Για να πάρω πίσω την εγγύηση μου δώσανε αυτές τις οδηγίες:
Για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε την επιστροφή του πιστωτικού σας υπολοίπου, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε email στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση cc@volton.gr αναφέροντας:
???? το Ονοματεπώνυμο σας,
???? τον ΑΦΜ σας,
???? το τηλέφωνο επικοινωνίας σας και
???? τον λογαριασμό IBAN στον οποίο θα ολοκληρωθεί η πίστωση
????Το ΙΒΑΝ θα πρέπει να συνοδεύεται είτε από αντίγραφο της πρώτης σελίδας του τραπεζικού βιβλιαρίου σας, ή από φωτογραφική απεικόνιση των στοιχείων του λογαριασμού σας, όπως αυτά εμφανίζονται στο web banking σας, ή από βεβαίωση λογαριασμού που μπορείτε να λάβετε από την τράπεζά σας.
????Σε περίπτωση που δεν είστε ο δικαιούχος του λογαριασμού στον οποίο θα γίνει η πίστωση του υπολοίπου, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε:
???? αντίγραφο από την ταυτότητα του δικαιούχου,
???? Υπεύθυνη Δήλωση από τον κάτοχο της παροχής στην οποία θα αναγράφεται το ακριβές ποσό επιστροφής και ο αριθμός της παροχής που αφορά,
???? τον αριθμό ΙΒΑΝ στον οποίο θα γίνει η πίστωση καθώς και
???? το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου του συγκεκριμένου λογαριασμού
???? Είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως η αίτηση θα πρέπει να είναι επικυρωμένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής σας μέσω του Gov.gr ή μέσω των ΚΕΠ.
Σε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον διευκρινίσεις ή τη βοήθειά μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ????
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1733. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
538 31,04% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,56% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,20% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 18.706-18.720 από 24941
-
30-07-24, 17:14 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18706"Από την άλλη ακούω: ου δύνασθε Θεώ δουλεύειν και μαμωνά. […]. Οταν ένας πολιτισμός αφήνει το Θεό και βάζει το μαμωνά (παντού το βλέπομε) για ανώτατο αγαθό, summum bonum, καταλαβαίνετε τι πολιτισμός πρέπει να είναι αυτός. Διαλέξαμε, φαίνεται, τον πολιτισμό που μας άξιζε. […]"
Ζ.Λορεντζάτος, COLLECTANEA
-
30-07-24, 17:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18707
- Εγγραφή
- 29-05-2007
- Περιοχή
- δυο κλικ πιο κατω
- Ηλικία
- 49
- Μηνύματα
- 8.141
- Downloads
- 38
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 23
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 9500 εως 6500 /650
- ISP
- βρωμονταφον
- Router
- της hol
- SNR / Attn
- 9.5(dB) / 29(dB)
- Path Level
- Interleaved
συναρπαστικο
αντεχεις να αμφιβαλεις για ολα οσα εχεις διδαχτει ;εξαιρετικη η μετριοτης !
Cancel my subscription to the Resurrection. Send my credentials to the House of Detention
ο φασισμος ειναι ο νομος των δουλων
AV tip:να ακολουθεις αυτο που ψαχνεις , οχι αυτο που σε βρισκει .
αν δεν υπαρχει δικαιοσυνη δεν υπαρχει νομιμοτητα
-
30-07-24, 18:06 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18708
-
30-07-24, 18:14 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18709
Δεν κακίζω όσους έμειναν στα πράσινα. Άλλωστε δεν μπορεί όλος ο κόσμος ή οι μεγάλοι άνθρωποι να κοιτούν κάθε μήνα τις τιμές του ρέυματος ή να κατεβάζουν το excel του Doom.
Απλά επισημαίνω οτι οι ελαφρύνσεις και οι διευκολύνσεις, δεν περιλαμβάνουν ποτέ όσους είναι εντάξει με τις υποχρεώσεις τους ή προνοούν, κάτι που είναι άδικο."It is harder to crack a prejudice than an atom." - Albert Einstein
Irresponsibility: No single raindrop believes it is to blame for the flood...
-
30-07-24, 18:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18710
-
30-07-24, 20:00 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18711
Στη δική μου περίπτωση, την κατάθεση του ποσού του τελικού πιστωτικού λογαριασμού η volton την έκανε με καθυστέρηση περίπου 1,5 μήνα, ίσως να ήταν και περισσότερο και μετά από αίτημα-καταγγελία στην υπηρεσία MyRAE. Δεν απάντησαν ποτέ σε ερώτημα σε σχετικό email για την ημερομηνία καταβολής του ποσού, ενώ οι τηλεφωνήτριες έλεγαν την έκφραση κασέτα "το αίτημα προχωρά".
-
30-07-24, 22:09 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18712
-
31-07-24, 00:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18713
-
31-07-24, 03:18 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18714
-
31-07-24, 08:55 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18715
Έκανα αίτηση ΚΟΤ για την μητέρα μου.
Την απέκλεισε από τις κατηγορίες που είχε
αλλά την δέχθηκε στο Μητρώο ευάλωτων πελατών.
Θεωρείται ότι υπάγεται στην κατηγορία ΚΟΤ
ή είναι κάτι ξεχωριστό και αναφέρεται μόνο σε ότι έχω διαβάσει για θέματα που έχουν να κάνουν με την διακοπή ρεύματος, πληρωμές λογαριασμών κλπ;| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
31-07-24, 09:38 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18716
-
31-07-24, 10:32 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18717
Έχει να κάνει μόνο με διακοπή ρεύματος. προφανώς λόγω μιας μικρής αύξησης που δώθηκε στις συντάξεις, η μητέρα έχει ξεπεράσει το εισοδηματικό όριο των 9.000 ευρώ! Δηλαδή πλούτισε!
Το εισοδηματικό όριο του κοινωνικου τιμολογίου που είναι 9.000 ευρώ πρέπει να αλλάξει. Είναι όριο που τέθηκε πριν πολλά χρόνια, τις εποχές των μεγάλων μειώσεων σε συντάξεις και μισθούς. ΟΜΩΣ με την πληθωριστική τάση των τελευταίων χρόνων, αυτό κατέστη ανεπίκαιρο καθόσον το όριο της φτώχιας το έχει ξεπεράσει αυτό το όριο. Αποτέλεσμα δε και των πενιχρών αυξήσεων στις συντάξεις, είναι να μένουν από έξω χιλιάδες συνταξιούχοι που οριακά το ξεπερνούν! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ; Είναι δυνατόν να κρατείται αυτό το όριο μετά από όσα ζήσαμε και την τεράστια αύξηση του κόστους ζωής; Θεωρούν τα "μεγάλια κεφάλια" ότι με εισόδημα ας πούμε 10.000 ευρώ μπορεί έστω να "φυτοζωίσει" άνθρωπος; "ΑΚΟΥΕΙ" ΚΑΝΕΙΣ;;;
-
31-07-24, 13:00 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18718
-
31-07-24, 17:40 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18719
-
31-07-24, 18:29 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #18720
Bookmarks