Έχουμε για το μετρό, για το τραμ, ας ανοίξουμε κι ένα "νήμα" για τον προαστιακό.
Ξεκινώ με δύο απορίες:
Από τη μία το εισιτήριο στα (πολλά, όπως είπαμε) 8 ευρώ, από την άλλη για 3(τρείς!) ημέρες δωρεάν. Αυτό πώς εξηγείται;
Το πιο σημαντικό είναι όμως, ότι υπάρχουν και ντιζελοκίνητα τραίνα. Δηζελάμαξες, που έλεγαν παλιότερα, κάτι σαν τα ωτομοτρίς για όσους θυμούνται-πρόλαβαν τη λέξη. Προς τι λοιπόν τα καλώδια ρεύματος και φυσικά το αντίστοιχο έξοδο; Ξέρει κάποιος περισσότερα;
Εμφάνιση 1-15 από 130
Θέμα: Προαστιακός σιδηρόδρομος
-
31-07-04, 01:15 Προαστιακός σιδηρόδρομος #1Lupus pilum mutat, non mentem
-
31-07-04, 01:16 #2
δεν ειμαι ενημερωμενος, αλλα αν εχουν εγκαταστησει κατι που δεν χρησιμοποιουν τωρα θα ειναι για μελλοντικη αναβαθμιση.
-
31-07-04, 03:16 #3
Το δικτυο προς Πελοπονησο εχει μετρικη γραμμη.
Το αρχικο σχεδιο ηταν η υποδομη για κανονικη αλλα με επιδομη μετρικης και με στρωτηρες με θεση για μετρικη.
Τελικα δειχνουν να περνανε κανονικη γραμμη μεχρι την Ελευσινα τουλαχιστον.
Προς τα πανω τωρα που ολη η γραμμη ειναι κανονικη η ηλεκτροκινηση αρχισε σαν σχεδιο μαζι με την παρακαμψη Τιθορεας-Δομοκου.
Μετα απο την διπλη αποτυχια κατασκευης των σηραγγων αναβαθμιστηκε το υπαρχον δικτυο του βουνου και σταματησε η ηλεκτροκινηση στην Τιθορεα και Δομοκο.
Εκει θα αλλαζουν (λενε) με ντιζελομηχανες.
Η ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα ηταν ειναι και θα ειναι ασυμφορη λογω μικρου φορτου και λιγων εμπορικων ελξεων.Η αυξηση ταχυτητας δεν θα αυξησει τοσο το φορτο που να αποσβεστει η επενδυση η οποια ειχε φτασει κοντα στο 1τρις!!!!!!! για το Αθηνα-Θεσσαλονικη...
Τα ντιζελοκινητα θα υπαρχουν αφου ακομα h adtranz δεν εχει ξεκαθαρισει πως και με τι τροπο θα αναβαθμιστουν οι υπαρχοντες μηχανες ελξεως καθως και τι καινουργιο θα ερθει απο τρενα προαστιακου...
Υπ οψιν οτι τρενα για Χαλκιδα αγοραστηκαν και ειναι ντηζελ!!!
Αυτα τα ολιγα σιδηροδρομικα καποτε ασχολιομουν πολυ περισσοτερο καθοτι ειχα εργαστει στις γραμμες της Κερατεας για μουσιακο τρενο το οποιο δεν εγινε ποτε!
Οπως και την μελετη μου για την αποτυχια της Τιθορεας δεν την πηρε κανεις ποτε στα σοβαρα..
Στην Τιθορεα εγινε αποπειρα κατασκευης σηραγγας μεγαλυτερης των 8κμ σε σαθρο εδαφος...
Μετα απο αποτυχια στηριξης εγινε 2η αποπειρα με αλλα κονδυλια που απετυχε παλι.
Τωρα δεν ξερω τι κανουν.Μια φορα το ολο σημειο αποτελει επικυνδινη διαβαση ακομα και αν προσωρινα κατασκευαστει.Οι παλαιοι δεν εκαναν τον κυκλο τυχαια.
Αυτα για να μην γινομαι και κουραστικος..
-
31-07-04, 20:49 #4
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Το σχέδιο είναι να γίνουν όλες οι γραμμές ,ηλεκτροκίνητες . Δεν γνωρίζω αυτά που γράφει ο άκυρος ,αλλά προφανώς θα έχει δίκιο . Πάντως από όσο θυμάμαι μέχρι Λάρισα , υπάρχουν ηλεκτρικές γραμμές. Παραπάνω δεν πρόσεξα.
Το θέμα πάντως, μιας και το έφερε η συζήτηση,είναι το έγκλημα που έγινε με τη ζεύξη Ρίου - Αντιρρίου όπου δεν έφτιαξαν σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα την συνέχιση της απομόνωσης της Ηπείρου !! (Τέτοια ώρα τέτοια λόγια!)
-
31-07-04, 20:57 #5
Αρχικό μήνυμα από NIKOSEAGLE
Όπως επίσης και από Κατερίνη μέχρι Θεσσαλονίκη.
Αρχικό μήνυμα από NIKOSEAGLE
Θυμήσου ότι το τρένο αντέχει το 1/10 των κλίσεων του αυτοκινητόδρομου.Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.
-
31-07-04, 21:01 #6Πιθανόν να ήταν πολύ δύσκολο από τεχνικής άποψης το θέμα, ή/και πολύ πιο ακριβό.
Θυμήσου ότι το τρένο αντέχει το 1/10 των κλίσεων του αυτοκινητόδρομου.
-
31-07-04, 22:05 #7
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Θα ξεφύγουμε από το θέμα και πάλι !!! Αλλά αξίζει τον κόπο! Δεν το ξέχασαν EVIL, ούτε είναι τόσο θέμα κλίσεων,έγινε με βασική αιτιολογία το υψηλότερο κόστος ,αλλά πιστεύω (όχι μόνο εγώ φυσικά γιατί δεν θα είχε καμμία σημασία) ότι είναι ένα προμελετημένο έγκλημα,που συνεχίζεται εδώ και μισό περίπου αιώνα , σε βάρος εκείνων των περιοχών της Δυτικής Ελλάδας.
Από όσα είχα διαβάσει το κόστος για την προσθήκη σιδηροδρομικής γραμμής στην Γέφυρα δεν ήταν τρομερό σε σχέση με ότι κόστισε,γύρω στο 30-40% . Άξιο λόγου σαφώς αλλά τώρα πλέον είναι αδύνατον να γίνει (νέα γέφυρα κλπ) . Το όλο θέμα έχει να κάνει με τα συμφέροντα του λιμανιού της Πάτρας ,τόπων καταγωγής πολιτικών και διάφορα άλλα τέτοια ...
Άλλωστε wan θα μπορούσε να πάει παραλιακά ,δυτικά και μέσω Βόνιτσας -Αμφιλοχίας να φτάσει έως Ηγουμενίτσα. Δεν είμαι μηχανικός αλλά πιστεύω ότι λύσεις θα υπάρχουν. (Άλλωστε υπάρχει ακόμα δίκτυο που φτάνει μέχρι Αγρίνιο αν θυμάμαι καλά ,το οποίο όμως ποτέ δεν λειτούργησε).
-
01-08-04, 06:57 #8
Η γραμμη Αντιριου-Αγρινιου υφισταται "αναπαλαιωση" και εχουν γινει δοκιμαστικα δρομολογια. Και προφανως θα ανοιξει. Το δικτυο λειτουργησε μεχρι το 70 αν θυμαμαι καλα. Μετα γνωρισε εγκαταλειψη.
Για το τρενο-γεφυρα υπηρξαν διαφορες αποψεις.Μια λεει για υποθαλασια σηραγγακατω απο την θαλασσα....
Οντως λογω κλισεων δεν μπορει να παιξει τρενο εκει.
Υπηρξε ομως σχεδιασμος για να πετυχουν μεγιστες επιτρεπομενες κλισεις με τροποποιηση της γεφυρας αλλα δεν εγινε ποτε.Τωρα πλεον ειναι ανεφικτο.
Μπορει ομως με συνδιασμο σταθμου σχεδον διπλα στην γεφυρα και με ενα μικρο λεωφορειο να πηγαινοερχεται ο κοσμος απεναντι.(χωρις επιβαρυνση)
Τα συμφεροντα στα εμπορικα τρενα ειναι γνωστα ηδη απο Θεσσαλονικη-Αθηνα λογω φορτηγων.Το τρενο ειναι πιο φτηνο αλλα ο ΟΣΕ δεν ανελαμβανε σωστα δρομολογια ποτε λογω ελλειψης μηχανων (αηδιες)
Ηλεκτροκινηση υπαρχει σε>>> Αθηνα-Τιθορεα, Δομοκο-Λαρισα-Θεσσαλονικη οπως και Θεσσαλονικη-Ειδομενη (η πρωτη ηλεκτροκινητη γραμμη με βλεψεις προς Βουλγαρια που απετυχε λογω πολεμου/υποβαθμισης)Να σημειωσω οτι ενω ηλεκτροδοτηθηκε πειραματικα και ηρθαν οι μηχανες δεν φτιαχτηκε ποτε αμαξοστασιο συντηρησης ουτε απεχτηθη η απαραιτητη τεχνογνωσια στο προσωπικο με αποτελεσμα να υποφερουν απο σοβαρα προβληματα οι μηχανες.Φετος δεν ξερω αν εγινε κατι.
Εχετε υπ οψιν επισης οτι αν υπηρχε τρενο ακομα στην παλαια χαραξη η γεφυρα θα εχανε αρκετο κοσμο καθως και τα ΚΤΕΛ λογω το οτι τρενο ειναι οικονομικοτατο.
Οσο αφορα τα ΚΤΕΛ ειναι αυτα που πολεμησαν το τρενο μεχρι Πατρα.
Αυτα σορυ για το μεγαλο ποστ
-
01-08-04, 07:57 #9
Το θέμα πάντως, μιας και το έφερε η συζήτηση,είναι το έγκλημα που έγινε με τη ζεύξη Ρίου - Αντιρρίου όπου δεν έφτιαξαν σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα την συνέχιση της απομόνωσης της Ηπείρου !! (Τέτοια ώρα τέτοια λόγια!)
Όσο για το ρεύμα, από Δουκίσσης Πλακεντίας (πώς και δεν το έκαναν Δούκισσας αλήθεια - WAntilles, ποία η γνώμη σουμέχρι το αεροδρόμιο, χρειάζεται στο μετρό. Το μετρό, βγαίνοντας από το τούνελ, ανεβάζει κεραία και παίρνει ρεύμα από πάνω.
Lupus pilum mutat, non mentem
-
01-08-04, 12:05 #10
Εγκυκλοπαιδικώς, μήπως έχετε παρατηρήσει ποτέ τα μέσα ενημερώσεως να αναφέρονται σε μια δημόσια πρωτοβουλία που δεν θα έπρεπε να είχε αναληφθεί; Για παράδειγμα, η «εγκατάλειψη» της επαρχίας.
Μα, αν δεν κάνω λάθος, ο κόσμος εγκαταλείπει την επαρχία πρώτος και μετά την εγκαταλείπει το κράτος. Τι έπρεπε να γίνει δηλαδή ; Να μην έχει η Αθήνα δρόμους για να έχει το ένα ή το άλλο χωριό στην Ήπειρο ;
Πιο τίμιο μου φαίνεται να γράφει κανένας ότι το κράτος εγκατέλειψε την επαρχία για να ωφελήσει την Αθήνα και να κρίνει ο άναγνώστης ή ο ακροατής ή ο τηλεθεατής αν το κράτος έκανε καλά ή όχι. Αν οι πολίτες έρχονταν ποτέ αντιμέτωποι με την πραγματικότητα ότι, δηλαδή, οι πόροι είναι πεπερασμένοικαι δεν φθάνουν για όλα τα δημόσια έργα που επιθυμούν, πολλές λανθασμένες αποφάσεις που σήμερα λαμβάνονται θα αποφεύγονταν.
-
01-08-04, 12:20 #11
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Καλώς τον !! Που χάθηκες ggeorgan? Μόνο τις αναζητήσεις του ΕΕΣ δεν ενεργοποίησε ο Lazar!!!
Όλα καλά?
Τώρα στο θέμα ! Αν το κράτος δεν είχε εγκαταλείψει την επαρχία και ειδικά εδώ στην Ελλάδα ,την Ήπειρο -την φτωχότερη περιφέρεια σε όλη την Ευρώπη - πιστεύεις πως θα την εγκατέλειπαν οι πολίτες της?
Εγώ δεν είμαι τόσο σίγουρος.
Lazar είσαι σίγουρος για την κεραία? Εννοώ το είδες ,ή το υποθέτεις? Έχω την εντύπωση πως τα "κουτιά" πάνω από τους συρμούς του μετρό είναι ο κλιματισμός και όχι κεραίες. Από την άλλη πάλι δεν τους έχω δει εκτός ,παρά μόνο under !
-
01-08-04, 12:47 #12
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.569
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Οι συρμοί του μετρό που θα βγαίνουν στις γραμμές του προαστιακού είναι διαφορετικοί από τους κανονικούς.
Εχουν διπλή τροφοδοσία και ανεβάζουν κεραία όταν βγουν στην επιφάνεια.
Κάτι σαν τρόλλευ ένα πράγμαWe'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
01-08-04, 12:58 #13
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Οκ nnn , ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνηση. Μπήκα προχθές από Σύνταγμα-Άμυνα , καλά είναι άλλο πράγμα...Και ..πάγωσα από το air-condition πολύ δυνατό.
-
01-08-04, 16:01 #14
εννοείς αυτούς που είναι άσπροι από μέσα και έχουν "φυσούνες" (περπατάς από το ένα βαγόνι στο άλλο);
Αρχικό μήνυμα από nnn
Νέα έκδοση DSL : WARP-DSL 9.99999999999 (=10000000TerraByte/sec)
-
01-08-04, 19:03 #15
NIKOSEAGLE,
Και όμως ζω ! Η αδράνεια, βλέπεις, να συνδέσω 56άρι modem εδώ στην εξοχή, όπου παραθερίζει η οικογένεια. Και, ναι, αν και είμαι 42 χιλιόμετρα από το σπίτι των Αθηνών και 35 λεπτά με την Αττική Οδό, η σύνδεση παίζει με 31,2 Kbps. Πράγμα που με φέρνει στην ουσία :
Και το κέντρο έχει εγκαταλειφθεί ! Εν πάσει περιπτώσει, το πρόβλημά μου δεν είναι η εγκατάλειψη της υπαίθρου, αλλά η προβολή αιτημάτων και μόνον αιτημάτων στην δημοσία συζήτηση χωρίς ταυτοχρονη και αυτόματη αναφορά στο κόστος υλοποιήσεώς τους.
Στον lazar πες να δοκιμάσει pm πριν στείλει στις αναζητήσεις του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
stavpal
Το κέντρο Πεντέλης δεν έχει ADSL ; Με τόσους διαπλεκομένους, ιδιωτικούς και δημοσίους, στην περιοχή ευθύνης του ; Τελικά η πολιτική αλλαγή έφθασε και στις γραμμές του ΟΤΕ ; Αυτές, μάλιστα, είναι πραγματικές κομματικές αντεκδικήσεις ! Έγιναν, όμως ;
Τα τραίνα είναι αυτά που λές κι εμείς που μπαίνουμε από Δουκίσσης Πλακεντίας είμαστε, όντως, στην νέα Ομόνοια ! Μετρό, Προαστειακός και Αττική Οδός (ΜΠΑΟ) όλα μαζί !
Παρόμοια Θέματα
-
Προαστιακός...και τα ψιλά....
Από sculper στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 26Τελευταίο Μήνυμα: 12-05-07, 20:44
Bookmarks