Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1734. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,08% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,54% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,18% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 11.131-11.145 από 25022
-
21-04-22, 15:32 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11131
-
21-04-22, 17:38 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11132
όταν λες ποινική ρήτρα υπέρ καταναλωτή τι εννοείς;
θα του επιβάλλει κάποιο πρόστιμο;
ή θα υποχρεώσει τον πάροχο να επιστρέψει στον καταναλωτή το διεκδικούμενο ποσό;
πχ αν ο πάροχος έχει μετατρέψει την Σύμβαση από Σταθερή σε Κυμαινόμενη χωρίς να συντρέχει κάποιος σπουδαίος λόγος, η ΡΑΕ θα τον υποχρεώσει να επιστρέψει στον Καταναλωτή το αντίστοιχο ποσό;Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ρέα : 21-04-22 στις 17:45.
-
21-04-22, 17:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11133
-
21-04-22, 18:38 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11134
@korakios
το πρόστιμο δεν αφορά τον καταναλωτή,
ο καταναλωτής δεν πρόκειται να δικαιωθεί και να λάβει επιστροφή χρημάτων.
η ΡΑΕ δεν έχει θεσμικό ρόλο να επιδικάζει επιστροφή χρημάτων, μόνο το δικαστήριο μπορεί να το κάνει.
-
21-04-22, 18:51 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11135
έχει επιβάλλει πρόστιμα και στο παρελθόν
το αν τα παίρνει ο καταναλωτής το στηρίζω απο τον κώδικα
6.Τυχόν ποινική ρήτρα που καταπίπτει υπέρ του Πελάτη σε περίπτωση μη τήρησης του επιπέδου ποιότητας υπηρεσιών κατά τα προβλεπόμενη στην οικεία Σύμβαση Προμήθειας, καταβάλλεται αυτόματα ως πίστωση στον επόμενο λογαριασμό.
- - - Updated - - -
Επίσης , μπορεί λανθασμένα δεν το γνωρίζω, σε μια περίπτωση καταγγελίας μέσω ΣτΚ , ο ίδιος πρότεινε τη συνέχεια μέσω ΡΑΕ για την επιβολή πρόστιμου
-
21-04-22, 22:17 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11136
Απ' ότι έμαθα από έναν φίλο η ρήτρα στην Protergia είναι τώρα κάπου στα 230 ευρώ/ MWh..
-
21-04-22, 22:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11137
-
22-04-22, 04:13 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11138
Ρε παιδιά, που πήγε η επιλογή για ακύρωση η αλλαγή κάρτας από το ebill της δεη;
Το βγάζει σε εσάς;
Πριν λίγες ημέρες το έβγαζε σε μένα, τώρα όχι..
Συμβαίνει το ίδιο σε 2 παροχές που έχω..
Να είναι bug;-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
22-04-22, 08:59 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11139
ναι αλλά μπορεί το πρόστιμο να είναι κατά πολύ μικρότερο από το ποσό που αδίκως έχει πληρώσει ο καταναλωτής στον πάροχο.
Ο καταναλωτής θέλει όλα τα λεφτά του πίσω και όχι το ποσό το οποίο σαν πρόστιμο θα επιβάλλει στον πάροχο μια εποπτική αρχή.
Αν ο καταναλωτής έχει πληρώσει αδίκως πχ 1000 ευρώ και η εποπτική αρχή επιβάλλει πρόστιμο 200 ευρω στον πάροχο το οποίο θα εισπράξει ο καταναλωτής, τα υπόλοιπα 800 ποιός θα του τα δώσει;;
-
22-04-22, 13:39 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11140
-
22-04-22, 20:33 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11141
-
28-04-22, 13:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11142
Αφού εκανα αίτημα στη ΡΑΕ η nrg απάντησε επί της ρήτρας αναπροσαρμογής. Τίποτα όμως για την ανύπαρκτη ενημέρωση (ήτοι το σκονάκι στο τέλος του λογαριασμού). Έχουν περάσει 2 ημέρες, από τότε που αρνήθηκα να κλείσει το αίτημα και ούτε η ΡΑΕ απαντάει στους διαλόγους ούτε η nrg. Παρεπιπτόντως διέκοψα την πάγια εντολή και δεν πληρώθηκε ο τελευταίος λογαριασμός καθώς θεώρησα πως από τη στιγμή που τους πληρώσω χάνω το διαπραγματευτικό μου χαρτί και ουσιαστικά αποδέχομαι και τις χρεώσεις
-
28-04-22, 15:30 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11143
-
28-04-22, 18:46 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11144
...το ότι έχουν περάσει 2 μέρες να το θεωρείς αντίστοιχο του "έχουν περάσει 2 δευτερόλεπτα". Η δε NRG θα συνεχίσει (αν/όποτε απαντά) να λέει τα δικά της ούτως ή άλλως. Το θέμα είναι να αναφέρεις στον "διάλογο" (της πλατφόρμας της ΡΑΕ) ότι ακριβώς πετάει αετό ο πάροχος αναφορικά με όσα καταγγέλλεις και ότι βάσει της σχετικής οδηγίας της ΡΑΕ δεν υπήρξε σωστή ενημέρωση και γι' αυτό ζητάς από την ΡΑΕ πλέον να πάρει θέση κατά της πρακτικής αυτής, σύμφωνα με τις διατάξεις της ίδιας, αφού ο πάροχος συνεχίζει τις αετοπτήσεις. Η όλη φάση είναι ένα ολίγον από θεατρικό προφανώς ("κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας ένα πράμμα μέσα από γραφειοκρατικές διαδικασίες"), αλλά είναι το μόνο διαδικαστικό (και όχι,,,δικαστικό) που μπορείς να κάνεις, ελπίζοντας σε κάποια δικαίωση σε βάθος ΠΟΛΥ χρόνου...
Εν τω μεταξύ τί εννοείς με τον όρο "διαπραγματευτικό χαρτί"...;! ΚΑΝΕΝΑ τέτοιο δεν έχεις, ή μάλλον, δεν είναι τέτοιο η κίνησή σου το να μην πληρώσεις τον λογαριασμό. Πώς ακριβώς δηλαδή θεωρείς πως πιέζεις (και ποιον) με το να μην πληρώνεις; ΕΚΤΟΣ κι αν εννοείς τη φάση "δεν τους πληρώνω εκτός την χρέωση αναπροσαρμογής, ούτε την αρχικώς συμφωνημένη χρέωση προμήθειας ρεύματος, οπότε προκειμένου να μην πάρουν ούτε την 2η, θα μου,,,χαρίσουν την 1η"...Δυστυχώς δεν πάει έτσι όμως. Η πρακτική, τους λέει ότι προτιμούν μέχρι κι εντολή διακοπής να δώσουν, κι ας μείνει έστω ως "χρέος" ο απλήρωτος λογαριασμός σου, την στιγμή που το ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ "χαρτί" έχει ουσία : η ανάγκη σου δηλαδή για ηλεκτροδότηση...(εξαιτίας της οποίας οι περισσότεροι, έστω και κατόπιν εορτής, πληρώνουν, βρίσκουν και πληρώνουν, δανείζονται και πληρώνουν, κλέβουν ξερωγώ και πληρώνουν - πάντως ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, για να έχουν ρεύμα...).
Δεν έχουν δηλαδή οδηγία τα σχετικά τμήματα των παρόχων, τύπου "...παρακαλέστε, βρίστε, απειλείστε, φωνάξτε, γλύψτε, αποπροσανατολίστε, ζαλίστε τους με τηλεφωνήματα και SMS και mail και επιστολές - κάντε τεσπα ό,τι σας φωτίσει, ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΜΗ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΤΟΛΗ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΤΟΝ ΔΕΔΔΗΕ". Τουναντίον...
Στην θεωρία εν τω μεταξύ, εάν είναι υπό αμφισβήτηση ένας λογαριασμός, δεν γίνεται να δοθεί εντολή διακοπής (και αν τελικώς παρ' ολ' αυτά δοθεί, προφανώς μπορείς να τους κυνηγήσεις). Το βασίζεσαι όμως, ρισκάροντας να μείνεις χωρίς ρεύμα; Πολύ πρακτικό το ζήτημα...Κατά τ' άλλα, κακώς θεωρείς ότι πληρώνοντας τον λογαριασμό τον οποίον αμφισβητείς, ερμηνεύεται ως "αποδοχή των χρεώσεων" : αφού μια χαρά αμφισβήτηση έχεις κάνει. Μη σου πω ότι αντιθέτως το να πληρώσεις είναι υπέρ σου, ερμηνευόμενο (τόνισέ το και στον διάλογο, εάν τελικά πληρώσεις) ότι από μεριάς σου, είσαι νομότυπος με τις επιβαλλόμενες υποχρεώσεις και ζητάς την εκ των υστέρων δικαίωση επ' αυτών. Με άλλα λόγια τους λες ότι εσύ ήσουν εντάξει, και μάλιστα υπό την απειλή να βρεθείς χωρίς ρεύμα - ΑΥΤΟΙ δεν ήταν με τις χρεώσεις που σου κοτσάρανε και περιμένεις δικαίωση.
Θα μου πεις ότι με αυτήν την λογική διακινδυνεύεις στο τέλος να μην πάρεις ποτέ πίσω τίποτα, ή έστω να είναι πολύυυυ αργότερα (μπορεί και χρόνια), άρα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να πλήρωνες οτιδήποτε άλλο ΕΚΤΟΣ της χρέωσης αναπροσαρμογής, που είναι και το επίδικο κομμάτι άλλωστε...Θα ήσουν έτσι και μερικώς καλυμμένος, "υποχρεωσιακά"...Βέβαια ακόμη και έτσι, συνεχίζεις να διατρέχεις τον κίνδυνο να βρεθείς χωρίς ρεύμα.
-
28-04-22, 22:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #11145
Bookmarks