google ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ, το εχουμε αναλυσει εκτενως
ενδεικτικά: https://www.gov.gr/sdg/consumer-righ...-certification
https://deddie.gr/media/29166/%CE%BD...E%B7%CE%B5.pdf
Λογικο, αφου εχει τηλεμετρηση και ειναι φωτοβολταικο, δεν εμπλεκεσαι εσυ με ενδειξεις
my deddie app στο κινητο, μετρήσεις (κατω στη μπαρα), στατιστικα καταναλωσεων, ενδειξεις παροχης
αν βλεπεις καθε μηνα μετρησεις που δεν τις εχεις δωσει εσυ στον ΔΕΔΔΗΕ, τότε έχεις ενεργή τηλεμέτρηση και στέλνει μηνιαία στον ΔΕΔΔΗΕ.
τι κανει ο πάροχος είναι δικό του θέμα (όπως και αν ο ΔΕΔΔΗΕ στέλνει καθε μηνα τις ενδείξεις στον πάροχο, αν όντως έχεις μηνιαία τηλεμέτρηση ενεργή στην παροχή που δεν έχει φωτοβολταικο)
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1733. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
538 31,04% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,56% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,20% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 16.021-16.035 από 24967
-
10-01-24, 01:22 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16021
-
10-01-24, 02:10 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16022
οχι δεν μου βγαζει σε κανενα ψηφιακο μετρητη μου μηνιαιες ενδειξεις παροχης η εφαρμογη.
Οι τελευταιες ενδειξεις παροχης ακομη και στο φωτοβολταικο ειναι Σεπτεμβριου 2023 οταν ειχα τους παλιους αναλογικούς μετρητες...
Σ ευχαριστω!
-
10-01-24, 03:10 Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16023
-
10-01-24, 04:03 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16024
Οσον αφορα την σιμ στους νεους μετρητες,πριν 2 χρονια αλλαξα μετρητη γιατι ηθελα να βαλψ νυχτερινο.. πριν 2 μηνες περιπου,βρισκω το κλασσικο διαφανο καπακι σπασμενο και μια πλαστικη καρτα απο σιμ βονταφον πεταμενη μεσα..καταπληκτικη δουλεια.
Ισχυει οτι νυχτερινο εχει μονο η ΔΕΗ και η Ελιν? Ετσι διαβασα σε ενα ποστ με καποια καλλιστεια ρευματος
Αν ειναι ετσι,βλεπω οτι με εβαλαν στο Γ1Ν, να παω στο 4all και βλεπουμε.. πιο πολυ το σκεφτομαι λογω ΚΟΤ να μην αλλαζω συνεχεια και χρειαζομαι το νυχτερινο για να σπανε οι μοναδες...
Τελος,απ οτι διαβασα ,δεν ισχυει το επιδομα ρευματος για κατοχους ΚΟΤ... μια ομορφια..δλδ για καποιο λογο εχει ο αλλος ΚΟΤ, αποκλειεται απο το επιδομα..VAMOS ARIS
-
10-01-24, 09:03 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16025
| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
10-01-24, 10:39 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16026
«Ανοιγμα» σε ηλεκτρική ενέργεια και αέριο από την Public
Με το νέο καταστατικό κάνει άνοιγμα στις αγορές ενέργειας και φυσικού αερίου.
Παράλληλα το Public θα μπορεί να προσφέρει λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ δεν θα μείνει εκτός από την νέα «μόδα» με την κατασκευή σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
https://www.euro2day.gr/news/enterpr...po-thn-pu.html
Στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ετοιμάζεται να εισέλθει η Public
Προμηνύεται «μάχη» με την, προς ένταξη στον Όμιλο ΔΕΗ, Κωτσόβολος
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-o...lthi-i-public/
-
10-01-24, 11:29 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16027
-
10-01-24, 13:42 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16028
Καλησπέρα. Είχα μπει στην elpedison το Δεκέμβριο, μου πίστωσαν 100 € και μετά από 35 μέρες έκανα αίτημα στη volton για τις Free 500 Kwh, αλλά σήμερα μου έκανε πρόταση η elpedison για αν μη φύγω 100 € δωροεπιταγη στο σκλαβενίτη και σε άλλα super market και να μπω στο κίτρινο που υπολογίζουν 0,12 € και σκέφτομαι να συνεχίσω elpedison. θεωρώ ότι με συμφέρει.
- - - Updated - - -
Σήμερα είδα τα τιμολόγια της we energy. Έχει πολύ φτηνά. Έχει κανείς άποψη για την εταιρία αυτή;
-
10-01-24, 14:09 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16029
Χμμμ, θα μπορούσε να εφαρμόσει από τώρα ο ΔΕΔΔΗΕ τηλεμέτρηση. Μια υπόθεση που κάνω είναι ότι μάλλον χρειάζεται κέντρα τηλεμέτρησης που θα αναλαμβάνουν την λήψη και επεξεργασία των δεδομένων, απαιτεί προσωπικό και επειδή έχει κόστος, περιμένουνε ποτέ θα συμπληρωθεί ένας ελάχιστος αριθμός καταναλωτών με τέτοιους μετρητές ώστε να τεθεί σε λειτουργία η διαδικασία αυτή.
Εκτός κι αν δεν απαιτείται καν κέντρο τηλεμέτρησης και υπάρχει τρόπος όλη η διαδικασία από την στιγμή που θα συμπληρωθεί ο μήνας και θα καταγραφεί μια μέτρηση στον μετρητή ως να ληφθεί και να αποτυπωθεί στον λογαριασμό για την εκκαθάριση, γίνονται όλα αυτοματοποιημενα χωρις την ανάγκη ανθρώπινης παρέμβασης.
-
10-01-24, 14:46 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16030
-
10-01-24, 14:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16031
κομπλέ η we αλλά δεν έχει να δίνεις online καταχώρηση (μόνο τηλ)
αλλά πάρε πρώτα τις δωροεπιταγές (γραπτώς)
όσο για το 0,12 , ελπίζω να μην πίστεψες ότι μπαρούφα πετάνε , στο smart αν κλείσει ο Ιανουάριος πχ με ίδιες τιμές χοντρικής Δεκεμβρίου , πάει 0,17 .
επειδή έχει ψιλοπέσει , τώρα είναι στο 0,15 περίπου
edit μήπως τα 100€ είναι προπληρωμένη κάρτα ?Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Korakios : 10-01-24 στις 15:31.
-
10-01-24, 15:25 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16032
-
10-01-24, 16:52 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16033
Τα 40 € είναι δωροεπιταγή και τα 60 € προπληρωμένη κάρτα
-
10-01-24, 16:52 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16034
-
10-01-24, 18:29 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #16035
Bookmarks