Κατανοώ ότι και αυτοί έχουν τρελό φόρτο με όλα αυτά τα αιτήματα που τους στέλνουμε αλλά είναι μια σειρά γεγονότων που με αναγκάζουν να είμαι στη τσίτα συνέχεια (λήξη συμβολαίου ενοικίου, δάνεια σπιτιού + ενοίκια, αμφιβολία δικαιολογητιών, λήξη ΥΔΕ κλπ).
Δεν ξέρω καν αν είμαι για "Επανατοποθέτηση μετρητή" ή "εγκατάσταση νέας παροχής". Το σπίτι έχει κουτί κάτω, είναι του 1964, απλά δεν έχει μετρητή, μάλλον τον ξηλώσανε απο τον ΔΕΔΔΙΕ, είναι δική τους η μλκια που το ξηλώσανε, θεωρείται "εγκατάσταση νέας παροχής" αυτό ή "επανατοποθέτηση μετρητή" αυτή τη μλκια? χάνω τη σημασία των λέξεων εδώ.
Στα αιτήματα "Ενδείξεις" του site του ΔΕΔΔΙΕ γράφει "ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΗ" για το ποιος είναι ο ιδιοκτήτης. Αισθάνομαι ότι θα μου πουν καμια μλκια μετά από 2 μήνες του στυλ "δεν ανεβάσατε τα 1500 δικαιολογητικά, άσχετα που δεν τα αναφέρουμε στο site κατα τη δημιουργια του αιτήματος" και δεν υπάρχει ένας άνθρωπος να σε κατατοπισει να σου πει "ναι φιλε αυτό ειναι, απλά περίμενε κανα μήνα".
Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα με ερεθίσει να ξοδέψω μερικά χιλιάρικα να τους πάω δικαστικά. Με τον χρόνο προσωπικά εγώ δεν παίζω ποτέ, ιδιαίτερα μετά απο αγορά σπιτιού που έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά για ναμαι στο ενοίκιο ακόμη επειδή οι αργόσχολοι εκεί και οι 8μηνοι στο τηλέφωνο δεν δίνουν σημασία. Τηλέφωνο θα έπρεπε να είχε γίνει και να έχω ενημερωθεί.
Δεν έχω ξαναδει μεγαλύτερη ξεφτίλα στις "αποζημιώσεις" τους πάντως. Κανονικά το νούμερο θα πρέπει να ανεβαίνει και όχι να μένει σταθερό στα 160 ευρώ, αλλά Ελλάδα είσαι. Ποιος θα τους κουνήσει, σε κάθε εκλογές ένας αμόρφωτος βουλευτής τοποθετείταιι στο τιμόνι εκεί πάντα. Οι αποζημειώσεις είναι έμπνευσης και πρακτικής 5χρονου παιδιού.
Σόρρυ για τη γκρίνια.
Τέλος πάντων, 20 μέρες? 20 μέρες θα περιμένω, τόσο κάνουν κατι εξτρα χαρτιά για το σπίτι. Όσο πηγαίνει, τόσο θα το χοντραίνω το πράγμα. Πέσανε στην περίπτωση.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1734. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,08% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,54% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,18% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 13.816-13.830 από 25022
-
24-06-23, 16:46 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13816
-
24-06-23, 17:07 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13817
-
24-06-23, 17:12 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13818
Δεν ξέρω τι θα κέρδιζες αν τους πήγαινες δικαστικά για χρονικές περιόδους ημερών. Μάλλον λίγα ή τίποτα, αν έκαναν να σου συνδέσουν το ρεύμα κανά 6μηνο θεωρώ θα διεκδικούσες αποζημίωση σε πιο μεγάλη τάξη μεγέθους από τα 80 και 100 και 150 Ευρώ.
Προς το παρόν, υπομονή μέχρι τις 20 εργάσιμες και αν τις ξεπεράσουν, έστω και 21-22, μίλα πιο φορτικά ή στειλε εξώδικο αν θέλεις (το κόστος του εξώδικου θα στο ψιλοκαλύψει η αποζημίωση που δικαιούσαι σε αυτή την περίπτωση). Χλωμό το κόβω να τραβήξει πολύ παραπάνω η διαδικασία εκτός αν είσαι σε καμία τελείως κουλή και περίεργη περίπτωση.Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
24-06-23, 17:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13819
H ζήτα νυχτερινό.
Θα σου βάλουνε νέου τύπου μετρητή.
Και θα το χρειαστείς το νυχτερινό." Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "
----
No fm radio ?
No headphone jack ?
Sorry no phone.
-
25-06-23, 11:45 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13820
@vlzvl
Από όσο γνωρίζω, αποξήλωση παροχής γίνεται μετά από αίτημα του ιδιοκτήτη λόγω κατεδάφισης.
Γνωρίζεις αν έχει εκδοθεί άδεια κατεδάφισης για το ακίνητο από την πολεοδομία?
Γενικά πάντως, η απουσία ηλεκτρικής παροχής δείχνει πως το ακίνητο έχει κάποιο ιστορικό και χρειάζεται νομική διερεύνηση του θέματος πριν την αγορά.
-
25-06-23, 15:37 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13821
-
26-06-23, 00:01 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13822
https://deddie.gr/el/upiresies/katam...ikseon-metriti
από την σελίδα των ηλεκτρονικών αιτημάτων (τέρμα κάτω), επιλέγεις "Επανατοποθέτηση Μετρητή" και μετά βάζεις τα 11 πρώτα ψηφία της παροχής, χωρίς κενά και παύλες. Θα σου δείξει ποιος είναι ο κάτοχος της παροχής.
Δοκίμασα να το βάλω και στις "Ενδείξεις" αλλά δεν αναγνώρισε την παροχή. Πάντως, και μόνο που βγάζει "ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΗΤΗ", προφανώς βγήκε από την ΔΕΔΔΙΕ. Πως αλλιώς θα έκαναν update την βάση τους? Και εγώ αυτό ξέρω, ότι αν μείνει αποσυνδεδεμένο για 5+ χρόνια, έρχονται και στο ξηλώνουν χωρίς πολλά πολλά. Εδώ ξέρουν εκεί στη ΔΕΔΔΙΕ ότι δεν υπάρχει μετρητής. Κάνω κάποιο λάθος εδώ?
Μα το θέμα μου είναι ότι είμαι ήδη σε επέκταση του παρόντος συμβολαίου ενοικίου μου, έληξε κάτι μέρες πριν. Αν είναι να περιμένω κανα 6μηνο, ας μου το πουν να κάνω νέο συμβόλαιο. Τώρα είμαι πραγματικά στον αέρα που λέμε. Η αποζημίωση είναι για γέλια αν είναι να δώσω κανα 2χιλιαρο σε ενοίκια, πραγματικά δεν με απασχολεί η αποζημίωση, είναι ψίχουλα και πραγματικά δεν θα ήθελα λεφτά από το αυτό το κράτος.
Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και να το προσπαθούσα, θα μου το έβγαζαν από τη μύτη και τα λεφτά θα ταβλεπα σε κανα 2 χρόνια. Πραγματικά δεν ξέρω σε τι κατάσταση είμαι, αλλά πλέον ρίχνω το φταίξιμο πάνω μου και δεν έπρεπε να προχωρήσω στην αγορά, θα έπρεπε να βάλω τον ανόητο τον πωλητή να το φτιάξει ο ίδιος αλλά μου ξέφυγε. Το σπίτι έχει περάσει νομικούς ελέγχους και τα πάντα, υποθέτω αυτό δεν είναι το ΤΑΠ χαρτί που βγήκε ωστε να προχωρήσει το συμβόλαιο? Εκτός αν κάποιος λαδώθηκε, οπότε θα έχω να πατήσω κάποιου το κεφάλι εάν έρθει η ώρα.
Λες εάν κάνω νέα αίτηση για νυχτερινό μετρητή, να κάνουν πιο γρήγορα? Υπάρχει μια μλκια επιλογή "Αλλαγή Νυχτερινού" αλλά πως θα δουλέψει αυτό όταν δεν έχω καν? Απότι είδα, μόνο ταυτότητα ζητάει λέει στην αίτηση.. Προς το παρόν έχω 2 αιτήσεις, μια απο τον ηλεκτρολόγο για την "ΥΔΕ" και μια δικιά μου για "Επανατοποθέτηση Μετρητή" δική μου. Δηλαδή είναι τόσο άνιωθοι που θα μου βάλουν τη ροδέλα αντί για τους ηλεκτρονικούς αν δεν το ζητήσω? ικανούς τους έχω.
Τέλος πάντων, υποθέτω πρέπει να περιμένω. Δεν είναι το πρόβλημα μου ότι περιμένω, αλλά το ότι δεν υπάρχει ενημέρωση και δεν μπορώ να προγραμματίσω τις κινήσεις μου. Εγώ προς το παρόν έκανα κ την αίτηση παραπόνου στη myRae και έπεται συνέχεια αν δω το ίδιο βιολί κ την επόμενη βδομάδα.
-
26-06-23, 01:06 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13823
Πιστεύω πρέπει να απευθυνθείς στον πάροχο ώστε να πιέσει τον ΔΕΔΔΗΕ. Η επικοινωνία του ΔΕΔΔΗΕ με τον τελικό χρήστη στην πράξη είναι από δύσκολη ώς ακατόρθωτη. Μόνο μέσω τηλεφώνου ή μέσω του site και οι υποθέσεις αυτές δεν θεωρούνται επείγουσες σε σημείο να αφορούν τα συνεργεία επιφυλακής του ΔΕΔΔΗΕ και μπαίνουν σε ουρά. Αν έχεις επιλέξει ΔΕΗ για πάροχο ίσως τα πράγματα να γίνουν πιο γρήγορα. Ξέχνα τα τηλέφωνα, τα email, τις καταγγελίες στη ΡΑΕ. Αυτά παίρνουν χρόνο. Πήγαινε από το κατάστημα της ΔΕΗ και μιλα με υπάλληλο, με προϊστάμενο, με τον δ/ντη. Περιέγραψε του το πρόβλημα σου και το επείγον της κατάστασης.
ναι, στον ΔΕΔΔΗΕ έχουν το πρόγραμμα τους το οποίο είναι φορτωμένο από τους χιλιάδες πελάτες που καθημερινά ζητάνε διακοπές/συνδέσεις/αλλαγή παρόχου/μετατροπή σε νυχτερινό αλλά έχουν και συνεργεία για επείγουσες καταστάσεις που ξεκινούν απο το να σηκώσουν μια πεσμένη ασφάλεια μέχρι να περάσουν σε λίγες ώρες νέο καλώδιο από την κολώνα στο κτήριο. Δεν είναι δυνατόν πχ σε μια παροχή να καεί/χαλάσει/τα τινάξει ο μετρητής και το σπίτι να μείνει χωρίς ρεύμα μέχρι να "έρθει η σειρά του" στο καθημερινό πρόγραμμα υποθέσεων του ΔΕΔΔΗΕ.
Οι επανασυνδέσεις κανονικά γίνονται την ίδια μέρα, το πολύ την επόμενη. Στην περίπτωση σου δεν είναι απλή επανασύνδεση βέβαια καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ ενημέρωσε (τον προηγούμενο ιδιοκτήτη) ότι αφαιρεί τον μετρητή και σβήνει την παροχή από τα κιτάπια του και τώρα πρέπει να γίνει από την αρχή το όλο γραφειοκρατικό (απορίας άξιο βέβαια πώς νομικά έγινε η μεταβίβαση αφού ΤΑΠ και πιστεύω άλλα σημεία σε μια μεταβίβαση/πώληση ακινήτου χρειάζονται τον αριθμό παροχής για να προχωρήσουν. Δεν το έχω με το θέμα οπότε σταματάω εδώ τις νομικές υποθέσεις).
Κάποια λύση πρέπει να υπάρχει, ίσως προσωρινή όπως πχ κάνουν στις νέες οικοδομές όσο ακόμα είναι γιαπί το κτίσμα. Μίλα δια ζώσης με τον δ/ντη του καταστήματος της ΔΕΗ, εξήγησε του ότι είσαι σε δύσκολη θέση και πιστεύω κάτι θα κάνει να σε βοηθήσει.
-
26-06-23, 07:22 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13824
To ΤΑΠ το εισπράττει ο Δήμος και ο πάροχος απλά διευκολύνει την είσπραξη.
Με επίσκεψη στον Δήμο μπορείς να πληρώσεις και να πάρεις βεβαίωση.
Το ίδιο ισχύει σε μη ηλεκτροδοτούμενα, διακοπή ηλεκτροδότησης κλπ όπου δηλαδή δεν υπάρχει λογαριασμός παρόχου.
Ο ΤΑΠ όμως τρέχει όπως τρέχουν τα πρόστιμα και προσαυξήσεις." Ούτε λαχανικά δεν θα φόρτωνα. "
----
No fm radio ?
No headphone jack ?
Sorry no phone.
-
26-06-23, 12:59 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13825
Δεν έχω ασχοληθεί ακόμη με πάροχο ρεύματος... έχω έναν σύμβουλο για ΗΡΩΝ που με περιμένει να κάνω σύμβαση μαζί τους. Οπότε λες να πάω σε αυτούς και να το ξεκινήσω και να τους βάλω να το τρέξουν κ αυτοί παράλληλα?
Δεν ξέρω πως κ τι σκέφτονται εκεί στη ΔΕΔΔΙΕ, αλλά απο τη μια καταλαβαίνω εάν ένα σπίτι μείνει χωρίς ρεύμα, πρέπει να τρέξει άμεσα, αλλά δεν μπορεί να τρέξει εάν ένας πελάτης ζητήσει επανατοποθέτηση ρεύματος? Δεν είναι αναγκαίο αυτό? που θα μείνει? εκεί που έμενε? και τι φταίει ο παρόν ιδιοκτήτης επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν μλκας? τέλος πάντων, το φταίξιμο δικό μου που δεν το τρέναρα όταν έπρεπε.
Βλέποντας και κάνοντας υποθέτω.
-
27-06-23, 20:29 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13826
-
27-06-23, 22:14 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13827
Όσοι είστε Protergia ποιο πρόγραμμα έχετε ?
-
28-06-23, 15:11 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13828
Έχω κάνει ένα αίτημα διακοπής στη ΔΕΗ επειδή μετακόμισα οπότε περιμένω να μου βγει ο Τελικός λογαριασμός. Το αίτημα το έκανα την Παρασκευή. Ξέρει κανείς πόσο καιρό κάνουν να βγάλουν τον τελικό λογαριασμό και αν αυτός θα φαίνεται κανονικά στο mydei;
-
28-06-23, 15:20 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13829
Υπολόγισε 15-30 ημερολογιακές ημέρες. Η ΔΕΗ στελνει το αίτημα μεσα σε 2-3 εργάσιμες. Κατόπιν είναι θέμα του ΔΕΔΔΗΕ ποτε θα περάσει να παρει την τελευταία μέτρηση και να κλείσει την παροχή.
Τον τελικό ναι, σίγουρα θα τον δείς (σχετικά γρήγορα 3-5 μέρες μετά την διακοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ) στο mydei.
-- edit --
διορθώνω με real life παράδειγμα, πέρυσι τον Σεπτέμβριο 2022 στην παροχή της αδερφής μου (καλαμαριά)
09/9/22 -> αίτημα για διακοπή στη ΔΕΗ
13/9/22 -> διακοπή από τον ΔΕΔΔΗΕ
15/9/22 -> έκδοση τελικού λογαριασμού (1-2 μέρες μετά εμφανίστηκε στο mydei)
το 15-30 ημέρες που γράφω παραπάνω μάλλον είναι υπερβολή. Ήμουν προκατειλημμένος από το φυσικό αέριο της ΔΕΗ και την ΕΔΑ. Στο ρεύμα και στον ΔΕΔΔΗΕ οι διακοπές/συνδέσεις εκτελούνται πολύ γρήγορα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dpap76 : 28-06-23 στις 15:53.
-
28-06-23, 17:45 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #13830
Ok, οριακά είμαι. Μου ζήτησε η σπιτονοικοκυρά να διακόψω τη ΔΕΗ γιατί φοβάται μην έχει οφειλές, αλλά δε νομίζω να προλαβαίνω να της δώσω πληρωμένο λογαριασμό μέχρι μεθαύριο.
Bookmarks