Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Οι περιοχές έξω από το δακτύλιο να γίνουν χώροι ελεγχό

Ψήφισαν
22. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Ναι - μειώνει το καυσαέριο, το θόρυβο και θα βρίσκουν να παρκάρουν οι μόνιμοι κάτοικοι

    14 63,64%
  • Όχι - θέλω να παρκάρω έξω από το δακτύλιο όταν δεν κυκλοφορώ

    8 36,36%
Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 20
  1. #1
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Ζω στο κέντρο και πέραν από τις τρεις λαϊκές που έχω στη περιοχή μου, έχω επίσης τα αυτοκίνητα των επισκεπτών από γειτονικές περιοχές που προκαλούν μόλυνση και θόρυβο γύρω από το σπίτι μου. Θα προτιμούσα οι περιοχές ακριβώς έξω από το δακτύλιο ΕΙΔΙΚΑ σε απόσταση 1Κm από τα όριά του να γίνουν περιοχές ελεγχόμενης στάθμευσης με άδειες για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής Ταυτοχρόνως μεταξύ 15-19 να είναι αποκλειστικά για κατοίκους περιοχής (μήπως και παρκάρουμε καμιά φορά χωρίς να γυρίζουμε μία ώρα και χωρίς να καβαλάμε πεζοδρόμια). Αυτό θα περιόριζε τη χρήση του ΙΧ στο κέντρο, και θα αναβάθμιζε τη ποιότητα ζωής μας, ειδικά τώρα που υπάρχουν καλύτερες συγκοινωνίες με τα μαζικά μέσα μεταφοράς.
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  2. #2
    Εγγραφή
    20-07-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.096
    Downloads
    93
    Uploads
    16
    ISP
    HOL
    δεν συμφωνω καθόλου με το μέτρο για την ελεγχόμενη στάθμευση. δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούμε και να εχουμε συνέχεια το χέρι στην τσέπη για να ακουμπάμε λεφτά για τα πάντα. φέρτε στην μνήμη σας την ελεγχόμενη σταθμευση και τα προβλήματα που είχε δημιουργήσει.

  3. #3
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Αναφέρομαι αποκλειστικά στις περιοχές ακριβώς ΕΞΩ από το δακτύλιο και σε απόσταση 1km από αυτόν που κάθημερινά δέχονται τις ΟΡΔΕΣ διαφόρων νευρικών οδηγών που κορνάρουν μαρσάρουν και παρκάρουν εκεί που νομοτελειακά οι μόνιμοι κάτοικοι θέλουν να παρκάρουν μεταξύ 15-19, οπότε και γυρίζουν από τη δουλειά τους.

    Το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά να έρχεται κάποιος από το Γέρακα έξω από το σπίτι μου στις 7:30 (σε γειτονιά!) και να κορνάρει ή να κοπανάει το αμάξι μου ώστε να παρκάρει στη γωνία του δρόμου, με τη μία ρόδα στο πεζοδρόμιο και με το προφυλακτήρα να σπάει το δεντράκι (για τρίτη φορά!). Επίσης το θεωρώ άδικο να αποκτά ένας δρόμος γειτονιάς κίνηση αντίστοιχη της Λεωφ. Αλεξάνδρας, τη στιγμή που υπάρχει το μετρό, το λεωφορείο και ο ηλεκτρικός.

    Ειδικά μεταξύ 15-19 που γυρίζει ο μόνιμος κάτοικος στη γειτονία του, το βρίσκω απάνθρωπο να γυρίζει επί μία ώρα να παρκάρει, γιατί κάποιος δεν πήρε το λεωφορείο, και ο οποίος φυσικά στη δική του γειτονιά παρκάρει άνετα.

    Δεν αναφέρομαι για πάρκιν στο κέντρο της ΑΘήνας, εντός δακτυλίου και σε περιοχές όπως τα Εξάρχεια κλπ.
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  4. #4
    Εγγραφή
    02-02-2004
    Μηνύματα
    1.570
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    το πρόβλημα είναι ο ίδιος ο δακτύλιος (που μαζί με τα αναξιόπιστα και ελλειπή ΜΜΜ δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις για αγορά 2ου αυτοκινήτου), η έλλειψη θέσεων parking γύρω από τους τερματικούς (και όχι μόνο) σταθμούς του Μετρό, η γενικότερη έλλειψη θέσεων parking, τα εγκατελειμένα αυτοκίνητα που δε μαζεύονται, και κάποιοι άλλοι λόγοι...

    για εμένα, η ελεγχόμενη στάθμευση σε δημόσιο δρόμο είναι με επιείκεια απαράδεκτη.

    pelasgian, μπορείς να προσθέσεις ακόμα:
    -Το πρόβλημα είναι αλλού.
    -Η ελεγχόμενη στάθμευση είναι απαράδεκτη. Υπάρχουν άλλες λύσεις.
    ¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
    "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
    ¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.

  5. #5
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Τότε στη Βρετανία, γιατί έχει ελεγχόμενη στάθμευση παντού και τώρα μάλιστα ζήτησαν να πληρώνεις και για να μπεις στο κέντρο ακόμα; Προφανώς το βρίσκεις απαράδεκτο γιατί δεν ζεις στου Γκύζη φαντάζομαι. Άμα ζεις στου Παπάγου φαντάζομαι δεν θα ήθελες τη περιφερειακή λεωφόρο.

    Και μια και το θυμήθηκα, πότε θα αρχίσουν να ελέγχουν αυτά τα ερείπια μηχανές που καβαλάνε οι περισσότεροι, όχι τίποτα άλλο, μπας και κοιμηθούμε τουλάχιστον τα βράδυα.
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  6. #6
    Το avatar του μέλους EvilHawk
    EvilHawk Guest
    Και μια και το θυμήθηκα, πότε θα αρχίσουν να ελέγχουν αυτά τα ερείπια μηχανές που καβαλάνε οι περισσότεροι, όχι τίποτα άλλο, μπας και κοιμηθούμε τουλάχιστον τα βράδυα.
    Οχι ότι δεν πρέπει να γίνει αλλά προηγούνται άλλα πράγματα....

    Σε μια χώρα με την ηλιοφάνεια της Ελλάδας (πλησιάζει το 75% όλο τον χρόνο), ας δώσουν πρώτα κίνητρα για την μετακίνηση με δίκυκλα που δεσμεόυν το 1/4 του χώρου σε δρόμο και πάρκινγκ απο ένα αυτοκίνητο, εχει το 1/5 σε κατανάλωση καυσίμων και μόλυνσης, ας δημιουργήσουν θέσεις στάθμευσεις αντί να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα στα πεζοδρόμια και μπορώ να συνεχίσω για πολλή ώρα ακόμα.....

  7. #7
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    56.474
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από EvilHawk
    Σε μια χώρα με την ηλιοφάνεια της Ελλάδας (πλησιάζει το 75% όλο τον χρόνο), ας δώσουν πρώτα κίνητρα για την μετακίνηση με δίκυκλα που δεσμεόυν το 1/4 του χώρου σε δρόμο και πάρκινγκ απο ένα αυτοκίνητο, εχει το 1/5 σε κατανάλωση καυσίμων και μόλυνσης, ας δημιουργήσουν θέσεις στάθμευσεις αντί να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα στα πεζοδρόμια και μπορώ να συνεχίσω για πολλή ώρα ακόμα.
    Σωστά όλα αυτά EvilHawk.

    Αλλά τί θα γίνει με χιλιάδες συμπολίτες μας που δεν αισθάνονται ασφαλείς επάνω σε δίκυκλα;
    Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.

  8. #8
    Εγγραφή
    16-07-2004
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    2.123
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    PSTN
    Ταχύτητα
    20480/1024
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ZTE w300i
    Path Level
    Interleaved
    Δεν θέλω να παρέμβω ...

    αλλά εδώ στην Θεσσαλονίκη, όπου εφαρμόστηκε το μέτρο για στάθμευση των κατοίκων,
    όλοι οι μαγαζάτορες, οι συγγενείς τους, άσχετοι, γνωστοί/αγνωστοι, εφοριακοί,
    αστυνομικοί, δημοτικοί υπάλληλοι έβγαλαν κάρτα "κατοίκου"
    .

    Αποτέλεσμα. Τα ίδια και χειρότερα.

    Να υπάρχει έλεγχος θα μου πείτε...

    Όπου την δουλειά την κάνει η τοπική αυτοδιοικηση, ξεχάστε το ...
    Όλα τα παιχνίδια android που έχω φτιάξει περιγράφονται και κατεβαίνουν
    από εδώ: https://play.google.com/store/apps/d...=Carbon+People

  9. #9
    Το avatar του μέλους EvilHawk
    EvilHawk Guest
    Αλλά τί θα γίνει με χιλιάδες συμπολίτες μας που δεν αισθάνονται ασφαλείς επάνω σε δίκυκλα;
    Μα θα χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ, αφού ακριβώς λόγω της χρήσης δικύκλων η κυκλοφορία θα έχει βελτιωθεί, παρκαρισμένα αυτοκίνητα δεν θα υπάρχουν κλπ κλπ

  10. #10
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    56.474
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από zardoz
    Όπου την δουλειά την κάνει η τοπική αυτοδιοικηση, ξεχάστε το.
    Να μην την ξαναψηφίσετε λοιπόν.

    Είναι η ίδια τοπική αυτοδιοίκηση που κατάργησε τις λωρίδες λεωφορείων στην πόλη σας.

    Και τώρα, δεν έχετε συγκοινωνιακώς απολύτως τίποτα.
    Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.

  11. #11
    Εγγραφή
    02-02-2004
    Μηνύματα
    1.570
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Τότε στη Βρετανία, γιατί έχει ελεγχόμενη στάθμευση παντού και τώρα μάλιστα ζήτησαν να πληρώνεις και για να μπεις στο κέντρο ακόμα; Προφανώς το βρίσκεις απαράδεκτο γιατί δεν ζεις στου Γκύζη φαντάζομαι. Άμα ζεις στου Παπάγου φαντάζομαι δεν θα ήθελες τη περιφερειακή λεωφόρο.
    Ζούσε ο αδερφός μου στου Γκύζη κάποτε, αλλά δεν έχει σημασία. Να πω την αλήθεια ούτε στο Λονδίνο που κάποτε τριγυρνούσα μου άρεσε αυτή η κατάσταση, και φυσικά δε συμφωνούσα. Οι λύση για εμένα είναι τα αξιόπιστα και σωστά οργανωμένα ΜΜΜ (που τα έχει το Λονδίνο) και η δημιουργία αχανών χώρων parking (με τα κατάλληλα κίνητρα). Αν θυμάμαι καλά το θέμα "ιδιοκτησία γης και διαχείρισή της" στην Αγγλία, είναι λίγο περίεργο και πολύ πιο πολύπλοκο από ότι εδώ στην Ελλάδα. Και στο κάτω κάτω οι Άγγλοι δέχονται πράγματα και πρακτικές που για εμένα είναι απαράδεκτες (λ.χ. CCTV παντού). Στην Ελλάδα πρέπει να έιναι πιο εύκολο να υποχρεώσεις ένα ιδιοκτήτη να δημιουργήσει ένα συγκεκριμένο αριθμό θέσεων parking σε κάθε νεόκτιστη πολυκατοικία (π.χ. 3 ανά διαμέρισμα). Επίσης, πολλά κτίρια στην Αθήνα είναι έτοιμα προς κατεδάφιση (και στο κέντρο και στα outskirts) οπότε μπορεί (πάλι) με κίνητρα (ακόμα και με νόμο) να κατεδαφιστούν και να χτιστούν πολυ-όροφα parking με λογικό αντίτιμο.
    Δεν υποστηρίζω ότι η κατάσταση είναι καλή και έτσι πρέπει να μείνει. Απλά δε συμφωνώ με τον εισπρακτικό χαρακτήρα της ελεγχόμενης στάθμευσης που μόνο λύση δεν είναι. Αντίθετα, επιβαρύνει (οικονομικά) ακόμα περισσότερο το μέσο πολίτη, και δεν είναι καιρός για τέτοια πράγματα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Και μια και το θυμήθηκα, πότε θα αρχίσουν να ελέγχουν αυτά τα ερείπια μηχανές που καβαλάνε οι περισσότεροι, όχι τίποτα άλλο, μπας και κοιμηθούμε τουλάχιστον τα βράδυα.
    Και ερείπιο να μην ειναι, όταν περνάει ο τσόγλανος με την Sebring εξάτμιση και σου "κουνάει" τον εγκέφαλο, τον σκοτώνεις ή δεν τον σκοτώνεις; Τα κοιτάει (και) αυτά η αστυνομία, αλλά όχι τόσο όσο για παράδειγμα το κράνος.
    ¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
    "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
    ¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.

  12. #12
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kubiak
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Τότε στη Βρετανία, γιατί έχει ελεγχόμενη στάθμευση παντού και τώρα μάλιστα ζήτησαν να πληρώνεις και για να μπεις στο κέντρο ακόμα; Προφανώς το βρίσκεις απαράδεκτο γιατί δεν ζεις στου Γκύζη φαντάζομαι. Άμα ζεις στου Παπάγου φαντάζομαι δεν θα ήθελες τη περιφερειακή λεωφόρο.
    Οι λύση για εμένα είναι τα αξιόπιστα και σωστά οργανωμένα ΜΜΜ (που τα έχει το Λονδίνο) και η δημιουργία αχανών χώρων parking (με τα κατάλληλα κίνητρα).
    Το Λονδίνο έχει αξιόπιστα MMM γιατί ακριβώς δεν επιτρέπει το πάρκιν όπου προφτάσει ο καθένας και γιατί δεν επιτρέπει πλέον ΟΥΤΕ την κίνηση στο κέντρο. Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποίησε ως αντικίνητρο τους εισφορές εισόδου και πάρκιν. Στο μέλλον σκέφτονται να καταργήσουν τη γρήγορη λωρίδα για όσους κουβαλάνε ΕΝΑΝ ΕΠΙΒΑΤΗ και να δώσουν προτεραιώτητα σε όσους έχουν γεμάτο το αυτοκίνητο (δεν θα μπαίνεις στο δικό μας το αριστερό αν είσαι μόνο σου στο αμάξι!)

    Εδώ που τα λέμε, αντί να παίρνει ο καθένας τη 5θέσια μαούνα του για να πάει ΜΟΝΟΣ του να πιάσει το τόπο του μόνιμου κάτοικου, να μολύνει το περιβάλλον του και να θορυβήσει στη γειτονιά του, ας πάρει το λεωφορείο, το μετρό ή άλλο μέσο για να πάει στο κέντρο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας κάτοικος γέρακα έρχεται με αμάξι στου γκύζη, όταν μπορεί να πάει μέχρι ένα σημείο με το αμάξι (εκεί και αν έχουν χώρο στάθμευσης) οπότε και να πάρει το μετρό! Πιο γρήγορα θα έρθει και δεν θα κάνει και τη δική μου ζωή κόλαση.

    Αν υπάρχει κάτι που χάρηκα στην επανεκλογή Μπους είναι ότι ακρίβυνε το πετρέλαιο. Κάθε βράδυ προσεύχομαι να πάει 10 ευρώ το λίτρο, οπότε να μη βγαίνει ο κάθε ένας στο δρόμο με το αμάξι του για ψίλου πήδημα και για τη «βολή» του. Σε άδειους δρόμους τα λεωφορεία θα πηγαίνουν σφαίρα.

    Επίσης παρακαλάω να καταργηθεί το αφορολόγητο πετρέλαιο για τα ταξί. Τι χάλι είναι αυτό; Μέτρησα μία φορά 14 ταξί σε 22 αυτοκίνητα σύνολο στην Αλεξάνδρας. Χώρια δε που άμα τους χρειάζεσαι, σου το παίζουν και δύσκολοι. Να πάει και το ταξί ένα ευρώ το χιλιόμετρο, να σταματήσουν να βγαίνουν συνέχεια άδειες ταξί, να κοπεί ο τσαμπουκάς τους και να πάνε να κάνουν καμιά άλλη δουλειά αντί να μποτιλιάρουν τους δρόμους με τα βρωμιάρικα diesel τους και τη αργόσχολη οδήγησή τους.

    Όχι τίποτα άλλο, αλλά υπάρχουν υβριδικά στις μέρες και υπάρχουν τόσες άλλες καθαρές τεχνολογίες που περιμένουν να γίνει ακριβό το πετρέλαιο για να βγουν στη μαζική παραγωγή και να γίνουν στο τέλος πιο φτηνές από το να έχεις βενζινο/πετρελαιο κινητήρες.
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  13. #13
    Εγγραφή
    02-02-2004
    Μηνύματα
    1.570
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Αν υπάρχει κάτι που χάρηκα στην επανεκλογή Μπους είναι ότι ακρίβυνε το πετρέλαιο. Κάθε βράδυ προσεύχομαι να πάει 10 ευρώ το λίτρο, οπότε να μη βγαίνει ο κάθε ένας στο δρόμο με το αμάξι του για ψίλου πήδημα και για τη «βολή» του. Σε άδειους δρόμους τα λεωφορεία θα πηγαίνουν σφαίρα.
    δυστυχώς αυτή είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Αν κάτσεις και σκεφτείς πόσο επιβαρύνεται η τσέπη μας (ο πληθωρισμός, η ποιότητα ζωής) με την παραμικρή αύξηση της τιμής του πετρελαίου ίσως να μην ήθελες να γίνει αυτό.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Επίσης παρακαλάω να καταργηθεί το αφορολόγητο πετρέλαιο για τα ταξί. Τι χάλι είναι αυτό; Μέτρησα μία φορά 14 ταξί σε 22 αυτοκίνητα σύνολο στην Αλεξάνδρας. Χώρια δε που άμα τους χρειάζεσαι, σου το παίζουν και δύσκολοι. Να πάει και το ταξί ένα ευρώ το χιλιόμετρο, να σταματήσουν να βγαίνουν συνέχεια άδειες ταξί, να κοπεί ο τσαμπουκάς τους και να πάνε να κάνουν καμιά άλλη δουλειά αντί να μποτιλιάρουν τους δρόμους με τα βρωμιάρικα diesel τους και τη αργόσχολη οδήγησή τους.

    Όχι τίποτα άλλο, αλλά υπάρχουν υβριδικά στις μέρες και υπάρχουν τόσες άλλες καθαρές τεχνολογίες που περιμένουν να γίνει ακριβό το πετρέλαιο για να βγουν στη μαζική παραγωγή και να γίνουν στο τέλος πιο φτηνές από το να έχεις βενζινο/πετρελαιο κινητήρες.

    Οι κινέζοι είναι μία ακόμα μάστιγα. Φταίει όμως ο τρόπος και τα προνόμια που τους έχουν δοθεί, με συνέπεια στην παραμικρή αλλαγή να αντιδρούν. Πρέπει να τους δοθούν κίνητρα (που θα ωθήσουν προς τη βελτίωση της κατάστασης) και όχι να έρθουν σε ρίξη μαζί τους.
    Το πετρέλαιο απ'ό,τι φαίνεται δεν το γλυτώνουμε. Διάβασα πρόσφατα για το βιο-πετρέλαιο που, χωρίς να απαιτεί σοβαρές επεμβάσεις στους υπάρχοντες κινητήρες diesel, είναι συμβατό, φτηνότερο, καθαρότερο...

    Για να δούμε.
    ¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
    "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
    ¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.

  14. #14
    Εγγραφή
    19-04-2004
    Μηνύματα
    6.372
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Άρθρα
    5
    Μπορεί να αποσυνδεθεί το πετρέλαιο κίνησης από τον πληθωρισμό, αν χρησιμοποιηθούν 5ετής εγγυήσεις τιμής των καυσίμων σε επιχειρήσεις. Το κράτος παίρνει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ φόρο από τα καύσιμα, οπότε μπορεί να αμορτισάρει τις τιμές, ώστε να κρατήσει το πληθωρισμό εκεί που θέλει. Όχι όμως για ιδιωτική χρήση, για ταξί και για ό,τι άλλο δεν θέλουμε να κυκλοφορεί στην Αθήνα.

    Η παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας επίσης πρέπει να αποσυνδεθεί από το πετρέλαιο. Πρέπει να σταματήσουν διάφοροι να σαμποτάρουν τις ήπιες μορφές ενέργειας στην Ελλάδα. Είναι σαφές πλέον στο μυαλό μου ότι πρόκειται περί σαμποτάζ είτε από τη ΔΕΗ (που της κακοφάνηκε που έχασε το μονοπώλιο) είτε από «διαπλεκόμενους» που τα κονομάνε από τα πετρέλαια. Δεν είναι δυνατόν να χρειάζονται 60 υπογραφές για να βάλεις ανεμογενήτρια ενώ χρειάζονται 10 για ανοίξεις πρατήριο!
    ... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
    改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
    Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
    δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
    ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux

  15. #15
    Εγγραφή
    02-02-2004
    Μηνύματα
    1.570
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Μπορεί να αποσυνδεθεί το πετρέλαιο κίνησης από τον πληθωρισμό, αν χρησιμοποιηθούν 5ετής εγγυήσεις τιμής των καυσίμων σε επιχειρήσεις. Το κράτος παίρνει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ φόρο από τα καύσιμα, οπότε μπορεί να αμορτισάρει τις τιμές, ώστε να κρατήσει το πληθωρισμό εκεί που θέλει. Όχι όμως για ιδιωτική χρήση, για ταξί και για ό,τι άλλο δεν θέλουμε να κυκλοφορεί στην Αθήνα.
    Εγγυήσεις τιμής με τόσο μεγάλη χρονική διάρκεια (ή και μικρότερη); Κάπως απραγματοποίητο μου φαίνεται κάτι τέτοιο. Ποιος θα το υποστηρίξει; Οι διαπλεκόμενοι πολιτικοί; Οι εφοπλιστές που διαπλέκονται με τους πολιτικούς; Η "ελεύθερη" αγορά χωρίς κρατικές παρεμβάσεις; Απ'όσο γνωρίζω έχει πάψει (ή προσπαθείται να παυτεί) η ευνοϊκή μεταχείριση σε κατηγορίες καταναλωτών, αλλά και το ποσοστό φορολόγησης στα καύσιμα.
    Θεωρητικά, πολλές από τις ιδέες σου ακούγονται άξιες προς δοκιμή, αλλά το σύστημα δύσκολα θα δοκιμάσει να τις υιοθετήσει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pelasgian
    Η παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας επίσης πρέπει να αποσυνδεθεί από το πετρέλαιο. Πρέπει να σταματήσουν διάφοροι να σαμποτάρουν τις ήπιες μορφές ενέργειας στην Ελλάδα. Είναι σαφές πλέον στο μυαλό μου ότι πρόκειται περί σαμποτάζ είτε από τη ΔΕΗ (που της κακοφάνηκε που έχασε το μονοπώλιο) είτε από «διαπλεκόμενους» που τα κονομάνε από τα πετρέλαια. Δεν είναι δυνατόν να χρειάζονται 60 υπογραφές για να βάλεις ανεμογενήτρια ενώ χρειάζονται 10 για ανοίξεις πρατήριο!
    Δεν το γνωρίζω το θέμα. Αλήθεια τόσο δύσκολο είναι να βάλεις μια ανεμογεννήτρια στην Ελλάδα τη σήμερον ημέρα;
    ¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
    "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
    ¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.

Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πάρκιν κατοίκων και Λαϊκές αγορές.
    Από pelasgian στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 125
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-13, 11:18
  2. Ανακάλυψη περιοχής μέσω IP
    Από sedret στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-07, 00:09
  3. Μηνύματα: 26
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-07-07, 15:53
  4. χωριό 450 κατοίκων έχει dsl
    Από spartacus στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 26
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-07, 23:59
  5. Κάλυψη σε περιοχές <7000 κατοίκων;
    Από pcman στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSL
    Μηνύματα: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-10-05, 09:10

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας