσει. Σχετικά με τις αξιολογήσεις, αξιολόγησα πριν 2 χρόνια αρνητικά έναν ξενώνα στο booking. Ενώ είχε εξαιρετικές βαθμολογίες, το έθαψα καθώς αρνούνταν να πάρουν πισ. κάρτα όταν υπήρχε ΠΝΠ σύμφωνα με την οποία διέπραξαν αδίκημα καθώς ήταν υποχρεωμένοι. Με παίρνουν τηλέφωνο και δεν δέχονταν ότι υπήρχε ποινικό αδίκημα. Έστειλα όλα τα emails με αναφορές στην ΠΝΠ και το booking δεν δημοσίευσε ΠΟΤΕ την κριτική μου.
Κράτα όλα τα emails που σου έστειλαν/έστειλες, καλού-κακού.
-
23-08-17, 12:25 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #9
Το εξώδικο είναι σαν το χαρτί της τουαλέτας. 0 ισχύ. Τρόπος εκφοβισμού είναι, ο οποίος κοστίζει, εκτός αν έχεις νομικό τμήμα.
Καλά έκανες και τους έθαψες στην κριτική μιας και είχες δίκιο. Το ότι αποδέχεσαι έναν όρο (δεν έχω διαβάσει τους όρους), ο οποίος έρχεται σε σύγκρουση με νόμο της πολιτείας, δε σημαίνει ότι ισχύει. Αλλιώς και όταν νοίκιαζες ένα σπίτι, θα έκανες δικό σου συμφωνητικό ώστε να τον πετάς άμεσα αν δεν σου πληρώνει το νοίκι, κάτι το οποίο δεν γίνεται.
Λίγο άσχετο ως παράδειγμα, απλά ήθελα να τονίσω το ότι ένα ιδιωτικό συμφωνητικό δεν μπορεί να έρχεται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία.
Γενικά τα σκρουτζομάγαζα δεν ενεργούν με βάση το γράμμα του νόμου, για να είναι ανταγωνιστικά, (μπορώ να σου γράψω έκθεση με τις τακτικές, αλλά δεν είναι της παρούσης), οπότε αν θες να το κυνηγήσεις, που σιγά μην έχεις την όρεξη να ασχοληθείς τώρα, θα μπορούσες να τους δημιουργήσεις μεγάλο θέμα. Αρκεί να ξέρεις προς τα που θα κρούσεις τη θύρα (υπηρεσία).
Και εγώ έχω κάνει αρνητικές κριτικές και έχω στείλει και πολλά email παραπόνων, από fujitsu-siemens μέχρι cosmote και δεν παίρνω πάντα απάντηση. Αλλά τις περισσότερες φορές έχω λύσει το θέμα μου.
-
23-08-17, 12:50 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #10
Πηρα το πρωι στο 1520 τηλεφωνο και η κοπελα γελουσε που την ειπα για εξωδικο. αλλα μου ειπε για αυτη την απειλη ειναι αρμοδια μονο τα αστικα δικαστηρια και δε μπορουν να κανουν αυτοι. Εγω μπορω να κανω μονο καταγγελια για τα μεταφορικα που επρεπε να μου τα δωσει.
- - - Updated - - -
Τωρα σκεφτομαι να γινω εδω μελος και να τους κυνηγήσω http://www.kepka.org/ Σημερα μπορει να ειμαι εγω,αυριο καποιος αλλος[IMG][img]//kat.cr/userbar/giannhs1985.png[/img][/IMG]
-
23-08-17, 13:19 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #11
-
23-08-17, 13:46 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #12
Αν τελικά στείλουν εξωδικο και σου χτυπήσει κανείς την πόρτα και καταλάβεις ότι πρόκειται για αυτό, παίξτο ότι λείπεις να τους κοστίσει παραπάνω. Το εξώδικο άχρηστο είναι.
-
23-08-17, 14:03 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #13
Απλά απάντησε τους στο email ότι το νόμισμα λέγεται Ευρώ και το μαγαζί Skroutz (και παρακάλεσε τους να μην σου στείλουν εξώδικο και για τις διορθώσεις σου)....
Αναφορικά με τα εξώδικα δεν έχω γνώσεις, αλλά για το θέμα όροι χρήσης κλπ. μου έχει τύχει ακριβώς το ίδιο και με τη γραμματεία καταναλωτή λύθηκε το πρόβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος xouzoura : 23-08-17 στις 14:11.
-
23-08-17, 15:06 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #14
εαν δεν εχει προβλημα ο ΟΡ θα ηθελα να τους στειλω ενα μειλ με το thread εδω για σχολια.
-
23-08-17, 16:23 Απάντηση: Απειλή με εξωδικο από ηλεκτρονικό κατάστημα #15
Εδω είναι οι όροι του καταστήματος http://youhou.gr/index.php?route=inf...formation_id=7
- - - Updated - - -
Ποιος είναι ο, op;;
- - - Updated - - -
Έδω πάντως το λέει καθαρά http://europa.eu/youreurope/citizens...q/index_el.htm[IMG][img]//kat.cr/userbar/giannhs1985.png[/img][/IMG]
Παρόμοια Θέματα
-
Πρόβλημα με παραγγελία απο το κατάστημα Geekbuying
Από meletis στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 12-07-17, 14:20 -
Εξώδικο απο τη Wind
Από kostas_lar στο φόρουμ Σταθερή & Κινητή ΤηλεφωνίαΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 27-01-17, 01:21 -
Προτεραιότητα Οθόνης με εκκίνηση από DispalyPort και HDMI
Από Epinefelos στο φόρουμ Κάρτες ήχου, γραφικών, ηχεία και οθόνεςΜηνύματα: 16Τελευταίο Μήνυμα: 10-12-16, 03:10 -
Πρόβλημα με HDD από laptop
Από Theodore στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακάΜηνύματα: 7Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-16, 15:32 -
Τοποθέτηση μεμβράνης από το κατάστημα????
Από sculper στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 01-10-16, 13:52
Bookmarks