€111 ο μήνας η τι αρκιβώς? και μιλάμε για το https://volton.gr/services/volton-fixed-kot/ ?
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1734. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,08% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
651 37,54% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,18% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 7.231-7.245 από 25022
-
16-09-21, 14:52 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7231
-
16-09-21, 15:02 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7232
-
16-09-21, 15:06 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7233
-
16-09-21, 16:43 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7234
Είχα πάρει 2 φορές τηλεφώνο και μου είπαν θα με καλέσουν πίσω, αυτό δεν έγινε ποτέ. Τσαντιστήκα και ξανά πήρα και κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο έπειτα από το παράπονο μου (τι φάση, δεν θέλουν νεούς πελάτες?). Ενημερώθηκα με τα εξής, με τα λεγόμενα της εκπροσώπου:
Πελάτης που είναι στο Κοινονικό Τιμολόγιο για να μην έχει ΟΤΣ πρέπει να μπει στο πρόγραμμα Volton Unique Flexi (0,062/kWH, 4 ευρώ πάγιο με συνέπεια, χωρίς ΟΤΣ) και έπειτα να κάνει αίτηση στο Κοινονικό Τιμολόγιο και αν εγκριθεί, το προγραμμά του θα αλλάξει σε Volton Fixed KOT, το οποιό κανονικά έχει ρήτρα αλλά εφόσων το αρχικό πρόγραμμα ήταν το Volton Unique Flexi χωρίς ΟΤΣ, δεν θα υπάρχει ρήτρα και στο Volton Fixed KOT μετά την αλλαγή.
Ακούγεται κάπως μπερδεμένο, επίσεις, όταν ρώτησα αν μπορώ να τα έχω γραμμένα αυτά που μου λεεί, κολλούσε λίγο η κοπέλα. Τι πιστέυετε αγορίνες?
Επίσεις, βρήκα αυτό στους ειδικόυς όρους τον προγραμμάτων
Οι χρεώσεις και οι εκπτώσεις αφορούν στο ανταγωνιστικό σκέλος του τιμολογίου (βλ. Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής
Ενέργειας (ΦΕΚ 832/2013) Παράρτημα ΙΙ) και δύνανται να επηρεαστούν από την ενεργοποίηση του δικαιώματος του
Προμηθευτή για εφαρμογή των όρων περί αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας. Αναλυτικά ο μηχανισμός
αναπροσαρμογής χρεώσεων προμήθειας και ο τρόπος υπολογισμού των σχετικών πιστώσεων/χρεώσεων περιγράφεται στην
ιστοσελίδα του Προμηθευτή (https://volton.gr/ritra-ots/), κατ’ εφαρμογή των οριζόμενων στους όρους 6.2 & 6.3 των Γενικών
Όρων της Σύμβασης. Για τα προγράμματα Volton Unique Flat, Volton Unique Flat N, Volton Unique Free & Volton Unique Free
N δεν ισχύουν οι όροι 6.2 & 6.3 των Γενικών Όρων περί αναπροσαρμογής των χρεώσεων προμήθειας.
-
16-09-21, 16:46 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7235
-
16-09-21, 16:48 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7236
-
16-09-21, 16:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7237
-
16-09-21, 16:54 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7238
-
16-09-21, 16:57 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7239
είναι πρόγραμμα με ρήτρα ,ο όρος ενεργοποίηση αφορά τον μαθηματικο τύπο και αν ξεπερνιέται το άνω όριο. Που απο πέρυσι τον Νοέμβριο είναι μόνιμα ενεργοποιημένο και τους τελευταίους μήνες σπάμε ρεκόρ κάθε μέρα
Επίσης αν πρόσεξες τα μόνο προγράμματα που δεν έχουν ρήτρα είναι
Volton Unique Flat, Volton Unique Flat N, Volton Unique Free & Volton Unique Free N
τα οποία πλέον είναι "Μη εμπορικά διαθέσιμα" (τα είχα παλιά στο excel)
Αν είχε ρήτρα θα καταλάβαινες αν ρωτούσες η τιμή του προγράμματος είναι πριν ή μετά την έκπτωση ΚΟΤ
Αν σου έλεγε είναι η αρχική και μετά αφαιρούνται τα 0,045 101% είναι με πρόγραμμα με ρήτρα
δες το online ή της efa και βάλε τετράμηνες καταναλώσεις στο ΚΟΤ excel (αγνόησε τα υπόλοιπα προγράμματα)
https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing
της efa θέλει διευκρινίσεις πάντως
-
16-09-21, 16:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7240
-
16-09-21, 16:58 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7241
Θα έλεγα, αλλά μετά θα πρέπει να με κάνω μπαν
Οσές φόρες έχει σκάσει πωλητής απο το γραφείο πάντα ξεκινάει με τις τρομερές χρεώσεις, κάποια στιγμή καταλήγουμε στην ΟΤΣ που όμως είναι χαμηλότερη απο όλους, ενώ του αναφέρω οχι, και τελικά μου λέει εσύ θα χάσεις, φεύγω.
https://www.watt-volt.gr/ilektriko-r...ti/home-ultra/
-
16-09-21, 17:01 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7242
-
16-09-21, 17:13 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7243
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Φοβάμαι ότι δεν παρουσίασα σωστά την αλλαγή που θέλω να κάνω .
Έκανα online αίτηση για αλλαγή ονόματος ΚΑΙ προγράμματος.
Ζήτησα να είμαι στο my home online και μου έστειλαν σύμβαση που είναι στο ονομά μου αλλά αναφέρει ως τιμολόγιο το Γ1 αντί για αυτό που ζήτησα.
Edit.
Έκλεισα ραντεβού να πάω σε κατάστημα.
-
16-09-21, 17:35 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7244
-
16-09-21, 19:21 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #7245
Bookmarks