Ξανα-ανεβάζω το ίδιο θέμα καθώς υπήρχε πρόβλημα επειδή αναφερόμουνα με τα επώνυμα των κυριών της Πίτσος στο συγκεκριμένο. Καθώς βέβαια το υπέγραφα και εγώ επωνύμως δεν θεώρησα ότι ήταν πρόβλημα! Να με συγχωρείτε.
Anyway, να ευχαριστήσω τα παιδιά που απάντησαν στο προηγούμενο θέμα.
Και πάμε ξανά στην ιστορία μου:
Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη:
Όλα ξεκίνησαν πριν 8 χρόνια που δυστυχώς χάλασε το 25ετίας ψυγείο μάρκα "Μέκαψες" που μας συντρόφευε τόσο ωραία. Πήγαμε να αγοράσουμε νέο ψυγείο και μιας και οι εποχές άλλαξαν είπα να πάρουμε έναν εντυπωσιακό ψυγειοκαταψύκτη να μας μείνει κιόλας μερικά χρόνια! Λόγω επιμονής της μητέρας να υποστηρίξουμε τα Ελληνικά προϊόντα αρχίσαμε να κοιτάμε για ψυγειοκαταψύκτες Πίτσος. Καθώς άνηκαν στον ίδιο όμιλο με Siemens-Bosch θεώρησα πως θα ήταν καλά προϊόντα και το support τους θα ήταν καλό.
Δυστυχώς και στα 2 βγήκα ψευδής. Και εξηγούμαι:
Την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 άναψε το λαμπάκι Alarm στο ψυγείο και παρατήρησα ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει αρκετά και στην συντήρηση και στην κατάψυξη. Ταυτόχρονα ακουγόταν ένας έντονος θόρυβος από την πίσω και κάτω πλευρά του ψυγείου). Αμέσως κάλεσα την Πίτσος και παρόλο που ήταν 8 το απόγευμα (20:00) απάντησαν από το τηλεφωνικό κέντρο και το δηλώσαμε σαν βλάβη και μου είπαν ότι θα με καλέσει την επόμενη μέρα κάποιος από το τεχνικό τμήμα για να κανονίσουμε ραντεβού. Μέχρι στιγμής πολύ καλά αφού η ανταπόκριση της εταιρίας ήταν άμεση! Είχα ενθουσιαστεί η αλήθεια να λέγεται.
Αμέσως κοίταξα να δω τι θα κάνω με τα πράγματα που είχα στην κατάψυξη αφού το 1ο συρτάρι της κατάψυξης ήταν γεμάτο με κρέατα και ψάρια. Να είναι καλά οι ιδιοκτήτες του ψιλικατζίδικου κάτω από το σπίτι που μου άνοιξαν απλόχερα τους καταψύκτες τους να φιλοξενήσουν τα πράγματα μου όσο καιρό χρειαζόταν. Τα υπόλοιπα που είχα στα άλλα συρτάρια της κατάψυξης όπως και του ψυγείου μοιράστηκαν σε φίλους και γείτονες (και όλα ακόμα παραμένουν εκεί…)
Ξημερώνει η Παρασκευή 15 Ιουλίου και περιμένω με αγωνία τηλέφωνο από τους τεχνικούς. Μιας και έπρεπε να κανονίσω το πρόγραμμα της δουλειάς μου και είχε πάει ήδη 10:00 το πρωί είπα να τους καλέσω εγώ να δούμε πότε θα έρθουν. Η τηλεφωνήτρια βρήκε την καρτέλα μου σχεδόν αμέσως και έψαξε να βρει το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού με τεχνικό. Οι επόμενες λέξεις πάγωσαν το αίμα μου:
Pitsos: «Το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού για την περιοχή σας είναι την Τετάρτη 20 Ιουλίου»!!!
Εγώ: Ποια Τετάρτη καλή μου κυρία??? Τι θα κάνω τόσες μέρες χωρίς ψυγείο μέσα στο καλοκαίρι????
Pitsos: Λυπάμαι αλλά δεν μου δίνει το σύστημα νωρίτερα ημερομηνία. (αυτό το άτιμο το σύστημα φταίει μια ζωή….)
Εγώ: Καλά κλείσε το για Τετάρτη αν και θα ψάξω και ιδιώτη ψυκτικό μήπως έρθει πιο γρήγορα!
Προσπαθώ να βρω εν τω μεταξύ κάποιον ιδιώτη ψυκτικό στην περιοχή μου (σ.σ. Μαρούσι μένω, όχι κάπου απομακρυσμένα από την Αθήνα) αλλά σα να με είχε φτύσει ο επίτιμος δεν έβρισκα κανέναν! Ένας που το σήκωσε μου πρότεινε να κάνω μια πατροπαράδοτη απόψυξη μήπως και έχει πάγο στις σωληνώσεις του. Έτσι και έκανα χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Πέρασαν οι μέρες με ένα ψυγείο να υπολειτουργεί (συντήρηση στους 15 βαθμούς κελσίου και κατάψυξη στους 2 βαθμούς). Έφτασε η πολυπόθητη Τετάρτη 20 Ιουλίου και ήρθε ο «τεχνικός» της Πίτσος. Άνοιξε αμέσως την πλάτη της κατάψυξης (από μέσα) και σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα μου λέει
Τεχνικός: Θέλεις υγρά και φίλτρα, θα το δώσω για να έρθει ο τεχνικός.
Εγώ: Τι εννοείς θα το δώσεις να έρθει ο τεχνικός? Εσύ τι είσαι?
Τεχνικός: Εγώ κάνω την διάγνωση, άλλος θα έρθει να το φτιάξει
Εγώ: Και πότε θα έρθει ο κανονικός τεχνικός?
Τεχνικός: Θα πάρουμε τώρα τηλέφωνο το κέντρο να μας πει
Εγώ: Πόσο θα κοστίσει το όλο θέμα?
Τεχνικός: Μαζί με την αμοιβή μου θα πάει στα 180€
Εγώ: Ποια αμοιβή σου? Γιατί τι έκανες????
Τεχνικός: Χρεώνεται η επίσκεψη 30€, αυτά θα τα δώσεις είτε σε εμένα είτε στον τεχνικό που θα έρθει να στο φτιάξει. Αλλά πρέπει να τα δώσεις σε εμένα.
Να μην τα πολυλογώ κανόνισα να μου αφαιρεθούν τα 30€ από το ολικό κόστος οπότε θα κατέβαινε στα 150€ συνολικά.
Εν τω μεταξύ παίρνει τηλέφωνο στο κέντρο για να κανονίσει ραντεβού με τον νέο τεχνικό (τον κανονικό αυτή τη φορά). Επειδή δεν υπήρχε ένα ανταλλακτικό μου κλείσαμε ραντεβού για την Δευτέρα 25 Ιουλίου. (αλήθεια τι ανταλλακτικό άραγε να περιμένουμε??? Τα φίλτρα? Ή τα υγρά?). Τέλος πάντων έρχεται η Δευτέρα και μαζί και αυτή ο κανονικός τεχνικός. Κοιτάζει το ψυγείο, ανοίγει πλάτες ιστορίες, βγάζει κάτι μαραφέτια να μετρήσει κάτι και ανοίγει το στόμα του:
Τεχνικός2: Δυστυχώς φίλε μου δεν θα ξεμπερδέψεις εύκολα. Είναι τρύπιο το στοιχείο του ψυγείου και έχει διαροή
Εγώ: huh??? Υγρά….???....φίλτρα??....όχι????
Τεχνικός2: Ναι ναι είναι τρύπιο το στοιχείο, κοίτα εδώ:
Εγώ: Μα ο άλλος που το κοίταξε 1 λεπτό είπε ότι θέλω υγρά και φίλτρα (και λάδια και βαλβολίνες…)
Τεχνικός2: έχεις δίκιο. Ο άλλος δεν είναι κανονικός ψυκτικός, είναι για τις ελαφριές διαγνώσεις μόνο. Εγώ είμαι ο κανονικός ψυκτικός.
Εγώ: μααααα………τώρα? Τι κάνουμε???
Τεχνικός2: Να καλέσω το κέντρο να μας πει αν υπάρχει ανταλλακτικό….
Εγώ: Γιατί παίζει να μην υπάρχει ανταλλακτικό?
Τεχνικός2 (μετά το τηλέφωνο): Δυστυχώς η Πίτσος δεν φέρνει το συγκεκριμένο ανταλλακτικό καθώς είναι πολύ μεγάλο το κόστος του. Θα σε καλέσουν αύριο να σου κάνουν προσφορά έκπτωσης για αγορά καινούργιου…..
Και κάπως έτσι βρέθηκα με ένα ψυγείο μόλις 8 ετών, με τρύπιο στοιχείο χωρίς δυνατότητα επισκευής να περιμένω να μου πουν το ποσοστό έκπτωσης για αγορά καινούργιου!
Την επόμενη μέρα επικοινωνώ εγώ με τον κ. JohnDoe1 (21042*****) που είναι ο υπεύθυνος για τις αντικαταστάσεις σε αντίστοιχες περιπτώσεις:
Εγώ: Καλημέρα σας ονομάζομαι ΠελάτηςΠουΕχειΠληρωσει έχω έναν ψυγειοκαταψύκτη Πίτσος που χάλασε και ο τεχνικός μου είπε ότι θα μιλήσουμε μαζί για να μου προσφέρετε ένα ποσοστό έκπτωσης.
JohnDoe1: Μισό λεπτό να βρω την καρτέλα σας, ναι μάλιστα σας βρήκα. Το ποσοστό που σας αντιστοιχεί είναι 25%
Εγώ: 25%? Μόνο? Καινούργιος ψυγειοκαταψύκτης και μου δίνεται μόνο 25%? Δεν μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο?
JohnDoe1: Αυτό είναι το ποσοστό από την εταιρία που δίνεται. Αν το θέλετε το παίρνετε.
Εγώ: ΟΚ. Πείτε μου ποια είναι η διαδικασία για την νέα αγορά. Αγοράζω εγώ ένα ψυγείο από το κατάστημα και μου δίνετε κάποον κωδικό για την έκπτωση?
JohnDoe1: Όχι όχι, πρέπει να το αγοράσετε από εμάς το ψυγείο. Στις τιμές καταλόγου.
Εγώ: Πείτε μου σας παρακαλώ το Pitsos PKNB46AW20 που είναι στις ίδιες διαστάσεις με το δικό μου πλέον χαλασμένο πόσο κοστίζει?
JohnDoe1: Η τιμή καταλόγου είναι στα 860, με την έκπτωση θα πάει στα 644€
Εγώ: Το συγκεκριμένο το βρίσκω στην αγορά στα 640 από άλλο κατάστημα χωρίς καμία έκπτωση!
JohnDoe1: Τι να σας πω. Αυτό το ποσοστό μας δίνει η εταιρία αυτό σας λέω. Εξάλλου μην κάνετε έτσι, το ψυγείο σας είναι αρκετά παλιό.
Εγώ: Παλιό???? Ψυγείο 8 ετών θεωρείται παλιό????
JohnDoe1: Εμ τι θεωρείται?
Εγώ: Όχι πάντως παλιό! Εγώ θα το έλεγα πάνω στο άνθος της ηλικίας του! Το προηγούμενο μου που ήταν 25 ετών θα το χαρακτήριζα παλιό! Δηλαδή εσείς αλλάζετε ψυγείο κάθε 8 χρόνια θέλετε να μου πείτε?? Θα ήθελα να μιλήσω με κάποιον που να μπορεί να με βοηθήσει περισσότερο
JohnDoe1: Τότε καλέστε τον κο JohnDoe2 στο 21042*****
Προσπαθώ να καλέσω τον κ. JohnDoe2 στο παραπάνω τηλέφωνο αλλά μου έβγαινε συνέχεια fax. Είτε καταλάθος είτε επίτηδες μου είχε δώσει το κεντρικό fax ο κος JohnDoe1.
Αφού κάλεσα το κέντρο έμαθα το κανονικό τηλέφωνο του κ. JohnDoe2. Το καλώ και αφού τον ενημέρωσα για όλη την ιστορία μου φτάνουμε στην παρακάτω συζήτηση. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να αναφέρω ότι ο κος JohnDoe2ς ήταν πολύ πιο ευγενικός και συζητήσιμος από ότι ο κος JohnDoe1.
Εγώ: Με την έκπτωση που δίνετε από την Πίτσος το ψυγείο που με ενδιαφέρει μου βγαίνει πιο ακριβό από ότι να το αγοράσω μόνος από άλλο κατάστημα! Το θεωρείτε λογικό το συγκεκριμένο?
JohnDoe2: Τι να σας πω, αν κάποιο eshop επιθυμεί να πουλάει χωρίς να έχει κέρδος τότε είναι δικό του θέμα. Δυστυχώς οι οδηγίες είναι από την εταιρία και δεν μπορούμε να παρέμβουμε
Εγώ: Δηλαδή πιστεύτε ότι θα πούλαγε ποτέ κάποιος κάτι χωρίς να έχει κέρδος??? Ποιος το κάνει αυτό. Θα ήθελα να κάνουμε αίτημα για παραπάνω έκπτωση.
JohnDoe2: Θα πρέπει να μιλήσετε με τον κ. JohnDoe1 για το συγκεκριμένο.
Εγώ: Συγνώμη εσείς δεν είστε ο προϊστάμενος/διευθυντής ανώτερος του κ. JohnDoe1?
JohnDoe2: Όχι βέβαια. Εγώ είμαι από το τεχνικό τμήμα. Με τις αντικαταστάσεις ασχολείται μόνο ο κος. JohnDoe1.
Ουσιαστικά ο κος JohnDoe1 επειδή βαρέθηκε να μου μιλάει με έστειλε σε έναν άλλο συνάδελφο του. Χωρίς να έχει καμία ευθύνη ο κος JohnDoe2 για να βγάλουμε άκρη. Προσπάθησα να επικοινωνήσω ξανά με τον κ. JohnDoe1 αλλά η γραμμή του είτε μίλαγε είτε δεν το σήκωνε.
Συμπέρασμα: Εδώ και 16 ημέρες είμαι χωρίς ψυγείο, τα πράγματα μου είναι μοιρασμένα στην γειτονιά. Ένας ψυγειοκαταψύκτης 8 ετών έχει τρύπιο στοιχείο, ανταλλακτικό δεν φέρνει η κατασκευάστρια εταιρία, προσφέρουν έκπτωση 25% στις τιμές καταλόγου που είναι στα ύψη και υποχρεώνουν τον αγοραστή να το αγοράσει μόνο από αυτούς. Σε περίπτωση που δεν είσαι ευχαριστημένος από την προσφορά τους, η απάντηση του είναι «αυτό σας προσφέρουμε, αν σας αρέσει το παίρνετε, αν όχι δεν μας ενδιαφέρει» και φροντίζουν να σε στείλουν σε άλλους συναδέλφους τους, όχι ανωτέρους τους έτσι ώστε να βαρεθείς και να σταματήσεις να τους πρήζεις. Ένα ψυγείο 8 ετών θεωρείται πολύ παλιό. Δηλαδή κάθε 8 χρόνια πρέπει να πληρώνουμε 900€ για νέο ψυγειοκαταψύκτη (τόσο είχα κοστίσει το 2003 το συγκεκριμένο μοντέλο).
Προσοχή: Δεν είμαι δυσαρεστημένος από την ποιότητα του ψυγείου. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τα μηχανήματα μπορεί να χαλάσουν πολύ εύκολα και ότι αυτά είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είμαι όμως πολύ δυσαρεστημένος από την αντιμετώπιση της Πίτσος στο service. Θα μπορούσαν να μου στείλουν αμέσως έναν σωστό τεχνικό και όχι έναν γιαλατζί να μου πει ότι δεν φτιάχνεται να να είχα νέο ψυγείο από την 1η εβδομάδα κιόλας και όχι να είμαι 16 μέρες μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ψυγείο. Να μην αναφέρω τα χρήματα που έχω ξοδέψει σε πάγους για να έχω κρύο νερό και σε φαγητό από έξω καθώς δεν μπορώ να έχω τα τρόφιμα μου για να μαγειρέυω με την ησυχία μου (δεν έχω την πολυτέλεια χρόνου να πηγαίνω στο super market κάθε ημέρα). Τα παραπάνω τα γράφω όχι για να διεκδικήσω κάτι καθώς η εταιρία Pitsos-Bosch-Siemens έχει τελειώσει για εμένα και ήδη έχω παραγγείλει άλλο ψυγείο, φυσικά άλλης εταιρίας. Τα αναφέρω μόνο και μόνο για να γνωρίσει ο κόσμος πως αντιμετωπίζουν οι κύριοι στην Πίτσος τις χαλασμένες συσκευές.
Καλή ημέρα σε όλους και μακριά από εμάς άλλα τέτοια σκηνικά
ΠελάτηςΠουΕχειΠληρωσει
ένας δυσαρεστημένος πελάτης της Πίτσος.
Εμφάνιση 1-15 από 45
-
01-08-11, 20:35 Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #1
-
01-08-11, 20:41 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #2
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.593
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Να υποθέσω πως το service το έχει 3η εταιρία ?
Σε όλους μας έχουν τύχει ανάλογες περιπτώσεις με μόνη λύση το πέταμα/ανακύκλωση και αγορά καινούριας συσκευής μιας και η επισκευή στοιχίζει όσο η νέα.
Εγώ πλέον είμαι ψιλιασμένος και επειδή κατανοώ κάποια βασικά τεχνικά πράγματα δεν μπαίνω καν στον κόπο να καλέσω service.We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
01-08-11, 20:41 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #3
- Εγγραφή
- 06-06-2006
- Μηνύματα
- 5.607
- Downloads
- 92
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 14/1 | 8/1
- ISP
- Wind | Cyta
- Router
- Fritz 7170 |NetfasterIAD2
δεν χρειαζεται να το ξαναποσταρεις
ζητα απο καποιον mod να σβησει τα προσωπικα στοιχεια
-
01-08-11, 21:02 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #4
Μου ήρθε μήνυμα από τους διαχειριστές ότι διαγράφτηκε το θέμα. Και έχω την εντύπωση ότι δεν το βλέπω και στην λίστα. Εκτός και αν έχασα το φως μου από την ταλαιπωρία χωρίς παγωμένο νερό!!! :P
Το service το έχει η ίδια η Πίτσος-Siemens-Bosch και συνεργάζεται με διάφορους τεχνικούς ανά περιοχές οι οποίοι κάθε πρωί πηγάινουν στα κεντρικά για να τους αναθέσουν τις δουλειές.
Δυστυχώς στο κομμάτι των λευκών συσκευών έχω μαύρα μεσάνυχτα (!!!) και αναγκάζομαι να υποχρεώνομαι στον κέθε τεχνικό. Εν τω μεταξύ έφερα και άλλον ένα ψυκτικό και μου είπε ακριβώς το ίδιο, και ότι θα έπρεπε να πάρει το ανταλλακτικό από την Πίτσος. Οπότε το ίδιο και το αυτό.
Πάντως από την στιγμή που έλαβα τέτοια αντιμετώπιση από τον "υπεύθυνο" των αντικαταστάσεων άρχισα να κοιτάω αμέσως για νέο ψυγείο, και ευτυχώς πέτυχα καλή προσφορά σε ένα κατάστημα και το περιμένω να μου έρθει Τεταρτη. Φυσικα και όχι κάποια από τις μάρκες Pitsos-Bosch-Siemems....
-
01-08-11, 21:05 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #5
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.593
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Καλά έκανες που πήγες αλλού, ίσως να σκεφτείς να κάνεις μια έγγραφη καταγγελία στον συνήγορο του Καταναλωτή.
We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
02-08-11, 17:10 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #6
Θα πω αυτο που εχω πει και αλλου. Δυστυχως τα τελευταια χρονια ολες οι εταιρειες αντιμετωπιζουν τις ηλεκτρικες συσκευες σαν καταναλωτικα αγαθα και οχι διαρκη. Πρακτικα τις θεωρουν αναλωσιμες και μετα το περας της 2ετους (στην καλυτερη περιπτωση) εγγυησης τις θεωρουν παλιες και αν χαλασουν, εντελως τυχαια το κοστος επισκευης τους ειναι δυσαναλογο της αρχικης αξιας αγορας και της τρεχουσας αξιας μιας νεοτερης συσκευης ιδιων χαρακτηριστικων/προδιαγραφων.
Αν πχ η συσκευη ειχε αγοραστει πριν 3 χρονια 500 ευρω και χαλασει μετα τον 3ο χρονο, το κοστος επισκευης της ειναι 200-250+ ευρω τη στιγμη που το κοστος αγορας μιας καινουριας ιδιων δυνατοτητων ειναι πλεον στα 450-400 ευρω (και εχεις εξαρχης 2ετη εγγυηση).
Δυστυχως δεν θα βρεις το δικιο σου σε οποια αρχη και αν αποτανθεις. Θα ισχυριστουν και ορθα οτι το ανταλλακτικο που χρειαζεται κανει πχ 500 ευρω (επιπλεον το κοστος για φιλτρα,υγρα και τα εργατικα) ενω ενα καινουριο με την προσφορα εκπτωσης που σου κανουν βγαινει 644 (φθηνοτερα δλδ απο ολη την βαβουρα). Αρα θα σου πουν αν θες εμεις δεν εχουμε προβλημα, πληρωσε 600-700 ευρω να σου φτιαξουμε το παλιο αφου δεν θες με 640 το καινουριο.
-
02-08-11, 17:28 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #7
-
02-08-11, 20:52 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #8
To be completely honest, το συγκεκριμένο άρθρο/αναφορά/post δεν το έγραψα για να βρω το δίκιο μου ή να με αποζημιώσει η Πίτσος. Έχω προβεί ήδη σε αγορά νέου ψυγείου, φυσικά άλλης μάρκας εκτός του ομίλου που ανήκει η Πίτσος.
Σκοπός μου είναι απλά να ενημερώσω τον κόσμο για την νοοτροπία του service της Pitsos.
Αν και τυπικά έχουν φύγει κάτι email σε ΙΝΚΑ κλπ.....
-
03-08-11, 19:08 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #9
Το εγραψα και στο θεμα που σβηστηκε. Οσο ποιο γρηγορα κλεισουν ολοι αυτοι, τοσο το καλυτερο για τους καταναλωτες.
Σαφως και δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα η επιχειρηση, αλλα το να σεβεται τον πελατη της που μη γνωριζοντας, αγοραζει προιον με ημ/νια ληξης, ισα ισα της δινει και κυρος μελλοντικα.
Θα επρεπε να τα προσεχουν αυτα και να φροντιζουν να δινουν λυσεις.
Κι αυτο διοτι ο χαζος θα κοιταξει να στα παρει μια φορα, αλλα ο εξυπνος σε συνεχη βαση.less than 20Hz
-2dB right 0dB left
-
03-08-11, 19:58 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #10ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
03-08-11, 20:13 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #11
Να δεις τί βάσανο θα τους είναι, κι όταν δεν θα ξαναπατήσει πελάτης σ' αυτούς τους αγιογδύτες.
Τότε να δεις πόσο "stock" θα τους μείνει, και πόσο "ληγμένο" θα γίνει.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος WAntilles : 03-08-11 στις 22:39.
-
03-08-11, 20:44 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #12
Γι αυτο γραφω, ας κλεισουν γρηγορα να μη βασανιζονται κι εκεινοι και οποιος ατυχος συνεργαζεται μαζι τους. Αφου ειναι τοσο δυσκολο να εχουν 100 προβληματικους πελατες ευχαριστημενους, ας κανουν το ευκολο του να τους εχουν δυσαρεστημενους σε 5-10 χρονια που θα σκεφτουν να αγορασουν απο αλλον την οποια συσκευη.
Οσο υπαρχει κοσμος και ζηταει, τοσο βγαινουν καινουρια προιοντα. Και τοσο το στοκ θα ειναι ανυπαρκτο.
Ετσι παει μαν, οτι προσφερεις θα παρεις.
Τελος, ο ποιοτικος ελεγχος ειναι επιβεβλημενος και το μεγεθος του στοκ προβλημα της καθε αποθηκης.less than 20Hz
-2dB right 0dB left
-
03-08-11, 21:35 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #13
Μια παρατηρηση: εκτος απο την διαρκεια της εγγυησης, στις υποχρεωσεις του κατασκευαστη διαρκων καταναλωτικων αγαθων συμπεριλαμβανεται και η παραμετρος "πιθανη διαρκεια ζωης". Λεει λοιπον ο νομοθετης:
Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.
Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης. Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του
Γιατι ειναι σαφες οτι αν θεωρουν για πεταμα τα προϊοντα τους στην 8ετια εχουν προβλημα και μεγαλο μαλιστα, και καλο θα ηταν να το ξερουν αυτο οι υποψηφιοι αγοραστες.
(πηγη)
-
03-08-11, 22:06 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #14
Ο αναμενομενος χρονος ζωης συνηθως ειναι τα 2 (δυο) χρονια και σε πολλες περιπτωσεις και πολυ μικροτερος-νεα μοντελα...Τωρα το γιατι θα επρεπε να στοκαρουν 50 χρονια για την οποιαδηποτε συσκευη ΔΕΝ χαλασει μονο εσεις μπορειτε να το αντιληφθητε..
ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
03-08-11, 22:09 Απάντηση: Ψυγείο Πίτσος και αντιμετώπιση προς τον Πελάτη #15
Παρόμοια Θέματα
-
OTE: Προσφορά Double-Play από τον ΟΤΕ με 300 λεπτά προς σταθερά και κινητά και 43.90€/μήνα
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 65Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-10, 23:28 -
Αλλαγή κύκλου τιμολόγησης χωρίς ενημέρωση του πελάτη (σχετικά με κλήσεις προς κινητά)
Από jim250781 στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 11-10-09, 11:33 -
η wind ακούει τον πελάτη
Από zeta στο φόρουμ Σταθερή & Κινητή ΤηλεφωνίαΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 08-03-08, 16:12
Bookmarks