Εμφάνιση 1-7 από 7
  1. #1
    Εγγραφή
    15-09-2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.218
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/30
    ISP
    COSMOTE
    Router
    FritzBox 7530 AX
    Συζηταγαμε χτες με φιλους τελικα ποιος ειναι ο καλυτερος τροπος για οικονομικη οδηγηση.Απλα ειχα διαβασει παλια οτι δεν αρκει μονο να αλλαζεις σε χαμηλες στροφες αλλα να ξερεις το αυτοκινητο σου που βγαζει το 70 - 80% της ροπης του και εκει να αλλαζεις διοτι αν αλλαζεις πιο χαμηλα πολλες φορες ισως και να καιει περισσοτερο.
    Γνωριζει κανεις επι του θεματος?

  2. #2
    Εγγραφή
    14-09-2012
    Μηνύματα
    371
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΕΔΕΤ Δίοδος
    Δε γνωρίζω σχετικά με κινητήρες, αλλά παρατηρώντας τα συμβατικά αυτοκίνητα (1400 - 1600 cc) βλέπω ότι στα 80-100 χλμ με 5 ή 6 έχεις τη χαμηλότερη κατανάλωση.
    Το θέμα είναι ότι η κατανάλωση επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως είναι οι τριβές (οδόστρωμα, άνεμος, είδος και ποιότητα ελαστικών) καθώς και από το βάρος, ποσότητα αέρα στα ελαστικά, κλίση του δρόμου κ.α που δε μου έρχονται.
    Οπότε είναι πολλές οι παράμετροι που θα πρέπει να εξετάσεις.

    Πρόσφατα με απασχόλησε και μένα κάτι σχετικά με την κατανάλωση. Παρατήρησα ότι σε κατηφορικό δρόμο, στον οποίο ήμουν χωρίς ταχύτητα, είχα κατανάλωση 1 λίτρο/100 χλμ. Αν όμως έβαζα τετάρτη, τότε η κατανάλωση έπεφτε στο μηδέν.
    Λογικά θα έχει να κάνει με τα γρανάζια που μεταδίδουν την κίνηση.

  3. #3
    Εγγραφή
    03-09-2006
    Περιοχή
    Porto Salonico
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.976
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    12990/1020
    ISP
    Nova
    Router
    Thomson TG585 v7
    SNR / Attn
    6(dB) / 35(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από zero Εμφάνιση μηνυμάτων
    [..]Πρόσφατα με απασχόλησε και μένα κάτι σχετικά με την κατανάλωση. Παρατήρησα ότι σε κατηφορικό δρόμο, στον οποίο ήμουν χωρίς ταχύτητα, είχα κατανάλωση 1 λίτρο/100 χλμ. Αν όμως έβαζα τετάρτη, τότε η κατανάλωση έπεφτε στο μηδέν.
    Λογικά θα έχει να κάνει με τα γρανάζια που μεταδίδουν την κίνηση.
    Κατά 99% είχες 1 λίτρο/ώρα μιας και ήσουν χωρίς ταχύτητα (αλλάζει η μονάδα μέτρησης).

    Αυτό με την -σχεδόν- μηδενική κατανάλωση σε κατηφόρα θεωρητικά ισχύει (η κίνηση του άξονα "συντηρεί" το μοτέρ), αλλά επειδή συνήθως πας γρηγορότερα χωρίς ταχύτητα τελικά νομίζω ότι είναι το ίδιο.

    Σε κάθε περίπτωση είναι σαφώς ασφαλέστερο να έχεις κουμπώσει ταχύτητα.

  4. #4
    Εγγραφή
    16-09-2013
    Μηνύματα
    28.146
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    55.000/5.500
    ISP
    COSMOTE
    Router
    AVM FRITZ!Box 7530
    SNR / Attn
    25(dB) / 9(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Για τις αλλαγές των ταχυτήτων, φυσικά και θα πρέπει να γίνονται κοντά στις στροφές που ο κινητήρας

    έχει την μέγιστη ροπή του.

    Τώρα όσον αφορά την οδήγηση στην κατηφόρα, ένα χρήσιμο άρθρο στο spoiler, για το fuel cut off.

    Spoiler:
    Ο μύθος της κατηφόρας με «νεκρά». Στα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα τα οποία χρησιμοποιούσαν εξαερωτήρα (καρμπυρατέρ) για την έκχυση καυσίμου στον κινητήρα, πράγματι πετύχαιναν μεγαλύτερη οικονομία καυσίομου τοποθετώντας «νεκρά» στο κιβώτιο ταχυτήτων στη διάρκεια κατηφόρας (αλλιώς οι rpm παρέμεναν ψηλά και ο εξαερωτήρας αντλούσε καύσιμο).

    Αντιθέτως, στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, τα οποία διαθέτουν ηλεκτρονικό έλεγχο ψεκασμού καύσιμου, δεν συμβαίνει το ίδιο. Πλέον τα αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με ηλεκτρονικό εγκέφαλο ο οποίος χρησιμοποιεί την τεχνολογία «fuel cut off», διακόπτοντας την παροχή καυσίμου όταν η κινητική ενέργεια του οχήματος επαρκεί για την λειτουργία του κινητήρα. Έτσι, η κατανάλωση καυσίμου στην κατηφόρα, όταν στο κιβώτιο υπάρχει ταχύτητα, είναι μηδενική.

    Αν εμείς επιλέξουμε να βγάλουμε την ταχύτητα στην κατηφόρα, τότε ο κινητήρας «απομονώνεται» από το υπόλοιπο όχημα και επομένως θα χρειαστεί να αντλήσει καύσιμο για να δουλέψει στο «ρελαντί» (η κατανάλωση είναι υψηλότερη έστω και αν το αυτοκίνητο ρολάρει με νεκρά και δεν εμποδίζεται η κίνηση του από την αντίσταση της μετάδοσης με κουμπωμένη σχέση). Από την άλλη, αν η κλίση είναι τόσο μεγάλη και το ρολάρισμα συνεχόμενο μπορεί να υπάρξει κάποιο μικρό όφελος στην κατανάλωση αλλά, εκτός των άλλων, είναι επικίνδυνο για τον αποτελεσματικό έλεγχο του οχήματος να οδηγούμε χωρίς ταχύτητα.
    Imagination is more important than knowledge.
    Knowledge is limited

    IMAGINATION ENCIRCLES THE WORLD

    Albert Einstein

  5. #5
    Εγγραφή
    02-04-2005
    Περιοχή
    Κλωζάνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.603
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    ISP
    Μπάμπης νετ
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΥΚΟΧΩΡΙ
    είναι επικίνδυνο το αμάξι να πηγαίνει χωρίς ταχύτητα... Έχεις πολύ λιγότερο έλεγχο και αν κάτι γίνει μπορεί να μην προλάβεις να αντιδράσεις
    Υδραυλικός, φωτογράφος, εραστής και ποιητής...
    http://www.flickr.com/photos/120411235@N06/

  6. #6
    Εγγραφή
    14-09-2012
    Μηνύματα
    371
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΕΔΕΤ Δίοδος
    Φυσικά και το γνωρίζω και αυτό το κάνω σε δρόμο που γνωρίζω πολύ καλά και η κίνηση είναι μηδενική (επαρχία).
    Επειδή όμως δεν απάντησα στην ερώτησή σου, προσωπικά αλλάζω ταχύτητα όταν φτάσω τις 2-3 χιλιάδες στροφές.

  7. #7
    Εγγραφή
    03-06-2007
    Περιοχή
    Φτωχή
    Μηνύματα
    1.791
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    πΟΤΕ
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Τhomson TG585 v7
    Path Level
    Interleaved
    Προσωπικά, σε Οπελ Αγκίλα 1200άρι, ο πατέρας μου, που αλλάζει ταχύτητα στις 3000+ στροφές, έχει κατανάλωση 6.5 λίτρα ανά 100χλμ. Εγώ αλλάζω στις 2.500-2.700 και έχω 6.0 - 6.2.
    Ρώτησα τη 'μυγδαλιά: "Αδερφή , τι είναι θεός;"
    Και η 'μυγδαλιά , άνθισε.

    -Νίκος Καζαντζάκης

Παρόμοια Θέματα

  1. [Other] Ώρα για αλλαγή router.Ποιο όμως;
    Από aguila21 στο φόρουμ ADSL, VDSL, FTTH & Broadband Hardware, routers, modems, κλπ
    Μηνύματα: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-14, 17:49
  2. Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-04-14, 15:56
  3. Μηνύματα: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-03-14, 02:04
  4. Αγορά SSD για βελτίωση ταχύτητας
    Από fuzztone στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακά
    Μηνύματα: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-01-14, 15:48
  5. Μηνύματα: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-06-13, 03:20

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας