Ζω στο κέντρο και πέραν από τις τρεις λαϊκές που έχω στη περιοχή μου, έχω επίσης τα αυτοκίνητα των επισκεπτών από γειτονικές περιοχές που προκαλούν μόλυνση και θόρυβο γύρω από το σπίτι μου. Θα προτιμούσα οι περιοχές ακριβώς έξω από το δακτύλιο ΕΙΔΙΚΑ σε απόσταση 1Κm από τα όριά του να γίνουν περιοχές ελεγχόμενης στάθμευσης με άδειες για τους μόνιμους κατοίκους της περιοχής Ταυτοχρόνως μεταξύ 15-19 να είναι αποκλειστικά για κατοίκους περιοχής (μήπως και παρκάρουμε καμιά φορά χωρίς να γυρίζουμε μία ώρα και χωρίς να καβαλάμε πεζοδρόμια). Αυτό θα περιόριζε τη χρήση του ΙΧ στο κέντρο, και θα αναβάθμιζε τη ποιότητα ζωής μας, ειδικά τώρα που υπάρχουν καλύτερες συγκοινωνίες με τα μαζικά μέσα μεταφοράς.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Οι περιοχές έξω από το δακτύλιο να γίνουν χώροι ελεγχό
- Ψήφισαν
- 22. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
Εμφάνιση 1-15 από 20
-
03-11-04, 02:19 Πάρκιν μόνο κατοίκων περιοχής #1
- Εγγραφή
- 19-04-2004
- Μηνύματα
- 6.372
- Downloads
- 2
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 5
... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
03-11-04, 02:31 #2
δεν συμφωνω καθόλου με το μέτρο για την ελεγχόμενη στάθμευση. δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορούμε και να εχουμε συνέχεια το χέρι στην τσέπη για να ακουμπάμε λεφτά για τα πάντα. φέρτε στην μνήμη σας την ελεγχόμενη σταθμευση και τα προβλήματα που είχε δημιουργήσει.
-
Αναφέρομαι αποκλειστικά στις περιοχές ακριβώς ΕΞΩ από το δακτύλιο και σε απόσταση 1km από αυτόν που κάθημερινά δέχονται τις ΟΡΔΕΣ διαφόρων νευρικών οδηγών που κορνάρουν μαρσάρουν και παρκάρουν εκεί που νομοτελειακά οι μόνιμοι κάτοικοι θέλουν να παρκάρουν μεταξύ 15-19, οπότε και γυρίζουν από τη δουλειά τους.
Το θεωρώ μεγάλη γαϊδουριά να έρχεται κάποιος από το Γέρακα έξω από το σπίτι μου στις 7:30 (σε γειτονιά!) και να κορνάρει ή να κοπανάει το αμάξι μου ώστε να παρκάρει στη γωνία του δρόμου, με τη μία ρόδα στο πεζοδρόμιο και με το προφυλακτήρα να σπάει το δεντράκι (για τρίτη φορά!). Επίσης το θεωρώ άδικο να αποκτά ένας δρόμος γειτονιάς κίνηση αντίστοιχη της Λεωφ. Αλεξάνδρας, τη στιγμή που υπάρχει το μετρό, το λεωφορείο και ο ηλεκτρικός.
Ειδικά μεταξύ 15-19 που γυρίζει ο μόνιμος κάτοικος στη γειτονία του, το βρίσκω απάνθρωπο να γυρίζει επί μία ώρα να παρκάρει, γιατί κάποιος δεν πήρε το λεωφορείο, και ο οποίος φυσικά στη δική του γειτονιά παρκάρει άνετα.
Δεν αναφέρομαι για πάρκιν στο κέντρο της ΑΘήνας, εντός δακτυλίου και σε περιοχές όπως τα Εξάρχεια κλπ.... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
03-11-04, 03:15 #4
το πρόβλημα είναι ο ίδιος ο δακτύλιος (που μαζί με τα αναξιόπιστα και ελλειπή ΜΜΜ δημιουργεί κατάλληλες προϋποθέσεις για αγορά 2ου αυτοκινήτου), η έλλειψη θέσεων parking γύρω από τους τερματικούς (και όχι μόνο) σταθμούς του Μετρό, η γενικότερη έλλειψη θέσεων parking, τα εγκατελειμένα αυτοκίνητα που δε μαζεύονται, και κάποιοι άλλοι λόγοι...
για εμένα, η ελεγχόμενη στάθμευση σε δημόσιο δρόμο είναι με επιείκεια απαράδεκτη.
pelasgian, μπορείς να προσθέσεις ακόμα:
-Το πρόβλημα είναι αλλού.
-Η ελεγχόμενη στάθμευση είναι απαράδεκτη. Υπάρχουν άλλες λύσεις.¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
¶ "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.
-
Τότε στη Βρετανία, γιατί έχει ελεγχόμενη στάθμευση παντού και τώρα μάλιστα ζήτησαν να πληρώνεις και για να μπεις στο κέντρο ακόμα; Προφανώς το βρίσκεις απαράδεκτο γιατί δεν ζεις στου Γκύζη φαντάζομαι. Άμα ζεις στου Παπάγου φαντάζομαι δεν θα ήθελες τη περιφερειακή λεωφόρο.
Και μια και το θυμήθηκα, πότε θα αρχίσουν να ελέγχουν αυτά τα ερείπια μηχανές που καβαλάνε οι περισσότεροι, όχι τίποτα άλλο, μπας και κοιμηθούμε τουλάχιστον τα βράδυα.... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
03-11-04, 15:44 #6Και μια και το θυμήθηκα, πότε θα αρχίσουν να ελέγχουν αυτά τα ερείπια μηχανές που καβαλάνε οι περισσότεροι, όχι τίποτα άλλο, μπας και κοιμηθούμε τουλάχιστον τα βράδυα.
Σε μια χώρα με την ηλιοφάνεια της Ελλάδας (πλησιάζει το 75% όλο τον χρόνο), ας δώσουν πρώτα κίνητρα για την μετακίνηση με δίκυκλα που δεσμεόυν το 1/4 του χώρου σε δρόμο και πάρκινγκ απο ένα αυτοκίνητο, εχει το 1/5 σε κατανάλωση καυσίμων και μόλυνσης, ας δημιουργήσουν θέσεις στάθμευσεις αντί να κόβουν κλήσεις για παρκάρισμα στα πεζοδρόμια και μπορώ να συνεχίσω για πολλή ώρα ακόμα.....
-
03-11-04, 16:14 #7
Αρχικό μήνυμα από EvilHawk
Αλλά τί θα γίνει με χιλιάδες συμπολίτες μας που δεν αισθάνονται ασφαλείς επάνω σε δίκυκλα;Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.
-
03-11-04, 16:17 #8
Δεν θέλω να παρέμβω ...
αλλά εδώ στην Θεσσαλονίκη, όπου εφαρμόστηκε το μέτρο για στάθμευση των κατοίκων,
όλοι οι μαγαζάτορες, οι συγγενείς τους, άσχετοι, γνωστοί/αγνωστοι, εφοριακοί,
αστυνομικοί, δημοτικοί υπάλληλοι έβγαλαν κάρτα "κατοίκου".
Αποτέλεσμα. Τα ίδια και χειρότερα.
Να υπάρχει έλεγχος θα μου πείτε...
Όπου την δουλειά την κάνει η τοπική αυτοδιοικηση, ξεχάστε το ...Όλα τα παιχνίδια android που έχω φτιάξει περιγράφονται και κατεβαίνουν
από εδώ: https://play.google.com/store/apps/d...=Carbon+People
-
03-11-04, 16:21 #9Αλλά τί θα γίνει με χιλιάδες συμπολίτες μας που δεν αισθάνονται ασφαλείς επάνω σε δίκυκλα;
-
03-11-04, 16:26 #10
Αρχικό μήνυμα από zardoz
Είναι η ίδια τοπική αυτοδιοίκηση που κατάργησε τις λωρίδες λεωφορείων στην πόλη σας.
Και τώρα, δεν έχετε συγκοινωνιακώς απολύτως τίποτα.Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.
-
03-11-04, 16:53 #11
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
Δεν υποστηρίζω ότι η κατάσταση είναι καλή και έτσι πρέπει να μείνει. Απλά δε συμφωνώ με τον εισπρακτικό χαρακτήρα της ελεγχόμενης στάθμευσης που μόνο λύση δεν είναι. Αντίθετα, επιβαρύνει (οικονομικά) ακόμα περισσότερο το μέσο πολίτη, και δεν είναι καιρός για τέτοια πράγματα.
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
¶ "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.
-
Αρχικό μήνυμα από kubiak
Εδώ που τα λέμε, αντί να παίρνει ο καθένας τη 5θέσια μαούνα του για να πάει ΜΟΝΟΣ του να πιάσει το τόπο του μόνιμου κάτοικου, να μολύνει το περιβάλλον του και να θορυβήσει στη γειτονιά του, ας πάρει το λεωφορείο, το μετρό ή άλλο μέσο για να πάει στο κέντρο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας κάτοικος γέρακα έρχεται με αμάξι στου γκύζη, όταν μπορεί να πάει μέχρι ένα σημείο με το αμάξι (εκεί και αν έχουν χώρο στάθμευσης) οπότε και να πάρει το μετρό! Πιο γρήγορα θα έρθει και δεν θα κάνει και τη δική μου ζωή κόλαση.
Αν υπάρχει κάτι που χάρηκα στην επανεκλογή Μπους είναι ότι ακρίβυνε το πετρέλαιο. Κάθε βράδυ προσεύχομαι να πάει 10 ευρώ το λίτρο, οπότε να μη βγαίνει ο κάθε ένας στο δρόμο με το αμάξι του για ψίλου πήδημα και για τη «βολή» του. Σε άδειους δρόμους τα λεωφορεία θα πηγαίνουν σφαίρα.
Επίσης παρακαλάω να καταργηθεί το αφορολόγητο πετρέλαιο για τα ταξί. Τι χάλι είναι αυτό; Μέτρησα μία φορά 14 ταξί σε 22 αυτοκίνητα σύνολο στην Αλεξάνδρας. Χώρια δε που άμα τους χρειάζεσαι, σου το παίζουν και δύσκολοι. Να πάει και το ταξί ένα ευρώ το χιλιόμετρο, να σταματήσουν να βγαίνουν συνέχεια άδειες ταξί, να κοπεί ο τσαμπουκάς τους και να πάνε να κάνουν καμιά άλλη δουλειά αντί να μποτιλιάρουν τους δρόμους με τα βρωμιάρικα diesel τους και τη αργόσχολη οδήγησή τους.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά υπάρχουν υβριδικά στις μέρες και υπάρχουν τόσες άλλες καθαρές τεχνολογίες που περιμένουν να γίνει ακριβό το πετρέλαιο για να βγουν στη μαζική παραγωγή και να γίνουν στο τέλος πιο φτηνές από το να έχεις βενζινο/πετρελαιο κινητήρες.... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
03-11-04, 18:12 #13
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
Οι κινέζοι είναι μία ακόμα μάστιγα. Φταίει όμως ο τρόπος και τα προνόμια που τους έχουν δοθεί, με συνέπεια στην παραμικρή αλλαγή να αντιδρούν. Πρέπει να τους δοθούν κίνητρα (που θα ωθήσουν προς τη βελτίωση της κατάστασης) και όχι να έρθουν σε ρίξη μαζί τους.
Το πετρέλαιο απ'ό,τι φαίνεται δεν το γλυτώνουμε. Διάβασα πρόσφατα για το βιο-πετρέλαιο που, χωρίς να απαιτεί σοβαρές επεμβάσεις στους υπάρχοντες κινητήρες diesel, είναι συμβατό, φτηνότερο, καθαρότερο...
Για να δούμε.¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
¶ "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.
-
Μπορεί να αποσυνδεθεί το πετρέλαιο κίνησης από τον πληθωρισμό, αν χρησιμοποιηθούν 5ετής εγγυήσεις τιμής των καυσίμων σε επιχειρήσεις. Το κράτος παίρνει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ φόρο από τα καύσιμα, οπότε μπορεί να αμορτισάρει τις τιμές, ώστε να κρατήσει το πληθωρισμό εκεί που θέλει. Όχι όμως για ιδιωτική χρήση, για ταξί και για ό,τι άλλο δεν θέλουμε να κυκλοφορεί στην Αθήνα.
Η παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας επίσης πρέπει να αποσυνδεθεί από το πετρέλαιο. Πρέπει να σταματήσουν διάφοροι να σαμποτάρουν τις ήπιες μορφές ενέργειας στην Ελλάδα. Είναι σαφές πλέον στο μυαλό μου ότι πρόκειται περί σαμποτάζ είτε από τη ΔΕΗ (που της κακοφάνηκε που έχασε το μονοπώλιο) είτε από «διαπλεκόμενους» που τα κονομάνε από τα πετρέλαια. Δεν είναι δυνατόν να χρειάζονται 60 υπογραφές για να βάλεις ανεμογενήτρια ενώ χρειάζονται 10 για ανοίξεις πρατήριο!... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
04-11-04, 15:51 #15
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
Θεωρητικά, πολλές από τις ιδέες σου ακούγονται άξιες προς δοκιμή, αλλά το σύστημα δύσκολα θα δοκιμάσει να τις υιοθετήσει.
Αρχικό μήνυμα από pelasgian
¶ Τουλάχιστον δύο πράγματα είναι άπειρα: Οι αριθμοί Є R και η ΒΛΑΚΕΙΑ.
¶ "Όποια κοινωνία παραχωρεί ελευθερία για ασφάλεια, είναι ανάξια και για τις δύο και θα χάσει και τις δύο" B.F.
¶ LeT Me HeaR you MaKe DeCiSioNS WiTHouT youR TeLe-ViSioN.
Παρόμοια Θέματα
-
Πάρκιν κατοίκων και Λαϊκές αγορές.
Από pelasgian στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 125Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-13, 11:18 -
Ανακάλυψη περιοχής μέσω IP
Από sedret στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-07, 00:09 -
Γαλλία: μια πόλη 10.000 κατοίκων τοποθετεί οπτικές ίνες σε κάθε σπίτι
Από lewton στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 26Τελευταίο Μήνυμα: 13-07-07, 15:53 -
χωριό 450 κατοίκων έχει dsl
Από spartacus στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 26Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-07, 23:59 -
Κάλυψη σε περιοχές <7000 κατοίκων;
Από pcman στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 11-10-05, 09:10
Bookmarks