εκανα αιτηση ΔΕΗ e-contract και στο αποδεικτικο που κατεβασα στο τελος στη γραμμη "προιον" ειναι κενο.
μηπως δε πηρε καποιο πεδιο σωστα κατα την συμπληρωση της αιτησης?
εβαλα και τα στοιχεια e-bill για ταυτοποιηση που ειχα απο πριν παω ΕΛΙΝ τα πηρε κανονικα.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1734. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,08% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,54% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,18% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 8.311-8.325 από 24992
-
16-10-21, 17:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8311
-
16-10-21, 18:03 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8312
-
16-10-21, 18:36 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8313
το όλο θέμα είναι να έπαιρνε τη ρήτρα πίσω , αν είναι απο τα 100€ να πάρει πίσω τα 20€ , οκ
σίγουρα με καταγγελία (αρκεί να μην την είχαν ειδοποιήσει σε παλιότερο λογαριασμό , αρκετό καιρό πριν μάλιστα ) , διεκδικεί τη διαφορά
θα της βάλουν όταν βγει και το ΦΕΚ , κάποιες ήδη προχώρησαν (0,03*kw που έκαψε έως 300kw)
- - - Updated - - -
+ > 0,15 τη ρήτρα ξεχάσανε να σου πούνε μείον την επιδότηση σε ΚΟΤ 0,08
θα είσαι συν 0,07 τουλάχιστον , πήγαινε στο online της ΔΕΗ
- - - Updated - - -
πες της να δει το πεδίο Γ , χρέωση κόστους προμήθειας , κρίμα είναι να μην ξέρει τι πληρώνει ο κόσμος
-
16-10-21, 18:38 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8314
-
16-10-21, 18:51 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8315
Ενώ εμένα που έλεγε online, στην αίτηση βάλανε Γ1 και τελικά ενεργοποιήθηκε το Online αυτόματα. Eίναι μπερδεway καταστάσεις.
Όταν σε πάρουν τηλέφωνο πες τους να βάλουν my home online στην αίτηση προμήθειας.
Αλλά και πάλι να κάνουν μαλακία δε χάνεται κι ο κόσμος... έχει πολλά επεισόδια η διαδικασία. Είναι σαν την Λάμψη.
-
16-10-21, 21:11 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8316
-
16-10-21, 21:17 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8317
-
16-10-21, 21:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8318
-
17-10-21, 01:00 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8319
Εκεί στην ΔΕΗ πρέπει να έχουν χάσει τον μπουσουλα.
Ενώ όλα κυλούσαν ωραία,
επικοινωνία ότι θα στείλουν μέιλ με έγγραφα,
Μετά από 2 μερες τους στελνω τα έγγραφα με μέιλ, πήρα επιβεβαίωση παράδοσης των εγγράφων.
Χθες μου στέλνουν νέο μέιλ ότι περιμένουμε να αποστειλετε τα έγγραφα προς υπογραφή.
-
17-10-21, 01:11 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8320
-
17-10-21, 09:31 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8321
πήρα και'γώ μαιλ επιβεβαίωσης παράδοσης έγγραφων
κάτι άσχετο,το vatt &volt 0, έχετε καταλάβει τι ακριβώς είναι;;
https://www.watt-volt.gr/zero/?utm_s...xoCZx8QAvD_BwE
-
17-10-21, 09:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8322
Εγώ πήρα μέιλ επιβεβαίωσης για την μια από τις τέσσερις παροχές που έστειλα τα έγγραφα(13/10), χθες έλαβα μειλ και sms για όλες τις παροχές ότι έστειλαν εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ με υλοποίηση δυο εργάσιμες.
-
17-10-21, 10:05 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8323
-
17-10-21, 10:32 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8324
Λοπόν για τα τελευταία 2 ψηφία του αριθμού παροχης : ο αριθμός παροχής ειναι τα πρωτα εννέα νούμερα του 11ψηφιου αριθμού (ετσι ειναι αποτυπωμένος ο αριθμός παροχης και στο μεταλλικό ταμπελάκι που υπάρχει στο ρολόι και ετσι αποτυπώνεται και στην εφορία) Σε τηλεφωνική επικοινωνία που ειχα με τον ΔΕΔΔΗΕ οταν ρώτησα τον υπάλληλο για τα δύο τελευταία ψηφία και την μεταβολή ή οχι του τελευταίου ψηφίου μου επιβεβαίωσε και αυτός οτι η παροχή ειναι τα εννέα πρώτα ψηφία και στα υπόλοιπα δύο αλλάζει το τελευταίο σε κάθε εντολή μεταβολής του καταμετρητή Αν ανατρέξω και στο ιστορικό το δικό μου όντως στο καινούργιο σπίτι η ΥΔΕ υποβλήθηκε στην ΔΕΗ η παροχή ειχε αριθμό ********403 ,το 2019 αλλάζω πάροχο και πάω στη NOVA energy N plus (volton) και ο αριθμός παροχής εγινε ********404 και το Σεπτέμβριο ζητάω να πάω στην ΕFA (Volton) . Στον ΔΕΔΔΗΕ οντως δεν βλέπουν αιτημα αλλαγής παρόχου διοτι οπως μου ειπε και ο υπάλληλος ουσιαστικά πηγαίνοντας στην EFA ο πάροχος δεν αλλάζει (Volton) -και γιαυτο στην αναζήτηση της ΥΔΕ στην εφαρμογη οτι και να βάλω σαν τελευταίο ψηφίο ή 0 ή 4 ή 5 πάντοτε γυρνάει********404- καθόσον και οι δύο εταιρείες (Nova και EFA) προμηθεύονται ρεύμα απο τη Volton . Και ναι στην EFA o αριθμός παροχής εγινε ********405 διοτι την τιμολόγηση θα την εχει αλλος αγοραστης της Volton
-
17-10-21, 10:48 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8325
Θα μας τρελάνουν, βλέπω το elpedison free,το πλασάρουν ως νέο πρόγραμμα,κα λέει:
Ξεκάθαρη, ενιαία χρέωση ρεύματος 0,058€/kWh για όλη τη διάρκεια του συμβολαίου σας
- και ακριβώς από κάτω:
Υπάρχει πιθανότητα αναπροσαρμογής της χρέωσης προμήθειας, σύμφωνα με όσα ορίζονται στον όρο 6 της Σύμβασης Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας. Δείτε εδώ ένα ενδεικτικό παράδειγμα του τρόπου υπολογισμού της αναπροσαρμογής....
Bookmarks