Εμφάνιση 1-8 από 8
  1. #1
    Εγγραφή
    30-10-2015
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    0
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Wind
    Angry
    Καλησπέρα και συγχαρητήρια στο φόρουμ σας, στο οποίο καταληγω συχνά εδω και χρόνια, δίχως να κάνω εγγραφη! Θα ήθελα να αναφέρω ένα δυσάρεστο γεγονός το οποίο με ταλαιπωρεί απίστευτα παρα πολύ καιρό, για την ακρίβεια από τον Φεβρουάριο του παρόντος έτους(2015) μέχρι και σήμερα τον Οκτώβριο,σχεδον Νοεμβριο και ποιος ξερει για ποσο καιρο ακόμα. Την συγκεκριμένη καταγγελια που θα διαβάσετε την έχω αποστείλει στο συνήγορο του καταναλωτή, η εταιρία έχει απαντήσει 2 φορές και η υπόθεση ειναι ακόμα ενεργή και αυτή την στιγμή εχει ανατεθεί στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού της Θεσσαλονίκης.

    Εισαγωγικα να πω, λόγω τρομερής έλλειψης χρόνου τον Φεβρουάριο(δουλειά-σχολή) και έτσι μη μπορώντας να πάω σε κάποιο γυμναστήριο άρχισα να ψάχνω για αγορά αλτήρων για το σπίτι.

    Η συνέχεια είναι η καταγγελία μου προς την εταιρία '' BODYBUILDING CLUB - TRIMMER ΑΕ


    Εμπόριο Οργάνων και Συσκευών Γυμναστικής - Αθλητικών Ειδών - Ειδικής Διατροφής Προϊόντων '',

    Για αρχή να σας πω ότι ονομάζομαι ΜΑΥΡΑΤΖΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ. Αν χρειαστεί μπορώ να αναφέρω και το πατρώνυμο, και ότι άλλο χρειαστεί όπως έγγραφα συναλλαγής κτλ.

    ΑΡΧΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Ψάχνοντας για βαράκια εύχρηστα για χρήση μέσα στο σπίτι αποφάσισα μετά από αρκετή έρευνα σε site του εξωτερικού να καταφύγω στην αγορά των συγκεκριμένων POWERBLOCKS 5.0 DUMBBELLS. Για την λειτουργία, την χρησιμότητα, και τον τρόπο χρήσης αυτών ενημερώθηκα επίσης από διάφορες ξένες ιστοσελίδες. Αναζητώντας στο διαδίκτυο για να τα αγοράσω από την Ελλάδα, οδηγήθηκα (ανάθεμα την ώρα και την στιγμή) στην εν λόγω επιχείρηση μέσω της ιστοσελίδας της όπου έχουν αναρτημένο το προϊόν.

    Έτσι την Τετάρτη στις 4/02/2015 το πρωί πήγα στο κατάστημα της Ερμού 75 (Θεσσαλονίκη), για να παραγγείλω τα βαράκια. Στο μαγαζί υπήρχε μόνο ένας υπάλληλος, ο οποίος ονομάζεται Κυριάκος Παπαπέτρου και κανένας πελάτης. O κ. Παπαπέτρου μου ανέφερε ότι το προϊόν δεν βρίσκεται διαθέσιμο στο κατάστημα, μετά πήρε τηλέφωνο για να μάθει που είναι διαθέσιμο και ανέφερε ότι υπάρχει διαθέσιμο τελευταίο εκθεσιακό κομμάτι στο Ηράκλειο της Κρήτης, και επίσης ανέφερε ότι το προϊόν δεν είναι του κουτιού, αλλά θα είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση, σαν καινούριο. Για αυτό λοιπόν συμφώνησα, έδωσα την προκαταβολή 20€ και το παρήγγειλα. Ο κ. Κυριάκος Παπαπέτρου μου έδωσε απόδειξη της προκαταβολής με καρφιτσωμένη την κάρτα του επάνω έγραφε «Κυριάκος Παπαπέτρου, σύμβουλος προπόνησης και διατροφής» και μου είπε ότι θα με ειδοποιήσει όταν το προϊόν έρθει στο κατάστημα.

    Την Πέμπτη 12/02/15 ο κ. Παπαπέτρου με ειδοποιεί τηλεφωνικώς ότι το προϊόν είναι έτοιμο για παραλαβή από το κατάστημα, και έτσι πήγα στο μαγαζί το μεσημέρι για να το παραλάβω. Αν και καθυστερημένα, διότι με είχε πει ότι μέχρι Τρίτη το πολύ θα ήταν εκεί, δεν το σχολίασα. Επειδή το μαγαζί βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, έκανα πολλές γύρες για να βρω παρκάρισμα με το αυτοκίνητο, χωρίς αποτέλεσμα και έτσι αναγκάστηκα να διπλοπαρκάρω με κίνδυνο προστίμου. Μπήκα μέσα στο κατάστημα και κατευθύνθηκα προς το ταμείο, το οποίο όμως είχε ουρά με αποτέλεσμα να περιμένω αρκετή ώρα, και τελικά πλήρωσα τον κ. Παπαπέτρου με πιστωτική κάρτα. Στην συνέχεια ο κ. Παπαπέτρου με κατεύθυνε προς τα βαράκια τα οποία βρισκόταν πίσω πίσω στο κατάστημα στο πάτωμα, έτσι γυμνά και εκτεθειμένα. Τονίζω ότι αντίκρισα τα βαράκια για πρώτη φορά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, ΑΦΟΥ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ δηλαδή. Τα βαράκια δεν είχαν ούτε καν μια τυπική συσκευασία ή κάτι για να τα προστατεύει, και προφανώς μεταφέρθηκαν και σε αυτήν την κατάσταση. Το χειρότερο είναι ότι το χαρτί της απόδειξης επάνω αναφέρει ότι το «το προϊόν ταξιδεύει για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή» κάτι για το οποίο ποτέ δεν ενημερώθηκα. Με μια πρώτη ματιά φαινόταν σχετικά εντάξει, αλλά πιάνοντας τις χειρολαβές για να τα σηκώσω κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Παρόλα αυτά δεν είπα τίποτα, τα σήκωσα στα γρήγορα, τα φόρτωσα στο αμάξι, αποχώρησα και τα πήγα σπίτι.

    Τα φέρνω σπίτι όπου και διαπιστώνω κατά την πρώτη δοκιμή του προϊόντος ότι το προϊόν είναι σε άθλια/απαράδεκτη κατάσταση και έχει πάρα πολλά ελαττώματα τα οποία ΟΥΔΕΠΟΤΕ ο κ. Παπαπέτρου μου περιέγραψε. Υπήρχαν παντού έντονες φθορές, σημάδια/χτυπήματα από τον μαγνητικό επιλογέα, 2 χρωματικοί κώδικες ήταν σπασμένοι, στο ένα από τα δύο βαράκια ο μαγνητικός επιλογέας (το εξάρτημα που συγκρατεί τα βάρη) δεν εφάρμοζε καλά, με άμεσο κίνδυνο της σωματικής μου ακεραιότητας. Επίσης τα σίδερα (φέτες κιλών) στον έναν αλτήρα είχαν ξεφλουδιστεί, το οποίο μπορεί να προήλθε από εκτεταμένη χρήση στον ήλιο ή από χτύπημα. Η λαστιχένια επένδυση από τις χειρολαβές είχε φθαρεί τόσο πολύ που κρεμόταν, το οποίο επηρέασε την άσκηση κάνοντας τα χέρια να γλιστρούν, θέτοντας για άλλη μια φόρα σε κίνδυνο την σωματική μου ακεραιότητα.

    Αμέσως (σε 2 ώρες από την αγορά) παίρνω τηλέφωνο το μαγαζί, το σηκώνει ο κ. Παπαπέτρου και του αναφέρω όλα αυτά τα ελαττώματα και μου είπε να τα φέρω από εκεί να τα κοιτάξουν. Τα επιστρέφω λοιπόν μετά από 4 ώρες από την παραλαβή, στο μαγαζί βρισκόταν ο κ. Παπαπέτρου και ένας άλλος υπάλληλος. Μόλις του τα έφερα και του έδειξα τα ελαττώματα ο κ. Παπαπέτρου ισχυρίστηκε ότι με είχε ενημερώσει για την κατάσταση του προϊόντος, ότι όλα αυτά δεν επηρεάζουν την λειτουργία του προϊόντος και ότι αυτό το χάλι δικαιολογεί την κατάσταση του εκθεσιακού. Ο κ. Παπαπέτρου στην συνέχεια με ανέφερε το εξής περίεργο, (και εδώ φαίνεται άλλο ένα ψέμα που με είπε κατά την αγορά) . Ότι δηλαδή υπήρχαν άλλα 2 εκθεσιακά κομμάτια διαθέσιμα (σε άλλα μαγαζιά της αλυσίδας) ένα από αυτά ήταν στην νότια Ελλάδα, στην Πάτρα αν θυμάμαι καλά. Και στη συνέχεια ανέφερε: «επέλεξα αυτό που ήταν στην καλύτερη κατάσταση, στο Ηράκλειο». Στην συνέχεια έγινε για πρώτη (και τελευταία) φορά η επίδειξη λειτουργίας του προϊόντος από τους 2 πωλητές, όπου οι υπάλληλοι αρνήθηκαν αρκετά ελαττώματα και τα υπόλοιπα τα δικαιολόγησαν ως «κατάσταση εκθεσιακού». Στη συνέχεια θα ήθελα να καταγγείλω ότι όταν επέμεινα στην επιστροφή χρημάτων, ο κ. Κυριάκος Παπαπέτρου, με απείλησε ότι αν τυχόν προβώ σε καταγγελία θα ισχυριστεί ότι εγώ προκάλεσα όλες αυτές τις φθορές στο προϊόν. Καθώς έφευγα από το μαγαζί, ο κ. Παπαπέτρου με έγραψε το τηλέφωνο το δικηγόρου της εταιρίας πάνω στην κάρτα του κ. Παπαδόπουλου και με ανέφερε ότι θα διαβιβάσει στην διεύθυνση το αίτημα μου για επιστροφή του προϊόντος, και θα με ενημέρωνε. Δεν το έκανε ποτέ. Την επόμενη μέρα (Παρασκευή 13/02/2015) προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής, μετά από καθοδήγηση της τράπεζας μου.

    Στην απάντηση τους προς τον Συνήγορο του καταναλωτή έκαναν λόγο για επαγγελματική εξυπηρέτηση. Επαγγελματική εξυπηρέτηση είναι να λέμε ψέματα στον πελάτη για την πραγματική κατάσταση του προιόντος και να τον απειλούμε να αναφέρουμε ότι δήθεν αυτός έκανε όλες αυτές τις ζημιές στο προϊόν; Αυτή λοιπόν είναι η «επαγγελματική» εξυπηρέτηση, κατά τον κ. Παναγιωτόπουλο Χρήστο(υπεύθυνος πωλήσεων); Αν οι κύριοι είχαν τον επαγγελματισμό που ισχυρίζονται, θα μου είχαν δώσει τα χρήματα την ίδια κιόλας μέρα, χωρίς να επιβαρυνθώ με τόκο από την τράπεζα για την άρνηση πληρωμής του ελαττωματικού αυτού προϊόντος , χωρίς να ξοδέψω άπειρες ώρες γράφοντας τα αυτονόητα, και γενικά χωρίς να υποστώ όλη αυτήν την ψυχική ταλαιπωρία όλους αυτούς τους μήνες αγωνιώντας για το τι θα γίνει με τα λεφτά μου.

    Ο κ. Παπαπέτρου θα πρέπει το λιγότερο να ντρέπεται για όλα αυτά τα ψέματα και την ανάρμοστη και απαράδεκτη συμπεριφορά του, καθώς και για την αδιαφορία του και θα πρέπει να του επιβληθεί ποινή.

    Με Εκτίμηση,

    Μαυρατζώτης Χριστόδουλος

    ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ

    Σας ευχαριστώ που το διαβάσατε.

  2. #2
    Εγγραφή
    26-07-2005
    Περιοχή
    Η πιο γλυκιά πατρίδα είναι η καρδιά!
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    692
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    30720/2560
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Φίλε μου δυστυχώς τέτοιες καταστάσεις είναι καθημερινότητα, έχουμε γεμίσει με τέτοιους επαγγελματίες. Εύχομαι να βρεις τελικά το δίκιο σου, αν και δύσκολο από τη στιγμή που εξόφλησες όλο το προϊόν. Καλό κουράγιο!
    Δύσκολον τον εαυτόν γνώναι, εύκολον τω άλλω υποτίθεσθαι
    Το να γνωρίζεις τον εαυτό σου είναι δύσκολο, αλλά εύκολο να συμβουλεύεις τους άλλους

    Θαλής ο Μιλήσιος, 643-548 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος

  3. #3
    Εγγραφή
    15-10-2005
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    6.443
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    ISP
    Nova
    ΑΦΟΥ ΕΙΧΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ δηλαδή. Τα βαράκια δεν είχαν ούτε καν μια τυπική συσκευασία ή κάτι για να τα προστατεύει, και προφανώς μεταφέρθηκαν και σε αυτήν την κατάσταση. Το χειρότερο είναι ότι το χαρτί της απόδειξης επάνω αναφέρει ότι το «το προϊόν ταξιδεύει για λογαριασμό και με κίνδυνο του αγοραστή» κάτι για το οποίο ποτέ δεν ενημερώθηκα. Με μια πρώτη ματιά φαινόταν σχετικά εντάξει, αλλά πιάνοντας τις χειρολαβές για να τα σηκώσω κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά. Παρόλα αυτά δεν είπα τίποτα, τα σήκωσα στα γρήγορα, τα φόρτωσα στο αμάξι, αποχώρησα και τα πήγα σπίτι.
    Πολυ δυσκολα θα βρεις το δικηο σου, ΕΑΝ εχεις δικηο βεβαια. Αυτο, καθως εφοσον υπογραφεις με το ονομα σου αλλα ταυτοχρονα αναφερεις και αλλα ονοματα, μονον οι αρμοδιες υπηρεσιες ή το δικαστηριο μπορει να κρινει το ποιος εχει πραγματικα δικηο και σε ποιο ποσοστο ειναι αυτο.

    Απομονωνοντας ομως την παραπανω παραγραφο του μηνυματος-καταγγελιας σου, προσωπικα συμπεραινω οτι δεν υπαρχει περιπτωση εξαπατησης, αφου και το προιον το ειδες, και το πληρωσες και το παρελαβες ο ιδιος απο το καταστημα. Δεν σταματησες πουθενα, δεν διστασες καθολου και ακομα κι οταν διαπιστωσες καποια προβληματα, δεν μιλησες καν. Αρα, για το καταστημα αυτο σημαινει οτι ολη η διαδικασια της πωλησης ηταν σωστη και ο πελατης τα βρηκε ολα καλως. Απο εκει και μετα, ειναι θεμα νομων και και ερμηνειας των, το εαν εχεις δικαιωμα επιστροφης ενος προιοντος επειδη δεν το βρηκες ικανοποιητικο. Και ναι, ο πωλητης ανετα μπορει να ισχυριστει οτι οι φθορες προηλθαν απο εσενα και να δικαιωθει κιολας σε αυτον του τον ισχυρισμο.

    Και φυσικα, μπορει οντως να εχουν ετσι κι αλλιως δικηο. Καθως το δικαιο δεν προκυπτει αυτοματα επειδη καποιος βγαινει και κανει μια "καταγγελια". Περιμενε λοιπον να δεις τι θα πει κι ο φιλικος διακανονισμος και αν και παλι δεν μεινεις ικανοποιημενος, προχωρα δικαστικα οπου καποιος ειδικος θα κρινει την περιπτωση σου.

  4. #4
    Εγγραφή
    02-04-2005
    Περιοχή
    Κλωζάνη
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.603
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    ISP
    Μπάμπης νετ
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΥΚΟΧΩΡΙ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από 29gk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολυ δυσκολα θα βρεις το δικηο σου, ΕΑΝ εχεις δικηο βεβαια. Αυτο, καθως εφοσον υπογραφεις με το ονομα σου αλλα ταυτοχρονα αναφερεις και αλλα ονοματα, μονον οι αρμοδιες υπηρεσιες ή το δικαστηριο μπορει να κρινει το ποιος εχει πραγματικα δικηο και σε ποιο ποσοστο ειναι αυτο.

    Απομονωνοντας ομως την παραπανω παραγραφο του μηνυματος-καταγγελιας σου, προσωπικα συμπεραινω οτι δεν υπαρχει περιπτωση εξαπατησης, αφου και το προιον το ειδες, και το πληρωσες και το παρελαβες ο ιδιος απο το καταστημα. Δεν σταματησες πουθενα, δεν διστασες καθολου και ακομα κι οταν διαπιστωσες καποια προβληματα, δεν μιλησες καν. Αρα, για το καταστημα αυτο σημαινει οτι ολη η διαδικασια της πωλησης ηταν σωστη και ο πελατης τα βρηκε ολα καλως. Απο εκει και μετα, ειναι θεμα νομων και και ερμηνειας των, το εαν εχεις δικαιωμα επιστροφης ενος προιοντος επειδη δεν το βρηκες ικανοποιητικο. Και ναι, ο πωλητης ανετα μπορει να ισχυριστει οτι οι φθορες προηλθαν απο εσενα και να δικαιωθει κιολας σε αυτον του τον ισχυρισμο.

    Και φυσικα, μπορει οντως να εχουν ετσι κι αλλιως δικηο. Καθως το δικαιο δεν προκυπτει αυτοματα επειδη καποιος βγαινει και κανει μια "καταγγελια". Περιμενε λοιπον να δεις τι θα πει κι ο φιλικος διακανονισμος και αν και παλι δεν μεινεις ικανοποιημενος, προχωρα δικαστικα οπου καποιος ειδικος θα κρινει την περιπτωση σου.
    Πολύ καλά κάνει. Ακόμα και τυπικό δίκιο να έχει ο "επαγγελματίας" ας τον τρέξει λίγο.
    Στο χέρι μας είναι να κατοχυρωθεί η δυνατότητα υπαναχώρησης του πελάτη μετά την αγορά (όπως και στις online αγορές).

    Γεμίσαμε "τυπικούς" και "σωστούς" επαγγελματίες και περίεργους πελάτες που όλο παραπονιούνται.

    Εγώ όταν βλέπω τέτοιον "επαγγελματία" προσπαθώ να τον κάνω να με θυμάται...
    Υδραυλικός, φωτογράφος, εραστής και ποιητής...
    http://www.flickr.com/photos/120411235@N06/

  5. #5
    Εγγραφή
    15-10-2005
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    6.443
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Φανερός Πράκτωρ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ καλά κάνει. Ακόμα και τυπικό δίκιο να έχει ο "επαγγελματίας" ας τον τρέξει λίγο.
    Στο χέρι μας είναι να κατοχυρωθεί η δυνατότητα υπαναχώρησης του πελάτη μετά την αγορά (όπως και στις online αγορές).

    Γεμίσαμε "τυπικούς" και "σωστούς" επαγγελματίες και περίεργους πελάτες που όλο παραπονιούνται.

    Εγώ όταν βλέπω τέτοιον "επαγγελματία" προσπαθώ να τον κάνω να με θυμάται...
    Εχω την εντυπωση παντως, πως αμα κοιταξεις καλυτερα θα διαπιστωσεις οτι οι "τυπικοι" και "σωστοι" πελατες, ειναι πολλακις περισσοτεροι. Υπαρχει δηλαδη παντα το "ο πελατης εχει παντα δικηο", αλλα ειναι και μερικοι πελατες που νομιζουν πως το δικηο τους ειναι μεγαλυτερο και περισσοτερο απο εκεινο των αλλων.

    Στην προκειμενη παντως περιπτωση, ξαναδες την παραγραφο απο το αρχικο μηνυμα που παρεθεσα και πες μου ποιο το σφαλμα του επαγγελματια και ποσα εκεινα του πελατη.

  6. #6
    Εγγραφή
    26-09-2006
    Περιοχή
    Ναύπλιο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    398
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    109991kbps/10999kbps
    ISP
    Vodafone
    Router
    Fritzbox 7530
    SNR / Attn
    13(dB) / 6(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Εν μέρη έχεις δίκιο αλλά έχεις κάνει πολλά φάουλ σαν αγοραστής.Πχ πως δέχτηκες να προ-πληρώσεις χωρίς καν να δεις αυτό που παίρνεις.2ον αφού σε πήγε και τα είδες , έπρεπε εκείνη τη στιγμή επιτόπου να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω και να μην φύγεις καθόλου.Μέχρι και την αστυνομία μπορούσες να φέρεις να καταγράψει την απάτη.Αντί αυτού τα πήρες, τα πήγες σπίτι και μετά θυμήθηκες οτι δεν είναι στην κατάσταση την οποία θα έπρεπε και ξαναπήγες πίσω να τα επιστρέψεις.
    Χάνεις δηλαδή με τις ενέργειές σου το όποιο δίκιο σου (αν και μικρό).
    Το ρεζουμέ για να μην σε στενοχωρούμε μιας και βλέπω είσαι και νεαρής ηλικίας και έχεις να δεις ακόμα πολλά μπροστά σου:
    Ανεξάρτητα την έκβαση της υπόθεσης , που να ξέρεις οτι θα ταλαιπωρηθείς και μπορεί να εκνευριστείς ακόμα περισσότερο στο τέλος, κάνεις ένα delete από το μυαλό σου την όλη ταλαιπωρεία και κρατάς το να είσαι αρκετά πιο προσεκτικός σε ανάλογες περιπτώσεις ώστε να μην την ξαναπατήσεις.

  7. #7
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.188
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Επειδή τα πήρε και τα πήγε σπίτι δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής; Τι λέμε τώρα; Δεν ήταν καν σε κουτί για να πούμε πως υπάρχει θέμα.

    Δύο φορές μου έχει τύχει απλά να μη κάνει το προιόν ικανοποιητικά αυτό που έλεγε πως κάνει, και το γύρισα στο amazon χωρίς να με ρωτήσουν καν. Το ίδιο είχε γίνει και στο Public προ έτους.

    Άλλη νομοθεσία έχει η Ελλάδα από την Ευρώπη στο λιανικό εμπόριο; Καλό μότο το "μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται" αλλά όποιος το λέει ζεί σε άλλη δεκαετία.

  8. #8
    Εγγραφή
    22-09-2003
    Μηνύματα
    82.568
    Downloads
    218
    Uploads
    48
    Άρθρα
    6
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor DGA4130
    SNR / Attn
    6(dB) / 2.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Εφόσον έχετε απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές, θα φανεί ποιός έχει δίκιο.

    Το θέμα κλειδώνει.
    We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
    I forgot that I might see, so many Beautiful things
    everything that has a beginning has an end
    See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me

Παρόμοια Θέματα

  1. Amazon
    Από ariadgr στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίες
    Μηνύματα: 3842
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-04-23, 22:18
  2. Πρώτη η Vodafone φέρνει στην Ελλάδα το 4G+
    Από nm96027 στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 33
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-03-15, 00:59
  3. Μηνύματα: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-02-15, 10:42
  4. η wind μου έβαλε κόφτη στο download
    Από xaris2335 στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-14, 20:57

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας