Εμφάνιση 1.066-1.079 από 1079
-
03-11-24, 13:34 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1066
-
03-11-24, 15:21 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1067
Καλώς!
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE, AVM 7690
-
03-11-24, 21:09 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1068
-
03-11-24, 22:43 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1069
Ton K1m0n ρώταγα..
Μετά είδα και το δικό σου..
Πάντως όταν πήρα το 5690 ενώ έχω βάλει και κινητό στην διεύθυνση μου στο Amazon, στα στοιχεία της αποστολής δεν το είχανε βάλει,
άμα χρειαστεί να πάρει το courier..
Κατ' τα άλλα το Amazon συνεχίζει να έχει πρόβλημα στην κεντρική καταχώρηση κινητού..
Δεν μου έρχεται SMS επαλήθευσης, ούτε με Cosmote WhatsUp, ούτε με Vodafone..Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Iris07 : 03-11-24 στις 22:57.
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE, AVM 7690
-
06-11-24, 09:16 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1070
Ο αρχικός αριθμός αποστολής από το Amazon θα μου εμφανιστεί κάποια στιγμή και στο Elta Courier ?
ή θα μου στείλουν τα ΕΛΤΑ κάποιον νέο ?My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE, AVM 7690
-
06-11-24, 10:42 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1071
-
06-11-24, 12:29 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1072
Thanks!
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE, AVM 7690
-
08-11-24, 12:45 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1073
Ok, όντως εμφανίστηκε σήμερα η αποστολή στο elta-courier ..
My AVM Fritz : 7590 AX, 4060 AX, 6850 5G, Repeater 6000, Fon X6, Smart Gateway, Dect 500, Dect 440, Dect 200
Other : TP-Link TL-R605, Poynting XPOL-1-5G, Samsung S20 FE & S21 FE, Cosmote TV Box, MI Box 2
New! : AVM 5690 Pro , Qnap: QHora-301W - 10GbE, AVM 7690
-
12-11-24, 23:48 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1074
Βλέποντας αυτό το video, θυμήθηκα διάφορες δυσάρεστες καταστάσεις με εταιρείες ταχυμεταφορών.
Έχει τύχει να ψάχνω δέμα επί εβδομάδες, να το στέλνουν δύο φορές στην ίδια οδό σε άλλο δήμο, να τους ζητάω να το πάνε σε δικές τους εγκαταστάσεις να το παραλάβω κι εκεί να μην το βρίσκουν. Κατόπιν να αναγκάζομαι σε διαδοχικές επισκέψεις στις αποθήκες τους και τελικά να δηλώνεται ως παραδοθέν χωρίς να το έχω παραλάβει, να το χρεώνομαι και να πρέπει να πείσω τον αποστολέα ότι δεν το έχω λάβει.
Άλλη φορά σε χώρο εργασίας περιμέναμε επείγον δέμα, με 3 υπαλλήλους στον χώρο υποδοχής να είναι έτοιμοι να το παραλάβουν, αλλά ο διανομέας δήλωσε ότι ο παραλήπτης είναι "Απών". Καλέσαμε στο τηλεφωνικό κέντρο, πρόλαβαν τον διανομέα πριν επιστρέψει το δέμα στο υποκατάστημά της εταιρείας ταχυμεταφορών και τον έστειλαν να μας το παραδώσει.
Έχουν ρίξει χαμηλά τον πήχη της ποιότητας, δείχνοντας να αδιαφορούν για την ουσιαστική εξυπηρέτηση του πελάτη. Φαίνεται ότι στη στοχοθεσία τους είναι προτεραιότητα το πλήθος των δρομολογίων και όχι το πλήθος των παραδόσεων σε τελικούς αποδέκτες. Επιπλέον βάζουν τον πελάτη να προσαρμοστεί στο στρες που υποβάλουν τους υπαλλήλους τους. Ούτε ο υπάλληλος φταίει με τόση πίεση που δέχεται, ούτε ο πελάτης. Δείκτες ποσότητας σε βάρος των δεικτών ποιότητας.
Πρακτικά φαίνεται να μην έχουν μακροπρόθεσμα επιχειρηματικά πλάνα, αφού δίνουν έδαφος ανάπτυξης σε εταιρείες όπως η Box Now. Αυτές καλύπτουν το κενό της ποιότητας εξυπηρέτησης το οποίο οι εταιρείες διανομής δημιούργησαν από μόνες τους. Προσωπικά πλέον επιλέγω μόνο σημεία παράδοσης όπως το Box Now, εάν το υποστηρίζει το κατάστημα αγοράς.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 12-11-24 στις 23:55.
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
12-11-24, 23:57 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1075
-
13-11-24, 00:16 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1076
Δεν το έχω συναντήσει ακόμα. Ίσως εκεί οφείλεται το ότι έχουν μικρύνει το περιθώριο χρόνου για να παραλάβεις, ώστε να αδειάζουν πιο γρήγορα.
Έτυχε περίπτωση να ζητήσω παράδοση σε κουτί κοντά στον χώρο εργασίας μου και να παραδώσουν Παρασκευή αργά το απόγευμα απόγευμα που είχα ήδη φύγει, με προθεσμία παραλαβής μέχρι Σάββατο βράδυ. Νομίζω ότι παλιότερα έδιναν δύο εικοσιτετράωρα προθεσμία με δυνατότητα να ζητήσεις επέκταση κατά μία μέρα.
Πλέον ζητάω πάντα παράδοση κοντά στο σπίτι που ξέρω ότι θα μπορέσω να παραλάβω και σε περιπτώσεις παράδοσης εκτός καθημερινών. Έτσι κι αλλιώς έχουν πληθύνει τα κουτιά και βρίσκεις κοντά σε όποιον χώρο βρίσκεσαι. Η υπηρεσία είναι πολύ πιο βολική από τα courier που είσαι απίκο τις μέρες που αναμένεις παραλαβή, μην τυχόν και χάσεις τα κρίσιμα δευτερόλεπτα της παράδοσης.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
13-11-24, 13:24 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1077
Γειτονιές-γειτονιές είναι αυτό. Εμείς έχουμε σε απόσταση κοντινή 5-6 lockers της boxnow, 2 της acs και 1 της skroutz. Η ACS δεν με ρώτησε ποτέ αν θέλω να παραδώσει σε locker, το έχει κάνει κατά δική της βούληση μόνο σε αποστολές από aliexpress (δηλαδή που παίρνουν ελάχιστα χρήματα ανά αποστολή). Δείτε όμως και την περίπτωση του φίλου που του παρέδωσαν σε πολύ μακρινό ντουλάπι (μερικά posts παραπάνω πρέπει να είναι). Με την skroutz μία φορά μου έτυχε αυτό που περιγράφεις, 1-2 μέρες καθυστέρηση, δεν είμαι και οπαδός να παραγγέλνω συνέχεια να έχω εικόνα. Με το boxnow, μου εχει τύχει πολλές φορές να παραδώσουν σε κοντινή ντουλάπα κι όχι αυτήν που είχα δηλώσει, μία φορά χρειάστηκε να πάρω το αυτοκίνητο και πάλι θα μπορούσα να περπατήσω δεν ήταν τόσο μακριά. Μια φορά είχα ζητήσει να παραδόσουν στη ντουλάπα στον αρ. 324 της λεωφόρου και παρέδωσαν 100-150 μέτρα παρακάτω στο 342. Δεν θυμάμαι απέξω τα νούμερα και ψαχνόμουν μέχρι να αντιληφθώ τι είχε συμβεί. Το θέμα είναι όταν θες να κάνεις αποστολή και ειδικά μεσαίων και μεγάλων δεμάτων, ευτυχώς έχουν τον χάρτη και συμβουλεύεσαι, όσες φορές έφαγα άκυρο βρήκα με τη δεύτερη-τρίτη προσπάθεια, έχει σε κοντινή απόσταση και κάτι τεράστιες ντουλάπες με αρκετές στήλες που πάντα βρίσκεις. Γενικά η θετικότερη εμπειρία, εννοείται, και για παραλαβή και για αποστολή.
Κάτι γενικές και κάτι courier center πρέπει γενικά να ξυπνήσουν, για να συνεχίσουν να υπάρχουν και σε 2-3 χρόνια από τώρα.
- - - Updated - - -
Κανένα σαββατοκύριακο/τριήμερο δεν φεύγεις ποτέ; Γενικά δίνουν παράταση όταν χρειαστεί, και πάνω από 24 ώρες.hnesne
-
27-11-24, 12:06 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1078
Απαράδεκτη η speedex τουλάχιστον στη διαχείριση της ενημέρωσης και της διανομής δέματος που βίωσα χθές.
Είχα παραγγείλει ένα κάτι για τη σύζυγο την προηγούμενη ΠΕ 21/11 και το κατάστημα με ενημέρωσε με τον αριθμό παραγγελίας και παρακολούθησης του δέματος (speedex).
Τη ΔΕ 25/11 βλέπω ότι παραλήφθηκε από την speedex και την ΤΡ 26/11 ότι ταξίδεψε από τη Θεσ/νίκη στην Κηφισιά, μετά στην Αθήνα και στη συνέχεια
ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 26/11 11.15 ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (VIVER) 11.18
ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 11.22 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 11.22
ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 11.24 ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (VIVER) 11.25
ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 13.03 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ 13.03
ΑΠΟΥΣΙΑ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ 13.03 ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (VIVER) 13.08
ΠΡΟΣΈΞΤΕ τις ενέργειες και τις ώρες
Όταν είδα τις τρελές ενέργειες για την παράδοση και αφού δεν είχα λάβει καμία ειδοποίηση στο Viber, καλώ τα γραφεία της speedex για να μάθω τι σημαίνουν όλα αυτά, Περίμενα αρκετή ώρα για εκπρόσωπο, μέχρι που έκλεισε το τηλέφωνο από την πολύωρη αναμονή. Ξανακαλώ και πάλι χωρίς απάντηση μετά από αρκετή αναμονή.
Επιχειρώ στο chat και διαπιστώνω μετά από πολλές προσπάθειες ότι είναι bot και ΔΕΝ υπάρχει υπάλληλος (!!!)
Παίρνω το κατάστημα πώλησης, και η υπάλληλος αφού μπήκε στο σύστημα με τον κωδικό, είπε να περιμένω γιατί θα γίνει η παράδοση (!!!)
Στις 17.00, απογοητευμένος πλέον, παίρνω την speedex, ευτυχώς απάντησε υπάλληλος αυτή τη φορά, είπα το ιστορθικό και τον κωδικό και επανέλαβε με ύφος ότι "ήρθε ο υπάλληλος, δεν βρήκε κανένα και άφησε σημείωμα" (!!!).
Με ανοικτή τη γραμμή, βγαίνω έξω (μονοκατοικία), πάω στο γραμματοκιβώτιο και του λέω ότι αφενός ψεύδεται αφού δεν υπάρχει σημείωμα αφετέρου όλο το σύστημα παρακολούθησης της πορείας του δέματος είναι ψεύτικο.
Προσπάθησε να τα μπαλώσει και είπε ότι θα επαναδρομοληγηθεί η παράδοση για σήμερα ΤΕ 27/11.
Μέχρι τώρα που γράφω (TE 11.00), δεν έχει αλλάξει τίποτε στην ενημέρωση της speedex (!!!)
Μακρυά από τη διαλυμμένη speedex ......
-
14-12-24, 23:19 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #1079
Έκανα μια αγορά από ένα κατάστημα μέσω skroutz και παράδοση με skroutz mile σε skroutz point,όταν ήρθε μήνυμα για παραλαβή,άνοιξα την θυρίδα και ήταν άδεια.
Μετά από επικοινωνία μέσω του chat bot τους,επικοινώνησε μαζι μου μέσω μέιλ η εξυπηρέτηση πελατών τους...τους λέω να το επαναδρομολογησουν εκ νέου στο ίδιο point η σε πλησιέστερο της ευρύτερης περιοχής,μου απαντάει αυτό δεν γίνεται,μόνο με courier,λέω οκ τότε με courier,πόρτα πόρτα,γίνεται παράδοση στην courier και δέχομαι μνμ στο viber αν θέλω να μου σταλεί σε skroutz point,στο ίδιο που είχα επιλέξει αρχικά,είπα ναι και αναμένω αν θα πάρω την παραγγελία αυτή τη φορά.
Είναι λάθος της μεταφορικης και όχι του καταστήματος,για αυτό δεν ζήτησα επιστροφή χρημάτων αλλά να βρουν το πακέτο και να το στείλουν ξανά.
Η speedex είναι διαλυμένη μεταφορική,δεν δουλεύει τίποτε,μηδέν τηλεφωνική υποστήριξη,πακέτα που χάνονται,traxking τραγικό.
Παρόμοια Θέματα
-
αξιολόγηση σάιτ.
Από Theodore41 στο φόρουμ P2PΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 05-11-16, 00:10 -
Αξιολόγηση φορητού
Από 29gk στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 29-07-16, 17:38 -
Νέα σύνδεση Cosmote, αξιολόγηση γραμμής.
Από i2d_group στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 14-04-16, 00:03 -
Αξιολόγηση της γραμμής
Από lefos9 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-16, 00:29 -
Αξιολόγηση σύνθεσης.
Από elvenpath στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 09-02-16, 11:48
Bookmarks