Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1734. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,08% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,54% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,18% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 18.901-18.915 από 25022
-
20-08-24, 23:04 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18901
-
20-08-24, 23:23 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18902
Να περάσει όταν είναι έτοιμος και λειτουργεί σωστά.Οταν καθυστερεί μια βδομάδα να κάνει συστημική αλλαγή, ενώ έχει λάβει το αιτημα(βαση κωδικα προμηθειας θα πρεπει να ολοκληρωνεται σε 2 εργάσιμες),όταν κάποιοι μπορεί να χάνουν το κοτ για ελάχιστη κατανάλωση παραπάνω το μήνα (ενώ προβλέπεται όριο 4μηνης καταναλωσης),όταν στέλνει λανθασμένες ενδείξεις και βγαίνουν υπέρογκοι λογαριασμοί...όχι να μην περάσει.
Όσοι ήθελαν μηνιαία καταμέτρηση είχαν τη δυνατότητα να τη στέλνουν στον παροχο τους...τώρα για να μη φανεί ότι πληρώνουμε διπλάσια τιμή kwh και ρυθμιζομενες χρεώσεις (μεχρι και στις ΥΚΩ πλέον δεν υπάρχει διαφοροποίηση για τη νυκτερινή κατανάλωση) σκαρφίστηκαν τη μηνιαία καταμέτρηση...σου λέει άλλο να λες ότι δίνω 100 ευρώ το μήνα και άλλο ότι ήρθε 300 ευρώ λογαριασμος στο τετράμηνο.
Συμφωνώ απόλυτα με το συμφορουμιτη που το έφερε ως παράδειγμα.
-
20-08-24, 23:34 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18903
Κανονικά δεν λειτουργεί.. Δεν νομίζω να το κάνει Επίτηδες.. Απλά μήπως οι πάροχοι αργούν λίγο να στείλουν τις εντολές λόγω προβλημάτων προσωπικού και άλλων διαφόρων παραγόντων.. Οι πάροχοι και η ΔΕΗ ζήτησαν εδώ και παρα πολυ καιρό να γίνεται μηνιαία η καταμέτρηση για πολλούς και διάφορους λόγους..Που κανονικά για την αλλαγή σωστά μερικές φορές πάει για την καταμέτρηση και την αλλαγή παρόχου..Γιατί απο την στιγμή της
αλλαγής παρόχου μέχρι να εκτελεστεί η αλλαγή να περάσουν και 5-6 μέρες.. Και επειδή δεν έβγαιναν οι λογαριασμοί σωστοί από κάθε άποψη..
-
20-08-24, 23:41 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18904
Στην κινητή τηλεφωνία οι αλλαγές παροχου ολοκληρώνονται την ίδια ημέρα.(ασχετως που και εκει για το καρτελ αλλαξαν καποια πράγματα)Δε βλέπω το λόγο στο ρεύμα αυτό να μην είναι δυνατόν.
Οι παροχοι καλά κάνουν και ζητάνε.. οι καταναλωτές όμως έχουν επίσης δικαιώματα,με κυριότερο την ανεμπόδιστη επιλογή τους στην αλλαγή παρόχου. Τίποτα από αυτά που κάνουν δεν είναι για το δικό μας καλό,ακόμα κι αν δεχτούμε ότι οι προθέσεις είναι καλοπροαιρετες.
Πρώτα φτιάχνεις το σύστημα να λειτουργεί ομαλα και μετά το θέτεις σε εφαρμογή...εδώ όλα γίνονται άρπα κόλλα και μετά απλά βλέπουν τα προβλήματα που ανακυπτουν.
-
20-08-24, 23:47 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18905
-
20-08-24, 23:48 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18906
- Εγγραφή
- 05-11-2004
- Ηλικία
- 34
- Μηνύματα
- 3.847
- Downloads
- 44
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 30
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 300/300 Mbps
- ISP
- Inalan
- Router
- EdgeRouter™ X
Για να βγει "εκτός ορίων" κάποιος έχει δώσει / πάρει λάθος μέτρηση. Δεν έχει σχέση η μηνιαία καταμέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ.
Γενικά απ'όσα έχετε πει, δεν μπορώ να καταλάβω τα τόσα πολλά κακά που βρίσκετε την μηνιαία καταμέτρηση. Εκτός αν σας χαλάει τις "πειραγμένες" - πολλών ημερών πίσω - μετρήσεις που στέλνατε στην αλλαγή παρόχου, για να μετρήσουν λιγότερες kW με το υπάρχον πιο ακριβό πρόγραμμα όταν γίνει η αλλαγή.
Το μόνο που καταλαβαίνω είναι οι ΥΚΩ, οι οποίες μπορεί να μπουν σε υψηλότερη κλίμακα για κάποιον μήνα όταν υπάρχει ασυνήθιστα αυξημένη κατανάλωση.OK boomer
-
21-08-24, 00:05 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18907
-
21-08-24, 01:11 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18908
Προσωπικά δεν έχω κοτ και δεν πειράζω ποτέ τις καταναλώσεις μου.Ομως προφανώς και δεν έχετε καταλάβει ορισμένοι ότι λόγω των καθυστερήσεων (ανεξαρτήτως εάν προέρχονται από τον παροχο η από το ΔΕΔΔΗΕ) γίνονται μεγάλα μπερδέματα στις αλλαγές παροχων και μετά τρέχουν οι καταναλωτές να βρουν άκρη.
Με τον τρόπο αυτό καταστρατηγειται το δικαίωμα τους για ελεύθερη επιλογή παροχου.Εγω πλέον δεν κάνω ποτέ αλλαγή όταν επίκειται καταμετρηση από ΔΕΔΔΗΕ(αυτό βέβαια μπορεί να σημαίνει ότι για μια βδομάδα τουλάχιστον μπορεί να επιβαρυνθω με υψηλότερη τιμή,γιατί δε θέλω να πάρω το ρίσκο του λάθους)
Για να θεωρηθεί εκτός ορίων μια ένδειξη αρκεί να δώσω σήμερα τις ενδείξεις μου και να περάσει σε τρεις μέρες π.χ. ο ΔΕΔΔΗΕ για επιτόπια.Ακομα και αν ο παροχος στείλει σχεδόν άμεσα το αίτημα αν πάνε να μετρήσουν μετά από τρεις μέρες φυσικά και θα βρουν μεγαλύτερη ένδειξη από αυτή που έχω ήδη δώσει και θα θεωρηθεί εκτός ορίου.
Επίσης για να μπορούν να προχωρήσουν σε μηνιαίες καταμετρησεις έχουν πάρει ανειδικευτο προσωπικό από εργολάβους και παρατηρούνται ήδη αρκετά λάθη (ιδιαίτερα σε μετρητές παλιού τύπου)
Να τρέξουν λέω εγώ πρώτα την τηλεμετρηση και μετά να παίρνουν μετρήσεις και τρεις φορές τη μέρα...όσο για τη ρευματοκλοπη αν πιστεύετε ότι με αυτό τον τρόπο θα λυθεί εγώ θα πω μακάρι.
- - - Updated - - -
Να αλλάξει τότε ο κώδικας προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας που δεν προβλέπει αυτό που λες.
- - - Updated - - -
Κι αν δε χρωστάς ποτέ τι αλλάζει?γιατί ο κάθε παροχος σου πουλάει ρεύμα που διανέμεται από ένα και μόνο δίκτυο. Άρα θα έπρεπε να μπορώ να αλλάζω ακόμα και κάθε μέρα αν γούσταρα.Δε μπορώ όμως.
-
21-08-24, 01:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18909
-
21-08-24, 09:08 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18910
Μετα απο 14 μέρες έγινε αλλαγή παρόχου απο ΔΕΗ σε Protergia. Καθαρά θέμα καθυστέρησης απο την Protergia με ελέγχους συμβολαίων, ο ΔΕΔΔΗΕ έδωσε σε μια μέρα την επίσημη μέτρηση. Αυτο επαρχία που εύκολα περνάει και ελέγχει στην Αθήνα που δώσανε χθες το αίτημα στο ΔΕΔΔΗΕ να δω πόσες μέρες θα κάνει να πάρει μέτρηση.
-
21-08-24, 09:09 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18911
Καλημέρα...
Σε άλλα νέα έβαλαν κόφτη στην επιδότηση Αυγούστου τελική τιμή 0,14.
-
21-08-24, 10:03 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18912
-
21-08-24, 10:08 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18913
-
21-08-24, 10:23 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18914
Ειδικά, για τους καταναλωτές, οι οποίοι είναι συμβεβλημένοι σε τιμολόγια προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με κίτρινη σήμανση που έχουν μεικτά χαρακτηριστικά σταθερής και κυμαινόμενης τιμής, δικαιούχοι της επιδότησης καθίστανται μόνο στην περίπτωση που η τελική τιμή μετά την εφαρμογή τυχόν εκπτώσεων για τον μήνα Αύγουστο του έτους 2024 υπερβαίνει τα εκατόν σαράντα ευρώ (€) ανά Μεγαβατώρα (MWh) (140 €/MWh).
Όμορφα. Άρα βγαίνουν εκτός αυτά που έχουν κλειδωμένη τιμή κάτω των 14 λεπτών προσωρινά. Το ερώτημα είναι αν βγαίνουν εκτός και αυτά που δεν παρουσιάζουν μεικτά χαρακτηριστικά, όπως το Smart της ZeniΘ με την έκπτωση 40% για όλο το χρόνο...
-
21-08-24, 10:34 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18915
Καλημερα!ληγει ενα μπλε συμβολαιο που εχω στον Ηρωνα και με συμβουλευουν να παω στο κιτρινο που εχουν για τον Σεπτεμβρη με σταθερη τιμη και πως περιμενουν να πεσουν οι τιμες απο Οκτωβρη.Τι λετε?κανω αυτο ή κλεινω Protergia μπλε για 6 μηνες παλι??απλα βαρεθηκα να αλλαζω συνεχεια παροχους.ευχαριστω
Bookmarks