ναι αυτά είναι τέλος με τις σαμπρέλες και ιστορίες
Εμφάνιση 481-495 από 782
-
06-01-13, 15:16 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #481
- Εγγραφή
- 10-10-2009
- Περιοχή
- Θεσσαλονικη
- Ηλικία
- 34
- Μηνύματα
- 3.631
- Downloads
- 5
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- WiFi
- Ταχύτητα
- 20Mb/4Mb
- ISP
- GR Telecom
- Router
- PowerBeam M5-300
-
25-01-13, 12:10 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #482
Χθες άλλαξα τον εμπρός εκτροχιαστή στο Trek. Από Altus πήγα σε Alivio. 2 κλικ πάνω και το max που μπορούσα να πάω σε Shimano και 8άρα κασέτα. Η αλλαγή έγινε καθώς ο Alivio είναι αρκετά πιο ποιοτικός ενώ πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι έχει και καλύτερη διάρκεια ζωής. Από αλλαγές δεν είδα κάποια διαφορά. Επίσης η ρύθμιση ήταν αδύνατο να μην ακούγεται ένα ελαφρό τρόχισμα της αλυσίδας στον εκτροχιαστή σε κάποιους συνδυασμούς αλλά διαβάζοντας και το manual της Shimano (το οποίο μπορώ να σκανάρω αν σας ενδιαφέρει) γράφει ρητά θέσεις όπου ο εκτροχιαστής και η αλυσίδα ενδέχεται να βρίσκουν. Μάλιστα σαν λύση δεν προτείνει περαιτέρω ρύθμιση αλλά να αλλάζεις ταχύτητα σε αυτή που είναι πιο 'ήσυχη'!!!
-
26-01-13, 00:11 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #483
Μετά από καιρό αναβολής, άλλαξα ολόκληρο το σύστημα των φρένων.
Για την ιστορία να πω ότι είχα αλλάξει πρόσφατα την μπροστινή ζάντα και όπως ήταν αναμενόμενο (από πρότερη εμπειρία αλλαγής της πίσω ζάντας), το φρενάρισμα επιδεινώθηκε. Για κάποιο λόγο τα παλιά cantilever φρένα δεν πιάνουν καλά σε ζάντες με ραβδώσεις. Θέλουν λείες ζάντες που έχουν εξαφανιστεί από την αγορά. Είχα αλλάξει τακάκια, αλλά το αποτέλεσμα από μέτριο, είχε γίνει απλώς σχετικά καλό. Όμως δεν ήταν επαρκές για ασφαλές δυνατό φρενάρισμα σε έκτακτες καταστάσεις, οπότε η αλλαγή των φρένων έπρεπε να γίνει σύντομα, προτίστως για τη δική μου ασφάλεια.
Έκανα έρευνα αγοράς και μου έβγαινε όλο το πακέτο (βραχίωνες, τακάκια, σωληνάκια, καλώδια, συρματόσχοινα, μανέτες, εργατικά) 40€ για Promax και 50€ για Avid. Ένας φίλος ποδηλατάς ήταν κατηγορηματικός για τα V-brakes της Avid: "Είναι τα πιο δυνατά φρένα που υπάρχουν. Πιο δυνατά και από υδραυλικά δισκόφρενα. Δεν αξίζει να πας σε Promax."
Μέχρι πριν από λίγο καιρό, εντυπωσιαζόμουν κάθε φορά που ανέβαινα σε ποδήλατο με υδραυλικά δισκόφρενα. Μετά την τοποθέτηση των Avid, απλώς βλέπω ότι τα υδραυλικά είναι λίγο πιο προοδευτικά και ενεργοποιούνται με ελαφρώς μικρότερη πίεση.
Το παλικάρι που μου τα πέρασε είπε το εξής: "Θα πατάς φρένο με ένα ή το πολύ δύο δάχτυλα. Μην τολμήσεις να βάλεις τρίτο, γιατί θα χτυπήσεις με αυτά τα φρένα μέχρι να τα συνηθίσεις." Και πραγματικά είναι έτσι. Στις πρώτες βόλτες είχα τρομάξει. Ο τροχός κοκκαλώνει ακόμα και με ένα δάχτυλο. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά, δεν έχω πιάσει καλύτερα V-brakes. Μανέτες Avid FR-5 και βραχίωνες Avid Digit-5. Αν δεν τα δοκιμάσεις, δεν το πιστεύεις ότι μπορεί να υπάρχουν τόσο καλά V-brakes.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
26-01-13, 00:54 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #484
καλορίζικα κατ αρχάς
μιλάμε για MTB;
ίσως αν χρειαστεί να αλλάξω φρένα να πάω κι εγώ σε κάποια τέτοια λύση, εφόσον σε αφήνουν ικανοποιημένο, και δεν προτιμήσω τα δισκόφρενα (στην κούρσα ούτε λόγος)Σεβασμός & Απειθαρχία
δεν αντέχετε το 50-50
δεν το αντέχετε
-
26-01-13, 23:58 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #485
Ναι, είναι MTB, αλλά τα V-brakes μπαίνουν και σε trekking. Τα δισκόφρενα πλεονεκτούν στο γεγονός ότι λειτουργούν καλά άμα το ποδήλατο βουτηχτεί σε νερά και κυρίως σε λάσπες. Με το πολύ νερό τα V-brakes έχουν χαμηλότερη απόδοση, ενώ αν γεμίσουν λάσπη σχεδόν αχρηστεύονται μέχρι να καθαρίσουν και ίσως φρενάρουν τον τροχό. Δεν αναφέρομαι σε καταστάσεις βροχής, αλλά σε περιπτώσεις που περνάς μέσα από λίμνες με λάσπη. Όπως καταλαβαίνεις, δεν αξίζει να τοποθετηθούν σε ποδήλατο που δεν μπαίνει σε μονοπάτι ή πάει πάντα στο στεγνό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 27-01-13 στις 00:04.
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
27-01-13, 00:48 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #486
ούτε σε trekking αξίζουν κατ εμέ
τζάμπα βάρος και κόστος
μόνο σε mountain κι ίσως τα βάλω κι εγώ κάποτε, αν αποφασίσω να το ρίξω στη φύση. έχουμε όμως χρόνο ως τότε. δυστυχώς προέχουν άλλα
το μπροστινό δυνατό vbrake σε ταλαιπώρησε;Σεβασμός & Απειθαρχία
δεν αντέχετε το 50-50
δεν το αντέχετε
-
27-01-13, 21:11 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #487
Ομοίως, πιστεύω ότι τα υδραυλικά δισκόφρενα δεν αξίζουν σε ποδήλατα που κινούνται σε άσφαλτο. Περιττό βάρος, επιπλέον κόστος κτήσης και συντήρησης, πολυπλοκότητα στη ρύθμιση. Με ένα σετ V-brakes κάνεις άψογα τη δουλειά σου, ακόμα και με απλά.
Τα προηγούμενα φρένα μου ήθελαν πολλή δύναμη με 3 δάχτυλα για να πιάσουν καλά. Οπότε καταλαβαίνεις ότι στα πρώτα χιλιόμετρα με τα νέα φρένα ξαφνιαζόμουν. Σε μερικές μέρες όμως τα συνήθισα και τώρα μου φαίνονται ανεπαρκή τα φρένα άλλων ποδηλάτων, ενώ και τα καλά δισκόφρενα (που παραμένουν φυσικά καλύτερα) δε με εντυπωσιάζουν πλέον. Πάντως, αν έχεις ήδη V-brakes, δεν υπάρχει λόγος να τα αλλάξεις. Απλώς λίπανε καλά όλα τα υποσυστήματά τους και θα δεις διαφορά. Υπάρχει ειδικό λιπαντικό για τις μανέτες κι άλλο για τα συρματόσχοινα. Όσο καλά και να είναι τα φρένα σου, με τον καιρό αυξάνονται οι τριβές και θέλεις πολλαπλάσια δύναμη για να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα πέδησης, οπότε η πρώτη σου κίνηση θα είναι να λιπάνεις καλά όλο το σύστημα.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
28-01-13, 12:27 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #488
Συρματόσχοινα θέλουν old school γράσο. Ελάχιστο να μην μένει πάνω. Και γίνονται αεροδρόμιο....
-
28-01-13, 13:53 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #489
Εννοείς απλό γράσο ή προτείνεις κάποια μάρκα;
Η διαφορά πάντως είναι θεαματική. Δε φαντάζεστε πόσο μπορεί να αλλάξει η αίσθηση και η απόδοση των φρένων αν λιπανθούν σωστά. Οι τριβές μειώνουν σημαντικά την απόδοση των φρένων.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
28-01-13, 14:53 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #490
Rock N Roll Red Devil. To είχα πάρει από Chain. Δεν το βλέπω τώρα. Το είχε προσφορά. Ότι καλύτερο έχω δει σε γράσο....
-
28-01-13, 23:53 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #491
Στο τελευταίο freeday... έμεινε απο λάστιχο λίγο πριν το φράγμα του Μαραθώνα... αυτή τη φορά δεν πάτησα τίποτα... έφτασε στα λινά το πίσω λάστιχο και έσκασε η σαμπρέλα
Οπότε έκοψα τη βαλβίδα της σκασμένης σαμπρέλας, την αφησα μέσα στο λάστιχο και πέρασα τη καινούργια κάτω της... Με το σαντουιτς αυτό που δημιούργησα έβγαλα το υπόλοιπο freeday....
Οπότε είμαι για λάστιχα... τι λέτε για το Marathon Racer Evolution Line / Folding 35-622 (28 x 1.35, 700 x 35C) ?
Προορίζεται για trekking ποδήλατο ...
-
29-01-13, 00:07 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #492
Δηλαδή όπως είχε σκάσει και το δικό μου το αθάνατο. Πώς έφαγες το πέλμα; Με κωλιές ή σε καμιά λακούβα;
Αν κάνεις μόνο άσφαλτο, κοίτα σε πλάτος 32mm. Στο link που έδωσες αναφέρει λίγο μικρότερο λάστιχο 30mm (700x30C), το οποίο πιστεύω ότι είναι καλύτερο από το 35άρι (700x35C). Βέβαια πρόκειται για το Performance Wired, που δεν ξέρω αν είναι καλύτερο από το Evolution Line/Folding που κοιτάς. Φίλος μου με trekking άλλαξε πρόσφατα σε 40άρι λάστιχο, έβαλε 32mm και είναι ευχαριστημένος.
Όσο πιο λεπτό είναι το λάστιχο, τόσο μικρότερη τριβή κύλισης έχεις, καθώς και καλύτερη αεροδυναμική, αλλά χάνεις σε άνεση επειδή δουλεύει σε μεγαλύτερη πίεση.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 29-01-13 στις 00:13.
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
29-01-13, 00:53 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #493
Από κωλιές ελάχιστες .... φυσική φθορά υποθέτω .. γενικά αυτά τα Racing Ralph δεν είναι και πολύ αντοχής.... πανεύκολα σκασίματα και αρκετά γρήγορα φαγώθηκαν ~3000 km, ιδιαίτερα το πίσω...
Δυστυχώς η καλή σειρά είναι η Evolution Line/Folding γιαυτο και πάω σε αυτή ... αλλά δεν έχει μικρότερη διάσταση .... Κοίταγα και το kojak .... πολύ καραφλό αυτό ...
http://www.bike-components.de/produc...ltreifen-.htmlΤελευταία επεξεργασία από το μέλος leros2004 : 29-01-13 στις 12:37.
-
09-02-13, 21:58 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #494Spoiler:
1 χρόνο άντεξε ο καινούριος πίσω τροχός. Άρχισε πάλι το πίσω κέντρο να γυρνάει με τριβές, να χαλαρώνει και να κάνει θόρυβο, ακόμα κι όταν το έσφιγγα. Μίλησα με δύο φίλους ποδηλατάδες και αμφότεροι είπαν ότι είναι αναμενόμενο να κρατήσει μόλις 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα ένας φτηνός τροχός, ακόμα κι αν τον προσέχεις. Ο ένας μάλιστα μου βρήκε μεταχειρισμένους τροχούς αλουμινίου και τους πέρασε στο ποδήλατό μου, παρέα με μία κασέτα που του περίσσευε, εκτιμώντας ότι οι συγκεκριμένοι είναι πολύ καλύτεροι από φτηνούς καινούριους.
Γράφω για μία ακόμη φορά λοιπόν, ότι αν κάνεις κάμποσα χιλιόμετρα, δε γλιτώνεις τις φθορές, ειδικά αν χρησιμοποιείς εξαρτήματα χαμηλής ποιότητας. Γνωστοί μου που κάνουν αλματάκια και πάνε ενίοτε σε χώμα, έχουν δώσει εκατοντάδες ευρώ μόνο για να πάρουν ανθεκτικά κέντρα τροχών, παρόλο που είχαν εξ αρχής ποδήλατα με καλά περιφερειακά.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
09-02-13, 23:28 Απάντηση: Ποδηλάτες @ adslgr: Συντήρηση ποδηλάτου, τεχνικά θέματα και συμβουλές #495
Στις χθεσινές τρελές ανηφόρες τα έφτυσε ο τροχός ?
Παρόμοια Θέματα
-
Ποδηλάτες @ adslgr: Αγορά ποδηλάτου, εξοπλισμού και ρουχισμού
Από nm96027 στο φόρουμ The Meeting pointΜηνύματα: 3052Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-19, 10:41 -
Τεχνικά Θέματα για ADSL
Από kadronarxis στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 15-03-04, 14:09
Bookmarks