αυτό με τον μέσο όρο ισχύει και για τον ΟΤΕ πχ που τον κοπανάνε σε ότι κάτσει οταν μιλάει κανεις για πωλήσεις ΔΕΚΟ, σαν μοναδικό παράδειγμα ένα πράγμα.
Και για την Ολυμπιακή φαντάζομαι είχαμε άπειρες προσφορές εξαγοράς και με διαφορές δις...
Επίσης υπάρχει διαφορά να πουλας κάτι σε κομματια -κάποια κομμάτια- ή μέρος μετοχών και να πουλας κάτι εξ ολοκλήρου
Μερικές φορές μάλιστα μας περνάνε για τοσο ηλίθιους ορισμένοι με τις απλοποιείσεις και τις διαστρεβλώσεις ακολουθιών και αποτελεσμάτων και την επιβολή δημιουργικών λογιστικών, που μόνο την πώληση -εξ ολοκληρου- μας κάνουν να υποστηρίζουμε, ως αντίδραση και με χαλαρή τη συνείδηση για το φτωχο-κράτος που τελικά -και μόνο- δημιουργουν και παγιώνουν.
Ισχύει βέβαια οτι οι ατασθαλίες στις συμβάσεις ειναι σε δις διψήφια, αλλα αυτό δεν αποτελεί άφεση για τους μισθους, αντιθέτως υπονοεί συμβολή στα κακουργήματα της εταιρίας, εναντίον δημοσίου .
αυτάρκεια μάι ας
Εμφάνιση 16-30 από 78
-
15-10-10, 14:50 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #16
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 15-10-10 στις 14:58.
-
15-10-10, 22:00 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #17
Ίσως να σας ενδιαφέρει να δείτε τα διαγράμματα από μέσα από τον ΟΣΕ/ΕΔΙΣΥ:
Πηγή και σχόλια: http://ose-gr.blogspot.com/2010/10/blog-post_4886.html
Μέσο μηνιαίο κόστος μισθοδοσίας (σε χιλιάδες Ευρώ) ανά επιχείρηση:
http://3.bp.blogspot.com/_odopNzzt-J...F%86%CE%BF.jpg
Μέσος μηνιαίος τακτικός μισθός:
http://4.bp.blogspot.com/_odopNzzt-J...F%86%CE%BF.jpg
Δευτερεύουσες αποδοχές ως ποσοστό των τακτικών αποδοχών:
http://1.bp.blogspot.com/_odopNzzt-J...F%86%CE%BF.jpg
Το ίδιο διάγραμμα με μπάρες:
http://1.bp.blogspot.com/_odopNzzt-J...F%86%CE%BF.jpg
Με την επιφύλαξη περί στατιστικών που ανέφερε ο anon πιό πάνω...
Ν.Φ.
-
16-10-10, 00:41 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #18
επειδη "ΞΕΧΑΣΕΣ" να βαλεις το σχεδιαγραμμα με τις υπερωριες ( 80 ωρες τον μηνα σε ολους ( 80x15E= διπλος μισθος ) . τα ξεχναμε αυτα ? ) με εκανες να ψαξω το θεμα .ασε που εβαλες σχεδιαγραμμα με χρονολογιες ( μηνες ) μεσα στο μνημονιο . οταν οι αλλοι που ηδη πειναγαν φαγανε 30% μειωση εχεις το θρασος να φερεις πινακα με 10% μειωσεις στις δευτερευουσες απολαβες.
ετσι το θελεις ? ακου λοιπον τα νεα που σου εχω.
τεχνικο κλιμακιο απο την τιθορεα παει μπραλο και αλλο απο το λειανοκλαδι αντι να παει μπραλο παει τιθορεα .μονο και μονο για τα πλασματικα οδοιπορικα. οποιος δεν καταλαβαινει την απατεωνια να ανοιξει google maps
πηγη . ηρθε ενα πουλακι και μου τα ειπε
Πλαστογραφία
Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάλληλοι του OΣE, εναντίον των οποίων θα στρέφεται η μηνυτήρια αναφορά, πλαστογραφούσαν την υπογραφή του διευθύνοντος συμβούλου της EΔIΣY, παραποιώντας παράλληλα τα δεδομένα της σύμβασης (ποσότητα και τιμή), με αποτέλεσμα η συμφωνία να είναι ασύμφορη για τον OΣE, ενώ οι ιδιώτες που αγόραζαν το σκραπ αποκόμιζαν όφελος εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ ανά σύμβαση.
πηγη http://www.inout.gr/showthread.php?t=24925
Εννέα ηλεκτράμαξες σκουριάζουν εδώ και οχτώ χρόνια, στο σταθμό της Ειδομένης στο Κιλκίς, χωρίς να έχουν πραγματοποιήσει ούτε ένα δρομολόγιο. Αλλά ακόμα και εάν ξεκινήσουν αυτή τη στιγμή, όπως λένε οι ειδικοί θα υπάρξει πρόβλημα στη μηχανή λόγω της πολυετούς ακινητοποίησής τους.
πηγη http://www.newsit.gr/default.php?pna...=30288&catid=3
Στα τέλη Νοεμβρίου, στους χώρους εργασίας κυκλοφορεί ενυπόγραφη καταγγελία υπαλλήλου, που δηλώνει πως πέρασαν στη μισθοδοσία του πληρωμές υπερωριών που ο ίδιος δεν έκανε ποτέ! Μάλλον αυτή η καταγγελία εξαντλεί την υπομονή των επικεφαλής του ΕΔΙΣΥ, που διατάζουν τη συγκρότηση επιτροπής που θα διερευνήσει το θέμα. Αρχικά το πόρισμα της επιτροπής, βάσει της οποίας θα αποφασιστεί αν θα κινηθούν πειθαρχικές διαδικασίες και αν θα υπάρξει ή όχι προσφυγή στη Δικαιοσύνη, αναμενόταν για τα μέσα Ιανουαρίου, σύμφωνα με πληροφορίες όμως η προθεσμία πήρε μικρή παράταση 2 εβδομάδων.
Πέρα από την καταγγελία του εργαζομένου στα τέλη Νοεμβρίου, η έρευνα δείχνει πως «κάτι τρέχει» στον Πειραιά. Για παράδειγμα, αν και τον Αύγουστο το εργοστάσιο υπολειτουργεί λόγω των θερινών αδειών, εντοπίζεται κάρτα εργαζομένου που ενώ είναι αδειούχος κατά τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα ώς Παρασκευή) εμφανίζεται να εργάζεται τα Σαββατοκύριακα! Επίσης, οι πρόσθετες αμοιβές στον Πειραιά είναι ώς και 300 φορές περισσότερες σε σχέση με εκείνες που δίνονται στους εργαζομένους στη Θεσσαλονίκη. Το κόστος για τον ΕΔΙΣΥ και κατ' επέκταση τον ΟΣΕ δεν έχει υπολογιστεί με ακρίβεια. «Μπορεί να είναι κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, μπορεί και περισσότερα, αν δεν τελειώσει η έρευνα δεν μπορούμε να πούμε τίποτα» σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη του ΕΔΙΣΥ.
πηγη http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=120992
αυτα τα ολιγα ... ιδου και το συνοπτικο
συνολικά ελλείμματα 9,5 δισ. ευρώ!
Αλόγιστες σπατάλες
Το διάστημα αυτό, όπως και οι εργαζόμενοι έχουν καταγγείλει, «κυρίαρχη κατάσταση στον ΟΣΕ ήταν η κακοδιοίκηση με τις αλόγιστες δαπάνες, τις χαριστικές παροχές σε “ημετέρους”, τις επιλεκτικές και αναξιοκρατικές προαγωγές, τα ατιμώρητα σκάνδαλα και τις σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις εις βάρος του Οργανισμού από τις αποφάσεις “εμπίστων”, πλην όμως ανεπαρκών διοικήσεών του».
Ενδεικτικά σημειώνεται ότι στα τέλη του 2009 οι ετήσιες μεικτές απολαβές γαλάζιου διευθυντικού στελέχους του καταχρεωμένου ΟΣΕ έφτασαν τα 116.921 ευρώ, ενώ άλλα τουλάχιστον 60 στελέχη (διευθυντές, τμηματάρχες κ.λπ.) του Οργανισμού είχαν την ίδια χρονιά ετήσιες αποδοχές που κυμαίνονταν μεταξύ 111.114 ευρώ και 81.224 ευρώ! Πρόκειται για την περιβόητη «λίστα των 60», όπως χαρακτηριστικά την αποκαλούν στο εσωτερικό του ΟΣΕ.
Λεηλασίες με βαγόνια και «άχρηστα» υλικά
ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ στη σημερινή κατάσταση του ΟΣΕ, ως αποτέλεσμα της κακοδιοίκησης, έχουν τα διάφορα μεγάλα και μικρά σκάνδαλα, τα οποία παραμένουν ατιμώρητα.
Τα κυριότερα από αυτά, αφορούν:
Την εκποίηση του δήθεν παλαιού και άχρηστου υλικού (σκραπ). Οπως αποκαλύφθηκε το 2008, 15 υπάλληλοι και στελέχη του ΟΣΕ συμμετείχαν σε υποθέσεις εκποίησης άχρηστου υλικού (σκραπ) και οχημάτων, ζημιώνοντας οικονομικά τον Οργανισμό. Σύμφωνα με πόρισμα του ΟΣΕ, ομάδα εργαζομένων πλαστογραφούσε ακόμα και τις υπογραφές διευθυνόντων συμβούλων προκειμένου να βάλει στην τσέπη τεράστια ποσά! Το σκάνδαλο αφορούσε τη διαχείριση του σκραπ (παλαιού τροχαίου υλικού- παλαιά σίδερα, κ.λπ.).
Ενοικίαση τρένων για τον προαστιακό σιδηρόδρομο: Η μίσθωση 8 αυτοκινητάμαξων Desiro, με τίμημα 1 εκατ. ευρώ τον μήνα και για διάστημα 16 μηνών (8 + 8), έγινε το 2007. Οι 8 αυτοκινητάμαξες είχαν παραχωρηθεί δωρεάν στον ΟΣΕ από την κοινοπραξία Siemens- Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, από το 2004 μέχρι και τον Φεβρουάριο του 2006, ως ρήτρα για τη μη έγκαιρη παράδοση του καινούργιου τροχαίου υλικού. Το υπόλοιπο των ρητρών που εξακολουθούσε να χρωστά η κοινοπραξία Siemens- Ναυπηγεία Σκαραμαγκά προς τον ΟΣΕ, ανερχόταν στο ποσό των 8,343 εκατ. ευρώ. Με το ποσό αυτό τα 8 τρένα θα μπορούσαν να παραμείνουν χωρίς καμιά επιβάρυνση στη διάθεση του Οργανισμού για άλλους 78 μήνες (6,5 χρόνια)!
Αντί γι΄ αυτό προτιμήθηκε η ενοικίασή τους με τίμημα 1 εκατ. ευρώ τον μήνα!
Τις συμβάσεις ενοικίασης εμπορικών βαγονιών, χωρίς να υπάρχει μεταφορικό έργο για την εκμετάλλευσή τους. Με στοιχεία των οποίων η ορθότητα αμφισβητείται, από το 2006 άρχισε να «φουσκώνει» το έργο των εμπορευματικών μεταφορών του ΟΣΕ. Ωστόσο, βάσει των στοιχείων αυτών, οι αρμόδιες Διευθύνσεις του ΟΣΕ προχώρησαν στη μίσθω ση εκατοντάδων εμπορικών βαγονιών, ενώ υπήρξαν εισηγήσεις και για αγορά αμιγώς εμπορικών τρένων, παρά τις αντίθετες αποφάσεις της αρμόδιας διακομματικής επιτροπής.
Το κύκλωμα με τα «μαύρα» βαγόνια μεταφοράς προϊόντων. Κύκλωμα που λειτουργούσε μέχρι το 2008 στον ΟΣΕ, διακινούσε παράνομα εμπορεύματα εταιρειών, μέσω «μαύρων» βαγονιών τα οποία κυκλοφορούσαν αδήλωτα. Το ίδιο κύκλωμα είχε προχωρήσει και στη δημιουργία δικτύου λαθρεμπορίας τσιγάρων. Τις χαριστικές διαγραφές χρεών σε «ημέτερες» μεταφορικές εταιρείες. Το σκάνδαλο αφορούσε «δώρα» συνολικού ύψους τεσσάρων εκατ. ευρώ σε ιδιωτικές μεταφορικές εταιρείες. Πρόκειται για οφειλές προς τον ΟΣΕ ιδιωτικών μεταφορικών εταιρειών που ουδέποτε εξοφλήθηκαν, καθώς στελέχη του αποφάσισαν να τις... διαγράψουν με συνοπτικές διαδικασίες, ζημιώνοντας περαιτέρω τον Οργανισμό!
Υπέρογκα ποσά για υπερωρίες
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, όλα τα προηγούμενα χρόνια δημιουργήθηκε στον ΟΣΕ έλλειμμα προσωπικού, κυρίως σε ό,τι αφορά την επιχειρησιακή ετοιμότητα και λειτουργία του σιδηροδρόμου, με προφανή ζημία του Οργανισμού, κυρίως λόγω των υπέρογκων ποσών που δαπανώνται κάθε χρόνο για υπερωρίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2009 από το σύνολο των 385 εκατ. ευρώ που δαπανήθηκαν για τη μισθοδοσία του προσωπικού, περίπου 75 εκατ. ευρώ αφορούσαν υπερωρίες και εκτός έδρας απασχόληση! Σύμφωνα με στοιχεία των οικονομικών υπηρεσιών του ΟΣΕ, στον Οργανισμό και τις θυγατρικές του από το 2005 και μετά υπήρχαν μισθοί που μαζί με τα μπόνους, τις πλασματικές υπερωρίες, τα εκτός έδρας και τις αναθέσεις πρόσθετων καθηκόντων, έφταναν τις 5, 6 ακόμα και τις 7 χιλιάδες ευρώ τον μήνα! Μάλιστα, κάποια ανώτατα διοικητικά στελέχη του ΟΣΕ κατείχαν από δύο και τρεις θέσεις το καθένα, με μηνιαίες αποδοχές έως και 10.000 ευρώ!
Μόνο στον Προαστιακό, προσελήφθησαν και υπηρετούν εδώ και 6 χρόνια, πρόσωπα χωρίς προσόντα και αμείβονται με μισθούς από 6.500 ώς 7.800 ευρώ τον μήνα.
Συνολικά υπολογίζεται ότι οι μηνιαίες αποδοχές περίπου 1.000 εργαζομένων του ΟΣΕ ξεπερνούσαν τις 4.000 ευρώ τον μήνα! Για να το πετύχουν αυτό, τα στελέχη της ΔΑΚΕ είχαν φτιάξει το δικό τους «στρατηγείο», το οποίο «μεριμνούσε» για τις προαγωγές, τους μισθούς και τα μπόνους, ανάλογα με τις πολιτικές πεποιθήσεις του κάθε υπαλλήλου. Ετσι, ακόμα και απλοί οδηγοί της διοίκησης του ΟΣΕ είχαν ο καθένας τους ετήσιες αποδοχές που κυμαίνονταν από 52.250 ευρώ έως και 59.150 ευρώ!
Οι υψηλοί μισθοί διαμορφώνονταν καθώς τα συγκεκριμένα στελέχη εμφανίζονταν να κάνουν πολλές υπερωρίες, να δουλεύουν συνεχώς σε ημέρες ανάπαυσης (ρεπό, Σαββατοκύριακα και άδειες) και να συμμετέχουν σε διάφορες αμειβόμενες επιτροπές!
Οι αποφάσεις που οδήγησαν τον ΟΣΕ στα ελλείμματα
Από το 2002 έως και το 2009 η επιχορήγηση του ΟΣΕ για έργα από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) ανήλθε στο ποσό των 2,949 δισ. ευρώ, ενώ ο Οργανισμός τιμολογήθηκε για τα ίδια έργα με το ποσό των 3,719 δισ. ευρώ, δηλαδή με 770 εκατ. ευρώ περισσότερα από την επιχορήγηση του ΠΔΕ. Ο ΟΣΕ προκειμένου να καλύψει τη διαφορά υποχρεώθηκε να προχωρήσει σε τραπεζικό δανεισμό. Η σημερινή κατάσταση του Ομίλου ΟΣΕ εκφράζεται ανάγλυφα και από τα δημοσιευμένα οικονομικά του αποτελέσματα, από τα οποία προκύπτει ότι το έλλειμμα των δραστηριοτήτων του Ομίλου ανήλθε μόνο για το 2008 σε 794,57 εκατ. ευρώ, από τα οποία 428,968 εκατ. ευρώ ήταν χρεωστικοί τόκοι.
Πρόκειται, δηλαδή, για το 53,9% του ελλείμματος, το οποίο πηγάζει από τις συνολικές δανειακές υποχρεώσεις του ΟΣΕ που ανέρχονται σε 7,76 δισ. ευρώ!
Εχασαν 700 εκατ. από κοινοτικά ταμεία
Στο ίδιο διάστημα, ο ΟΣΕ λόγω προβλημάτων στην εκπόνηση των μελετών και την ολοκλήρωση των έργων έχασε από τα διάφορα κοινοτικά ταμεία πόρους άνω των 700 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα σήμερα να μεταφέρονται ως «γέφυρες» στο ΕΣΠΑ έργα συνολικού προϋπολογισμού 1,1 δισ. ευρώ.
Τα έργα αυτά θα έπρεπε ήδη να έχουν ολοκληρωθεί με κονδύλια του Β΄ και του Γ΄ ΚΠΣ.
Επιπλέον, κάθε χρόνο για τη συντήρηση συρμών και του σιδηροδρομικού δικτύου απαιτούνταν δαπάνες ύψους περίπου 90-100 εκατ. ευρώ, οι οποίες επίσης εξασφαλίζονταν με τραπεζικό δανεισμό που προστίθεται στο σωρευτικό οικονομικό έλλειμμα του Οργανισμού.
Συστηματικά και σχεδόν καθ΄ όλη την προηγούμενη δεκαετία, ο ΟΣΕ διατηρεί εξαιρετικά χαμηλά τα κόμιστρα, κάτω και από το λειτουργικό κόστος, για λόγους κοινωνικής πολιτικής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση του Οργανισμού με πρόσθετα τραπεζικά δάνεια για κάλυψη του ελλείμματος από τη λειτουργία. Με απόφαση προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας αυξήθηκαν τα κόμιστρα, τα οποία όμως εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Είναι ενδεικτικό ότι ο σιδηρόδρομος εισπράττει χαμηλότερο κόμιστρο τουλάχιστον κατά 30% από αυτό των αντίστοιχων γραμμών των ΚΤΕΛ.
Για καλύτερη... απόδοση
ΣΤΑ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ κατασπατάλησης δημόσιου χρήματος στον ΟΣΕ περιλαμβάνεται η συγκρότηση- λίγο πριν από τις εκλογές του 2009-έμμισθης επιτροπής (από ημετέρους μη υγειονομικούς) για την καταπολέμηση της νέας γρίπης, όπως και η σύναψη σύμβασης με «αλατοσπήλαια» από τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να χαλαρώνουν επιλεγμένα στελέχη για να έχουν καλύτερη απόδοση στο έργο τους!
πηγη ... βρεστε την
Ολα τα εχει ο μπαχτσες στον ΟΣΕ !!!
και το ποιο σημαντικο για μενα ειναι το εξης . δεν εχετε ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ στον ΟΣΕ. ετσι οτι αγοραζει το κρατος για την δουλεια σας , γραμμες ,βιδες ,υπολογιστες , εκτυπωτες , χαρτια Α4 , αρβυλα , ρουχα , εργαλεια Κ.Λ.Π δεν τα χρεωνεστε ωστε να τα επιστρεψετε ...
αυτο που δεν εχει καταλαβει η μεγαλυτερη μεριδα των δημοσιων υπαλληλων ειναι οτι δεν σας ανηκει το κρατος , αλλα οτι ανηκετε στο κρατος .
........Auto merged post: Lord Basil πρόσθεσε 12 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα αργότερα ........
ο μητσος εχει 100 βολους , ο τακης και η ντορα απο 10 και ολοι οι αλλοι στο δημοσιο απο 1...
ετσι παει anon . αν δεν το εχεις καταλαβειΤελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord Basil : 16-10-10 στις 01:07. Αιτία: auto merged post
-
16-10-10, 07:45 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #19
-
16-10-10, 10:40 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #20
Έχετε υπόψιν σας και το άλλο.
ΠΟΤΕ δεν έγιναν προσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ.
Στον ΕΔΙΣΥ και σε άλλες θυγατρικές του Ομίλου έμπαιναν οι γνωστοί των γνωστών.
Γνωρίζω περιπτωσάρα ατόμου που μπήκε σε θυγατρική του Ομίλου ΟΣΕ ΧΩΡΙΣ καν να έχει κάνει το στρατιωτικό του και χωρίς κανένα πτυχίο (μόνο με απολυτήριο Λυκείου).
Φυσικά όλα αυτά επί πράσινης λαίλαπας, την εποχή του "αρχιερέα της διαπλοκής"...
-
16-10-10, 12:05 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #21
Λίγα πράγματα για τον ΟΣΕ ξέρω και εγώ. Βλέπετε ο πεθερός, συγχωρημένος, ήταν στο εργοστάσιο του ΟΣΕ και είχε φτάσει στο βαθμό του εργοστασιάρχη, διευθυντή της μονάδας επισκευών. Οι πλασματικές υπερωρίες ήταν γεγονός, καθώς και επίσης ότι έρχονταν μια - δυο ώρες αργότερα μεγάλη μερίδα εργαζομένων στην μονάδα του (για τα οποία ο ίδιος τα έλεγε), και εφευγαν νωρίτερα. Σε όποια περίπτωση προσπάθησε να τιθασεύσει αυτή την ιστορία, αντιμετώπισε τα κομματόσκυλα, μιας και όλοι οι συγκεκριμένοι ήταν της κλαδικής. της πράσινης κλαδικής... Μια εποχή τους έφεραν άτομα με ειδικές ανάγκες, στα πλαίσια της κοινωνικής ένταξής τους μέσω της εργασίας. Μας εξιστορούσε σκηνές απείρου κάλους, όπου για κάθε εργαζόμενο ΑΜΕΑ απασχολούνταν ένας με δυο κανονικοί εργαζόμενοι για να τους φροντίζουν μιας και ήταν άτομα βασικά με νοητική υστέρηση....
Να ένα παράδειγμα πως μπορείς να απαξιώσεις μια μονάδα επισκευών. Βάζεις μέσα άτομα με σοβαρή νοητική υστέρηση, υποτίθεται ότι έτσι εκτελείς και κοινωνικό έργο. Κανάλια και χειροκροτήματα για το κοινωνικό έργο του ΟΣΕ. Η μονάδα δεν λετουργεί, μιας και για κάθε εργαζόμενο ΑΜΕΑ πρέπει να είναι δίπλα ένας άλλος σαν "νοσοκόμα" να τον προσέχει. Ετσι τα δυο άτομα παράγουν έργο για μισό άτομο το πολύ.
Συμφωνώ ότι όλα αυτά που αναφέρεις LordBrasil μπορεί ναναι σωστά, παρέθεσα και δικά μου στοιχεία. Και άλλα όπως τα μαύρα βαγόνια που είχαν βρεθεί και δεν ξέρω πόσα άλλα μπορεί να βρεθούνε. Επίσης συμφωνώ ότι βασικά γίνεται φοβερή καταστρατήγηση των υπερωριών και των εκτός έδρας. Κανονικά πρέπει να κοπούν οι υπερωρίες μαχαίρι. Εαν υπάρχουν τακτικές ανάγκες, να προσληφθούν υπάλληλοι. Οι υπερωρίες είναι ένας έμμεσος τρόπος να δώσουν περισσότερα λεφτα σε κάποιους, στους πελάτες του πελατειακού συστήματος. Το βασικό πρόβλημα λοιπόν δεν είναι οι αποδοχές αυτές καθαυτές, τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά η διαφθορά και εκμεττάλευση του συστήματος.
QoS: Τι είναι τούτο το πράγμα; Ευρυζωνικά: Μύθοι και πραγματικότητα Οδηγίες Εγκατάστασης Oracle 10G σε Linux (RHEL4)Περι αλόγιστης χρήσης Ιντερνετ
Ikariam.gr anon@AnonCity Guzoos@76:12
-
16-10-10, 12:19 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #22
Για μισό λεπτό
Από που συμπέρανες ότι έχω κάποια επαγγελματική σχέση με τον ΟΣΕ και τις παραφυάδες του;
Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος (ούτε προβλέπω να γίνω ποτέ), και το ύφος σου το βρίσκω απαράδεκτο και προσβλητικό.
Απαιτώ να ανακαλέσεις τους χαρακτηρισμούς περί 'θράσους' και ότι 'ξέχασα' εσκεμμένα.
Να τους απευθύνεις σε αυτούς που τα γράψανε, όχι σε μένα!
Εγώ βρήκα κάποια στοιχεία από το blog που συζητάνε άνθρωποι του ΟΣΕ, και τα παρέθεσα για να έχετε κάποια παραπάνω δεδομένα στη συζήτηση.
Τι λες για μνημόνια και τα λοιπά; Εγώ ότι στοιχεία βρίσκω, αυτά έβαλα.
Ν.Φ.
-
16-10-10, 13:35 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #23
αυτό με την απαξίωση το θεωρώ τραβηγμένο προσωπικά, με την εννοια που της έχει αποδοθεί "τελευταία". (βέβαια αυτό είναι το αποτέλεσμα)
Απαξίωση έπαιζε μόνο στα κεφάλια των.... "πολιτικών" κ;αι των εγχώριων "συνδικάτων".
Οταν πήγαινε ένας "συλλογος", των ΑΜΕΑ πχ ως παράδειγμα και έλεγε στον Τσοχατζόπουλο, στον Κατσιφάρα, "αφου έτσι, τότε γιουβέτσι... " και τα εύλογα, "εμεις δικοί σας ειμαστε",
το απλούστερο που ειχαν να κάνουν ήταν να τους τοποθετήσουν κάπου που το ίδιο το χαοτικό συστημα θα απέκρυπτε.
Στον παράλληλο εκείνο κόσμο, τυχαία τελείως συλλαμβάνεταο ο Αρχηγος της ΕΛΑΣ να περνάει παράνομα απο το αεροδρόμιο Ρωσίδα πόρνη...
δηλαδή τι άλλο πρέπει να πουμε για την παρακμή του Κράτους σε αυτές τις (κοντινές) εποχές...;
Απόδειξη επίσης το οτι οταν ο Μητσοτάκης βγήκε πρωθυπουργός, ακούγαμε κάθε μέρα στα δελτία και διαβάζαμε στις εφημερίδες, περι "στείρας πολιτικής διαχείρισης" και παρόμοια.
Σήμερα ο Τζέφρυς κάμνει το ίδιο ακριβώς και δεν ακούγεται κιχ,Edit: [ και ο Μητσοτάκης δηλώνει ΠΑΣΟΚ ουσιαστικά, απαξιώνοντας τον Σαμαρά ] και μόνο κάποιοι (-ος) "Ελληνάρες" το παίζουν γραφικοί, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους ως γνώστες/ειδήμονες του κατεστημένου πολιτικού συστήματος, λέγοντας πως θα δουμε το νέο Γουδί, δεν υπάρχει σάλιο-λυπηθείτε μας, θα μας στείλουν νύχτα κλπ
Μετά βγήκε Σημιτάκος, που δεν έβλεπε περα απο τη μύτη του, και το πάρτι συνεχιζόταν αβίαστα, με προοπτική... ανάπτυξης, σε μια χώρα λογιστικά και ηθικά χρεοκοπημένη.
Και και και.. μέχρι τα πιο πρόσφατα..
Οποιαδήποτε καθαρά οικονομική αντιμετ΄πιση των προβλημάτων -ουσιαστική λιτότητα και όχι στα λόγια μόνο- θα ειχε αποτέλεσμα την πτώση/απαξίωση του κατεστημένου αυτου πολιτικού συστήματος απλά.
Τα άλλα είναι εύλογα, οτι ο Άραβας που μιλάει με τον ΓΑΠ για επενδύσεις 5 δις στο Ελληνικό, θέλει τις εγγυήσεις του κι αυτός, οτι οι Αμερικανοί, οι Γερμανοί και άλλοι, μιλάγαν πάντα για λεφτά κι όχι για κουρκουμπίνια,
και κυρίως, οτι τα λεφτά, για ανάπτυξη, ΔΕΝ τα έχει το Ελληνικό κράτος, ουτε για τηλεφωνικά τέλια και μοτορόλες καν. (άντε το πολύ για τέτοιαγια γέλια και για κλάματα )
Edit: [ Και πάντα ήταν θέμα ταχυτήτων -δεν έγινε σήμερα-, ποιον βολεύει η πρώτη, ποιον ή δευτέρα και ποιον η έκτη.... ]Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 16-10-10 στις 14:09.
-
16-10-10, 15:34 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #24Σήμερα ο Τζέφρυς κάμνει το ίδιο ακριβώς και δεν ακούγεται κιχ
-
16-10-10, 16:40 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #25
το κατανοώ, "γιατί βολεύει"
ευτυχώς που η αντιπολίτευση εχει πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις απο τα ξενέρωτα πολύχρωμα πλαστικά σημαιάκια
πλεον πιπτει ράβδος και καθημερινά
τώρα τρώνε ξύλο και κυνήγι οι πολιτικοί, αύριο θα τρώνε όλοι οι ΔΥ
το αστειοτερότερο (ή τραγικότερο) δε, ειναι πως τρώνε ξύλο και απο τους ίδιους τους πράσινουςΤελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 16-10-10 στις 16:50.
-
18-10-10, 14:20 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #26
Το απίθανο είναι να μάθετε πόσο πληρώνονται στον ΗΣΑΠ.
Άκουγα εκ των έσω για συντάξεις 3,500 ευρώ και δεν το πίστευα !
Και είναι η 2η πλέον ελλειματική ΔΕΚΟ...
-
18-10-10, 23:23 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #27
-
19-10-10, 15:12 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #28
Για αυτό δεν υπάρχει καμία σωτηρία για τη χώρα.Ποιος θα έρθει να επενδυσει με 800 χιλιαδες περισσοτερους ΔΥ απο το κανονικό?
Θα πρεπει να ειναι μεγαλο κοροιδο, ακομα και αν παταξουν τη γραφειοκρατεια.
Ολοι καταλαβαινουν οτι για να πληρωθουν αυτοι που δεν παραγουν πρεπει να φορολογηθουν αυτοι που παραγουν πλουτο.
-
19-10-10, 15:38 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #29
Παρά το γεγονός ότι έχουν παραπεφθεί αρκετά στοιχεία που αποδεικνύουν το άτοπο του ισχυρισμού, συνεχίζουν πολλοί οσφυοκάμπτες να χώνουν το κεφάλι τους στην άμμο και να συνεχίζουν στο ίδιο τροπάριο.
Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει παλαιότερα θέμα που αναφέρεται στο μέγεθος του δημοσίου τομέα (κάτι που όπως και εκεί αποδείχθηκε δεν ισχύει, με βάση την τελευταία απογραφή), στο παρόν θίγεται το μέγεθος των αμοιβών μια ομάδας δ.υ. που ανήκουν στις δυνάμεις του ΟΣΕ.
Η δικιά μου απορία επομένως είναι η εξής: Για ποιο λόγο το πραγματικό μέγεθος του δημοσίου τομέα (και όχι αυτό το γκεμπελίστικο νούμερο που αναφέρεις εσύ) είναι αποτρεπτικός παράγοντας για προσέλκυση ξένων επενδύσεων? Υπάρχει κάποιος νόμος του κράτους που να υποχρεώνει κάθε νέο επιχειρηματία να έχει στη δούλεψή του δημόσιους υπαλλήλους?
"Όλοι καταλαβίνουν ότι για να πληρωθούν αυτοί που δεν παράγουν πρέπει να φορολογηθούν αυτοί που παράγουν πλούτο"
Αλήθεια πώς παράγεται ο πλούτος? Από ποιον παράγεται? Πού καταλήγει?
Πώς κρατικοί τομείς όπως είναι η υγεία, η παιδεία, οι συγκοινωνίες, η αστυνομία, ο στρατός, το λιμενικό κλπ μπορούν να παράγουν πλούτο??
Και τέλος, πώς ο επιχειρηματίας πληρώνει με το φόρο του αυτόν που δεν παράγει αφού βρέξει χιονίσει 20% του αναλογεί?Evolution Through Revolution
1ο Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ - Θέση του κόμματος για τα Μνημόνια: αναδιαπραγματευσοκαταργησομερικοκαταργησοαναθεώρησοεπαναδιαπ ραγματευσοταβλέπωπάσομπλόφας
-
19-10-10, 21:31 Απάντηση: Ο λιγότερα αμοιβόμενος στην ΕΔΙΣΥ ΟΣΕ παίρνει 61000 ευρώ τον χρόνο !!! #30
Πραγματικά τελευταία είναι πολύ περίεργες οι απόψεις σου... άσε που είναι πολύ κοντά σε αυτές του πάγκαλου
Σε κάθε περίπτωση ο κόσμος ΔΕΝ φταίει. Αν οι εθνοπατέρες (όπως λες) έχουν κάνει την χώρα τσιφλίκι τους και διορίζουν κατά βούληση αν κάποιος θέλει να βρει δουλειά θα πρέπει να περάσει από τα γραφεία τους. Κατακριτέο??? Απόλυτα!!! Αλλά δεν θα ενοχοποιήσω τον κόσμο που θέλει δουλειά στο ίδιο επίπεδο (εσύ τους έβαλες πιο πάνω) από αυτούς που κακοδιαχειρίζονται τον δημόσιο πλούτο.
Σε κάθε περίπτωση το κράτος πρέπει να δημιουργεί της προϋποθέσεις να βρίσκει ο κόσμος δουλειά. Εκτός από το ηθικό μέρος υπάρχει και το πραγματικό. Θα ψήφιζες κάποιον για να σε καταστήσει άνεργο? Στο πασοκ πες τα αυτά γιατί έχουν ξεφύγει και το αγγούρι είναι τόσο δα κοντά στον αφοδευτήρα τους
Άσχετα από τα παραπάνω... όσο και να βάλεις κάτω τα νούμερα (αριθμούς) σε μισθούς δημοσίου το χρέος ΔΕΝ φτάνει εκεί που το έφτασαν.
Η κύρια αιτία είναι οι αλόγιστες υπερ-κοστολογήσεις μετά λαδώματος που οδηγούν και σε αντι-οικονομική και αντι-κοινωνική σπατάλη δημόσιου πλούτου.
Τώρα αν θέλεις να αναπαραγάγεις τις μπαρούφες και τα κουραφέξαλα διεφθαρμένων πολιτικών και των τσιρακίων τους (δημοσιογράφοι) αυτό είναι δικό σου θέμα.Ενός λάθους μύρια έπονται...
Παρόμοια Θέματα
-
Δημόσιος υπάλληλος στην Ελλάδα παίρνει 2000 ευρώ μεροκάματο ?
Από True Lies στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 56Τελευταίο Μήνυμα: 22-02-10, 11:43 -
Μετακόμιση σπιτιού: Πόσο χρόνο παίρνει να μεταφερθεί το Zisto; ΟΕΟ;
Από minovg στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 15Τελευταίο Μήνυμα: 07-03-08, 15:25 -
Με λιγοτερα απο 400 ευρω λάπτοπ με μνήμη flash αντί γα σκληρό δίσκο
Από opener στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 20-12-07, 00:24 -
190 εκ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών τηλεπικοινωνίας στην Ουγγαρία
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 18-01-06, 12:09
Bookmarks