Γεια σας!
Είμαι κάτοχος του εν λόγω Laptop:TOSHIBA SATELLITE A350D-20K από τον Ιούλιο του 2009,η αγορά του οποίου πραγματοποιήθηκε από το E-shop (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.905345).
Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα,με την ενεργοποίηση του υπολογιστή και αφού φορτώσουν τα Windows μετά από χρονικό διάστημα 5 λεπτών εως (μέγιστο) 40 λεπτών εμφανίζονται κάθετες γραμμές κατά μήκος της οθόνης,ενώ το χρώμα της εικόνας που απεικονίζει η οθόνη μεταβάλλεται συνεχώς και μετά από λίγα λεπτά απλά μαυρίζει εντελώς η οθόνη.
Να επισημάνω οτι με το που κάνουν την εμφάνιση τους οι γραμμές,ο υπολογιστής "κολλάει" και ο μόνος τρόπος απενεργοποίησής του είναι η παρατεταμένη πίεση του πλήκτρου ενεργοποίησης/απενεργοποίησης.
Σε περίπτωση που ενεργοποιήσω ξανά τον υπολογιστή,μετά από αυτή τη διαδικασία,σύνηθως δεν προλαβαίνει να φορτώσει καν τα windows και ενώ "boot-αρει" "κολλάει" εκ νέου.
Η μόνη δοκιμή που έχω κάνει μέχρι στιγμής είναι η εξής:αφαίρεσα τον σκληρό δίσκο,ενεργοποίησα τον υπολογιστή και ενώ ήταν στο bios ξεκίνησε και πάλι η εμφάνιση των γραμμών...
Να τονίσω οτι η χρήση του υπόλογιστή έχει γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και ευλάβεια και κατά κύριο λόγο χρησιμοποιείται για browsing,διαχείριση αρχείων microsoft office και αναπαραγωγή .mkv ταινιών.
Επίσης να προσθέσω (δεν ξέρω αν έχει σημασία..) οτι εδώ και 3 μήνες το laptop είναι συνεχώς συνδεδεμένο μέσω HDMI με μεγαλύτερη LCD-TV.
Παρακάτω επισυνάπτω φωτογραφίες και video.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,οποιαδήποτε γνώμη είναι καλοδεχούμενη!
Φωτογραφίες:
video:
http://www.mediafire.com/?tlyw2qci1t2led2
http://www.mediafire.com/?75v7m1781g9cofy
Εμφάνιση 1-15 από 18
-
27-02-12, 21:18 Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yzfr6 : 27-02-12 στις 22:21.
-
27-02-12, 21:31 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #2
οταν ειναι συνδεμενο σε αλλη οθονη δείχνει πάλι γραμμές
-
27-02-12, 21:41 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #3
Χμ...αυτό δεν το δοκίμασα.
Θα κάνω και αυτή τη δοκιμή και βλέπουμε.
-
04-03-12, 18:08 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #4
Επανέρχομαι μετά από τις δοκιμές.
Λοιπόν,συνέδεσα το Laptop μέσω HDMI με LCD-TV,δυστυχώς και πάλι παρουσιάζει πρόβλημα,αυτή τη φορά δεν εμφανίζονται οι κάθετες γραμμές απλά μαυρίζει εντελώς η οθόνη,ενώ αν ενεργοποιήσω το Laptop χωρίς σύνδεση στην LCD-TV εμφανίζονται ξανά οι κάθετες γραμμές.
Να προσθέσω μια σημαντική λεπτομέρεια,διαπίστωσα οτι ενώ "boot-αρει" το Laptop εμφανίζεται το εξής μήνυμα:
PXE-E61: Media test failure,check cable
PXE-MOF: Exiting PXE ROM.
-
04-03-12, 18:42 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #5
το τελευταίο που λες δεν έχει να κάνει με το πρόβλημα που έχεις...
δεν είναι η οθόνη μάλλον κάρτα γραφικών οπότε μητρική... δύσκολα τα πράγματα... πάρε τηλ ideal και ρώτα για έλεγχο πόσα θέλουν...
-
04-03-12, 21:26 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #6
Διάβασε αυτό ....................
http://www.computerhope.com/issues/ch000706.htm
-
22-03-12, 18:36 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #7
Καλησπέρα,επανέρχομαι μετά από νέες εξελίξεις..
Άφησα το Laptop στην Ideal,με ενημέρωσαν οτι έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών
(ATI Mobility Radeon HD3650) και μου ζήτησαν 320€ για αντικατάσταση (250€ η κάρτα γραφικών και 70€ η εργασία,ΕΛΕΟΣ!!!) εναλλακτικά 150€ για επισκευή.
Και στις δυο περιπτώσεις θα δωθεί εγγύηση 6 μηνών.Να τονίσω οτι θα τους πληρώσω 30€ για την διάγνωση που έκαναν.
Συνεπώς προσανατολίζομαι στην αγορά νέας κάρτας από το εμπόριο και την εγκατάσταση θα την κάνω μόνος μου.
[Mε την προϋπόθεση οτι η διαδικασία αντικατάστασης είναι απλή/δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις - η μόνη εμπειρία που έχω είναι η αλλαγή GPU σε Desktop].
Γνωρίζει κάποιος αν είναι δύσκολη η αντικατάσταση και αν υπάρχουν άλλες κάρτες γραφικών που να είναι συμβατές με το Laptop μου (TOSHIBA SATELLITE A350D-20K).
Επίσης αν κάποιος έχει να μου προτείνει και κάποιο κατάστημα (εντός-εκτός συνόρων,διότι η έρευνα αγοράς μέχρι στιγμής δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική)
-
22-03-12, 19:14 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #8
-
24-03-12, 00:57 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #9
-
11-04-12, 14:01 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #10
Επανέρχομαι μετά από νέες εξελίξεις..
Άνοιξα το Laptop,με παίδεψε λίγο αλλά τα κατάφερα τελικά.Του έκανα ένα καλό καθάρισμα καθώς είχε πιάσει αρκετή σκόνη κυρίως το ανεμιστηράκι και τώρα δουλεύει και πάλι φυσιολογικά για 3η δοκιμαστική μέρα(βέβαια ελπίζω να μην αρχίσει ξανά τα προβλήματα...!!!)
Από την κάτω πλευρά της μητρικής βρίσκεται ο επεξεργαστής καθώς και η GPU που αν κατάλαβα καλά δεν είναι ενσωματωμένη με την μητρική (έτσι πιστεύω τουλάχιστον,δείτε και τις φωτογραφίες και πείτε μου τη γνώμη σας..).Το μόνο που με προβληματίζει είναι οτι δεν βλέπω πουθενά να αναγράφεται έστω η μάρκα της GPU.
Με την ευκαιρία να συμπληρώσω και τα εξής:
Απο την προσωπική μου εμπειρία η συμπεριφορά της ideal ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ (διαβάστε παρακάτω και θα καταλάβετε...)
Μια μέρα μετά την παράδοση του υπολογιστή,μου τηλεφώνησε ο τεχνικός λέγοντας μου οτι έχει πρόβλημα η κάρτα γραφικών.Τον ρώτησα ποια κάρτα γραφικών έχει ο υπολογιστής και μου είπε την ATI Mobility Radeon HD3470 και με ενημέρωσε για το κόστος επισκευής(150€) ή αντικατάστασης της κάρτας(320€).Μετά από τα “ευχάριστα” αυτά νέα του είπα οτι θα κάλεσω την επόμενη μέρα για να τους ενημερώσω για την απόφαση μου.
Στη συνέχεια συνειδητοποίησα οτι η GPU του Laptop μου είναι η ATI Mobility Radeon HD3650,οπότε άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως με την αγορά του laptop δεν ήταν τοποθετημένη η GPU που αναγραφόταν όταν το αγόρασα και να ζητήσω το λόγο από το κατάστημα που το αγόρασα.
Τελικά καλώ την επόμενη μέρα στην ideal με την προοπτική να μάθω εν τέλει ποια GPU έχει ο υπολογιστής μου, μιλάω με τηλεφωνικό τους κέντρο και ζητώ να με συνδέσουν με τον τεχνικό για να με εξυπηρετήσει και μου λεει ευγενικά ο κύριος οτι δεν γίνεται να με συνδέσει γιατί διακόπτουμε τη δουλειά των τεχνικών οπότε ενημέρωσα αναγκαστικά τον εν λόγω κύριο για το ερώτημα μου και αυτός με την σειρά του θα το προωθούσε στον τεχνικό.Τον ρωτάω λοιπόν,θέλω να μάθω ποια GPU έχει ο υπολογιστής μου και μου απαντάει: “δεν μπορώ να σας δώσω αυτή την πληροφορία”,ρωτάω για ποιο λόγο και λαμβάνω την εξής ειλικρινή απάντηση: “δεν γίνεται να σας ενημερώσω,διοτί μπορεί να προμηθευτείτε την GPU από άλλο κατάστημα” και του λεω,προφανώς αυτό θέλω να κάνω από την στιγμή που μου ζητάτε 250€ για την κάρτα γραφικών και 70€ για την τοποθέτηση και στη συνέχεια του λεω οτι στη χθεσινή συνομιλία με τον τεχνικό με ενημέρωσε για το μοντέλο της GPU απλά μου ανέφερε άλλο μοντέλο από αυτό που θα έπρεπε να έχει.Επίσης τον έκραξα για την πολιτική της ideal απέναντι μου-σε ένα πελάτη της,για μια τόσο απλή ερώτηση.
Μετά από λίγο με κάλεσε ο τεχνικός,με ενημέρωσε πως τελικά η GPU είναι ATI Mobility Radeon HD3650,τον ρωτησα λοιπόν πώς έγινε αυτή η λάθός ενημέρωση την στιγμή που μια χαρακτηριστική διαφορά που έχει η μια GPU από την άλλη είναι η μνήμη της(512Mb/256Mb) διαπίστωση που γίνεται δια γυμνού οφθαλμού(έτσι πίστευα τουλάχιστον..) και με ενημερώσε οτι δεν άνοιξαν ΠΟΤΕ το laptop,παραμόνο το ενεργοποίησαν είδαν τα αποτελέσματα που είχα δει κι εγω απ το σπίτι μου και έβγαλαν το συμπεράσμα οτι είναι η κάρτα γραφικών.
Ύστερα απ’όλα αυτά τους ενημέρωσα οτι θα περάσω την επόμενη μέρα να παραλάβω τον υπόλογιστή μου.
Φτάνω λοιπόν στην ideal και ενώ τους παρέδωσα τον υπολογιστή μου άθικτο-χωρίς οποιοδήποτε σημάδι,τον παρέλαβα με αρκετές γρατζουνιές.Όταν ζήτησα το λόγο από την “υπεύθυνη” που παρέλαβα τον υπολογιστή,μου είπε “με την παραλαβή του υπολογιστή σας δεν υπάρχει κάποια αναφορά οτι δεν έχει γρατζουνιές οπότε δεν μπορώ να σας κάνω κάτι” ΈΛΕΟΣ & ΉΜΑΡΤΟΝ δηλαδή...
Αυτό που με πείραξε περισσότερο απ’όλα είναι οτι υποτίθεται πως με τα 30€ που παίρνουν για τον έλεγχο αν υπάρχει κάποια βλάβη εως 30€ θα επιδιορθωθεί.Στην δική μου περίπτωση μου πήραν 30€ απλώς για να μου γρατζουνίσουν τον υπόλογιστή (εξωτερικά πάντα...μέσα δεν το άνοιξαν ούτε για αστείο...) και τελικά έκανα τη δουλειά μου μόνος μου και δωρεάν...Το μόνο για το οποίο μετάνιωσα είναι για τα 30€ που πέταξα..
-
11-04-12, 15:10 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #11
Αμέσως μήνυμα στη μαμά-Toshiba, να πληροφορηθούν για το καλό ελληνικό service.
-
11-04-12, 21:06 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #12
εννοείται πως πρέπει να τους ξεμπροστιάσεις
-
19-07-12, 12:12 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #13
-
20-07-12, 11:45 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #14
-
21-07-12, 14:44 Απάντηση: Πρόβλημα σε οθόνη Laptop Toshiba #15
Απλά το άνοιξα και το καθάρισα (όπως βλέπεις και στις παραπάνω φωτογραφίες).
Δυστυχώς όμως δεν λύθηκε το πρόβλημα.Λειτούργησε για κάποιες μέρες κανονικά και μετά ξεκίνησαν τα γνωστα προβλήματα.
Εγώ αυτό που σκοπεύω να κάνω είναι να δοκιμάσω κάρτες γραφικών από άλλα Laptop και βλέπουμε.
Πάντως αν επιχειρήσεις να ανοίξεις το Laptop δες πρώτα ένα οδηγό στο youtube γιατί την πρώτη φορά μπορεί να σε δυσκολέψει.
Εσύ ποιο μοντέλο έχεις και μετά από πόσο διάστημα μετά την αγορά του σου παρουσίασε το πρόβλημα?
Παρόμοια Θέματα
-
πρόβλημα με οθόνη toshiba
Από ela002 στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 23-04-10, 13:03 -
LAPTOP-TOSHIBA-ΟΘΟΝΗ ΓΙΟΚ.
Από PILALAS στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 16-12-09, 03:52 -
Toshiba satellite A300-17s T8100 προβλημα με οθονη
Από doubleds στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 19-10-09, 22:41 -
ερωτηση για οθονη laptop toshiba
Από Athens1908 στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 20-05-09, 17:42 -
προβλημα με οθονη , toshiba
Από ela002 στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-08, 20:25
Bookmarks