Η ιστορια εχει ως εξης:στις 9/10 υπεγραψα συμβολαιο εξ αποστασεως με την hol για 19ευρω το μηνα και 35ευρω τελη ενεργοποιησης.Την επομενη μερα 10/10,με παιρνει ο ΟΤΕ τηλεφωνο να παραμεινω στο δικτυο τους μου κανουν προσφορα και τη δεχομαι.Την ιδια μερα λοιπον,και ωρα 10.30 στελνω fax στην HOL,με παραλληλη κοινοποιηση στον ΟΤΕ,και ζηταω την ακυρωση της φορητοτητας.Παραλληλα μου ερχεται μηνυμα οτι η ενεργοποιηση θα γινει στις 13/10.Με καλουν,λοιπον,απο τη ΗΟL,και ενας "Ευγεναστατος" κυριος μου προσφερει το ιδιο συμβολαιο στα 15ευρω,και χωρις τα τελη ενεργοποιησης,προσφορα την οποια δε δεχομαι,και μου λεει πως η ενεργοποιηση δεν μπορει να ακυρωθει γιατι πρεπει να μεσολαβησουν τρεις (3) εργασιμες μερα απο την ημερομηνια καταθεσης του αιτηματος,μεχρι την προωθηση του,και πως η ενεργοποιηση θα γινει τη Δευτερα,και σε περιπτωση που θελω να παω στον ΟΤΕ πρεπει να κανω αιτηση αντιστροφης-φορητοτητας,αφου ενεργοποιηθει η γραμμη.Μαλιστα,επικαλεστηκε πως ολα αυτα τα οριζει ο κανονισμος φορητοτητας(δλδ. τις 3 εργασιμες μερες).(Οταν βεβαια του ειπα να μου πει ποιο αρθρο,εκανε τον κινεζο).Δεχομαι την απαντηση του και περιμενω μεχρι τη Δευτερα.Δευτερα δεν γινεται η ενεργοποιηση,Τριτη δεν γινεται η ενεργοποιηση,Τεταρτη δεν γινεται η ενεργοποιηση,Πεμπτη δεν γινεται η ενεργοποιηση.Καθε μερα η ιδια δικαιολογια.Η ενεργοποιηση θα γινει σημερα,αρα δεν μπορει να προωθηθει κανενα αιτημα σας.Μαλιστα,αφηνουν να εννοηθει πως ευθυνεται ο ΟΤΕ.Ολο αυτο το πραγμα μου κινει την περιεργεια και ξεκιναω να διαβαζω τον κανονισμο φορητοτητας.Εκει διαπιστωνω,πως σαν πελατης εχω το δικαιωμα 3 μερες πριν την ενεργοποιηση,οχι εργασιμες αλλα κανονικες μερες,να αιτηθω ακυρωση της φορητοτητας.Πρωτος δρακος λοιπον απο την ΗΟL.Επισης,διαπιστωνω οτι η ΗOL ειναι υποχρεωμενη να προωθησει το αιτημα,το πολυ εντος μιας (1) εργασιμης μερας στον ΟΤΕ.Πραγμα που δεν εγινε ποτε.Δεν θα αναφερθω στο γεγονος,οτι η τελευταια ενημερωση απο μερος τους ηταν με γραπτο μηνυμα στις 10/10,και απο τοτε πρεπει να τους καλω εγω για να ενημερωθω,ενω και παλι βαση νομου ειναι υποχρεωμενοι μεσα σε δυο (2) εργασιμες μερες να επικοινωνησουν μαζι μου.
Ερμηνευοντας το νομο, οχι μονο τοσο καιρο η ΗΟL με δουλευει,αλλα θα προχωρησει και σε καταχρηστικη ενεργοποιηση της γραμμης,καθως,η αιτηση ακυρωσης,ειναι εμπροθεση,και οπως απεδειξε η ιστορια εχει περασει ηδη μια εβδομαδα απο τοτε που την καταθεσα.Σκεφτομαι να κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ και συνεχεια αγωγη στην HOL,καθως οχι μονο αγνοησαν το δικαιο αιτημα μου,αλλα καθυστερουν και την ενεργοποιηση της γραμμης μου.Απο την μερια τους δε,η ενημερωση ειναι ελλειπης,και καθε φορα που τους καλω,προσπαθουν να μου κλεισουν το τηλεφωνο,ή να ριξουν τις ευθυνες στον ΟΤΕ.
P.S:Κορυφαια απαντηση τηλεφωνητριας HOL.Αυριο καντε αιτηση στον ΟΤΕ να παρει τη γραμμη απο εμας.Απαντηση:Αφου η γραμμη ειναι ηδη στον ΟΤΕ,δεν την εχετε τραβηξει και ουτε εχει γινει ενεργοποιηση σε σας!!Απαντηση:Ναι,αλλα θα γινει αυριο...5 μερες το ιδιο βιολακι..
Το καλυτερο επισης ειναι οτι θελουν να με χρεωσουν και 1/3 παγιο,για οσο καιρο παραμεινω σε αυτους,μεχρι να παω στον οτε,αφου γινει η ενεργοποιηση.Να μην πω καλυτερα τι θα παρουν....
Εμφάνιση 1-15 από 24
-
17-10-14, 05:14 Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos_se : 17-10-14 στις 05:20.
-
17-10-14, 07:50 Re: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #2
- Εγγραφή
- 27-10-2005
- Περιοχή
- Cetines
- Μηνύματα
- 1.591
- Downloads
- 3
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 10
- Ταχύτητα
- 27031/2703kBit/s
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
- Router
- Speedport Plus
- SNR / Attn
- 16.1(dB) / 12.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
Πραγματικά απορώ με κάποιους. Κάνουν αίτηση φορητότητας σε άλλο πάροχο για να πετύχουν καλύτερη τιμή στον ΟΤΕ?
Φταίει ο ΟΤΕ τελικά που αδιαφορεί για τους παλιούς πελάτες του και δεν βγάζει προσφορές γι' αυτούς.Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.
-
17-10-14, 09:31 Απάντηση: Re: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #3
Γιατί απορείς, εφόσον έτσι είναι;; Ο ΟΤΕ και όλες οι εταιρείες, δεν σου κάνουν προσφορά με την απειλή και μόνο της αποχώρησης, αν δεν κάνεις αίτημα φορητότητας. Σαφέστατα φταίει λοιπόν για την κατάσταση αυτή που έχει δημιουργηθεί. Η αίσθησή μου είναι οτι και η εξυπηρέτηση απο πλευράς ΟΤΕ έχει πέσει στα χειρότερα επίπεδα και του πιο τελευταίου παρόχου. Πολύ δύσκολα βγάζεις άκρη πλέον, ειδικά αν το θέμα σου είναι πολύπλοκο!
-
17-10-14, 09:40 Απάντηση: Re: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #4
Αν απευθυνεσαι σε μενα,οχι δεν εκανα αιτηση φορητοτητας για να πετυχω καλυτερη τιμη.Αρχικα,ηθελα να παω στη HOL.Ωστοσο,η προσφορα του ΟΤΕ,ακομα και απο τη δευτερη αντιπροσφορα της HOL,ηταν πιο συμφερουσα οικονομικα,και αποφασισα να μεινω εκει.Εγω δεν βλεπω κατι να ειναι τοσο αποριας αξιο.
-
17-10-14, 09:55 Re: Απάντηση: Re: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #5
- Εγγραφή
- 27-10-2005
- Περιοχή
- Cetines
- Μηνύματα
- 1.591
- Downloads
- 3
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 10
- Ταχύτητα
- 27031/2703kBit/s
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
- Router
- Speedport Plus
- SNR / Attn
- 16.1(dB) / 12.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.
-
17-10-14, 12:48 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #6
1o λάθος:
Όταν δέχτηκες την αντιπρόταση, θα έπρεπε να ζητήσεις από τον εκπρόσωπο του OTE να καταχωρήσει στο σύστημα ένα αίτημα που να αρνείται την παράδοση της γραμμής σου στη HOL. Βασικά ο εκπρόσωπος του ΟΤΕ όφειλε να πράξει το αυτονόητο! Μ'αυτό το τρόπο θα είχες ξεμπερδέψει σε μια μέρα.
2ο λάθος: Θα έπρεπε να στείλεις ξεχωριστά fax στη HOL και στον ΟΤΕ. Ο νόμος λέει ότι η HOL θα έπρεπε να προωθήσει άμεσα το Fax στον OTE, αλλά μη ξεχνάς ότι ζούμε στην Ελλάδα. Μπορεί αυτή τη στιγμή το fax σου να έχει περάσει από 100 γραφεία και να έχει γίνει σουβέρ για καφέ.
3ο λάθος: Εφόσον η HOL καθυστέρησε να εκτελέσει το αίτημα που έστειλες με fax, θα έπρεπε να ζητήσεις την καταχώρηση νέου αιτήματος (στο σύστημα) για διακοπή φορητότητας και να ζητήσεις τον Μοναδικό Αριθμό Καταχώρησης (σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ).
Εφόσον το συμβόλαιο που υπέγραψες με τη HOL ήταν εξ' αποστάσεως, έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14ων ημερών. Ακόμα προλαβαίνεις να κάνεις τις σωστές κινήσεις.
-
17-10-14, 16:14 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #7
Δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες.Εστειλα fax και στον ΟΤΕ και στη HOL στις 10/10,οπου και ζηταω την ακυρωση της φορητοτητας και την επιθυμια μου να παραμεινω στο δικτυο του OTE.Το ζουμε στην Ελλαδα,αρα παρανομουμε δεν ειναι κατι που μπορει να χρησιμοποιησει κανεις σαν δικαιολογια.Εστειλα,μαλιστα,δυο φορες το Fax στη HOL για σιγουρια και τις 2 φορες ειπαν πως κατεγραψαν το αιτημα μου,μαλιστα μου εχουν ερθει sms με τον μοναδικο αριθμο αναφορας,ενω σημερα σε επικοινωνια που ειχα μαζι τους,φαινονται καθαρα οι αιτησεις που εκανα.Το τμημα ακυρωσεων της HOL,χρησιμοποιωντας τη δικαιολογια των 3 εργασιμων ημερων,δικαιολογια που νομικα δεν υφισταται,καθως ειναι υποχρεωμενη μεσα σε μια εργασιμη μερα να προωθησει το αιτημα μου,αρνηθηκε να σταματησει την ενεργοποιηση.Με αποτελεσμα,σημερα 17/10 και υστερα απο 8 ημερες απο την υποβολη του αιτηματος μου,και 6 εργασιμες ημερες να προχωρησουν,σε αυτο που θεωρω εγω καταχρηστικη ενεργοποιηση.Οπως και να εχει το πραγμα θα προχωρησω σε αιτηση αντιστροφης φορητοτητας σε ΟΤΕ,ελπιζοντας να τελειωσει η ιστορια εδω,εκτος και αν η HOL επιχειρησει να με χρεωσει ή να καθυστερησει να αποδεχτει το αιτημα μου.
-
17-10-14, 19:07 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #8
-
18-10-14, 19:37 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #9
Επικοινωνησα με τον ΟΤΕ και μου ειπαν οτι αυτοι δεν μπορουν να κανουν κατι εφοσον απο τη HOL δεν ειχαν προωθησει σε αυτους το αιτημα ακυρωσης.Και το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να περιμενουν την ενεργοποιηση της γραμμης,και μετα την αντιστροφη φορητοτητα.
- - - Updated - - -
Τελικα εχοντας διαβασει το κανονισμο φορητοτητας καμια 20αρια φορες εχω καταληξει στα εξης συμπερασματα:
01.Οταν συναπτεις συμβαση εξ'αποστασεως,ο παροχος που πας ειναι υποχρεωμενος να σε ειδοποιησει οτι ελαβε το αιτημα σου.Στη δικια μου περιπτωση εγινε στις 8/10 και ωρα 14.11.
02.Μετα ειναι υποχρεωμενος να περιμενει 1 εργασιμη ημερα,πριν προβει στη διαδικασια της φορητοτητας.Μεσα σε αυτη την εργασιμη μερα ο πελατης εχει τη δυνατοτητα να κανει ακυρωση της φορητοτητας.Πραγμα το οποιο και εκανα στις 9/10 και ωρα 10.48.
03.Αφου εχει περασει η μια εργασιμη μερα,τοτε προχωρα κανονικα στη διαδικασια της φορητοτητας.Στη περιπτωση μου,η hol μου εστειλε μηνυμα στις 9/10 και ωρα 9.47 οτι εχει προχωρησει η διαδικασια και η ενεργοποιηση θα γινει στις 13/10.Δηλαδη,δεν τηρησαν τα χρονια πλασια που οριζει η νομοθεσια και προχωρησαν σε προωρη φορητοτητα.
Τη συνεχεια την λεω και στο αρχικο post,τελικα ενεργοποιηθηκε η υπηρεσια 17/10,και τωρα θα κανω αιτημα αντιστροφης φορητοτητας σε ΟΤΕ.Δεν θα αναφερθω στη παραπλανηση των υπαλληλων στην εξυπηρετηση πελατων και στο τμημα καταργησεων,καθως κανεις δεν φαινεται να παρατηρησε τη παρανομια της εταιριας τους.Δεν θα μιλησω για τον τροπο που φερθηκαν δε καποιοι απ'αυτους(Η' μενεις σε εμας ή κανεις αιτημα αντιστροφης φορητοτητας-και παιζει να σε χρεωσουμε).Φυσικα,Δευτερα ετοιμαζω καταγγελια στην Εταιρια και μετα καταγγελια στην ΕΕΤΤ.(Οπου και οριζει ξεκαθαρα στα δικαιωματα του καταναλωτη,πως εαν η εταιρια δεν τηρησει τα χρονοδιαγραμματα και προβει σε προωρη φορητοτητα,τοτε ο καταναλωτης εχει το δικαιωμα καταγγελιας και αποζημειωσης-ελαχιστης,μεν-αλλα και παλι.
-
18-10-14, 22:09 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #10
Οι αιτήσεις φορητότητας προωθούνται από τον πάροχο−δέκτη (ΗΟL) αποκλειστικά μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο−δότη OTE εντός το πολύ μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την υποβολή τους από το συνδρομητή.
Ο πάροχος−δότης (OTE) οφείλει, το αργότερο εντός έξι (6) εργάσιμων ωρών από τη στιγμή της υποβολής της αίτησης φορητότητας μέσω της ΕΒΔΑΦ, να απαντήσει μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο-δέκτη (HOL) εάν αποδέχεται ή απορρίπτει την αίτηση φορητότητας. Απόρριψη της αίτησης μπορεί να γίνει μόνο για τους περιοριστικά αναφερόμενους λόγους στην παράγραφο 5α (λανθασμένα-ελλειπή στοιχεία ταυτότητας, αφμ, διεύθυνσης κλπ). Σε περίπτωση απόρριψης, ο πάροχος−δότης οφείλει μέσω της ΕΒΔΑΦ να γνωστοποιήσει την απάντησή του στον πάροχο−δέκτη και να αναφέρει σε αυτή τους ακριβείς λόγους απόρριψης. Σε περίπτωση άπρακτης παρόδου της ανωτέρω προθεσμίας των έξι (6) εργάσιμων ωρών τεκμαίρεται ότι δεν υφίσταται από την πλευρά του παρόχου−δότη (OTE) κανένας λόγος απόρριψης της αίτησης φορητότητας του συνδρομητή και η διαδικασία της φορητότητας συνεχίζεται από τον πάροχο−δέκτη (HOL).
---
Θεωρητικά, αν η ΕΒΔΑΦ έλαβε άμεσα το αίτημα απ'τη HOL και το προώθησε στον ΟΤΕ κατά τις μεσημεριανές ώρες της 10/10... ίσως και να πέρασαν 6 εργάσιμες ώρες. Το τι έγινε πραγματικά, ένας Θεός ξέρει.
-
19-10-14, 12:35 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #11
Προσεξε αυτα που μου αναφερεις εσυ προηγουνται σαν σταδιο αυτων που λεω εγω.Ολα αυτα βρισκονται στο Αρθρο 7,παραγραφος 6.Μετα ο κανονισμος συνεχιζει και λεει:
1.Στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός
των αριθμών κινητής τηλεφωνίας), ο πάροχος−δέκτης(ΗΟL) υποχρεούται να ενημερώσει το συνδρομητή για την αποδοχή της αίτησης φορητότητας.(Εγω αυτο θεωρω πως εγινε στις 9/10 ωρα 14.11)
2. Στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτόςτων αριθμών κινητής τηλεφωνίας), ο πάροχος−δέκτης(ΗΟL)προχωρεί σε υλοποίηση της φορητότητας μόνο μετά την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας της παραγράφου 11α, σημείο iii.
Το οποιο αναφερει:Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών:
΅Εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρωση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο−δέκτη(ΗΟL) ότι η αίτηση φορητότητας έγινε
αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός
των αριθμών κινητής τηλεφωνίας).
-
19-10-14, 12:48 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #12
δεν καταλαβαινω γιατι παραθετεις αυτα τα αρθρα, αφου η δικη σου φορητοτητα ειναι ΜΕ αποδεσμοποίηση βροχου. Η φορητοτητα σου προς HOL περιλαμβάνει και μεταφορα (αποδεσμοποίηση) του βροχου απο ΟΤΕ σε HOL. Το να μεταφερθει μονο το νουμερο χωρις την φυσικη γραμμη(βροχο), δεν εχει κανενα νοημα .
-
19-10-14, 13:15 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #13
Ακομα και ετσι να ειναι ο κανονισμος αναφερει:
τουλάχιστον μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ή κατασκευής νέου βρόχου, στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 4 εδάφιο β.
-
19-10-14, 16:39 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #14
Η ΗΟL είχε προγραμματίσει την αποδεσμοποίηση βρόχου στις 13/10 (ασχέτως αν αργότερα καθυστέρησαν). Τo fax για ακύρωση φορητότητας το έστειλες στις 9/10... και μεσολάβησε και Σαββατοκύριακο. Σε ότι έχει να κάνει με αποδεσμοποίηση ή κατασκευή βρόχου, συμμετέχουν και τεχνικοί του ΟΤΕ (οι οποίοι δε δουλεύουν Σαββατοκύριακο!). Συνεπώς το 3ήμερο που αναφέρεις παραπάνω είναι αμφισβητήσιμο, και γι'αυτό το αίτημα για ακύρωση φορητότητας δεν έγινε δεκτό.
Φίλε, στο λέω δε πρόκειται να βγάλεις άκρη. Για τους παρόχους τηλεπικοινωνιών δεν υπάρχει ξεκάθαρος νόμος για το τι θεωρείται εργάσιμη μέρα, ή εργάσιμη ώρα. Εδώ και χρόνια έχουν γίνει ένα σωρό προτάσεις και δημόσιες διαβουλεύσεις και το τοπίο δεν έχει ξεκαθαρίσει.
Στο τέλος, πρόσεχε μη βρεθείς χρεωμένος με τέλη επανασύνδεσης στον ΟΤΕ. Επίσης πρόσεχε πριν κάνεις την αίτηση αντίστροφης φορητότητας, μη τυχόν ο ΟΤΕ έχει αναιρέσει τη προσφορά που σου έκανε. Την έχει πατήσει ένας φίλος μου έτσι.
-
19-10-14, 17:26 Απάντηση: Προβλημα με ακυρωση φορητοτητας. #15
Καλα δικιο εχεις οτι δεν προκειται να βγαλω ακρη.Δεν αγιοποιω και τον ΟΤΕ,γιατι και αυτοι δεν ειναι καλυτεροι.Αυριο θα ξεκαθαρισω τι ακριβως παιζει,με κοστη-παγια,κτλ...Στη χειροτερη θα παραμεινω στη HOL με 14,8Ε για 2 χρονια,και χωρις τελη ενεργοποιησης.(καθολου ασχημα).Ετσι,και αλλιως η διαφορα με τον ΟΤΕ σε 2ετες συμβολαιο βγαινει 5-10ε max,αρα μιλαμε για ψιχουλα.Απλα μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι ορισαν ημερομηνια τοσο γρηγορα,και μετα πηρε καθυστερηση 5 μερες.Οπως και να εχει τη Πεμπτη ληγει το 14ημερο που εχω χρονικο περιθωριο για αιτημα υπαναχωηρησης,οποτε θα δω τι παιζει.
Παρόμοια Θέματα
-
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ YOUTUBE
Από chriac στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 16-10-14, 18:22 -
Πρόβλημα με το ΖΤΕ ρούτερ του ΟΤΕ
Από iwebdis στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 29-09-14, 08:08 -
Απαράδεκτη αντιμετώπιση της εταιρίας μετά από ακύρωση φορητότητας
Από nrg_polini στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-14, 13:56 -
Πρόβλημα με ταχύτητα ιντερνετ 24
Από Aris1 στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 14-03-14, 06:39 -
Τρελές αντιπροσφορες απο Οτε για ακυρωση φορητοτητας σε αλλο παροχο
Από athenaum στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 33Τελευταίο Μήνυμα: 07-03-14, 21:28
Bookmarks